Погляньте на прикріплені документи 5-річної давнини. Це переписка з КМУЮ - попередником нинішнього ГУЮ в м. Києві.
З першого документу (лист від 01.07.2005 р. № К-1-08/п) можна дійти висновку, що КМУЮ героїчно захистило киян від наслідків соціального вибуху, відстоявши чинність розпоряджень КМДА від 26.12.2002 р. № 2306 "Про затвердження Методики проведення перерахунків за надані населенню послуги з центрального опалення та централізованого гарячого водопостачання" та від 20.06.2002 р. № 1245 "Про встановлення тарифів на виробництво теплової енергії та житлово-комунальні послуги для населення".
КМУЮ врахувало повідомлення КМДА про те, що скасування державної реєстрації вищезазначених розпоряджень може призвести до соціального вибуху у зв'язку з припиненням надання комунальних послуг населенню. КМУЮ стверджує, що перерахунки з населенням за послуги систематично велися. Насправді, це зовсім не так. Не ведуться вони й до цього часу.
А от чому комунальні послуги не будуть надаватися, якщо скасувати розпорядження КМДА, про це ні слова.
У подальшому розпорядженням "мера усіх киян" Черновецького Л.М. від 18 квітня 2008 року № 578 розпорядження КМДА № 1245 було скасоване (втратило чинність), а ГУЮ в м. Києві скасувало його державну реєстрацію. Соціального вибуху не сталося ...
Однак, слід розуміти, що загроза не усунена, бо розпорядження № 2306 до цього часу залишається чинним. Хоч перерахунки все одно не проводяться.
В іншому, більш ранньому, листі від 31.05.2005 р. № К-1/2-08/1 йдеться про те ж саме розпорядження КМДА № 2306, а також про № 2308 та № 1245. І аргументація схожа. Лише про можливий соціальний вибух тоді ще не додумалися. І знову нестиковочка - розпорядження № 2308 все-таки потім було зняте з державної реєстрації тим же КМУЮ у зв'язку з невідповідністю законодавству, на що я звертав увагу міських юристів.
Ось що таке юстиція у розумінні київських чиновників від юстиції!