| Адмінпозов до Голосіївського райсуду м. КиєваПро скасування рішення Голосіївської районной у місті Києві ради про оренду підвального приміщення житлового будинку.
Игорь - Киев - Ukraine 2008-12-10 21:11:19 ДО ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ м. КИЄВА
Позивачі:
1.Чернов Ігор Анатолійович, 03045 м. Київ вул.. Набережно-Корчуватська, буд. 80 кв.101 тел. 259-50-67
2. Лихвар Таміла Дмитрівна, 03045 м. Київ вул.. Набережно-Корчуватська, буд. 80 кв.100 тел. 259-32-30
3. Кагадій Наталья Олександрівна 03045 м. Київ вул.. Набережно-Корчуватська, буд. 80 кв. 104 тел. ___________
4. Опятюк Вячеслав Валерійович 03045 м. Київ вул. Набережно-Корчуватська, буд. 80 кв. 112 тел. 259-36-64
Відповідач: Голосіївська районна в м. Києві рада
04.12.2008
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про скасування рішення Голосіївської районной у місті Києві ради про оренду підвального приміщення житлового будинку.
1. Зміст позовних вимог
1.1. Скасувати рішення Голосіївської районной у місті Києві ради від 25.12.2003 р. № 21/07/п.1.24/ та ордеру за № 31-04 від 21.01.2004 про надання підвальне приміщення будинку по вул.. Набережно-Корчуватська б.80 в орендне користування благодійному фонду «Фортеця надії».
1.2. Визнати недійсним послідуючі рішення щодо продовження строку оренди або приватизації.
1.3. Зобов\'язати Голосіївську районну у місті Києві раду здійснити заходи щодо повернення підвального приміщення будинку № 80 по вулиці Набережно-Корчуватська у м. Києві у спільну сумісну власність власників квартир цього будинку з передачею на обслуговування балансоутримувачеві будинку.
1.4. Зобов\'язати Голосіївську районну у місті Києві раду здійснити заходи щодо повернення підвального приміщення будинку № 80 по вулиці Набережно-Корчуватська у м. Києві до первоночального стану за призначенням, не погіршуючи попередніх показників санітарних, будівельних та інших норм.
2. Виклад обставин, якими позивачі обґрунтовують свої вимоги
Ми є власниками і співвласниками квартир за вищевказаними адресами.
Відповідач в порушення закону здав з 2003р. в орендне користування підвал нашого будинку благодійному фонду «Фортеця надії». Це порушує наші права власників.
Згідно ст.ст.1, 10 п.2 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду» допоміжні приміщення стають об’єктами права спільної власності співвласників будинку, тобто їх спільним майном одночасно з приватизацією громадянами квартир, що засвідчується єдиним документом - свідотством про право власності на квартиру. Згідно офіційного тлумачення положень статей 1, 10 цього Закону рішенням Конституційного Суду України від 2 березня 2004 року N 4-рп/2004 п. 1.1. Допоміжні приміщення (підвали, сараї, кладовки, горища, колясочні і т.ін.) передаються безоплатно у спільну власність громадян одночасно з приватизацією ними квартир (кімнат у квартирах) багатоквартирних будинків. Підтвердження права власності на допоміжні приміщення не потребує здійснення додаткових дій, зокрема створення об\'єднання співвласників багатоквартирного будинку, вступу до нього.
Набуте громадянами право на квартиру державного житлового фонду та належні до них допоміжні приміщення є непорушним (ст. 41 Конституції України) і забезпечується державою і захищається судом.
Згідно ст. 382 ЦК України власниками квартири у дво- або багатоквартирному житловому будинку належить на праві спільної сумісної власності приміщення загального користування, опорні конструкції будинку, механічна, сантехнічна, електрична та інше обладнання, за межами або всередині квартири, а також споруди, будівлі, які призначені для забезпечення потреб усіх власників квартир, також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку.»
