| Це також повідомлення учасника Bav - Киев - 2007-05-22 08:13:38 UAПереміщені за погодженням з автором.
Bav - Киев - 2007-05-22 08:13:38 UA Наведу своє листування з ДЕЖ. Я їх прошу укласти типовий договір і надаю його зразок на 8 сторінках, а вони надсилають мені свій зроблений під себе на 6 сторінках і без опалення. Такий договір я звичайно не підпишу і тепер буду сплачувати тільки за гал, електрику і воду, як пропонує поважна Тетяна Монтян. Нехай тепер ВОНИ мене притягають до суду, а матеріалів у мене достатньо. Всім хто буде читати ці матеріали я теж пропоную вчинита саме так. !!! Тільки карбованцем ЇХ можна ЗМУСИТИ діяти по ЗАКОНУ, а не по ПОНЯТТЯМ !!! Начальнику ДЕЖ-901 Лисак О.В. Бабков О.В., ........
З А Я В А В своїй заяві до КП УЖГ №239 від 31.01.07 я просив встановити в моїй квартирі лічильники на гарячу і холодну воду на підставі постанови Кабінету Міністрів України №947 від 27.11.1995 (із змінами та доповненнями станом на 25.12.2002).про спеціальну "Програму поетапного оснащення наявного житлового фонду засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії на 1996-2007 роки", яка передбачає здійснення фінансування впровадження засобів обліку не за рахунок споживачів (КМУ "Про впровадження засобів обліку витрачання і приладів регулювання споживання води та теплової енергії в побуті" №483 від 03.07.1995). Оскільки мені було безпідставно відмовлено, я придбав такі лічильники за свої кошти і тепер вартість лічильників та витрати на їх встановлення повинні бути відшкодовані мені за рахунок КП УЖГ. Підставою для цього є вищеназвані постанови Кабінету Міністрів України, а також “Правила користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах і селищах України” (частина друга пунктів 1.13 та 4.16), затвердженими наказом Держитлокомунгоспу України від 01.07.1994 р. №65 з наступними змінами та доповненнями і розпорядження КМДА від 20.06.2002 р. №1245. З УРАХУВАННЯМ ВИЩЕВИКЛАДЕНОГО, ПРОШУ: 1. Укласти зі мною типовий договір згідно постанови КМУ №630 від 21 липня 2005 р. ІНШІ УМОВИ пропонуються такі:
1) Виконувати щорічно перерахунок коштів за опалення та гарячу воду з наданням відповідних дво- і тристоронніх актів звірки. 2) Квитанції друкувати без допомоги КП ГІОЦ і з реквізитами УЖГ, Київенерго, Київгаз. 3) Температура в приміщенні не повинна бути нижчою за 20 градусів в зимовий період, а гарячої води менше 50 градусів після двох хвилин відкриття крану. 4) В разі порушення послуг теплопостачання передбачити штрафні санкції: відшкодування 300% вартості за неякісну послугу («виготовлення або реалізацію продукції, що не відповідає вимогам нормативних документів, нормативно-правових актів стосовно безпеки для життя, здоров\'я та майна споживачів і навколишнього природного середовища, - у розмірі трьохсот відсотків вартості виготовленої або одержаної для реалізації партії товару, виконаної роботи, наданої послуги») згідно із п.4 ст. 23 Закону України «Про захист прав споживачів». 5) Встановити відшкодування 100% вартості за неякісну послугу гарячого водопостачання і норм споживання холодної води (ст.16 Закону України «Про захист прав споживачів»). 6) Відшкодувати витрат на придбання двох лічильників в розмірі 304 грн. . 2. Опломбувати і взяти на абонентський облік два лічильника на холодну і гарячу воду.
