'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Закон "Про Національну комісію регулювання ринку комунальних послуг України"  (Прочитано 10502 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Офіційний текст:
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=2479-17&p=1279793966974966
Набрав чинності з 22.07.2010 р.

Як вбачається з його аналізу, до повноважень НКРРКП з 01.11.2011 р. належить встановлення тарифів на комунальні послуги суб'єктам природних монополій та суб'єктам господарювання на суміжних ринках (ст. 6).
Суміжним ринком є товарний ринок, що не перебуває у стані природної монополії,  для суб'єктів  якого  реалізація  вироблених товарів  або  використання  товарів інших суб'єктів господарювання неможливе  без  безпосереднього  використання  товарів, що виробляються (реалізуються) суб'єктами природних монополій. (ст. 1 ЗУ "Про природні монополії"). До суміжних ринків належать зокрема виробництво і постачання електричної і теплової енергії (ст. 6 ЗУ "Про природні монополії").

НКРРКП здійснює свої повноваження незалежно від інших органів державної  влади, органів місцевого самоврядування (ст. 2); при цьому її склад призначає Кабмін (ст. 7). Це і є незалежність від Азарова?

Ст. 19 зобов'язано у тримісячний строк органам місцевого самоврядування привести свої акти у відповідність із цим Законом. Чи не є це втручанням у діяльність ОМС?

Дуже "цікавими" є частини 6, 7, 8 статті 8 у контексті ст. 10, згідно якої тарифи на комунальні послуги суб'єктів природних монополій та суб'єктів господарювання на суміжних ринках повинні забезпечувати відшкодування всіх економічно обґрунтованих планованих витрат на їх виробництво з урахуванням планованого прибутку.

Нарешті саме цікаве -це ст. 19 (Прикінцеві положення), згідно якої ст. 31 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги"
частини першу - п'яту викласти у такій редакції:

     "1. Порядок    формування    тарифів    на     кожний     вид
житлово-комунальних послуг  другої  групи  (пункт 2 частини першої
статті 14 цього Закону) визначає Кабінет Міністрів України.

     2. Виконавці/виробники   здійснюють   розрахунки   економічно
обґрунтованих  витрат на виробництво (надання) житлово-комунальних
послуг   і   подають   їх   органам,   уповноваженим   здійснювати
встановлення тарифів.

     3. Органи  місцевого  самоврядування  встановлюють  тарифи на
житлово-комунальні  послуги  в   розмірі   не   нижче   економічно
обґрунтованих витрат на їх виробництво.

     При встановленні  цін/тарифів  на  послуги,  які виробляються
суб'єктами  природних  монополій,  регулювання   діяльності   яких
здійснюється  Національною  комісією регулювання ринку комунальних
послуг    України    та    Національною    комісією    регулювання
електроенергетики    України    відповідно    до    законодавства,
повноваження органів місцевого самоврядування поширюються виключно
на  тариф  (складову тарифу),  який (яка) не підлягає встановленню
Національною  комісією  регулювання   ринку   комунальних   послуг
України.

     4. У   разі  встановлення  органом  місцевого  самоврядування
тарифів на житлово-комунальні послуги на  рівні,  що  унеможливлює
отримання   прибутку,   орган,  який  їх  затвердив,  зобов'язаний
відшкодувати      з      відповідного      місцевого       бюджету
виконавцям/виробникам    різницю    між    встановленим   розміром
цін/тарифів та економічно обґрунтованими витратами на  виробництво
цих послуг.

     5. Видатки  на відшкодування втрат підприємств,  що пов'язані
із встановленням тарифів на житлово-комунальні послуги  на  рівні,
що унеможливлює отримання прибутку, фінансуються за рахунок коштів
відповідного місцевого бюджету";

     у частині  шостій  слово   "Затвердження"   замінити   словом
"Встановлення".