Відповідно до ст. 369 ЦК України співвласники майна, що є у спільній сумісній власності, володіють і користуються ним спільно, якщо інше не встановлено домовленістю між ними. Розпорядження майном, що є у спільній сумісній власності, здійснюється за згодою усіх співвласників.
Всупереч зазначеним нормам матеріального права суб\'єкт владних повноважень Голосіївська районна в м. Києві рада рішенням від 25.12.2003 р. № 21/07/п.1.24/ та ордеру за № 31-04 від 21.01.2004р. здала підвальне приміщення нашого будинку по вул. Набережно-Корчуватська б.80 в орендне користування благодійному фонду «Фортеця надії», а іншими рішеннями оренду продовжує.
Відповідач не мав права розпоряджатися і здавати в оренду майно, яке йому не належить. Ми неоднарозово зверталися зі скаргами і заявами до Голосіївської районної в м. Києві адміністрації, але все безрезультатно. Отримали відповідь, що ніби підвал в буд.80 по вул. Набережно-Корчуватській не належить до категорії допоміжних приміщень, оскільки за своїм цільовим призначенням не слугує для забезпечення експлуатації та побутового обслуговування мешканців будинку. Але це не відповідає дійсності.
Насправді підвал нашого будинку є допоміжним приміщенням, де проходять загальнобудинкові мережі центрального опалення, гарячого та холодного водопостачання і водовідведення.
Постановою Кабінету Міністрів України "Про механізм упровадження Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" від 8.10 1992 № 572 затверджені нормативні акти, спрямовані на виконання Закону. Серед них і “Правила користування приміщеннями житлових будинків і прибудинковими територіями”. Пункт 26 Правил відносить сходові клітки, ліфтові шахти, горища й підвали до допоміжних приміщень. Також горища й підвали мають статус допоміжних приміщень відповідно до п.4.1 "Положення про порядок передачі квартир (будинків) у власність громадян, затвердженого наказом Держкомітету України по житлово-комунальнім господарстві від 15.10.1992 № 56, не підлягають приватизації допоміжні приміщення житлових будинків, призначені для забезпечення експлуатації й обслуговування будинку (приміщення теплових пунктів, котелень, сміттєзбиральників, колясочных, приміщення, через які прокладені мережі комунікації, а також приміщення, використовувані для розміщення обслуговуючого будинок персоналу і складські приміщення).
Допоміжне приміщення є опорною конструкцією будинку і є неподільною річчю, а тому належить до спільної сумісної власності. Підвал є складовою частиною речі – будинку у визначенні цього поняття згідно з частиною першою ст. 187 ЦК України, який у свою чергу відноситься до категорії неподільних речей відповідно до ст. 183 того ж Кодексу. При переході права на річ (у даному випадку – житловий будинок) її складові частини не підлягають відокремленню, що передбачено частиною другою ст. 187 того ж Кодексу.
На оренду чи приватизацію зазначеного підвального приміщенння співвласники, у тому числі позивачі, своє згоди не давали.
Підвальне приміщення нашого будинку не є об’єктом комунальної власності, як намагається це представити Голосіївська районна у м. Києві рада. Підвал - це спільна власність власників квартир нашого будинку.
На підставі викладеного вище, позивачі звертаються до суду з проханнями:
1. У порядку ст. 107 КАС України відкрити провадження у справі за даним адміністративним позовом.
2. Відповідно до ч. 2 ст. 71 КАС України обов\'язок щодо доказування правомірності свого рішення покласти на відповідача.
3. Вирішити спір по суті у формі постанови.
Додатки:
1. Квитанцію про сплату державного мита у розмірі 0,2 н. м. д. г. відповідно до ч. 1-б ст. 3 Декрету КМУ "Про державне мито".
2. Копія цього позову для відповідача.
Позивачі:
1.Чернов Ігор Анатолійович 2. Лихвар Таміла Дмитрівна 3. Кагадій Наталья Олександрівна 4. Опятюк Вячеслав Валерійович
2008-12-10 |