23.04.07 О.В.Бабков
Відповідь ДЕЖ-901
ДЕЖ-901 Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом\'янського району м. Києва Вашу заяву розглянуто. Повідомляємо, що послуги щодо придбання та встановлені»» квартирних лічильників води або відшкодування вартості вказаних витрат споживачам до переліку послуг, які відповідно до п.1.13 та п. 4.16 «Правил користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах і селищах України», затверджених наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 1.07.1995 року № 65, здійснюються за рахунок підприємств і організацій, котрі надають послуги з водопостачання, не входять. При цьому розпорядженням КМДА від 2006.2002 року №1245 передбачено, що придбання, встановлення, повірка та ремонт будинкових лічильників води та тепла здійснюється з урахуванням відшкодування витрат на вказані послуги у розмірі, що передбачено в тарифах для населення і додатковій оплаті не підлягають. Але у вищевказаному нормативно-правовому акті мова йде про будинкові, а не квартирні засоби обліку, як в даному випадку. Крім того, п. 9 „Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення", затверджених постановою КМУ від 21.07.2005 року № 630 (далі - Постанова КМУ), вказано, що у квартирі роботи з установлення засобів обліку води і теплової енергії проводяться спеціалізованої організацією, виконавцем, виробником чи постачальником за рахунок коштів споживача. Враховуючи вищевказане, повідомляємо, що відшкодування споживачеві вартості витрат на придбання та встановлення квартирних лічильників воли не є обов\'язком житлово-експлуатаційної організації. Відповідно до чинного законодавства придбання та встановлення квартирних засобів обліку є правом споживача і здійснюється за його рахунок. У ст. 19 Закону „Про житлово-комунальні послуги (далі Закон) визначено, що відносини між учасниками договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг здійснюються виключно на договірних засадах. Поряд з цим зазначаємо, що типовий договір про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої вода і водовідведення затверджений Постановою КМУ. При укладенні договорів на надання житлово-комунальних послуг сторони не можуть відступати від змісту типового договору, затвердженого Постановою КМУ, але мають право конкретизувати його умови.
Зміст договору про подання житлово-комунальних послуг не може суттєво відрізнятись від змісту типового договору. Відповідно до ч.3 ст.21 Закону виконавець зобов\'язаний підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово - комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором. Отже, враховуючи, що у Вас на даний час опломбовано та взято на абонентський облік лічильники на холодну та гарячу воду та оплата за вказані послуги нараховуватиметься на підставі показань квартирних засобів обліку, надсилаємо Вам копію договору про проведення розрахунків за водопостачання та водовідведения за показниками квартирних приладів обліку споживання холодної та гарячої води для ознайомлення та пропонуємо звернутися для підписання вищевказаного договору до ДЕЖ -901.
Начальник ДЕЖ-901 О.Лисак
Бойко Матвієнко 2422353 Додаток ТИПОВИЙ ДОГОВІР про проведення розрахунків за водопостачання та водовідведення за показниками квартирних приладів обліку споживання холодної та гарячої води ......
Bav - Киев - 2007-05-22 08:12:00 UA На громадських слуханнях 12.04.07 в РДА. мені було запропоновано звернутися особисто до заступника Ярцева, що я і зробив з надією що на цей раз буде не відписка, а дієві заходи. Як же я помилявся! Він навіть і не читав те, що я йому відправив на 12 сторінках. Все той же Поліщук, якого треба гнати поганою мітлою, надіслав чергову відписку, яких я вже отримав безліч. Тепер я подав вдруге, на цей раз скаргу до КМДА, але і звідти вже крім відписки не очікую нічого іншого. От така у нас "влада" !! А "суди" ще кращі !!! До речі всі ВОНИ досі не знають і дивуються, коли їм говориш, що розпорядження 1574-1577 вже скасовані. Голові Київської міської державної адміністрації Л.Черновецькому Бабков Олександр Володимирович проживає: м. Київ, 03087, вул. Єреванська, 23, кв. 39 т.2424608
СКАРГА Моє звернення від 06.11.06, як і передбачалося, закінчилося черговою відпискою КП УЖГ, на якого я скаржився, що є порушенням ст.7 ЗУ "Про звернення громадян", а саме: "Забороняється направляти скарги громадян для розгляду тим органам або посадовим особам, дії чи рішення яких оскаржуються" , тому прошу розглянути мою скаргу по суті, а не обмежитися черговою відпискою гол.інженера КП УЖГ В.Поліщука, які є непрофесійними, не по суті, майже під копирку і мені вже набридло їх читати. Надсилаю Вам моє попереднє звернення, звернення до РДА і відповідні документи (заяви і безглузді відповіді) і ПРОШУ: 1. Вжити дієвих заходів по припиненню порушення Законодавства України з боку Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району. 2. Зобов’язати Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Солом’янського району і УТРМ-1 АЕК «Київенерго» усунути недоліки з послуги теплопостачання і забезпечити в подальшому виконання діючих нормативів – 20 градусів в наріжних кімнатах, а також встановити будинковий лічильник на опалення, як це передбачено постановами КМУ №483 від 03.07.95, №947 від 27.11.95 та програмою поетапного оснащення наявного житлового фонду засобами обліку замість існуючої лімітної шайби. 3. Зобов’язати Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Солом’янського району і ВАТ АК «Київводоканал» усунути недоліки з послуги гарячого водопостачання і дотримуватись в подальшому нормативу не нижче 50 градусів. 4. Зобов’язати Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Солом’янського району і ВАТ АК «Київводоканал» в присутності представника КМДА провести позачергову повірку будинкового лічильника холодної води. Квартирні лічильники я вже встановив і вони показують не більше 2 м.куб. на одну особу. 5. Припинити незаконне збирання коштів на опломбування і повірку квартирних лічильників з боку Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району. 6. Зобов’язати Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Солом’янського району виконати річні перерахунки у відповідності до вимог п. 2 Розпорядження КМДА від 20.10.2000 р. № 1887, п. 2 розпорядження КМДА від 20.06.2002 р. № 1245, та Розпорядження КМДА від 26.12.2002 р № 2306 за послуги теплопостачання та гарячого водопостачання за п’ять останніх років з 2002 по 2007р і надати копії двосторонніх і тристоронніх актів за вказаний термін для перевірки зроблених перерахунків. 7. Зобов’язати Комунальне підприємство по утриманню житлового господарства Солом’янського району виконати постанови КМУ №560 і № 630 про укладання типових договорів, замість вже не існуючих, які змушують підписувати споживачів при опломбуванні квартирних лічильників. 18.05.07 Бабков.О.В.
