'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України  (Прочитано 7572 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

mata

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 559
    • Перегляд профілю
ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
« : 06 Лютого 2011, 08:33:29 »

Господа,
нельзя ли обосновать, что требование платежа без договора
за услуги по содержанию дома и придомовой территории
должно регулироваться ст.1160 ЦК -
Відшкодування витрат, понесених особою у зв'язку із вчиненням нею дій в майнових інтересах іншої особи без її доручення?
Записаний

Валентина

  • Активний Дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 437
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
« Reply #1 : 06 Лютого 2011, 09:55:48 »

Не треба забувати про обов язок надати заяву про відмову від послуги.
Записаний

mata

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 559
    • Перегляд профілю
Re: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
« Reply #2 : 06 Лютого 2011, 10:28:12 »

Я не хочу отказаться от услуг по содержанию дома, которые ЖЭК оказывает без договора. И не хочу отказываться от оплаты работ ЖЭКа. Это безперспективно.
Я спрашиваю можно ли трактовать работу ЖЭКа без договора, как - дії в майнових інтересах іншої особи без її доручення.
И оплачивать работу ЖЭКа, как відщкодування витрат особи, що діяла в майервих інтересах іншої особи без її доручення.
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю
Re: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
« Reply #3 : 06 Лютого 2011, 11:02:44 »

Господа,
нельзя ли обосновать, что требование платежа без договора
за услуги по содержанию дома и придомовой территории
должно регулироваться ст.1160 ЦК -
Відшкодування витрат, понесених особою у зв'язку із вчиненням нею дій в майнових інтересах іншої особи без її доручення?

Є ст. 179 ЖК, яка регламентує саме ці правовідносини.
Записаний

mata

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 559
    • Перегляд профілю
Re: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
« Reply #4 : 06 Лютого 2011, 11:19:22 »

ст.170 ЖК отправляет смотреть Правила утримання жилих будинків та прибудинкових територій, а там снова на определеня в ЗУ Про житлово-комунальні послуги.
Скажем ЗУ Про ЖК послуги определяет
Ст 1. Визначення термінів
1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні: житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил;

Стаття 16. Порядок надання житлово-комунальних послуг
1. Порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства.
Обратите внимание - "договору та вимогам законодавства", а не - або вимогам законодавства.


Виконавцем відповідно до Закону є суб’єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору.

т.е. работа ЖЄКа без договора - это не ЖК услуга и ЖЭК не ее виконавець (в том виде как определяет ЗУ Про ЖК послуги),
а "дії в майнових інтересах іншої особи без її доручення" и должна рассматриваться в рамках ГК Украины.
Что не так?
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість
Re: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
« Reply #5 : 06 Лютого 2011, 12:20:06 »

Давайте системно закон рассматривать, а не выборочно статьи из него
Цитувати
Глава 79
ВЧИНЕННЯ ДІЙ В МАЙНОВИХ ІНТЕРЕСАХ ІНШОЇ ОСОБИ БЕЗ ЇЇ ДОРУЧЕННЯ
Стаття 1158. Право на вчинення дій в майнових інтересах іншої особи без її доручення
1. Якщо майновим інтересам іншої особи загрожує небезпека настання невигідних для неї майнових наслідків, особа має право без доручення вчинити дії, спрямовані на їх попередження, усунення або зменшення.
2. Особа, яка вчинила дії в майнових інтересах іншої особи без її доручення, зобов'язана при першій нагоді повідомити її про свої дії. Якщо ці дії будуть схвалені іншою особою, надалі до відносин сторін застосовуються положення про відповідний договір.
3. Якщо особа, яка розпочала дії в майнових інтересах іншої особи без її доручення, не має можливості повідомити про свої дії цю особу, вона зобов'язана вжити усіх залежних від неї заходів щодо попередження, усунення або зменшення невигідних майнових наслідків для іншої особи. Особа, яка вчиняє дії в майнових інтересах іншої особи без її доручення, зобов'язана взяти на себе всі обов'язки, пов'язані із вчиненням цих дій, зокрема обов'язки щодо вчинених правочинів.

Стаття 1159. Надання звіту про вчинення дій в майнових інтересах іншої особи без її доручення
1. Особа, яка вчинила дії в інтересах іншої особи без її доручення, зобов'язана негайно після закінчення цих дій надати особі, в майнових інтересах якої були вчинені дії, звіт про ці дії і передати їй усе, що при цьому було одержано.

