'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Продовження повідомлень від \"Bav - Киев - Ukraine\"  (Прочитано 3412 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

 

Продовження повідомлень від "Bav - Киев - Ukraine"

Це повідомлення переміщено з Форуму.



Bav - Киев - Ukraine 2007-06-16 18:52:44 UA
ДЕЖ-901 нарешті, після втручання АМК, пропонує укласти договори згідно постанов КМУ №630 і №560, але не типові, а спотворені юристами УЖГ. Так з типового договору 630 посністю вилучене ОПАЛЕННЯ, а в 560 договорі повністю замінено п.2 і тим ГАРНУ ідею СПОТВОРЕНО. Більшість споживачів на цих нюансах не обізнана і підписують НЕЗАКОННІ договори. Тому для таких обдурених я і розміщую наступну інформацію:
ЗАЯВА
На вашу пропозицію за №900/5 від 08.06.07 про укладання договору повідомляю:
текст договору, який мені пропонується підписати принципово відрізняється від типового, а саме: другий пункт типового договору передбачає «2. Невідкладною частиною договору є копія рішення органу місцевого самоврядування про затвердження тарифів на послуги, що додаються до договору.» а тарифи, згідно розпоряджень КМДА №1574-1577 про нові тарифи, пропонуються з самого початку незаконні, які вже скасовані Вищим Господарським судом України. Крім того пункт 6 теж відрізняється від типового «Розрахунковим періодом є календарний місяць. У разі застосування щомісячної системи оплати послуг платежі вносяться не пізніше _____ числа місяця, що настає за розрахунковим.»

Таким чином, прошу усунути вказані недоліки і керуючись ст.ст. 8, 13 та 41 Конституції України, ст.ст. 317, 322 та 323 Цивільного Кодексу України, Рішенням Конституційного Суду України від 02 березня 2004 року, ст. 10 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», п.2 ч.1 ст. 20 Закону України «Про житлово-комунальні послуги», для укладання типового договору постанови КМ №560 від 12 липня 2005 р. «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» прошу надати такі дані:
– Якою є моя частка як власника квартири .... у витратах на утримання будинку .... по вулиці Єреванській;
– Якою є та з яких земель складається прибудинкова територія будинку..... по вулиці Єреванській;
– Надати документально підтверджені витрати на утримання будинку ..... та прибудинкової території по вулиці Єреванській за період з січня 2007 року по травень 2007 року.
– Відобразити в додатку до договору розгорнуту інформацію: з яких послуг, їх перелік і відповідні обґрунтовані тарифи з яких складається послуга з утримання будинку ..... по вулиці Єреванській.