Висновки:
Таким чином, ОМС фактично примушуються до встановлення тарифів, не нижче "економічно
обґрунтованих витрат на їх виробництво". Тобто, всупереч ЗУ "Про місцеве самоврядування" ОМС мають відтепер виконувати виключно декоративну функцію. При цьому усі негативні наслідки (обурення верств населення) за "встановлення" таких тарифів має нести саме ОМС, у той час як НКРРКП залишається фактично карманним органом уряду та олігархів, які і диктуватимуть ці "економічно обґрунтовані витрати" (на прикладах собівартості вугілля 840 грн. при ринковій ціні 670, чи газу за цінами Газпрому чи Фірташа замість 230 грн.). :-\
 
Очевидно, що слід цей Закон оскаржувати в суді, оскільки він прямо зачіпляє права та інтереси членів територіальних громад. >:(   
« Останнє редагування: 22 Травня 2011, 02:42:26 від Перо »
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

не розумію причини шуму. Ці самі вимоги по розрахунку, затвердженню тарифів, відшкодуванням тощо передбачені в ЗУ "Про ЖКП", статті 5,6,7, 14,21,22, 31.
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

не розумію причини шуму. Ці самі вимоги по розрахунку, затвердженню тарифів, відшкодуванням тощо передбачені в ЗУ "Про ЖКП", статті 5,6,7, 14,21,22, 31.

Для початку почитайте: кому саме відтепер виконавці/виробники подають для затвердження тарифи. І нові повноваження ОМС щодо складових тарифу. :(
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Таким чином, ОМС фактично примушуються до встановлення тарифів, не нижче "економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво"

Так це норма закону "Про ЖКП" ще з 2004р.
Цитувати
Тобто, всупереч ЗУ "Про місцеве самоврядування" ОМС мають відтепер виконувати виключно декоративну функцію

ЗУ "Про місцеве самоврядування" зазнав змін. Повноважень затверджувати тарифи на водопостачання( водовідведення), централізоване опалення ОМС вже не мають, а на електропостачання, газопостачання взагалі не мали ніколи, тож як по тарифах наелектропостачання, газопостачання не виконували ніяких функцій так і по тарифиах на водопостачання( водовідведення), централізоване опалення не виконуватимуть навіть декоративних, ну то й що?
Цитувати
При цьому усі негативні наслідки (обурення верств населення) за "встановлення" таких тарифів має нести саме ОМС,

Та ні, тепер обурення населення буде вже не на ОМС. Це раніш було на ОМС за те що одні ОМС дотацій з бюджету (місцевого ) не давали і затверджували тариф не нижче "економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво", а інші давали і затверджували нижче "економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво". А населення перших міст не розуміло чим воно гірше населення других міст.
Цитувати
у той час як НКРРКП залишається фактично карманним органом уряду та олігархів, які і диктуватимуть ці "економічно обґрунтовані витрати" (на прикладах собівартості вугілля 840 грн. при ринковій ціні 670, чи газу за цінами Газпрому чи Фірташа замість 230 грн.)

Це Ви до того що склад комісії затверджується Кабміном?
Так, наприклад, склад НКРЕ затверджується одноособово Президентом! Як Вам, так краще? Доречі, щоб зрозуміти чому Президента змінили на Кабмін, загляньте з якої фракції АВТОРИ закону (Бондаренко В.Д. та Одарченко Ю.В.). Фракція БЮТ. Цих вже точно в "любові" до Фірташа не звинуватиш. Цікаво як голосували: теперішня коаліція за законопроект БЮТ майже всі "ЗА", БЮТ за своїх - 50 на 50. http://gska2.rada.gov.ua/pls/radac_gs09/g_frack_list_n?ident=13956&krit=66
Цитувати
Ст. 19 зобов'язано у тримісячний строк органам місцевого самоврядування привести свої акти у відповідність із цим Законом. Чи не є це втручанням у діяльність ОМС?

І у чому тут втручання? При прийнятті нового Закону всі раніш видані НПА діють тільки в тій частині яка не суперечить прийнятому закону, а те що суперечить повинно бути виправлено.
Цитувати
Дуже "цікавими" є частини 6, 7, 8 статті 8 у контексті ст. 10, згідно якої тарифи на комунальні послуги суб'єктів природних монополій та суб'єктів господарювання на суміжних ринках повинні забезпечувати відшкодування всіх економічно обґрунтованих планованих витрат на їх виробництво з урахуванням планованого прибутку.

