'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Запит про наявність у КП повноважень приймати участь в судових спорах  (Прочитано 6879 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Підготовлений запит до голови КМДА щодо повноважень наших КП. Прошу зауважень. Завтра відсилатиму поштою. Повний текст в файлі.
Цитувати
Оскільки в тексті розпорядження КМДА від 30.09.2010 р. № 787 не встановлена наявність
чи відсутність повноважень районних комунальних підприємств та їх директорів
вирішувати будь-які спірні питання у відносинах з споживачами, прошу повідомити:

1. Чи є комунальні підприємства, створені Солом’янською районною в місті Києві радою,
та їх директори повноважними вирішувати будь-які спірні питання у відносинах
між владою, створеними нею комунальними підприємствами та споживачами.
2. Чи можна вважати діючими з 31.10.2010 року статути комунальних підприємств, які
затверджені рішеннями Солом’янської районної в місті Києві ради?
3. Чи можна вважати легітимними з 31.10.2010 року керівників комунальних підприємств,
які призначені на посаду розпорядженнями Голови виконавчого органу Солом’янської
районної в місті Києві ради – Солом’янської районної державної адміністрації до
ліквідації районних в місті Києві рад.
4. Чи можна вважати дійсними з 31.10.2010 року довіреності, видані до 31.10.2010 року
керівниками комунальних підприємств своїм представникам для представництва цих
підприємств в усіх державних органах, підприємствах, установах, організаціях, в усіх
судових органах, в державних виконавчих службах з усіма правами та обов’язками
сторони судового процесу та сторони виконавчого провадження.

Запит адресую саме до КМДА, оскільки КМР в рішенні від 09.09.2010 р. № 7/4819 доручило КМДА подати на розгляд Київської міської ради пропозиції щодо прийняття у власність територіальної громади міста Києва нерухомого та рухомого майна, коштів, підприємств, установ, організацій та іншого майна районних у місті Києві рад та їх органів.

Чи є сенс продублювати цей запит до ГУЮ по м.Києву міністерства юстиції?

Після заміни блоку "всі КП Солом`янського району" на "позивач чи відповідач" зазначений текст може стати "Клопотанням про надсилання запиту щодо наявності чи відсутності у КП повноважень приймати участь в судовому процесі"
« Останнє редагування: 06 Грудня 2010, 14:42:58 від Тетяна Academia »
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Дублювати запит немає потреби, оскільки лише КМДА має повноваження вирішувати дане питання.
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Я вважаю, що КП є повноважними, поки вони як юридичні особи внесені до ЄДРПОУ:
Закон "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців"
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=755-15&p=1291027243316636
Ліквідація їх засновників не впливає на правоздатність самих КП та їх відповідальність за зобов'язаннями: ст. ст. 91, 96 ЦК України.
« Останнє редагування: 06 Грудня 2010, 16:16:38 від Перо »
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Я вважаю, що КП є повноважними, поки вони як юридичні особи внесені до ЄДРПОУ:
Закон "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців"
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=755-15&p=1291027243316636
Ліквідація їх засновників не впливає на правоздатність самих КП та їх відповідальність за зобов'язаннями: ст. ст. 91, 96 ЦК України.


А як тоді ставитись до Статуту (КП створені на комунальному майні, що наледить територіальній громаді району). Це майно передано у власність територіальної громади міста.

Які  ставитись до затвердження Статуту Содом`янською райрадою? Вважати з 31.10.10 не затвердженим?

Чи має повноваження підписувати папери, розпоряджатись підприємством, чи повноважна з 31.10.2010 директор КП Дирекції Мартиняк, яка призначена розпорядженням голови виконавчого органу Солом`янської райради? Може, її потрібно було б перепризначити ліквідатором?

А чи повноважні представники цих КП в суді? Вони отримали довіреність від тієї ж Мартиняк.

Одночасно, згідно розпорядження КМДА №787 "ліквідаційні комісії набувають усіх повноважень щодо прийняття кадрових, управлінських та розпорядчих рішень, розпорядження коштами та іншим майном, координації діяльності створених або підпорядкованих підприємств, які належали юридичним особам, що ліквідуються."

