'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: знову про прибудинкову територію  (Прочитано 8474 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

 Почув таку версію про відсутність земельних актів (від комунальщиків). Буцімто Акти не  оформлюються через те що потім буде потрібно платити земельний податок, а щоб було чим його платити доведеться ввести його у тариф, а це збільшення тарифу.

Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Почув таку версію про відсутність земельних актів (від комунальщиків). Буцімто Акти не  оформлюються через те що потім буде потрібно платити земельний податок, а щоб було чим його платити доведеться ввести його у тариф, а це збільшення тарифу.
Версія - версією, але відсутність державного акту свідчить про відсутність підстав для утримання цієї земельної ділянки мешканцями. Земля належить територіальній громаді населеного пункту, якщо інше не встановлено державними актами. То нехай громада і утримує за рахунок бюджету. Тим більше, що ця сама громада через свої органи самоврядування видає дозволи на встановлення різного роду МАФів, а також "ущільнює" забудову.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю


 Земля належить територіальній громаді населеного пункту, якщо інше не встановлено державними актами. То нехай громада і утримує за рахунок бюджету. Тим більше, що ця сама громада через свої органи самоврядування видає дозволи на встановлення різного роду МАФів, а також "ущільнює" забудову.


незаперечно.
я просто навів приклад як бездіяльність маскується під "благие намерения".
але цікаво про податок, я ще не дивився чи це дійсно так? можливо хтось вжецим займався? то поділіться досвідом.
Записаний

Александр

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 66
    • Перегляд профілю

Версія - версією, але відсутність державного акту свідчить про відсутність підстав для утримання цієї земельної ділянки мешканцями. Земля належить територіальній громаді населеного пункту, якщо інше не встановлено державними актами. То нехай громада і утримує за рахунок бюджету. Тим більше, що ця сама громада через свої органи самоврядування видає дозволи на встановлення різного роду МАФів, а також "ущільнює" забудову.
Я тоже так считаю. И на одном юридическом форуме за это  и не только говорил:

И как тогда можно понимать вот эту постанову Пленума ВСУ по земле(выписка):

При приватизації громадянами одно- або багатоквартирного будинку державного житлового фонду порядок користування закріпленою за ним прибудинковою територією згідно з п.5 ст. 10 Закону від 19 червня 1992 р. N 2482-XII “Про приватизацію державного житлового фонду” здійснюється в порядку та на умовах, передбачених ч.3 ст. 42 ЗК, якою встановлено, що порядок використання земельних ділянок, де розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначається співвласниками. Якщо в жилому будинку приватизовано частину квартир, питання про користування прибудинковою територією вирішується відповідно до положень ч.3 ст. 88 ЗК, тобто шляхом отримання в користування її частини, що відповідає частці приватизованих квартир та інших приміщень у вартості будинку і споруд. При цьому розміри та конфігурація земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначаються на підставі проектів розподілу території кварталу, мікрорайону та відповідної землевпорядної документації.

Ни слова нет про ОСМД. И вообще это нонсенс - иметь право собственности на недвижимость и не иметь право пользования землей под ней.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Версія - версією, але відсутність державного акту свідчить про відсутність підстав для утримання цієї земельної ділянки мешканцями. Земля належить територіальній громаді населеного пункту, якщо інше не встановлено державними актами. То нехай громада і утримує за рахунок бюджету. Тим більше, що ця сама громада через свої органи самоврядування видає дозволи на встановлення різного роду МАФів, а також "ущільнює" забудову.
Я тоже так считаю. И на одном юридическом форуме за это  и не только говорил:

И как тогда можно понимать вот эту постанову Пленума ВСУ по земле(выписка):

При приватизації громадянами одно- або багатоквартирного будинку державного житлового фонду порядок користування закріпленою за ним прибудинковою територією згідно з п.5 ст. 10 Закону від 19 червня 1992 р. N 2482-XII “Про приватизацію державного житлового фонду” здійснюється в порядку та на умовах, передбачених ч.3 ст. 42 ЗК, якою встановлено, що порядок використання земельних ділянок, де розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначається співвласниками. Якщо в жилому будинку приватизовано частину квартир, питання про користування прибудинковою територією вирішується відповідно до положень ч.3 ст. 88 ЗК, тобто шляхом отримання в користування її частини, що відповідає частці приватизованих квартир та інших приміщень у вартості будинку і споруд. При цьому розміри та конфігурація земельних ділянок, на яких розташовані багатоквартирні жилі будинки, а також належні до них будівлі, споруди та прибудинкові території, визначаються на підставі проектів розподілу території кварталу, мікрорайону та відповідної землевпорядної документації.