14.06.07 О.В.Бабков
СКАРГА
В своїй заяві від 23.04.07 за № 185 я пропонував укласти зі мною типовий договір на опалення і водопостачання, зразок якого був мною наданий як додаток до заяви, і запропонував його заповнити і погодити з юристами УЖГ. Але текст договору, який мені пропонується підписати є відмінним від типового, мої пропозиції (інші умови) не враховані, а тарифи, згідно розпоряджень КМДА №1574-1577 про нові тарифи, пропонуються незаконні з самого початку, які вже скасовані Вищим Господарським судом України.
Крім того із РДА надійшло повідомлення, яке я передаю до АМК.
Звернення через Інтернет приймальню до Солом’янської РДА
Програма "СПРУТ" - незаконна вигадка чиновників, яким нічого робити у своїх керівних кріслах. Втручання у внутрішньобудинкову мережу повинно буди узгоджене з проектною організацією, а також з усіма мешканцями, бо відповідно до ст. 382 ЦК України вони є співвласниками, у тому числі й внутрішніх мереж. Тому ПОПЕРЕДЖАЮ, що в разі здійснення подібних операцій я буду звертатися до правоохоронних органів (РВВС та прокуратури) з заявами про скоєний злочин проти співвласників, а крім того вас буде чекати позов до суду і відшкодування моральної шкоди.
Тепер стосовно переліку законів і постанов, що регулюють взаємостосунки між споживачами і виконавцями послуг:
1) Закон України "Про захист прав споживачів",
2) Закон України "Про житлово-комунальні послуги",
3) постанова Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 р. № 630 " Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення ".
Так постановою №630 пунктом 3 - "Послуги надаються споживачам безперебійно", виняток становлять профілактика, аварійні і інші форс-мажорні обставини. Пункти 23 і 30 - у разі невчасної оплати за надані послуги споживач сплачує пеню. В Додатку до постанови чітко вказано, що допустимий час відсутності питної води - 6 годин, водовідведення - 12 годин. Виникає питання, згідно яким санітарним нормам ВАК "Київоканал” збирається припиняти водопостачання споживачів на необмежену кількість часу? Скучили по епідеміях, захотілося екстриму? Можливо, ВАК "Київоканал” давно не розмовляв з Антимонопольним комітетом? Далі підходимо до Типового договору про надання послуг споживачам, який так і не був зі мною укладений. В розділі " Порядок розв\'язання спорів" пункт 26. Спори між сторонами розв\'язуються шляхом переговорів або у судовому порядку. В розділі "Відповідальність сторін" пункт 20.2. чорним по білому написано, що «Споживач несе відповідальність згідно із законодавством і цим договором за несвоєчасне внесення платежів за послуги - шляхом сплати пені». До речі, в пункті 21.3. «Виконавець несе відповідальність у разі порушення прав споживачів згідно із законодавством» і цим договором, а згідно чинного законодавства, в якому відсутнє право припиняти водопостачання споживачам послуг водопостачання і водовідведення!!! Тільки пеня!
Що стосується положень Закону України "Про житлово-комунальні послуги", то:
Стаття 9 пункт 1 передбачає "Контроль за дотриманням стандартів, нормативів, норм, порядків і правил у сфері житлово-комунальних послуг здійснюють центральні органи виконавчої влади та інші спеціально уповноважені на це органи виконавчої влади, а також органи місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень.". Якщо вважати, що "Спрут" - це місцева реформа або нововведення, яке збираються упровадити і яке йде врозріз із затвердженими Правилами, тоді, відповідно до ст.11.п.2 Закону, було би слід скликати Громадську раду і винести на її розгляд цей проект, врешті-решт, створити погоджувальну комісію, як це передбачено ст.11 п. 2.3. Закону. Стаття 16 підтверджує, що послуги надаються безперебійно, стаття 19 підкреслює, що взаємостосунки між споживачем і виконавцем будуються "виключно на договірній основі", і, нарешті, з приводу відповідальності споживача за невчасну оплату за послуги статтею 20 Закону встановлюється єдина міра відповідальності - пеня! Шлях стягнення грошових коштів з неплатників - укласти типовий договір, а потім - суд! Ніяких відключень і інших способів в Законі немає!
Різні посилання на накази і розпорядження є незаконними, а наведені вище норми законодавства є тим більше актуальними у світлі вимог п. 4 ст. 8 ЦПК України, згідно з якою у разі невідповідності правового акта закону України застосовується акт законодавства, який має вищу юридичну силу. У даному випадку вищу юридичну силу мають вище названі Закони і постанови.
Таким чином ВИМАГАЮ припинити залякування споживачів і діяти виключно в рамках закону – хто заборгував, того притягати до суду, а не займатися РЕКЕТОМ.

12.05.07 О.В.Бабков
Відповідь Солом’янської РДА
Солом\'янська районна у м. Києві державна адміністрація розглянула звернення Бабкова О.В., яке над йшло через інтернет-приймальню, щодо застосування приладу "Спрут" для відключення квартир мешканців-боржник в по сплаті за житлово-комунальні послуги в д постачання холодної та гарячої води.
Варто зазначити, що комунальні служби району, незважаючи на всі труднощі, прагнуть надавати мешканцям, наскільки дозволяє технічний стан існуючої інфраструктури, якісні житлово-комунальні послуги. Цим самим діють згідно чинного законодавства України.

В той же час не всі мешканці району вчасно розраховуються за спожиті житлово-комунальні послуги, в результаті чого виникає заборгованість, в т.ч. у гр. Бабкова О.В., який проживає за адресою: ……., заборгованість за житлово-комунальні послуги станом на 01.06.07 складає 1148,51 грн. Не сплата житлово-комунальних послуг не дозволяє житлово-експлуатаційним організаціям в повній мірі задовольняти потреби споживачів та розраховуватись з постачальними компаніями.

З метою забезпечення 100-відсоткової сплати населенням житлово-комунальних послуг, а також недопущення виникнення заборгованості, мешканцям, які не сплачують за спожиті житлово-комунальні послуги відповідними службами Солом\'янської районної у м. Києві державної адміністрації направляються претензійні листи, листи-попередження та готуються позови до суду.
Окрім цього, вивчається питання щодо застосування пристрою «Спрут», для відключення гарячої та холодної води в окремих квартирах, мешканці яких мають велику заборгованість по сплаті за житлово-комунальні послуги, або ж відмовляються платити.

Стосовно заборгованості у 1148 грн. повідомляю наступне: 623 грн. це вже не існуючий борг (за строком давності) за неналежне опалення до 2003 року, решта «боргу», як помилково вважають ДЕЖ, УЖГ і РДА, це неправильні нарахування по незаконним тарифам Л.Черновецького, про що і ДЕЖ і УЖГ мною було вчасно поінформовано: «тарифи, згідно розпоряджень КМДА №1574-1577 про нові тарифи, пропонуються незаконні з самого початку, які вже скасовані Вищим Господарським судом України.»

viki - Київ - Україна (ответ GRO-ZA) 2007-06-16 19:04:29 UA
Порадив би Вам негайно подати позов до суду на КП УЖГ та на РДА (як спіівдповідача) про повернення зайво нарахованих коштів.



2007-06-22
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email