Стаття 1160. Відшкодування витрат, понесених особою у зв'язку із вчиненням нею дій в майнових інтересах іншої особи без її доручення
1. Особа, яка вчинила дії в майнових інтересах іншої особи без її доручення, має право вимагати від цієї особи відшкодування фактично зроблених витрат, якщо вони були виправдані обставинами, за яких були вчинені дії.
2. Якщо особа, яка вчинила дії в майнових інтересах іншої особи без її доручення, при першій нагоді не повідомила цю особу про свої дії, вона не має права вимагати відшкодування зроблених витрат.
Интерестно: какие могут наступить непридвиденные утраты, если мне не подмести подъезд?! (мне его и так не часто пометают)
Можно сказать: что могут насть негативные последствия если мне не убрать снег возле дома(поломать ногу можно например) ... Но ведь это не моя территория, о чем яорко свидетельствует акт на землю (точнее его отсутствие), следовательно и деньги должен оплачивать не я, а гор бюджет.
Следовательно и применение 1160 статьи в этих отношениях не возможно!
Ну и сами понимаете что нужно учитывать выделенное красным.
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю
Re: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
« Reply #6 : 06 Лютого 2011, 14:28:15 »

Интерестно: какие могут наступить непридвиденные утраты, если мне не подмести подъезд?! (мне его и так не часто пометают)
Можно сказать: что могут насть негативные последствия если мне не убрать снег возле дома(поломать ногу можно например) ... Но ведь это не моя территория, о чем яорко свидетельствует акт на землю (точнее его отсутствие), следовательно и деньги должен оплачивать не я, а гор бюджет.
Але це тільки частина послуг по утриманню. Ще є послуги з вивозу сміття, тех. обсуговування систем тепловодопостачання, поточний ремонт конструктивних елементів, систем тепловодопостачання та елементів зовнішнього упорядження. Вівіз сміття формально відповідає вимогам. Інші складові можуть для нових будинків і не виконуватись, а для старих повинні, бо система тепловодопостачання інакше працювати не буде.
Записаний

Stag

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 116
  • City: Kiev
    • Перегляд профілю
Re: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
« Reply #7 : 07 Лютого 2011, 17:49:47 »

Интерестно: какие могут наступить непридвиденные утраты, если мне не подмести подъезд?! (мне его и так не часто пометают)
Можно сказать: что могут насть негативные последствия если мне не убрать снег возле дома(поломать ногу можно например) ... Но ведь это не моя территория, о чем яорко свидетельствует акт на землю (точнее его отсутствие), следовательно и деньги должен оплачивать не я, а гор бюджет.
Але це тільки частина послуг по утриманню. Ще є послуги з вивозу сміття, тех. обсуговування систем тепловодопостачання, поточний ремонт конструктивних елементів, систем тепловодопостачання та елементів зовнішнього упорядження. Вівіз сміття формально відповідає вимогам. Інші складові можуть для нових будинків і не виконуватись, а для старих повинні, бо система тепловодопостачання інакше працювати не буде.
Если не содержать системы ГВС\ХВС и отопления в минимально надлежащем состоянии, то при аварии на них может произойти залитие помещений собственника(ов) с нанесением материального ущерба и невыгодными для собственника имущественными последствиями.
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість
Re: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
« Reply #8 : 07 Лютого 2011, 18:53:40 »

Только за эти трубы (вне помещений) несет ответственность балансодержатель или уполномоченное им лицо (ЖЕО) и если наступят невыгодные последствия - то они будут именно для дЖЭКа ПОТРОШИТЕЛЯ :)
Записаний

Валентина

  • Активний Дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 437
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
« Reply #9 : 08 Лютого 2011, 08:19:45 »