Ни слова нет про ОСМД. И вообще это нонсенс - иметь право собственности на недвижимость и не иметь право пользования землей под ней.
Все правильно. Але оскільки земельна ділянка не була надана в користування ні до приватизації, ні після неї, то підстав визначати якісь частки співвласників немає. Спочатку потрібно отримати державний акт на право користування (з дотриманням усіх вимог законодавства).
Що нонсенсу. Таким же нонсенсом є спільна сумісна власність на частини багатоквартирного будинку у розумінні ст. 382, 369 ЦК України. Власність є, але скористатися нею практично неможливо. Вона є по-суті віртуальною. Розпоряджається балансоутримувач на свій розсуд, а згода мешканців його не цікавить.
Записаний

Александр

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 66
    • Перегляд профілю

Все правильно. Але оскільки земельна ділянка не була надана в користування ні до приватизації, ні після неї, то підстав визначати якісь частки співвласників немає. Спочатку потрібно отримати державний акт на право користування (з дотриманням усіх вимог законодавства).
Що нонсенсу. Таким же нонсенсом є спільна сумісна власність на частини багатоквартирного будинку у розумінні ст. 382, 369 ЦК України. Власність є, але скористатися нею практично неможливо. Вона є по-суті віртуальною. Розпоряджається балансоутримувач на свій розсуд, а згода мешканців його не цікавить.
Мне невозможно отримати этот акт. Если жители в доме не хотят создавать ОСМД, то я не считаю что мое право на землю закрепленное в Конституции должно залежить от создания какого то юрлица в виде ОСМД.
По нонсенсу. Та у нас в основном не балансоутримувач (ЖЭК) распоряжается что делать в доме(типа давать разрешения на реконструкцию квартир), а ОМС хотя прав на это никаких не имеет как по мне. Это наша совместная собственность (допустим опорная конструкция) и нам решать как ее использовать. На ПУЮФ создавал по этому поводу тему - Право собственности жителей многоквартирного дома.
« Останнє редагування: 16 Квітня 2010, 20:51:56 від Александр »
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Все правильно. Але оскільки земельна ділянка не була надана в користування ні до приватизації, ні після неї, то підстав визначати якісь частки співвласників немає. Спочатку потрібно отримати державний акт на право користування (з дотриманням усіх вимог законодавства).
Що нонсенсу. Таким же нонсенсом є спільна сумісна власність на частини багатоквартирного будинку у розумінні ст. 382, 369 ЦК України. Власність є, але скористатися нею практично неможливо. Вона є по-суті віртуальною. Розпоряджається балансоутримувач на свій розсуд, а згода мешканців його не цікавить.
Мне невозможно отримати этот акт. Если жители в доме не хотят создавать ОСМД, то я не считаю что мое право на землю закрепленное в Конституции должно залежить от создания какого то юрлица в виде ОСМД.
По нонсенсу. Та у нас в основном не балансоутримувач (ЖЭК) распоряжается что делать в доме(типа давать разрешения на реконструкцию квартир), а ОМС хотя прав на это никаких не имеет как по мне. Это наша совместная собственность (допустим опорная конструкция) и нам решать как ее использовать. На ПУЮФ создавал по этому поводу тему - Право собственности жителей многоквартирного дома.
Вам такий акт ніхто і не видасть, законом не передбачено. Ви можете лише вимагати у балансоутримувача, щоб він оформив акт на право користування земельною ділянкою. На жаль, іншого виходу немає. Тому усі багатоквартирні будинки, за образним висловлюванням адвоката Тетяни Монтян, "висять у повітрі". Необхідно вносити зміни до законодавства, але це до нашої компетенції не входить. На жаль. Хоч народ є джерелом влади,  його окремі представники не відносяться до джерела.
Записаний

Александр

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 66
    • Перегляд профілю

Я с Монтян общался на ее сайте. По придомовым территориям с ней полностью согласен. По ущербности Закона Про приватизацию тоже.
« Останнє редагування: 17 Квітня 2010, 10:40:50 від Александр »
Записаний

MirEks

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7
    • Перегляд профілю
    • Email


Ви можете лише вимагати у балансоутримувача, щоб він оформив акт на право користування земельною ділянкою.


