'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Срочно! Перечень документов при передаче дома с баланса на баланс  (Прочитано 3351 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

AlleyCat

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 224
    • Перегляд профілю

Однофорумчане, сорри за такое название топика.
Сегодня к вечеру надо предоставить в ЖЭК список документов которые мы от него хотим получить согласно
Постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2002 р. N 1521
                             ПОРЯДОК
                 передачі житлового комплексу або
                 його частини з балансу на баланс

Хто може допомогти з  вичерпним переліком документів?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
5. Передача житлового комплексу або його частини з балансу на баланс проводиться разом з планом земельної ділянки, технічним паспортом будинку та відповідною технічною документацією (інвентарна справа, акт прийняття в експлуатацію, плани зовнішніх мереж тощо) у двомісячний термін після надходження відповідного звернення від об'єднання.
У разі втрати план земельної ділянки, технічний паспорт будинку або технічна документація виготовляються чи відновлюються за рахунок підприємства, установи чи організації, з балансу яких передається житловий комплекс або його частина, протягом місяця після надходження відповідного звернення від об'єднання.
( Пункт 5 в редакції Постанови КМ N 1242 від 22.09.2004 )

http://zakon.nau.ua/doc/?uid=1051.1462.2&nobreak=1
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю

Додатково. ВІдповідна технічна документація можебути з наказу ДЖКГ № 76 від 17 травня 2005 року.
Цитувати
1.2. До складу технічної документації постійного зберігання включаються:
- технічний паспорт на квартирний (багатоповерховий) житловий будинок;
- проектно-кошторисна документація зі схемами влаштування внутрішньобудинкових мереж водопостачання, каналізації, центрального опалення, тепло-, газо-, електропостачання тощо;
- акти державної комісії про приймання жилого будинку в експлуатацію;
- паспорти котельного господарства, котлові книги, у разі наявності вбудованих та прибудованих котелень;
- паспорти ліфтового господарства;
- акти приймання-передачі жилого будинку у разі зміни його власника чи балансоутримувача.

1.2.1. Технічна документація коректується в міру зміни технічного стану будинку, переоцінки основних фондів, проведення його капітального ремонту або реконструкції, переобладнання, перепланування та зміни цільового призначення будинку, квартири (кімнати).
1.2.2. До складу документації, яка ведеться виконавцями послуг, входять:
- кошториси, описи робіт на поточний і капітальний ремонт;
- акти технічних оглядів;
- журнали заявок жителів;
- протоколи вимірювань опору електромереж (за наявності);
- протоколи вимірювань вентиляції.
Практичного досвіду в цьому питанні не маю.
Ви з Т. Монтян консультувались?

Може допоможуть Вам колеги з Броварів? Подивіться сайт ОСББ Шевченка-4а. У них, здається, йде процес,  подібний Вашому.
http://shevchenko4a.org.ua/tag/%D0%BE%D1%81%D0%B1%D0%B1/
http://shevchenko4a.org.ua/voorujaemsya-dokumentami/
http://dekabristiv46.org.ua/2011/05/23/pidvaly-budynkut/
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email