Голові Київської міської державної адміністрації Л.Черновецькому Бабков Олександр Володимирович проживає: м. Київ, 03087, вул. Єреванська, 23, кв. 39 т.2424608
З А Я В А В зв’язку з потрійним підвищенням комунальних послуг, якість яких незадовільна і викликає багато нарікань, і напевно після підвищення не зміниться, бо нічого для цього КП УЖГ і ДЕЖ-901 Солом’янського району не робиться. Тобто як моя сім’я мерзла взимку, так і буде мерзнути, але втричі дорожче. Звертаюся до Вас з надією на позитивне вирішення питань пов’язаних з якістю комунальних послуг і надією на зниження тарифів для мешканців, що проживають у хрущівках. Єдине, що я отримав від попереднього звернення до прокуратури – це відписка від заступника голови Солом’янської райдержадміністрації П.Гавви за №Б-2262 від 23.06.06 з актом заміру температури приміщення, де я проживаю. Оскільки ніяких заходів вжито не було, проблема з опаленням не вирішена, причини різкого збільшення водопостачання і водовідведення не знайдені і перерахунок не зроблено, ПРОШУ ВАС РОЗГЛЯНУТИ МОЮ ЗАЯВУ ПО СУТІ, а не переправляти її знову до райдержадміністрації, де питання не було вирішено, а лише закінчилося відпискою, яку підготував той на кого я скаржився (КП УЖГ). Всі негаразди з опаленням почалися ще в 90х роках минулого сторіччя, коли було встановлено шайбу – звужувальний пристрій, що зменшує кількість тепла з 150-95-70 градусів. Тобто якщо вхідна температура буде нижча за 150 градусів, то і вихідна буде більш як у два рази нижчою, а значить парове опалення перетворюється у недостатньо водяне, яке не забезпечує температуру помешкання в 20 градусів. Ці кваліфіковані пояснення мені було надано працівником підприємства Київських теплових мереж „Київенерго” – постачальником, з яким розраховується ДЕЖ згідно з показниками будинкового лічильника. При перерахунках в кінці опалювального сезону з постачальником значна кількість коштів незаконно залишається в розпорядженні ДЕЖ. Звідси і небажання виконувати перерахунки зі споживачами і небажання змінити параметри шайби, яка б забезпечувала необхідний тепловий режим. Через недостатнє опалювання в зимовий період, протягом багатьох років в моїй квартирі постійно холодно, хоча вікна і двері утеплені поролоном і заклеєні скотчем. Температура не перевищувала 17 градусів в кращому разі, при сприятливій навколишній температурі повітря. З настанням морозів більше 20 градусів цією зимою моя сім\'я просто замерзала. Температура батареї була вищою ніж завжди, коли батареї ледве теплі, а саме руку довго тримати на радіаторі не можна, але все одно нижчою за норму, а причиною є незаконно встановлена шайба, тому в приміщенні температура не підіймалася вище 16 градусів, часто складала 15 градусів. Звертаю Вашу увагу на мої неодноразові письмові вимоги до ДЕЖ 901 про нормальне теплопостачання (згідно діючим нормам, вказаним в додатку до постанови Кабінету Міністрів України №630 від 21.07.2005 – 20 градусів в кутових, житлових приміщеннях, для чого повернути на місце шайбу з нормативними розмірами) також залишилися без уваги і навіть відписки. Неодноразові заяви про річний перерахунок оплати за недостатнє теплопостачання в розрахунковий опалювальний період також залишились без уваги, а розпорядження КМДА №1245 та №2306 від 26.12.2002р ігноруються і не виконуються. Хоча після закінчення опалювального сезону підприємство Київських теплових мереж „Київенерго” та житлово-експлуатаційна організації зобов’язані робити перерахунки з урахуванням відхилень реальної температури повітря, в т.ч. зовнішнього, від тих, які застосовані при розробці тарифу. В цих розрахунках вказано, скільки енергії реально постачалося щомісяця до кожного окремого будинку тариф на цю енергію та сума коштів, сплачених мешканцями протягом опалювального сезону. В документі зазначена й різниця, яка підлягає поверненню, на весь будинок. Цю суму ділять на всі квартири будинку, відповідно до площі квартири – на кожен квадратний метр. Оскільки відхилення завжди існують і навіть повинні існувати (то температура падає, то газопостачання погане, то зима тепла), різниця виходить досить суттєва: 150-200 грн. на квартиру. Розпорядження №2306 встановлює методику цих