'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Обжалование решения горисполкома по тарифам на отопление для встроенно-пристроен  (Прочитано 14912 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Александр

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 66
    • Перегляд профілю

Организовывал в своем городе подачу исков предпринимателями города по обжалованию тарифов по теплоснабжению.
Вот интересно какое кардинальное отличие имеет "затвердження або встановлення" тарифа от "узгодження" в плане упрощения его обжалования, а именно решение исполкома горсовета в суде?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Организовывал в своем городе подачу исков предпринимателями города по обжалованию тарифов по теплоснабжению.
Вот интересно какое кардинальное отличие имеет "затвердження або встановлення" тарифа от "узгодження" в плане упрощения его обжалования, а именно решение исполкома горсовета в суде?
Тарифи затверджуються для виконавців послуг, які належать до комунальної форми власності (для комунальних підприємств). Для решти - узгоджуються. Різниці в порядку оскарження рішень органу місцевого самоврядування немає, слід лише чітко зазначити повні реквізити спірного рішення.
Записаний

Александр

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 66
    • Перегляд профілю

Тут еще одна новость была. Недавно исполком изменил свое решение где  выражение «установить тарифы для ГП ТЭЦ» изменил на „согласовать- узгодити”. Тем самым доказывая что к у него не было полномочий по затвердженню тарифов. А одним из пунктов исковых требований как раз было – «Встановити наявність чи відсутність компетенції (повноважень) суб’єкта владних повноважень, а саме Виконавчого комітету ………………… міської ради по затвердженню (встановленню) тарифів по опаленню для «ДП …………….. ТЕЦ».
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Зверніть увагу ще на ту обставину, що для ТЕЦ тарифи на теплову енергію затверджує НКРЕ.
Записаний

Александр

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 66
    • Перегляд профілю

Зверніть увагу ще на ту обставину, що для ТЕЦ тарифи на теплову енергію затверджує НКРЕ.
Я в курсе. Как раз я и нашел эти постановы НКРЕ для нашего ТЭЦ, но они устанавливают цену для бюджетных установ и промышленных предприятий. Мы не являемся ни тем ни другим. И на основании этой постановы НКРЕ (с которой у меня была переписка-правда дали отписки как по мне) исполком вынес свое решение. Все это отражено в иске. Иск сам писал. Хотя скинулись многие на написание иска юристами. Но одна фирма взялась написать – потом вернула ссылаясь на загруженность. Отдал написать одной адвокатше и заплатил уже – до сих пор пишет. Если бы ее ждали пропустили бы процессуальные сроки на подачу иска. Вот такие пироги….
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Ну що вдіяти, такі у нас не лише пироги, але й юристи. Щодо бездіяльності НКРЕ - це окрема пісня. Можна її залучити другим відповідачем в адміністративній справі. Однак, юристи в цій комісії ще гірше підготовлені.
Записаний

Александр

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 66
    • Перегляд профілю

Ну що вдіяти, такі у нас не лише пироги, але й юристи. Щодо бездіяльності НКРЕ - це окрема пісня. Можна її залучити другим відповідачем в адміністративній справі. Однак, юристи в цій комісії ще гірше підготовлені.
Так а какие им требования выдвигать? НКРЕ я имею ввиду. По нарушению Закона «Про информацию» разве что.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Ну що вдіяти, такі у нас не лише пироги, але й юристи. Щодо бездіяльності НКРЕ - це окрема пісня. Можна її залучити другим відповідачем в адміністративній справі. Однак, юристи в цій комісії ще гірше підготовлені.
Так а какие им требования выдвигать? НКРЕ я имею ввиду. По нарушению Закона «Про информацию» разве что.
Вимагати встановити тарифи.
Записаний

Александр

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 66
    • Перегляд профілю

Ну що вдіяти, такі у нас не лише пироги, але й юристи. Щодо бездіяльності НКРЕ - це окрема пісня. Можна її залучити другим відповідачем в адміністративній справі. Однак, юристи в цій комісії ще гірше підготовлені.
Так а какие им требования выдвигать? НКРЕ я имею ввиду. По нарушению Закона «Про информацию» разве что.
Вимагати встановити тарифи.
Так они устанавливают тарифы для ТЭЦ. Которое в нашем случае является виробником послуг, а договор у меня должен быть с виконавцем – это у нас коммунальное предприятие. Для коммунальных предприятий тариф устанавливает местная власть. Так может к ней добавить в иск дополнительные требования? Есть Закон «О поддержке малого предпринимательства». Вот пусть и поддерживают путем установления приемлемых тарифов. Как Вам такой вариант – имеет право на жизнь?
« Останнє редагування: 13 Квітня 2010, 09:49:34 від Александр »
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Ну що вдіяти, такі у нас не лише пироги, але й юристи. Щодо бездіяльності НКРЕ - це окрема пісня. Можна її залучити другим відповідачем в адміністративній справі. Однак, юристи в цій комісії ще гірше підготовлені.
Так а какие им требования выдвигать? НКРЕ я имею ввиду. По нарушению Закона «Про информацию» разве что.
Вимагати встановити тарифи.
Так они устанавливают тарифы для ТЭЦ. Которое в нашем случае является виробником послуг, а договор у меня должен быть с виконавцем – это у нас коммунальное предприятие. Для коммунальных предприятий тариф устанавливает местная власть. Так может к ней добавить в иск дополнительные требования? Есть Закон «О поддержке малого предпринимательства». Вот пусть и поддерживают путем установления приемлемых тарифов. Как Вам такой вариант – имеет право на жизнь?
ТЕЦ не є виробником комунальних послуг. А виконавець, якщо він визначений, купує теплову енергію, як товар, і виробляє послуги для населення. Тариф на комунальні послуги, а не на товарну продукцію,  встановлює орган місцевого самоврядування.  При цьому виконавець повинен мати ліцензію, а також повинен бути визначений рішенням органу місцевого самоврядування.
Записаний

