Хоч процедура ухвалення цього розпорядження, як завжди, не відповідає ні законодавству, ні Регламентам Київради чи КМДА, але це крок у правильному напрямку. Договірні відносини між органами місцевого самоврядування та виробниками послуг передбачені в ЗУ "Про житлово-комунальні послуги". Нарешті, з\\\'явилися підстави для визначення виробника цих послуг у м. Києві. Тепер можна видати і відповідне рішення Київради, або її виконавчого органу. А також існує перспектива зняти напруження у відносинах між Київенерго та ЖЕО, ЖБК, ОСББ, яке виникало з бажання Київенерго постачати лише теплову енергію та маніпулювати обсягами витраченої теплоенергії на ЦО та ГВП, особливо у відсутності приладів обліку.
Слава Богу, що до свідомості Голубченка та підлеглих йому чиновників це нарешті дійшло.
Залишилося небагато.
1) Усвідомити, що виконавчий орган Київради може приймати лише рішення, а не розпорядження, і лише колегіально. Розпорядження приймаються одноосібно головою КМДА, але у такому випадку підлягають реєстрації у ГУ юстиції м. Києва, якщо зачіпають права чи законні інтереси громадян, або мають міжвідомчий характер.
2) Тепер тарифи Черновецького знову слід скасовувати і затверджувати відповідно до законодавства, з урахуванням визначеності виробника послуг з ГВП та ЦО. Тобто цей виробник має подати до комісії по контролю за цінами розрахунки собівартості послуг відповідно до постанов КМУ №№ 955 та 959, отримати позитивні висновки, а потім подати тарифи на затвердження міськраді. Та в свою чергу повинна виконати усі процедури, передбачені законодавством та Регламентом, обговорити на сесії ради і прийняти рішення.
Чи зрозуміли це Черновецький з Голубченком - час покаже. А поки-що їх свіжі дітища-розпорядження є предметом мого другого адміністративного позову, який розглядається у Шевченківському райсуді м. Києва.