Скажіть, а в розрахунок якої послуги враховується прибудинкова територія?
наскільки мені відомо- лише для того, щоб вирахувати кількість прибиральниць?
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

ПКМУ № 529. Три послуги з типового переліку щонайменше. Прибирання прибудинкової території, поливання газонів, прибирання снігу та посипання території.
Цитувати
ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
Прибирання прибудинкової території
Прибирання сходових кліток
Вивезення побутових відходів (збирання, зберігання, перевезення, перероблення, утилізація, знешкодження та захоронення)
Прибирання підвалу, технічних поверхів та покрівлі
Технічне обслуговування ліфтів
Обслуговування систем диспетчеризації
Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем:
- гарячого водопостачання;
- холодного водопостачання;
- водовідведення;
- теплопостачання;
- зливової каналізації
Дератизація
Дезінсекція
Обслуговування димовентиляційних каналів
Технічне обслуговування та поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем у разі їх наявності
Поточний ремонт конструктивних елементів, внутрішньобудинкових систем гарячого і холодного водопостачання, водовідведення, теплопостачання та зливової каналізації і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків)
Поливання дворів, клумб і газонів
Прибирання і вивезення снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами
Експлуатація номерних знаків на будинках
Освітлення місць загального користування і підвалів та підкачування води
Енергопостачання ліфтів
Періодична повірка, обслуговування і ремонт квартирних засобів обліку води та теплової енергії, у тому числі їх демонтаж, транспортування та монтаж після повірки.
Записаний

Lilith

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 20
    • Перегляд профілю

Чтобы не создавать новую тему, решил отписать здесь.
КП  на вопрос о границах придомовой территории ссылается на решение районного совета, но так как районные советы были ликвидированы 31.10.10, имеет ли это решение какую-то юридическую силу?
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Чтобы не создавать новую тему, решил отписать здесь.
КП  на вопрос о границах придомовой территории ссылается на решение районного совета, но так как районные советы были ликвидированы 31.10.10, имеет ли это решение какую-то юридическую силу?
Якщо питання стосується Києва.
В рамках витребування доказів по одній із справ отримувала я рішення Солом`янської райради по встановленню площ прибудинкових територій для прибирання. Про межі і площі прибудинкових територій "в  натурі" в тому рішенні мова не йшла. Пізніше пошукаю в архіві, знайду, опублікую це рішення.

Щодо юридичної сили. Я вважаю, що рішення райради -то не є Державний акт на володіння чи розпоряджання земельною ділянкою. І не може його заміняти.
Записаний

Lilith

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 20
    • Перегляд профілю

Так, Київ, дякую.
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Єдиним розпорядником земель у м. Києві є КМР, в інших регіонах -місцевий ОМС.
Записаний

Валентина

  • Активний Дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 437
    • Перегляд профілю
    • Email

КМР може розпоряджатися землею, яка знаходиться у комунальній власності територіальної громади м. Києва тільки при наявності згоди відповідної територіальної громади, саме з цих причин у законах "Про планування та забудову територій" і "Про основи містобудування" є норми, які зобов язують  проводити громадські слухання за участю мешканців будинків, які оточують земельну ділянку, щодо якої вирішується питання стосовно відведення. Прибудинкові території повинні забезпечувати виконання Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених Наказом МОЗ  № 173 -96. Крім того підпунктом "Г" п.18 Постанови Пленуму Верховного суду України № 7 зазначено - "Вирішуючи спори про право власності на земельну ділянку, суди мають виходити з того, що: громадяни та юридичні особи зберігають право на земельні ділянки (п. 7 розд. X "Перехідні положення" ЗК), одержані ними до 1 січня 2002 р. у власність, у тимчасове користування або на умовах оренди в розмірах, що були раніше передбачені чинним законодавством". Як правило, розміри прибудинкових територій встановлюються на підставі креслень генеральних планів  будівництва об єктів ( будинків), адже земельні ділянки відводились органами місцевого самоврядування (розпорядчі документи) у відповідності до державни будівельних норм та стандартів. Саме  за  цими рішеннями виникає право користування. Щодо  державного акту права власності на земельну ділянку чи права користування ЗД, то згідно рішення Конституційного суду України № 5-рп/2005 (справа про користування  земельними ділянками) норми процесуального права (оформлення права користування ЗД) не повинні обмежувати норми матеріального права  (розпорядчі рішення ОМС) щодо права власності на землю та його  набуття громадянами. Права користування ЗД, отриманні до 2002 року залишаються навіть за відсутності Державних актів. А, от коли з явиться бажання вчинити будь-який правочин, то без оформлення права користування ( державного акту) це неможливо, потрібно все ж спочатку оформити чи переоформити право користування ЗД.
 
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email