'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: http://news.bigmir.net/capital/222123/ - Согласно результатам опроса, пр  (Прочитано 3245 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю


120 x 90, 7 кБ
http://news.bigmir.net/capital/222123/ - Согласно результатам опроса, проведенного Институтом Горшенина, большинство киевлян выступают за то, чтобы Леонид Черновецкий покинул должность председателя Киевской горгосадминистрации. Киевский институт Горшенина с 18 по 20 декабря этого года провел телефонный опрос на тему Оценка киевлянами работы городских властей столицы в зимний период. По результатам опроса, 75,2% киевлян считает, что мэр Леонид Черновецкий должен уйти в отставку. Не считает, что Леонид Черновецкий должен уйти в отставку, только каждый десятый житель столицы - 11,2%, а 13,6% горожан затруднились ответить на этот вопр

Коментарі:

elorg 21.12.2009, 18:29
Знайшли проблему - снігопад і приплели до неї Черновецького! Не в цьому проблема. А в тому, що Заслужений юрист України Черновецький Л.М. грубо порушує законодавство, перевищує свої повноваження, не виконує судові рішення, приписи прокуратури, проводить незаконну тарифну політику у галузі ЖКП. Не мер він, а блазень!

Дима 21.12.2009, 18:19
Черновецкий вообще угробил Киев, метро на грани закрытия, рабочих поувольнял, зарплаты урезал, цену поднял, до этого метро на 50 копеек\\жетон существовало отлично, а тут налицо наглое воровство под видом демпинга проезда, в Москве метро дороже, но там зарплаты выше и намного больше веток и станций, у нас метро не развито на нём не везде доберёшся
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Що ж дивуватися, він повторно обраний голосами всього 23% своїх прихильників. Співвідношення не змінилося - решта проти. Однак система голосування дозволяє обрати мера простою більшістю тих, хто прийшов на вибори. У м. Кіровограді мера-комуніста обрали всього кілька відсотків мешканців. От Вам і демократія!
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Хотілося б звернути уваги юристів і не юристів, Заслужених і не Заслужених, а також світил юриспруденції, докторів наук, професорів і академіків (якщо серед останніх є юристи), Вищу Раду Юстиції, а також суддів і членів профільного комітету Верховної Ради,
===============================================================================
на відсутність у м. Києві виконавчого органу Київради з повноваженнями виконавчого комітету.
===============================================================================
Вина Черновецького полягає у тому, що він незаконно привласнив собі повноваження голови виконкому, якого в природі не існує, незаконно розширив повноваження державної адміністрації, яку він очолює, на права та обов\\\'язки виконавчого комітету Київради, привласнив собі право одноособово приймати нормативно-правові акти органів місцевого самоврядування (ради та її виконкому) у формі розпоряджень, а не у формі рішень, які повинні прийматися колегіально методом голосування, після чого підписуються міським головою.
Доморощені юристи з КМДА та Київради виправдовують таку поведінку Черновецького Л.М. у судах тим, що законодавець конкретно не встановив для міста Києва спосіб прийняття нормативно-правових актів, тобто це мають бути рішення чи розпорядження, і чи повинні вони прийматися колегіально чи одноосібно. Посилаються при цьому на Прикінцеві положення ЗУ "Про столицю України - місто-герой Київ".
Але чи хто-небудь при повній свідомості та здоровому глузді намагався проаналізувати з правової точки зору, що передбачено Прикінцевими положеннями цього Закону та іншими актами цивільного законодавства, які мають вищу юридичну силу, зокрема Конституцією України?
Цитую Прикінцеві положення:
===============================================================================
2. Міська та районні в місті Києві ради протягом місяця після набрання чинності цим Законом (Прим. - публікація в газеті "Урядовий кур\\\'єр" вiд 28.01.1999 р.) вирішують питання щодо формування власних виконавчих органів на базі відповідних державних адміністрацій, які паралельно виконують функції державної виконавчої влади, що є особливістю здійснення виконавчої влади в місті Києві.
===============================================================================

Тобто, Закон уповноважує відповідні ради "Вирішувати питання", а не ревізувати базові Закони "Про місцеве самоврядування в Україні" та "Про державні адміністрації".

Читаємо перший з базових законів:

===============================================================================
Стаття 51. Виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті ради

1. Виконавчим органом сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є виконавчий комітет ради, який утворюється відповідною радою на строк її повноважень.Після закінчення повноважень ради, сільського, селищного, міського голови, голови районної у місті ради її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.
2. Кількісний склад виконавчого комітету визначається відповідною радою. Персональний склад виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради затверджується радою за пропозицією сільського, селищного, міського голови, районної у місті ради - за пропозицією голови відповідної ради.
3. Виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно сільського, селищного, міського голови, районної у місті ради - голови відповідної ради, заступника (заступників) сільського, селищного, міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, інших осіб.
4. До складу виконавчого комітету сільської, селищної, міської ради входить також за посадою секретар відповідної ради.

Стаття 53. Організація роботи виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради

Основною формою роботи виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради є його засідання. Засідання виконавчого комітету скликаються відповідно сільським, селищним, міським головою (головою районної у місті ради), а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції - заступником сільського, селищного, міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради (районної у місті ради - заступником голови ради) в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць, і є правомочними, якщо в них бере участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.

Стаття 59. Акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування

6. Виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради в межах своїх повноважень приймає рішення. Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті ради.
===============================================================================

А тепер другий:

===============================================================================
Стаття 41. Розпорядження голів і накази керівників структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій

Голови місцевих державних адміністрацій видають розпорядження одноособово і несуть за них відповідальність згідно із законодавством.
Проекти розпоряджень нормативно-правового характеру погоджуються з керівниками відповідних структурних підрозділів місцевих державних адміністрацій.
Акти місцевих державних адміністрацій ненормативного характеру, прийняті в межах їх повноважень, набирають чинності з моменту їх прийняття, якщо самими актами не встановлено пізніший термін введення їх у дію. Ці акти доводяться до їх виконавців, а при потребі - оприлюднюються.
Нормативно-правові акти місцевих державних адміністрацій підлягають державній реєстрації у відповідних органах юстиції в установленому органом порядку і набирають чинності з моменту їх реєстрації, якщо самими актами не встановлено пізніший термін введення їх у дію.
Нормативно-правові акти місцевих державних адміністрацій, які стосуються прав та обов\\\'язків громадян або мають загальний характер, підлягають оприлюдненню і набирають чинності з моменту їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено пізніший термін введення їх у дію.
===============================================================================

Нарешті, Конституцію України:

===============================================================================
Стаття 19. Правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов\\\'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
===============================================================================
КРАПКА .
ЩО ТУТ НЕЗРОЗУМІЛОГО ? І КОМУ ?
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email