Меня давно терзают  смутные сомнения относительно правомочности договоров, заключаемых с навязанным  собтвенникам квартир балансодержателем.
Згідно із ч.3 ст.16 – «Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є  рухоме  і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля,   природні   ресурси,   що   є   у   комунальній  власності територіальних  громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти  їхньої  спільної  власності,  що перебувають в управлінні районних  і  обласних  рад». [/u]
  Если учесть ч.4,5 ст.16 Закона о местном самоуправлении в Украине – «Рішення  про наділення міських рад правами щодо управління майном і фінансовими ресурсами,  які є у власності  територіальних громад  районів  у  містах,  приймається  на місцевих референдумах відповідних районних у містах громад.  У разі  якщо  територіальна
громада району в місті внаслідок референдуму не прийме рішення про передачу права управління майном та фінансами відповідній  міській раді,  а  територіальна  громада міста або міська рада не прийняла рішення про створення органів місцевого самоврядування  районів  у місті, міська  рада  здійснює  управління  майном  та  фінансовими ресурсами,  які є у  власності  територіальних  громад  районів  у містах,  та  несе  відповідальність  перед  громадою  відповідного району у місті.

     5. Від  імені  та в  інтересах  територіальних  громад  права суб'єкта комунальної власності здійснюють відповідні ради»,
 то после сентября  2010г. Киевсовет, а до сентября 2010г. райсоветы действуют как субъекты комунальной собственности (хотя без положительных результатов референдумов, которые должны были определить субъекта комунальной собственности  фактически ни Киевсовет ни райсоветы таковыми не являються, но допустим Киевсовет виртуально есть субъектом комунальной собственности териториальной общины г. Киева).

  В соответствии с ч.2 ст.10 ЗУ «Про приватизацію державного житлового фонду» мы все граждане, приватизировавшие квартиры, являемся собственниками квартир и совместными собственниками общего имущества  (делимого и неделимого) части дома, соответствующей части площади приватизированных квартир от общей площади многоквартирного дома.
   Т.е., большая часть дома не относится к коммунальной собственности территориальной общины а является частной собственностью – «Власники квартир багатоквартирних будинків та жилої площі в   гуртожитку  є  співвласниками  допоміжних  приміщень  будинку, технічного   обладнання,   елементів   зовнішнього  благоустрою  і зобов'язані  брати  участь  у  загальних  витратах,  пов'язаних  з утриманням  будинку  і прибудинкової території відповідно до своєї частки  у  майні  будинку  чи  гуртожитках.  Допоміжні  приміщення (кладовки,    сараї    і   т.   ін.)   передаються   у   власність квартиронаймачів безоплатно і окремо приватизації не підлягають» граждан, так  сказать, находится в частной собственности.
ч.1 ст.10 «Утримання  приватизованих  квартир  (будинків),  кімнат у гуртожитках  здійснюється  за рахунок коштів їх власників згідно з Правилами    користування    приміщеннями    жилих   будинків   та прибудинкових  територій,  які  затверджуються Кабінетом Міністрів України, незалежно від форм власності на них».
   Таким образом совместніми собственниками (каждый соответственно своей части ) многоквартирного дома являются: 
     - балансодержатель части имущества принадлежащего соответствующей территориальной общине ( города, района в городе) которому решением Киевсовета даны полномочия управлять частью имущества территориальной общины;
- Иванов Иван Иванович (собственник  приватизированной квартиры № Х);

- Сидоров Сидор Сидорович (собственник  приватизированной квартиры № ХУ), где: Х номер квартиры, У- число квартир.
    Значит, если принять во внимание ч.ч.4-6 указанной ст.!0 – «те4. Державні  комунальні  підприємства  по  обслуговуванню  та  ремонту житла зобов'язані  здійснювати  обслуговування  та  ремонт приватизованого  житла,  надавати  мешканцям  комунальні  та  інші послуги  за  державними  розцінками  і  тарифами.   Контроль    за  додержанням розцінок і тарифів здійснюють фінансові органи.

     5.  Користування  закріпленою  за  приватизованим    будинком прибудинковою
територією  здійснюється  в  порядку  і  на  умовах, передбачених Земельним кодексом України.

    6. Заборгованість  власників  квартир  по  укладених  угодах, пов'язаних з утриманням будинку  та  оплатою  комунальних  послуг, стягується в судовому порядку.», коммунальные предприятия (утверждённые решением органа самоуправления) обязаны заключить договор с балансодержателем части дома, принадлежащей соответственной территориальной общине и с каждым собственником квартиры.
 Квартиросъёмщики же должны заключить договора о найме квартир с балансодержателем имущества территориальной общине.
   Отсюда, собственники квартир ( их балансодержатели) не должны заключать договора с одним из балансодержателей, только потому что он балансодержатель коммунального имущества Территориальной . Общины.