перерахунків і кожен мешканець після закінчення опалювального сезону повинен отримати письмові повідомлення від ДЕЖ, яким його інформують скільки грошей йому винні і чому. Але жодному з мешканців і мені в тому числі ні разу за цей час не зробили цього перерахунку навіть після письмових звернень. За моєю заявою 25.01.06р. було виконано замір температури повітря, яка складала 15 градусів, що зафіксовано у відповідному акті і це на 5 градусів нижче за норму. Цей документ підтверджує, що теплопостачання не відповідало встановленій нормі. Мені було зроблено перерахунок і повернуто 7.48 грн. за десять днів, хоча холодно було на протязі грудня, січня і лютого. Крім того я регулярно сплачую за опалення на протязі всього року, (тариф ¬– 35.68 грн), а ДЕЖ 901 спромігся повернути лише 7.48 грн. і не бажає робити річний перерахунок (йому це не вигідно). Крім того ДЕЖ 901 без пояснення причин почав нараховувати втричі більше за постачання холодної води і водовідведення, хоча статистика споживання по рахунках до лютого 2006 року і всі попередні роки складає 2.24 (листопад), 2.10 (грудень), 2.09 (січень) куб. м, тобто в середньому 2.14 куб. м на 1 людину. За лютий рахунок прийшов на 6.77 куб. м, березень – 5.22 куб. м, квітень 6.22 куб. м травень –4.99 куб. м, червень – 4.96 куб. м, липень – 5.45 куб. м, серпень – 6.45 куб. м на 1 людину з чим я категорично не згоден. Склад моєї сім\'ї не змінився, води стільки ми споживати не могли і кількість мешканців в будинку лишилася незмінною. Платити за сусідів або за витік води з вини ДЕЖ 901 теж не збираюся, а вимога усунути недоліки з обліку водовідведення (різкого його збільшення) і зробити перерахунок обмежилася відпискою головного інженера Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району М.Поліщука, що прилад обліку води знаходиться в працюючому стані. Як же цей прилад працював до лютого 2006 р, коли його показники були втричі менші? Виникає питання: або його навмисно підкрутили, щоб збільшити показники, або хтось із підприємців, а в будинку є дві комерційні організації, став втричі більше витрачати води. ДЕЖ 901 повинен був перевірити і виявити причини різкого збільшення показників, а також надати докази, а не повністю проігнорувати моє звернення. Крім вище сказаного, я маю ще багато нарікань до ДЕЖ 901 з приводу надання послуг. А саме: електрика довелося викликати двічі (два повні дні довелося його чекати, періодично телефонуючи в диспетчерську) і за роботу він узяв 12 грн. без видачі квитанції. В перший день він оглянув пробки до електролічильника і не ремонтуючи їх примусив купити нові колодки, які можна було відремонтувати в той же день, а не викликати його ще раз. Хоча у заявці була вказана причина їх нагрівання. Що це як неповага до людини, яка сплачує заробітну плату електрику. Ще краще ситуація відбулася з сантехніком. Він прийшов без виклику для збору підписів мешканців будинку про його роботу для звітності, а в мене як раз протікав кран у ванні (періодично я самостійно міняю прокладки) і на мою пропозицію замінити він відповів що не має інструменту і матеріалу. Навіщо ж ходити по квартирах з голими руками? Я залишив свої зауваження, що кран протікає в його паперах і став чекати на його повернення з інструментом. Але все марно, йому були потрібні лише підписи. А премію він мабуть отримати не забув. Працівники Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району і ДЕЖ 901, що йому підпорядковується не розуміють і не бажають розуміти, що вони тільки слуги і працюють на споживачів за наймом, які їм платять заробітну плату. А значить до звернень, заяв і скарг споживачів треба ставитися належним чином і тільки коли не буде скарг призначати своїм працівникам премії. На сьогодні ситуація зворотна: мінімум роботи (навіть відписками себе не обтяжують) і отримання премій за рахунок економії на споживачах. Моє звернення до Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району м. Києва, (м. Київ, вул. Соціалістична, 6) зі скаргою №Б-1104 від 10.04.06 закінчилося відпискою і ігноруванням моїх вимог, а претензії до ДЕЖ 901 №464 від 25.10.04, №42 від 24.01.06, №175 від 13.03.06 і заява №241 від 26.05.05 залишились без відповідей.