Подивимось:
Цитувати
6. Рішення Національної комісії регулювання ринку комунальних послуг України не підлягають  державній  реєстрації,  за  винятком рішень,  що мають міжвідомчий характер і зачіпають права,  свободи та законні інтереси громадян,  а також не потребують узгодження  з іншими  органами  державної  влади,  крім  випадків,  передбачених законом.
Ну і що тут Вас обурило?
а тепер читаєм:  КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 28 грудня 1992 р. N 731
  "Про затвердження Положення про державну реєстрацію  нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади " http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=731-92-%EF :
Цитувати
2. Державній реєстрації підлягають  нормативно-правові  акти, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або  мають міжвідомчий характер.

  Теж саме, точніше там теж саме, що й тут. Як відомо  Міністерства теж не всі накази реєструють, а тільки ті " що зачіпають..."

Цитувати
8.Рішення Національної комісії регулювання ринку комунальних послуг України,  прийняті в межах її повноважень,  обов'язкові для виконання  суб'єктами    природних   монополій   та   суб'єктами господарювання на суміжних ринках.

Порівняйте з Положенням про НКРЕ:
Цитувати
13. Комісія в межах своїх повноважень на основі та на виконання законодавства приймає рішення у вигляді постанов і розпоряджень.
 Рішення Комісії, прийняті в межах її повноважень, є обов'язковими для виконання підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, які здійснюють діяльність на оптовому ринку електроенергії, ринках газу, нафти та нафтопродуктів.


по пункту 7 є питання, але повторюсь загляньте з якої фракції АВТОРИ закону, це що друзі Азарова???

Цитувати
Очевидно, що слід цей Закон оскаржувати в суді, оскільки він прямо зачіпляє права та інтереси членів територіальних громад.


Будь ласка. Тільки поясніть Чим зачіпає?

« Останнє редагування: 23 Липня 2010, 18:15:04 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Для початку почитайте: кому саме відтепер виконавці/виробники подають для затвердження тарифи. І нові повноваження ОМС щодо складових тарифу.

Та хай подають. Річ тільки про воду (гор. хол.) та опалення. ОМС тепер затверджуватимуть тільки тарифи на утримання будинків та прибудинкових територій. Все. Інше їх не стосується. але порядок затвердження тарифу на утримання будинків та прибудинкових територій не змінився. Закон про НКРРКП до цього тарифу не має ні якого стосунку.

Доречі тепер якщо затверджуватимуть тариф нижчим від економічно обґрунтованих то це буде по всій країні а не по окремим "багатим" містам. А компенсувати різницю виробникам тепер повинен Кабмін централізовано бо ст.10 :
Цитувати
3. Положення  про  встановлення  тарифів  з  відхиленням  від економічно обґрунтованого рівня затверджується Кабінетом Міністрів України.
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Почав відповідати, але "пропала" відповідь при завантаженні. Тому більш коротко:

Цитувати
Таким чином, ОМС фактично примушуються до встановлення тарифів, не нижче "економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво"

Так це норма закону "Про ЖКП" ще з 2004р.

Зараз вже витрати+прибуток.
Цитувати
Тобто, всупереч ЗУ "Про місцеве самоврядування" ОМС мають відтепер виконувати виключно декоративну функцію

ЗУ "Про місцеве самоврядування" зазнав змін. Повноважень затверджувати тарифи на водопостачання( водовідведення), централізоване опалення ОМС вже не мають, а на електропостачання, газопостачання взагалі не мали ніколи, тож як по тарифах наелектропостачання, газопостачання не виконували ніяких функцій так і по тарифиах на водопостачання( водовідведення), централізоване опалення не виконуватимуть навіть декоративних, ну то й що? [/quote]
Як це не виконуватимуть? Див. підпункт  2  пункту  "а"  статті 28
Цитувати
При цьому усі негативні наслідки (обурення верств населення) за "встановлення" таких тарифів має нести саме ОМС,

