'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Не купуйте китайські струминні принтери фірми LEXMARK !  (Прочитано 20911 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

stihoplet

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 6
    • Перегляд профілю
    • Email

Це дуже добре, але те що ви не поцікавились інструкцією, відгуками інших користувачів, це лише ваша проблема. І завищена ціна чі ні, то є проблема виробника, адже в умовах ринкової конкуренції, це їх право. От і виходить те, що хтось користується небажанням магазинів розбиратися в судах і займається тим самим шахрайством.
Моя вам порада, перш ніж купувати, прочитайте інструкцію, а не шукайте винних там де їх нема.
В темі про компанію ВОЛЯ, я абсолютно згоден з неякісним рівнем обслуговування, а тут (я інженер) я бачу лише те, що людина не розібравшись купила принтер. І теперь в будь який спосіб намагається повернути гроші.
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю

Це дуже добре, але те що ви не поцікавились інструкцією, відгуками інших користувачів, це лише ваша проблема. І завищена ціна чі ні, то є проблема виробника, адже в умовах ринкової конкуренції, це їх право. От і виходить те, що хтось користується небажанням магазинів розбиратися в судах і займається тим самим шахрайством.
Моя вам порада, перш ніж купувати, прочитайте інструкцію, а не шукайте винних там де їх нема.
В темі про компанію ВОЛЯ, я абсолютно згоден з неякісним рівнем обслуговування, а тут (я інженер) я бачу лише те, що людина не розібравшись купила принтер. І теперь в будь який спосіб намагається повернути гроші.
Чому Ви вважаєте що інструкції ніхто не вивчав. Вивчали і докладно. Але хто ж такі речі в інструкції пише? Наприклад, мій принтер вже після закінчення гарантійного строку відмовився друкувати і зажадав, щоб його везли у сервісний центр чогось там міняти. По такому самому лічильнику як і картріджі, без перевірки реального стану. Ти винен йти до сервісу і платити гроші. Це що в інструкції було? Якби було, то я б такий принтер не купив гарантовано. Тобто, саме виробники принтерів вдаються до шахрайства. Для того, щоб виявити "маркетингові" особливості їхньої продукції, користувач повинен дуже докладно знайомитися із всіма інструкціями, вміти читати між рядків, перерити не один форум. І це просто для того, щоб захистити себе від шахрайства. Тому я розумію людину, яка не є IT спеціалістом, яка купила принтер, виявила, що пристрій відрізняється від попередньої моделі по важливих споживацьких характеристиках у гірший бік і тому повернула пристрій в магазин.   
Записаний

stihoplet

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 6
    • Перегляд профілю
    • Email

В інструкції дуже чітко сказано, "картриджі тільки нові і тільки оригінальні". В усіх інших випадках ви сам собі Буратіно.
Про лічильник в принтері було цікаво почитати більш детально. А міняли вам швидше за все "памперс" Подушечку яка вбирає чорнила. Якщо заправляти картриджі самому не знаючі як це робити правильно, памперс забиваеться за дуже не великий час.

Мені просто смішно як ви намагаєтесь тут доказати не розбираючись в техніці. Про маркетинг не будемо згадувати, адже його до розряду "шахрайство" не приписали ще в жодній країні.

І ще одне, в кожного принтера є ресурс, він вказаний в інструкції. Його легко вирахувати, але я майже ніколи не бачив щоб ті хто кричить про поганий принтер це робили.

Коли я купую новий принтер, я знаю що якщо я буду друкувати наприклад 500 аркушів в день, то в на профілактику повезу принтер через рік, а якщо 250 то через два. Чого ж у вас так не виходить? Якщо ви кажете що тут всі думаючі люди?
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю

Чому не виходить? Тому що, на мою думку, профілактика для домашнього прінтера, який друкує не більше 50 сторінок на місяць взагалі зайва. Мій попередній прінтер її не потребував. Я б і не взяв такий прінтер, коли б в інструкції було б написано про профілактику. Інструкцію вивчав перед придбанням.
На мою думку, прінтер є побутовою технікою і не повинен потребувати великих знань в експлуатаціі. Звичайно, це не про офісні прінтери мова. Свій прінтер теж поганим не вважаю. В маркетингу принтерів для побуту я дійсно бачу елементи шахрайства. Підстави оприлюднив. Преконувати нікого не хочу. Ви маєте іншу думку - готовий її поважати.
 
Якщо абстрагуватися від принтерів, то мені відомо, що свого часу у касові апарати сервісники в Україні вимагали встановлювати так званий сервісний таймер, який унеможливлював роботу апарату без втручання сервісника через визначений період часу. Звісно, користувачам пояснювалося це важливістю профілактики і ще масою поважних причин. Але, для надійних моделей апаратів, це було просто примусовим засобом збирання грошей. На мою думку подібні процеси відбуваються і з принтерами.
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

...В маркетингу принтерів для побуту я дійсно бачу елементи шахрайства. ...
Как маркетологу - РАЗРЕШИТЕ НЕ СОГЛАСИТЬСЯ!
Есть такая марткетинговая стратенгия: "Убыточный лидер".
Т.е. когда изделие продается со значительной скидкой, при чем возможно даже дешевле себестоимости! (в данном случае принтер), а расходники к нему - с наценкой(дополнительные картриджи).
В итоге компания имеет прибыль.
И нет ничего странного в том, что компания любыми путями защищается от подделок (в т.ч. "перезаправок")
Цитувати
свого часу у касові апарати сервісники в Україні вимагали встановлювати так званий сервісний таймер, який унеможливлював роботу апарату без втручання сервісника через визначений період часу. ... На мою думку подібні процеси відбуваються і з принтерами.
С кассами - это мошенничество.
Но сравнивать его с маркенговой стратегией (у принтеров) - НЕ КОРРЕКТНО!
ПС: а покупать Лексмарк, Ипсон, Ксерокс  или Кэнон - каждый решает САМ. Может с учетом замечаний ЭТОГО топика!
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Це дуже добре, але те що ви не поцікавились інструкцією, відгуками інших користувачів, це лише ваша проблема. І завищена ціна чі ні, то є проблема виробника, адже в умовах ринкової конкуренції, це їх право. От і виходить те, що хтось користується небажанням магазинів розбиратися в судах і займається тим самим шахрайством.
Моя вам порада, перш ніж купувати, прочитайте інструкцію, а не шукайте винних там де їх нема.
В темі про компанію ВОЛЯ, я абсолютно згоден з неякісним рівнем обслуговування, а тут (я інженер) я бачу лише те, що людина не розібравшись купила принтер. І теперь в будь який спосіб намагається повернути гроші.
Дякую за поради. Я навіть більший інженер, ніж Ви. Не в тім справа. І гроші за неякісний товар мені повернули в обмін на непридатний товар, але не тому, що ми з Вами інженери, а один з нас крім того є доктором технічних наук в даній галузі. А тому, що  Закон "Про захист прав споживачів" зобов'язує ... Тобто фірма-продавець після проведеної експертизи в сервісному центрі визнала себе винною, всупереч Вашій неправомірній позиції. Тепер продовжую користуватися стареньким принтером Lexmark z735, картридж якого перезаправляється без особливих проблем, хоч в Інтернеті можна знайти немало нарікань і на цю модель на кшталт принтер "не розпізнає" картридж після дозаправки. І в мене таке буває, але з часом само по собі проходить.
Стосовно компанії "ВОЛЯ" - все по старому. Поштовий сервер "глючить", хоч деякий час після скарг діяв задовільно. Доводиться виходити на "Яндекс-пошту для Волі-кабеля". Незручно, але вихід є.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email