З урахуванням вище сказаного, прошу з’ясувати: 1. Чи потрібно, коли влітку відключають гарячу воду і проводять профілактику, ДЕЖ перевіряти радіатори опалення на присутність в них іржі і при потребі виконувати їх очистку? Чому це ніколи не виконується? 2. Чому будинковий лічильник на воду став показувати втричі більше, хоча попередні роки показував правильно? 3. Яка процедура обчислення залишку для розподілу між споживачами води у яких не встановлено лічильників? Де показники будинкового лічильника і підсумок показників всіх лічильників мешканців будинку? Яка різниця залишається? 4. Як так може бути, що вартість гарячого водопостачання і водовідводу не змінюється і кожного місяця складає 24 грн і 2,1 грн, а змінюється лише холодне водопостачання причому в три рази? І в загалі як можна розділити водовідвід гарячої і холодної води, якщо води зливаються по одній трубі? 5. Чи не підвищувався завчасно (до вашого розпорядження) в ДЕЖ-901 втричі тариф на холодну воду всупереч встановлених тарифів – 82 коп. за 1 куб.м? А на мою думку саме так відбулося – тариф незаконно збільшився) і тепер стає зрозуміло звідки взялося потрійне підвищення споживання холодної води, а це в свою чергу не законно і підпадає під статтю шахрайство. 6. Чому в будинку на холодну воду лічильник встановлено, а на гарячу ні? Чи не тому, що маніпулювати гарячою водою привабливіше, бо її вартість значно вище?
З УРАХУВАННЯМ ВИКЛАДЕНОГО, ПРОШУ ЗОБОВ’ЯЗАТИ КП УЖГ і ДЕЖ 901:
1. Усунути недоліки з послуги теплопостачання, повернути шайбу проектних розмірів і забезпечити виконання діючих нормативів – 20 градусів в наріжних кімнатах. 2. Виконати і виконувати в подальшому розпорядження КМДА №2306 про щорічний перерахунок і повернути кошти за недоотримане тепло. 3. Усунути причину зростання показників водопостачання і водовідведення і зробити перерахунок з поверненням переплачених коштів.
06.11.06 О.В. Бабков
ТЕКСТИ ЗАЯВ І ВІДПОВІДЕЙ, що надсилалися до РДА:
Заступнику голови Солом’янської районної у м.Києві державної адміністрації В,М.Ярцеву Бабков Олександр Володимирович проживає: м. Київ, 03087, вул. Єреванська, 23, кв. 39 т.2424608
Шановний Владиславе Миколайовичу! Звертаюся до Вас особисто, як мені було запропоновано на громадських слуханнях 12.04.07. з надією що на цей раз буде не відписка, а дієві заходи. А саме: 1. Дати відповідне розпорядження КП УЖГ і ДЕЖ-901 про відрегулювання системи опалення в будинку №23 по вул..Єреванській (замінити шайбу). Вимагати від УТРМ1 дотримання відповідного теплового режиму для забезпечення належної температури в квартирі. 2. Вимагати від Водоканалу і Київенерго щоб гаряча вода була більше 50 градусів (після двох хвилин). Встановити будинковий лічильник на гарячу воду, як це передбачено постановою КМУ №947 і програмою уряду. 3. Припинити незаконні нарахування кількості спожитої холодної води більше 5,5 м.куб на одну особу. Розібратися чому показники зросли у тричі. 4. Розібратися і дати відповідне розпорядження КП УЖГ і ДЕЖ-901 про виконання розпорядження КМДА №2306 про щорічний перерахунок за опалення і гаряче водопостачання з наданням відповідних дво і тристоронніх актів звірки. 5. Дати вказівку КП УЖГ і ДЕЖ-901 надсилати квитанції на сплату комунальних послуг на рахунок УЖГ, а не ГІОЦ, про що докладно викладено нижче. 6. Дати розпорядження КП УЖГ і ДЕЖ-901 про встановлення квартирних лічильників на гарячу і холодну воду будинку №23 по вул..Єреванській, як це передбачається в наступних документах: (цитати) Постанова КМУ від 27 листопада 1995 р. N 947 2. Установити, що у 1996 - 2005 роках підлягають обов\'язковому оснащенню засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії абонентські вводи багатоповерхових будинків (п\'ять поверхів і вище), а до кінця 2007 року малоповерхові будинки з одночасним у разі можливості впровадженням поквартирного обліку. ( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1657 ( 1657-98-п ) від 19.10.98, N 1957 ( 1957-2002-п ) від 25.12.2002 )