Та ні, тепер обурення населення буде вже не на ОМС. Це раніш було на ОМС за те що одні ОМС дотацій з бюджету (місцевого ) не давали і затверджували тариф не нижче "економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво", а інші давали і затверджували нижче "економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво". А населення перших міст не розуміло чим воно гірше населення других міст. [/quote]
Формально це буде рішення саме ОМС (яке затверджує тарифи), але на підставі розрахунків Комісії.
Цитувати
у той час як НКРРКП залишається фактично карманним органом уряду та олігархів, які і диктуватимуть ці "економічно обґрунтовані витрати" (на прикладах собівартості вугілля 840 грн. при ринковій ціні 670, чи газу за цінами Газпрому чи Фірташа замість 230 грн.)

Це Ви до того що склад комісії затверджується Кабміном?
Так, наприклад, склад НКРЕ затверджується одноособово Президентом! Як Вам, так краще? Доречі, щоб зрозуміти чому Президента змінили на Кабмін, загляньте з якої фракції АВТОРИ закону (Бондаренко В.Д. та Одарченко Ю.В.). Фракція БЮТ. Цих вже точно в "любові" до Фірташа не звинуватиш. Цікаво як голосували: теперішня коаліція за законопроект БЮТ майже всі "ЗА", БЮТ за своїх - 50 на 50. http://gska2.rada.gov.ua/pls/radac_gs09/g_frack_list_n?ident=13956&krit=66 
[/quote]
Зате у БЮТ є любов до «Ітери». Тому БЮТ від ПР відрізняється тільки змістом демагогії і не більше. Що стосується НКРЕ, то на тлі надлишку електроенергії питання її вартості не є таким вже суттєвим: порівняйте динаміку тарифів на електроенергію для населення  з динамікою на інші тарифи.
Цитувати
Ст. 19 зобов'язано у тримісячний строк органам місцевого самоврядування привести свої акти у відповідність із цим Законом. Чи не є це втручанням у діяльність ОМС?

І у чому тут втручання? При прийнятті нового Закону всі раніш видані НПА діють тільки в тій частині яка не суперечить прийнятому закону, а те що суперечить повинно бути виправлено. ?[/quote]
Ну і як, на Вашу думку, мають бути узгоджені терміни «житлово-комунальні послуги»,  «комунальні послуги» та інші у відповідному законі чи ЗУ «Про теплопостачання» з терміном «тарифи на комунальні послуги» у новому законі?  Чи повноваження АМКУ щодо визначення монополій з повноваженнями комісії? Чому комісія має захищати інтереси монополій чи юр. осіб на суміжних ринках замість захисту інтересів споживачів?
Цитувати
Дуже "цікавими" є частини 6, 7, 8 статті 8 у контексті ст. 10, згідно якої тарифи на комунальні послуги суб'єктів природних монополій та суб'єктів господарювання на суміжних ринках повинні забезпечувати відшкодування всіх економічно обґрунтованих планованих витрат на їх виробництво з урахуванням планованого прибутку.

Подивимось:
Цитувати
6. Рішення Національної комісії регулювання ринку комунальних послуг України не підлягають  державній  реєстрації,  за  винятком рішень,  що мають міжвідомчий характер і зачіпають права,  свободи та законні інтереси громадян,  а також не потребують узгодження  з іншими  органами  державної  влади,  крім  випадків,  передбачених законом.
Ну і що тут Вас обурило?
а тепер читаєм:  КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 28 грудня 1992 р. N 731
  "Про затвердження Положення про державну реєстрацію  нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади " http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=731-92-%EF :
Цитувати
2. Державній реєстрації підлягають  нормативно-правові  акти, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або  мають міжвідомчий характер.