Одночасно стаття 105 ЦК України.
З моменту призначення комісії до неї переходять повноваження щодо управління справами юридичної особи. Комісія виступає в суді від імені юридичної особи, яка припиняється.

В нашому випадку слід, мабуть, вважати районні КП правоздатними, здатними самостійно відповідати за своїми зобов'язаннями. Одночасно керівництво цих КП слід вважати неповноважним, Статут - недійсним, довіреності представників - недійсними, самих представників в суді та виконавчих органах - неповноважними. До підписання якихось кадрових розпоряджень ліквідатором.
« Останнє редагування: 06 Грудня 2010, 17:12:19 від Тетяна Academia »
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Станом на час утворення КП були чинними його Статут; також його директор мав відповідні повноваження (на видачу довіреностей тощо).

РКМДА № 787 від 30.09.2010 р. з подальшими змінами (див. вкладення) регулюється припинення РДА, а не КП, ним створених. Тому ст. 105 ЦК застосовується до РДА, а не КП.

Що стосується КП, то юридичні особи, створені державою, Автономною Республікою Крим, територіальними громадами, не відповідають за зобов'язаннями відповідно держави, Автономної Республіки Крим, територіальних громад (ч. 2 ст. 176 ЦК).
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Станом на час утворення КП були чинними його Статут; також його директор мав відповідні повноваження (на видачу довіреностей тощо).

РКМДА № 787 від 30.09.2010 р. з подальшими змінами (див. вкладення) регулюється припинення РДА, а не КП, ним створених. Тому ст. 105 ЦК застосовується до РДА, а не КП.

Що стосується КП, то юридичні особи, створені державою, Автономною Республікою Крим, територіальними громадами, не відповідають за зобов'язаннями відповідно держави, Автономної Республіки Крим, територіальних громад (ч. 2 ст. 176 ЦК).
Але з ліквідацією районних рад директори КП втрачають свої повноваження, визначені Статутами, оскільки відповідно до статутів директори призначаються на посаду за укладеними контрактами. Контракти втрачають юридичну силу у зв'язку з ліквідацією райрад та виконавчих органів. КП не мають права розпоряджатися комунальним майном, і ще багато чого не можуть виконувати. Це ж не кіт, який ходить сам по собі! А так можна дійти до висновку, що створені КП взагалі неможливо ліквідувати, оскільки нікому це здійснити?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Я вважаю, що КП є повноважними, поки вони як юридичні особи внесені до ЄДРПОУ:
Закон "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців"
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=755-15&p=1291027243316636
Ліквідація їх засновників не впливає на правоздатність самих КП та їх відповідальність за зобов'язаннями: ст. ст. 91, 96 ЦК України.

Впливає, та ще й як! Вони не можуть розпоряджатися майновими правами, які тепер перейшли до Київради. Директори призначені на посаду за контрактами, які автоматично припинили свою діяльність. Бо ліквідований установник управління.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Зверніть увагу на те, що найменування КП тепер вже не відповідає вимогам Господарського кодексу щодо унітарних комунальних підприємств. Що КП втратили повноваження розпоряджатися комунальним майном. Що директори КП, призначені за контрактом, також не є повноважними. Цей стан є перехідним, чітко не врегульованим у законодавчому порядку. Тому в залежності від особистих чи корпоративних інтересів ситуація може трактуватися по-різному. У даному випадку, наприклад, йдеться про укладення договорів з КП. А хто їх буде виконувати після ліквідації або реорганізації КП, та ще й без правонаступництва, як це раніше мало місце в Києві.
Крім того, хіба незрозуміло, про що йдеться  в п. 9.1  розпорядження КМДА №787:
Цитувати
"9.1. З 31 жовтня 2010 р. ліквідаційні комісії набувають усіх повноважень щодо прийняття кадрових, управлінських та розпорядчих рішень, розпорядження коштами та іншим майном, координації діяльності створених або підпорядкованих підприємств, які належали юридичним особам, що ліквідуються."
Пропоную не продовжувати схоластичні дебати, а отримати відповідь КМДА на цитований запит Тетяни Іванівни. Чекати довго не доведеться.
« Останнє редагування: 06 Грудня 2010, 19:51:29 від gro-za »
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Впливає, та ще й як! Вони не можуть розпоряджатися майновими правами, які тепер перейшли до Київради. Директори призначені на посаду за контрактами, які автоматично припинили свою діяльність. Бо ліквідований установник управління.