ПРОГРАМА поетапного оснащення наявного житлового фонду засобами обліку витрачання та регулювання споживання води і теплової енергії на 1996-2002 роки ( Термін виконання Програми продовжено до 2002 року згідно з Постановою КМ N 1657 ( 1657-98-п ) від 19.10.98 )( Термін виконання Програми продовжено до 2007 року згідно з Постановою КМ N 1957 ( 1957-2002-п ) від 25.12.2002 ) Наявний житловий фонд На першому етапі запроваджується побудинковий облік споживання води та теплової енергії. Оснащенню лічильниками підлягає майже 300 тис. багатоквартирних будинків, з яких у першу чергу, в 1996 - 1998 роках, обладнуються 70 тис. багатоповерхових (5 поверхів і вище) будинків. На другому етапі оснащуються лічильниками квартири наявного житлового фонду. За наявності коштів оснащення квартир лічильниками провадиться одночасно з оснащенням ними будинків.
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОМУ ГОСПОДАРСТВУ Н А К А З N 55 від 13.12.95 5.1. Під час затвердження тарифів на послуги холодного та гарячого водопостачання, водовідведення та теплопостачання передбачати знижку тарифів на ці послуги тим громадянам, які встановили лічильники на власні кошти. Термін надання та конкретні розміри зазначеної знижки встановлюються Урядом Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими держадміністраціями. 5.2. Сприяти споживачам та виконавцям послуг у придбанні та встановленні квартирних та будинкових (у приватних будинках) лічильників шляхом отримання кредитів або укладання договорів лізингу за рахунок коштів цільових фондів впровадження засобів обліку витрачання і приладів регулювання споживання води та теплової енергії, які мають бути створені згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 1995 року N 483 ( 483-95-п ) "Про впровадження засобів обліку витрачання і приладів регулювання споживання води та теплової енергії в побуті". Джерелами створення цільових фондів можуть бути: кошти від випуску та продажу облігацій комунальної позики, комунальний податок, кошти, одержані від приватизації житла, стягнення за понаднормативні обсяги споживання послуг, враховані в підвищених тарифах, тощо. Оскільки вартість лічильників і їх встановлення все одно треба компенсувати споживачу, пропоную дати відповідне розпорядження КП УЖГ і ДЕЖ-901 про встановлення таких лічильників і припинення таким чином частини конфлікту. З повагою, Бабков О.В. 13.04.07 Про отримання моєї заяви в електронному варіанті прошу повідомити на вказану електронну адресу bav99@mail.ru
Відповідь-відписка Солом\'янської РДА
Шановний Олександре Володимировичу! Солом\'янською районною у м. Києві державною адміністрацією Ваше звернення, яке надійшло через інтернет-приймальню, розглянуто. Повідомляємо, що теплопостачання житлового будинку по вулиці Єревшіській,23 здійснюється по залежній системі, а саме, робота вузла приєднання залежить від параметрів (тиску та температури), які забезпечує теплопостачальник теплової енергії - АЕК „Київенерго". Для нормативного прогріву всіх житлових будників, які живляться від попутних та тупіковнх систем розподілення теплоносія, в будинкових вузлах приєднання обов\'язково встановлюються лімітні пристрої (сопло та шайба), які розраховуються фахівцями УТРМ-1 АЕК „Київенерго". Діаметр лімітного пристрою залежить від теплового навантаження житлового будинку та температури подачі теплоносія згідно температурного графіку, який затверджується Київської міської державної адміністрації. Для забезпечення якісного надання послуг з центрального опалення та гарячого водопостачання при підготовці до опалювального сезону 2007-2008рр» працівниками ДЕЖ-901 та підрядної організації проводиться наладка та хімічна промивка внутрішньобудннкової системи теплопостачання з заміною, при потребі, запірної арматури та трубопроводів. В листопаді 2005 року в зазначеному будинку представниками ВАТ "КИЇВВОДОКАНАЛ” виконано чергову заміну приладу обліку холодної води, типу МТ-40 № 2012530. 3 приводу збільшення нарахувань за спожиту холодну воду після заміни лічильника, керівництво ДЕЖ-901 КПУЖГ Солом’янського району звернулось до директора розрахункового департаменту ВАТ ВАТ ..КИЇВВОДОКАНАЛ” (копію листа додаймо)» але відповіді не отримали. Також повідомляємо, що згідно з розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 12.02.07р. № 142 «Про внесення змін та доповнень до розпорядження Київської міської державної адміністрації від З0.10.06р- № 1575", щорічно, після опалювального сезону, складаються зведені двосторонні та трьохсторонні акти звірки нарахувань за спожиту теплову енергію та гарячу воду, які надсилаються до КП «Головний інформаційно-обчислювальний центр» Київської міської державної адміністрації для опрацювання. Подальше донарахування або відшкодування населенню за надані послуги за минулий опалювальний період виковується на підставі відповідного розпорядження КМДА. Заступник голови В.Ярцев Поліщук/249-46-96