  Теж саме, точніше там теж саме, що й тут. Як відомо  Міністерства теж не всі накази реєструють, а тільки ті " що зачіпають..." [/quote]
Комісія встановить тарифи для монополій. Вас це ніяким чином не зачіпляє, з урахуванням того, ОМС ці тарифи примушують до затвердження, але не ОМС же їх встановлювало? До кого,  на кого і на що скаржитися будете?
Цитувати
8.Рішення Національної комісії регулювання ринку комунальних послуг України,  прийняті в межах її повноважень,  обов'язкові для виконання  суб'єктами    природних   монополій   та   суб'єктами господарювання на суміжних ринках.

Порівняйте з Положенням про НКРЕ:
Цитувати
13. Комісія в межах своїх повноважень на основі та на виконання законодавства приймає рішення у вигляді постанов і розпоряджень.
 Рішення Комісії, прийняті в межах її повноважень, є обов'язковими для виконання підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності, які здійснюють діяльність на оптовому ринку електроенергії, ринках газу, нафти та нафтопродуктів.
по пункту 7 є питання, але повторюсь загляньте з якої фракції АВТОРИ закону, це що друзі Азарова???

При чому тут друзі? Різниці між ними ніякої немає. І не треба порівнювати електроенергію з динамікою підвищення цін на неї з тарифами, що зростають на 30%-50%-100% щороку.
Цитувати
Очевидно, що слід цей Закон оскаржувати в суді, оскільки він прямо зачіпляє права та інтереси членів територіальних громад.

Будь ласка. Тільки поясніть Чим зачіпає?[/quote]
Думаю, що вже у жовтні Вам це стане зрозумілим.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Почав відповідати, але "пропала" відповідь при завантаженні. Тому більш коротко:
[author=Юрій Васильович link=topic=5021.msg14691#msg14691 date=1279896227]
Щоб не втрачати підготовлені тексти, записуйте їх у "Блокнот" або в інший редактор текстів. Без дублювання - ризиковано.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

 
Цитувати
Як це не виконуватимуть? Див. підпункт  2  пункту  "а"  статті 28

дивився:
Цитувати
Стаття 28. Повноваження в галузі бюджету, фінансів і цін

     До відання виконавчих органів  сільських,  селищних,  міських рад належать:
     а) власні (самоврядні) повноваження:
     1) складання  проекту  місцевого  бюджету,  подання  його  на затвердження відповідної  ради,  забезпечення  виконання  бюджету; щоквартальне  подання  раді  письмових звітів про хід і результати виконання бюджету;  підготовка і подання відповідно  до  районних, обласних  рад  необхідних  фінансових показників і пропозицій щодо складання проектів районних і обласних бюджетів;
     2) встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів  на побутові, комунальні (крім тарифів на теплову енергію, централізоване     водопостачання     та    водовідведення,    які встановлюються Національною комісією регулювання ринку комунальних послуг України), транспортні та інші послуги;
{  Підпункт  2  пункту  "а"  статті 28 в редакції Закону N 2479-VI ( 2479-17 ) від 09.07.2010 }

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=2&nreg=280%2F97-%E2%F0
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?page=2&nreg=280%2F97-%E2%F0