 
« Останнє редагування: 12 Лютого 2011, 09:54:51 від Валентина »
Записаний

Валентина

  • Активний Дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 437
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
« Reply #10 : 12 Лютого 2011, 09:58:52 »

Продолжение размышлений о балансодержателях домов.
Таким образом, Киевсовет через полномочное лицо либо  в лице балансодержателя части дома и каждый из собственников квартиры и части совместного на праве частной собственности общего ( делимого и неделимого) имущества дома должны в договорном порядке решить вопрос владения и пользования общим имуществом.
   При  этом остро стаёт вопрос о срочном проведении разделения территорий, придомовых территорий (что так не хочется делать Киевсовету, до сих пор он не обеспечил выполнения своего решения №28/3492 от 06.10.2005г. «Про меры обеспечения выполнения резолюций общественных слушаний»
  При заключении такого договора на содержание дома и придомовой территории, необходимо учесть, что  пока все собственники квартир не будут внесены в земельный кадастр как пользователи своей части земельного участка ( кстати двух таких собственников квартир, которые внесены в земельный кадастр я знаю и если Председатель ОСН «Рідна оселя» позволит) выложу на сайте) оплата за содержание придомовой территории ложится на Киевсовет, как субъекта права коммунальной собственности. Поэтому абсолютно прав Виктор Иванович, когда добился 0 тарифа за содержание придомовой территории.
  Кроме того, в этом договоре необходимо согласовать вопрос относительно исполнителя жилищных услуг, что касается коммунальных услуг все вопросы должны решаться с исполнителем коммунальных услуг, будь то коммунальные предприятия (ЖЭки, УЖХ) или аутсорсинговые компании, утверждённые Киевсоветом исполнителями для домов где собственники квартир не организованы в ай-яй коллектив, или для ОСББ, Товариществ потребителей, ЖБК по их усмотрению, либо-либо.

Записаний

Валентина

  • Активний Дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 437
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
« Reply #11 : 12 Лютого 2011, 12:06:06 »

Сьогодні fokus виклав рішення  по справі 8/135/09  реєстраційний № 13652006: Запитання, тема: Прошу допомоги в боротьбі з комунальним рекетом.
Я маю намір використати у справі по тарифам.
Записаний

funmaster

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 105
    • Перегляд профілю
Re: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
« Reply #12 : 12 Лютого 2011, 15:48:03 »

Шановні форумчани! Хотів би  зауважити  по даній темі, що  спеціальний закон, яким  є Закон  "Про житлово-комунальні послуги" має переваги  перед  загальним законом ЦК України.  Підтвердження  можна пошукати  і в судових  рішеннях.
Тобто, якщо правовідносини врегульовані нормою ЗУ "Про ЖКП"  і  одночасно нормами, можливо навіть  кількома, ЦК -  норми ЗУ "Про ЖКП" мають перевагу.
Тобто, в разі  якщо  ЦК України говорить, що  обовязки можуть виникати ..... , а ЗУ "Про ЖКП" говорить  виключно на  договірних засадах, то застосовується норма спеціального закону.   
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість
Re: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
« Reply #13 : 12 Лютого 2011, 23:50:23 »

Цитувати
Тобто, в разі  якщо  ЦК України говорить, що  обовязки можуть виникати ..... , а ЗУ "Про ЖКП" говорить  виключно на  договірних засадах, то застосовується норма спеціального закону.
АГА!
Только это вы судьям расскажите!
А то они тупорылые этого не понимают....
Некоторых из них могу по фамилиям назвать :(
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю
Re: ЖК послуги в ст.1160 ЦК України
« Reply #14 : 13 Лютого 2011, 00:44:56 »

Цитувати
Тобто, в разі  якщо  ЦК України говорить, що  обовязки можуть виникати ..... , а ЗУ "Про ЖКП" говорить  виключно на  договірних засадах, то застосовується норма спеціального закону.
АГА!
Только это вы судьям расскажите!
А то они тупорылые этого не понимают....
Некоторых из них могу по фамилиям назвать :(
Але ж, по суті вірно? Колись Перо казав, що у разі коли суддя помилково визначає правовідносини у сфері ЖКП на основі ЦК на цій помилці можа ґрунтувати апеляцію. Чи я щось не те зрозумів?
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email