ПЕРШЕ ЗВЕРНЕННЯ Голові Солом’янської районної у м.Києві державної адміністрації І.Сидорову Бабков Олександр Володимирович проживає: м. Київ, 03087, вул. Єреванська, 23, кв. 39 т.2424608
З А Я В А В зв’язку з потрійним підвищенням комунальних послуг, якість яких незадовільна і викликає багато нарікань, і напевно після підвищення не зміниться, бо нічого для цього КП УЖГ і ДЕЖ-901 Солом’янського району не робиться. Тобто як моя сім’я мерзла взимку, так і буде мерзнути, але втричі дорожче. Звертаюся до Вас з надією на позитивне вирішення питань пов’язаних з підвищенням якості комунальних послуг, а саме теплопостачання і водопостачання. Відписка від Вашого заступника П.Гавви за №Б-2262 від 23.06.06 окрім акта заміру температури приміщення, де я проживаю питання не вирішила, оскільки ніяких заходів вжито не було, проблема з опаленням не вирішена, причини різкого збільшення водопостачання і водовідведення не знайдені і перерахунок не зроблено. ПРОШУ ВАС РОЗГЛЯНУТИ МОЮ ЗАЯВУ ПО СУТІ, а не доручати КП УЖГ (на кого я скаржився) підготувати чергову відписку. Всі негаразди з опаленням почалися ще в 90х роках минулого сторіччя, коли було встановлено шайбу – звужувальний пристрій, що зменшує кількість тепла з 150-95-70 градусів. Тобто якщо вхідна температура буде нижча за 150 градусів, то і вихідна буде більш як у два рази нижчою, а значить парове опалення перетворюється у недостатньо водяне, яке не забезпечує температуру помешкання в 20 градусів. Ці кваліфіковані пояснення мені було надано працівником підприємства Київських теплових мереж „Київенерго” – постачальником, з яким розраховується ДЕЖ згідно з показниками будинкового лічильника. При перерахунках в кінці опалювального сезону з постачальником значна кількість коштів незаконно залишається в розпорядженні ДЕЖ. Звідси і небажання виконувати перерахунки зі споживачами і небажання змінити параметри шайби, яка б забезпечувала необхідний тепловий режим. Через недостатнє опалювання в зимовий період, протягом багатьох років в моїй квартирі постійно холодно, хоча вікна і двері утеплені поролоном і заклеєні скотчем. Температура не перевищувала 17 градусів в кращому разі, при сприятливій навколишній температурі повітря. З настанням морозів більше 20 градусів цією зимою моя сім\'я просто замерзала. Температура батареї була вищою ніж завжди, коли батареї ледве теплі, а саме руку довго тримати на радіаторі не можна, але все одно нижчою за норму, а причиною є незаконно встановлена шайба, тому в приміщенні температура не підіймалася вище 16 градусів, часто складала 15 градусів. Звертаю Вашу увагу на мої неодноразові письмові вимоги до ДЕЖ 901 про нормальне теплопостачання (згідно діючим нормам, вказаним в додатку до постанови Кабінету Міністрів України №630 від 21.07.2005 – 20 градусів в кутових, житлових приміщеннях, для чого повернути на місце шайбу з нормативними розмірами) також залишилися без уваги і навіть відписки. Неодноразові заяви про річний перерахунок оплати за недостатнє теплопостачання в розрахунковий опалювальний період також залишились без уваги, а розпорядження КМДА №1245 та №2306 від 26.12.2002р ігноруються і не виконуються. Хоча після закінчення опалювального сезону підприємство Київських теплових мереж „Київенерго” та житлово-експлуатаційна організації зобов’язані робити перерахунки з урахуванням відхилень реальної температури повітря, в т.