З 20 серпня 2010 року стартувала акція від відомого бренду "Nescafe classic" - "100 000 щасливих ранків з Nescafe classic". Умови та правила акції викладені на інтернет-сторінці компанії
http://nescafe-classic.com.ua.
Підпунктом 6.2.2. передбачено, 6.2.2. на внутрішній металевій мембрані Акційної продукції (далі-Мембрана) знайти унікальний акційний Код* (надалі - код);
*Унікальним Кодом вважається інформація на внутрішній металевій мембрані, яка складається з будь-якої комбінації цифр в кількості 10 символів. Унікальний код є неповторюваним для кожної Мембрани. Купивши дві однакові акційні банки на протязі тижня, виявились деякі відмінності: на одній мембрані від банки 10 символів, а на іншій 8. Повторююсь, банки повністю однакові, тобто, виробник той самий, маркування аналогічне. Єдина відмінність, це дата виробництва, кінцевого споживання та номер партії.
Підпунктом 1.1. передбачено:
1.1.Рекламна акція «100 000 щасливих ранків» (надалі – «Акція») - організована у формі публічної обіцянки винагороди без оголошення конкурсу рекламна акція, що полягає в надісланні зареєстрованими учасниками Акції реєстраційних кодів, які знаходяться на внутрішній металевій мембрані Акційної продукції, способами, визначеними у цих Правилах, з подальшим визначенням переможців Акції шляхом випадкової комп’ютерної вибірки у прямому ефірі телевізійної передачі «Підйом», яка транслюється на ТОВ «Новий канал», а також додатковим визначенням спеціального призу Акції за найбільшу кількість надісланих реєстраційних кодів. За результатами проведення Акції, переможці отримують Подарунки згідно умов, що визначені в даних Правилах.
Проте, код з восьми символів Правилами не передбачений, отже і брати участь у акції за таких обставин неможливо. Вважаю, що принаймні частина партії продукції від цієї дати, також має вісім символів на мембрані. Таким чином, певна кількість споживачів, в тому числі і я, автоматично позбавлені права брати участь в акції.
В додатках фотографії цих банок та внутрішніх металевих мембран від них.