Я ж не даремно Вас просив порівняти терміни у двох законах. Ще раз: НКРРКП встановлює тарифи на комунальні послуги суб'єктам природних монополій та суб'єктам господарювання на суміжних ринках (ст. 6 ЗУ "Про Національну комісію регулювання ринку комунальних послуг України"). Тобто ці тарифи встановлюються не для нас з Вами (не для споживачів). Для споживачів встановлюють тарифи ОМС (ст. 31 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги", ст. 28 ЗУ "Про місцеве самоврядування"). Тобто незаконні, на нашу думку, тарифи ми можемо оскаржувати у суді, зазначивши відповідачами саме ОМС, оскільки з НКРРКП у споживачів ніяких правовідносин немає. Але ж ОМС не може встановлювати тарифи нижчими, ніж є тарифи, встановлені НКРРКП з урахуванням формули "витрати+прибуток" виконавців/виробників. Які це будуть тарифи від НКРРКП і які складові закладаються у собівартість -ми бачимо вже зараз (я писав про вартість вугілля і газу). Таким чином, якщо суд навіть скасує тарифи ОМС -це не призведе до скасування тарифів НКРРКП, оскільки це різні правовідносини і кінцевий споживач не зможе оскаржити тарифи НКРРКП, оскільки остання для нього ніяких тарифів не встановлює (це прерогатива ОМС). У той же час законом НКРРКП має право звертатися до суду з метою захисту інтересів держави, споживачів, суб'єктів природних   монополій та  суб'єктів господарювання  на суміжних  ринках з підстав, передбачених законодавством (ч. 2 ст. 6). Ви себе уявляете, щоб підконтрольна Уряду НКРРКП встановила тарифи для природних монополій і суміжних ринків, потім для населення їх не нижче цього рівня встановив ОМС, після чого НКРРКП звернулася до суду за захистом Ваших прав, як споживача, не маючи на це повноважень і жодних правовідносин зі споживачем? Я -ні. 
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Шановне панство! Вдруге пройшла весь тескт цієї теми. Ну не розумію змісту полеміки. Є новий закон. Як ві напрацює, чи запрацює - побачимо. Чого наперед фонтазувати?
Як захищати власні інтереси? Поки що зрозуміло. Судовими позовами. І як бачимо з тарифними справами по Києву - Віктор Іванович має результат. Його напрацюваннями користуємось.
Про що сперечаємось?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Шановне панство! Вдруге пройшла весь тескт цієї теми. Ну не розумію змісту полеміки. Є новий закон. Як ві напрацює, чи запрацює - побачимо. Чого наперед фонтазувати?
Як захищати власні інтереси? Поки що зрозуміло. Судовими позовами. І як бачимо з тарифними справами по Києву - Віктор Іванович має результат. Його напрацюваннями користуємось.
Про що сперечаємось?
Існує така категорія любителів посперечатися. Їх салом не годуй, але дай висловити свою думку, незалежно від користі. Можливо, це пов'язане з бажанням потренуватися у словоблудді. Інтернет для цього надає необмежені можливості. На жаль. Філософствують замість того, щоб попрацювати хоч би на власне благо, не кажу вже про тих людей, які поки-що не взмозі захистити свої права.
Де Ваші позови, панове? В студію!
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Про що сперечаємось?

До кого Ви позови з приводу тарифів будете подавати з 2011 року? 
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Де Ваші позови, панове? В студію!

Якщо це камінчик в мій город, то відсутність у "студії" позовів ще не свідчить про їх відсутність взагалі і про те, що на власне благо ці саме "панове" не працюють. Не завжди слід це афішувати, виходячи з обраної тактики у судових процесах. На Ваше питання у цій гілці так само і зустрічне питання, можна сказати фундаментальне -до кого позиватися будете? До ОМС чи НКРРКП? Форум на те й форум, а не чиясь власна "стінгазета", щоб обмінюватися думками чи досвідом на тему, що цікавить. Якщо користі від цього немає -ну що ж...  :-\
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Де Ваші позови, панове? В студію!

Якщо це камінчик в мій город, то відсутність у "студії" позовів ще не свідчить про їх відсутність взагалі і про те, що на власне благо ці саме "панове" не працюють. Не завжди слід це афішувати, виходячи з обраної тактики у судових процесах. На Ваше питання у цій гілці так само і зустрічне питання, можна сказати фундаментальне -до кого позиватися будете? До ОМС чи НКРРКП? Форум на те й форум, а не чиясь власна "стінгазета", щоб обмінюватися думками чи досвідом на тему, що цікавить. Якщо користі від цього немає -ну що ж...  :-\
Не буду сперечатися. Але Форум організував я, я за нього й відповідаю. Він є досить популярним, і я несу моральну відповідальність за тематику і зміст виступів. Оскільки усі виступи так чи інакше пов'язуються з моєю особистістю. Це не виключає можливості для інших створювати власні Форуми. Тому прошу з розумінням ставитися до Реєстраційної угоди.
Щодо Ваших виступів - переважна більшість їх є цінними, а деякі - пуста полеміка. Тому давайте відділяти котлети від мух.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email