Александр

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 66
    • Перегляд профілю

Шо то я уже запутался. Так а кто в нашем случае является виробником? Я думал что ТЭЦ. Между ТЭЦ и исполнителем должен существовать договор на покупку тепловой энергии. Так? В этом случае виробником коммунальных услуг является уже получается исполнитель этих услуг? Кем же в данном случае является ТЭЦ? У организации которая является балансодержателем тепловых сетей в нашем доме точно нет никакой лицензии. Может потому она и отказывается заключать договор.
Надо наверное их вместе с ТЭЦ заявлять третьими лицами.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Шо то я уже запутался. Так а кто в нашем случае является виробником? Я думал что ТЭЦ. Между ТЭЦ и исполнителем должен существовать договор на покупку тепловой энергии. Так? В этом случае виробником коммунальных услуг является уже получается исполнитель этих услуг? Кем же в данном случае является ТЭЦ? У организации которая является балансодержателем тепловых сетей в нашем доме точно нет никакой лицензии. Может потому она и отказывается заключать договор.
Надо наверное их вместе с ТЭЦ заявлять третьими лицами.
ТЕЦ  є виробником товарної продукції - теплової енергії. Теплову енергію можна використати для різних цілей, у тому числі й для надання комунальних послуг. Відверто кажучи, мені не подобаються безграмотні словосполучення "Виробник послуг", "Виконавець послуг", однак ця термінологія увійшла в законодавство. Насправді послуга може може надаватися, а виконуватися може не послуга, а замовлення на надання послуги. Знову ж таки, послугу не можна виробити, зберегти на складі, тощо, а можна лише надати. Це узгоджується з нормами гл. 63 ЦК України, якщо їх правильно розуміти.
Повернемося до Ваших запитань. Відсутність ліцензії може бути перепоною для надання послуг з опалення, ГВП, ХВП. Але це обов'язок балансоутримувача будинку або отримати ліцензії, або доручити виконання замовлення на надання послуг іншій особі.
Залучати ТЕЦ до у часті у справі, до якої вона не має відношення, недоцільно. Хоч наші судді погано розбираються у цих правовідносинах, і можуть погодитися.
Записаний

Александр

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 66
    • Перегляд профілю

Спасибо за ответы. С Вашей трактовкой терминов полностью согласен. Жаль что только нельзя предугадать как их будут понимать судьи при рассмотрении дела.

Залучати ТЕЦ до у часті у справі, до якої вона не має відношення, недоцільно.
А почему? Ведь одним из требований иска было:
«Визнати нечинним рішення Виконавчого комітету …………….. міської ради №530 від 24.03.2009р. „Про затвердження тарифу на теплову енергію, яку поставляє «ДП …………….. ТЕЦ» для інших споживачів».
« Останнє редагування: 15 Квітня 2010, 08:40:37 від Александр »
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Спасибо за ответы. С вашей трактовкой терминов полностью согласен. Жаль что только нельзя предугадать как их будут понимать судьи при рассмотрении дела.

Залучати ТЕЦ до у часті у справі, до якої вона не має відношення, недоцільно.
А почему? Ведь одним из требований иска было:
«Визнати нечинним рішення Виконавчого комітету …………….. міської ради №530 від 24.03.2009р. „Про затвердження тарифу на теплову енергію, яку поставляє «ДП …………….. ТЕЦ» для інших споживачів».
Спір ведеться з суб'єктом владних повноважень, у порядку адміністративного судочинства, а не з господарюючим суб'єктом. Останній має право самостійно вступити в справу у якості третьої особи з самостійними вимогами або без них. Вам турбуватися про інтереси третіх осіб не варто. Слід лише наполягати на тому, щоб при відкритті провадження була ухвала про публікацію оголошення відповідно до ст. 171 КАСУ. Інакше касаційна інстанція (ВАСУ) може у подальшому за скаргою ТЕЦ скасувати усі судові рішення і направити справу на новий розгляд. Таке неодноразово траплялося.
Записаний

Александр

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 66
    • Перегляд профілю

Так в том то и дело, что назвать это решение нормативно-правовым ну никак нельзя. Никаких норм права в нем нет. Просто тупо устанавливаются тарифы. Я считаю это решение ненормативным регуляторным актом.
Хотя было бы легче для обжалования, если бы это был НПА.
Вам турбуватися про інтереси третіх осіб не варто. Слід лише наполягати на тому, щоб при відкритті провадження була ухвала про публікацію оголошення відповідно до ст. 171 КАСУ. Інакше касаційна інстанція (ВАСУ) може у подальшому за скаргою ТЕЦ скасувати усі судові рішення і направити справу на новий розгляд. Таке неодноразово траплялося.
Та я то за их интересы и не волнуюсь. Я считаю, что непривлечением ТЭЦ третьим лицом может быть основанием для отмены решения в случае выигрыша. Ведь тарифы для них устанавливали и они ими пользуются по сей день. Существует допроцессуальная связь исполкома и ТЭЦ – я так в одном деле мотивировал привлечение третьим лицом.
« Останнє редагування: 14 Квітня 2010, 18:15:45 від Александр »
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email