ч. зовнішнього, від тих, які застосовані при розробці тарифу. В цих розрахунках вказано, скільки енергії реально постачалося щомісяця до кожного окремого будинку тариф на цю енергію та сума коштів, сплачених мешканцями протягом опалювального сезону. В документі зазначена й різниця, яка підлягає поверненню, на весь будинок. Цю суму ділять на всі квартири будинку, відповідно до площі квартири – на кожен квадратний метр. Оскільки відхилення завжди існують і навіть повинні існувати (то температура падає, то газопостачання погане, то зима тепла), різниця виходить досить суттєва: 150-200 грн. на квартиру. Розпорядження №2306 встановлює методику цих перерахунків і кожен мешканець після закінчення опалювального сезону повинен отримати письмові повідомлення від ДЕЖ, яким його інформують скільки грошей йому винні і чому. Але жодному з мешканців і мені в тому числі ні разу за цей час не зробили цього перерахунку навіть після письмових звернень. За моєю заявою 25.01.06р. було виконано замір температури повітря, яка складала 15 градусів, що зафіксовано у відповідному акті і це на 5 градусів нижче за норму. Цей документ підтверджує, що теплопостачання не відповідало встановленій нормі. Мені було зроблено перерахунок і повернуто 7.48 грн. за десять днів, хоча холодно було на протязі грудня, січня і лютого. Крім того я регулярно сплачую за опалення на протязі всього року, (тариф ¬– 35.68 грн), а ДЕЖ 901 спромігся повернути лише 7.48 грн. і не бажає робити річний перерахунок (йому це не вигідно). Крім того ДЕЖ 901 без пояснення причин почав нараховувати втричі більше за постачання холодної води і водовідведення, хоча статистика споживання по рахунках до лютого 2006 року і всі попередні роки складає 2.24 (листопад), 2.10 (грудень), 2.09 (січень) куб. м, тобто в середньому 2.14 куб. м на 1 людину. За лютий рахунок прийшов на 6.77 куб. м, березень – 5.22 куб. м, квітень 6.22 куб. м травень –4.99 куб. м, червень – 4.96 куб. м, липень – 5.45 куб. м, серпень – 6.45 куб. м на 1 людину з чим я категорично не згоден. Склад моєї сім\'ї не змінився, води стільки ми споживати не могли і кількість мешканців в будинку лишилася незмінною. Вимога усунути недоліки з обліку водовідведення (різкого його збільшення) і зробити перерахунок обмежилася відпискою головного інженера Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району М.Поліщука, що прилад обліку води знаходиться в працюючому стані. Як же цей прилад працював до лютого 2006 р, коли його показники були втричі менші? Виникає питання: або його навмисно підкрутили, щоб збільшити показники, або незаконно підвищився втричі тариф на холодну воду всупереч встановлених тарифів ДЕЖ 901 повинен був перевірити і виявити причини різкого збільшення показників, а також надати докази, а не повністю проігнорувати моє звернення. Крім вище сказаного, я маю ще багато нарікань до ДЕЖ 901 з приводу надання послуг. А саме: електрика довелося викликати двічі (два повні дні довелося його чекати, періодично телефонуючи в диспетчерську) і за роботу він узяв 12 грн. без видачі квитанції. В перший день він оглянув пробки до електролічильника і не ремонтуючи їх примусив купити нові колодки, які можна було відремонтувати в той же день, а не викликати його ще раз. Хоча у заявці була вказана причина їх нагрівання. Що це як неповага до людини, яка сплачує заробітну плату електрику. Ще краще ситуація відбулася з сантехніком. Він прийшов без виклику для збору підписів мешканців будинку про його роботу для звітності, а в мене як раз протікав кран у ванні (періодично я самостійно міняю прокладки) і на мою пропозицію замінити він відповів що не має інструменту і матеріалу. Навіщо ж ходити по квартирах з голими руками? Я залишив свої зауваження, що кран протікає в його паперах і став чекати на його повернення з інструментом. Але все марно, йому були потрібні лише підписи. А премію він мабуть отримати не забув. Працівники Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району і ДЕЖ 901, що йому підпорядковується не розуміють і не бажають розуміти, що вони тільки слуги і працюють на споживачів за наймом, які їм платять заробітну плату. А значить до звернень, заяв і скарг споживачів треба ставитися належним чином і тільки коли не буде скарг призначати своїм працівникам премії. На сьогодні ситуація зворотна: мінімум роботи (навіть відписками себе не обтяжують) і отримання премій за рахунок економії на споживачах. Моє звернення до Комунального підприємства по утриманню житлового господарства Солом’янського району м. Києва, зі скаргою №Б-1104 від 10.04.06 закінчилося відпискою і ігноруванням моїх вимог, а претензії до ДЕЖ 901 №464 від 2
Записаний
|