Яким чином впливає на правоздатність КП п. 9.1 РКМДА № 787 щодо переходу з 31.10.2010 р. відповідних повноважень від установників КП до ліквідаційної комісії? Жодним чином (на правоздатність) не впливає, бо ці повноваження перейшли з 31.10.2010 р., а не були у комісії до цього. Установник -так, ліквідований, але його повноваження у ліквідаційної комісії, а не "у повітрі". Якщо тільки комісія не розірвала контракт -то як його можна вважати припиненим?
Що стосується відповіді КМДА -це буде звичайна відписка з цитуванням РКМДА № 787.   
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

А так можна дійти до висновку, що створені КП взагалі неможливо ліквідувати, оскільки нікому це здійснити?

Ні, такий висновок буде суперечити ст. 105 ЦК, ст. ст. 59, 60 ГК.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Впливає, та ще й як! Вони не можуть розпоряджатися майновими правами, які тепер перейшли до Київради. Директори призначені на посаду за контрактами, які автоматично припинили свою діяльність. Бо ліквідований установник управління.

Яким чином впливає на правоздатність КП п. 9.1 РКМДА № 787 щодо переходу з 31.10.2010 р. відповідних повноважень від установників КП до ліквідаційної комісії? Жодним чином (на правоздатність) не впливає, бо ці повноваження перейшли з 31.10.2010 р., а не були у комісії до цього. Установник -так, ліквідований, але його повноваження у ліквідаційної комісії, а не "у повітрі". Якщо тільки комісія не розірвала контракт -то як його можна вважати припиненим?
Що стосується відповіді КМДА -це буде звичайна відписка з цитуванням РКМДА № 787.
От про це ми й говоримо:
Цитувати
повноваження перейшли з 31.10.2010 р., а не були у комісії до цього
, тобто, що було до того, а що стало після того. Тепер ліквідаційна комісія повинна укладати контракт з директором КП, або тимчасово його уповноважити на здійснення певних дій. У тому числі вирішувати майнові спори в судах.
Відносно відписки КМДА. Не думаю, що вона буде беззмістовною. Крім того, аналогічний запит буде (а може навіть) направлений до КМДА з Господарського суду м. Києва, де вирішується доля майна колишньої територіальної громади Солом'янського району м. Києва щодо передачі його у довгострокову оренду.
Ще раз пропоную припинити пороти гарячку і почекати на офіційні відповіді розпорядника майна.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

А так можна дійти до висновку, що створені КП взагалі неможливо ліквідувати, оскільки нікому це здійснити?
Ні, такий висновок буде суперечити ст. 105 ЦК, ст. ст. 59, 60 ГК.
А ст. 105 ЦК якраз і покладає цей обов'язок на ліквідаційну комісію.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

А так можна дійти до висновку, що створені КП взагалі неможливо ліквідувати, оскільки нікому це здійснити?
Ні, такий висновок буде суперечити ст. 105 ЦК, ст. ст. 59, 60 ГК.
А ст. 105 ЦК якраз і покладає цей обов'язок на ліквідаційну комісію.
Ще раз прошу, давайте припинимо це обговорення до отримання відповіді від КМДА. Саме КМДА й поставить крапку у цьому обговоренні. А від нас з Вами нічого не залежить. Крім дотримання рекомендації діяти обережно з напів-недієздатними КП. Мені особисто кілька років тому назад довелося витрачати масу нервів та часу для приведення у норму правовідносин з новими КП. Рішення судів на мою користь проти попереднього КП  втратили юридичну силу. Бо боржник у виконавчому провадженні  втратив повноваження без правонаступництва, хоч з державного реєстру до цього часу не виключений. От Вам і правоздатність!
Крапка. Я цю тему блокую.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email