Доброго дня.
Близько року тому при звірянні показів лічильника (нового, із можливістю дістанційного зняття даних) співробітник Київєнерго звернув увагу, що лічильник несправний , та сказав, що треба терміново з'явитись на дільницю та написати відполвдну заяву "бо інакше буде пеня".
Про розбіжності у показах, або наявність заборгованості мене повідомлено не було.
За два-три дні, вбивши день у черзі, подав-таки заяву про несправність лічильника. Мені було названо середнье значення щомісячного споживання. Зафіксувати це письмово співробітник відмовилася категорично - "...платіть, все нормально..."
При цьому було перевірено мій о/р, та про наявність заборгованості мене також повідомлено не було.
Пройшов рік, протягом якого ніякої реакції з боку Київенерго не було.
Щомісячно сплачував "по середньому" .
Близько місяця назад співробітник Київєнерго оглянув лічильник і сказав що він справний, і що я маю сплачувати за його показами.
Я попросив надати відповідний документ із зазаначенням дати коли лічильник полагождено та початкових значень на цей момент.
А нещодавно отримав лист із цією інформацією, де крім цього було зазначено, що я маю заборгованість (близько 170 грн.) у разі непогашення якою "буде вжито заходів".
Прохання до досвідчених, прояснити:
Який термін повідомлення мене про виникнення заборгованності?
Які документи я можу запросити у КиЇвенерго на підтвердження виникнення та обгрунтування заборгованності?
Якщо заборгованість виникла через те, що ЖЕК не перерахував мої кошти, сплачені за електроенергію, хто має займатися цією проблемою? Споживач чи Киівенерго?
Якщо це платня за ремонт або експертизу лічильника, чи маю я сплачувати за це?
Можливо, ще е якісь варіанти із вашого досвіду.
Прохання допомогти.
Дякую.