'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Готуються нові ПКЕЕН  (Прочитано 3050 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю
Готуються нові ПКЕЕН
« : 14 Листопада 2011, 20:57:17 »

Проект нових Правил користування електричною енергією для населення.
Із нововведень пропонується подавати Акт-претензію про неналежне виконання зобов'язань щодо постачання електричної енергії тільки на підставі Протоколу перевірки показників якості електричної енергії. В свою чергу Протокол складається тільки на повіреному обладнанні.
За існуючої системи, коли Київенерго практично не з'являється на виклики споживачів, прийняття такого порядку практично унеможливлює претензії до енергопостачальника. Якщо правила приймуть, для впорядкування енергопостачання треба буде викладати кругленьку суму грошей, чи за повірений прилад, чи за послуги по проведенню вимірювань. Тож, монополісти роблять своє життя ще комфортнішим.
Записаний

Тетяна Academia

  • Правонаступник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3178
  • City: Київ
  • io_ua: Тетяна Academia
    • Перегляд профілю
Re: Готуються нові ПКЕЕН
« Reply #1 : 14 Листопада 2011, 21:40:10 »

Покращення Вашого життя вже сьогодні
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Готуються нові ПКЕЕН
« Reply #2 : 15 Листопада 2011, 18:52:09 »

З Договору :
Цитувати
26. При застосуванні Споживачем анісової системи оплати за спожиту електричну ....
Потішили...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Готуються нові ПКЕЕН
« Reply #3 : 15 Листопада 2011, 19:27:27 »

В договорі:
Цитувати
28. Плата за електричну енергію проводиться Споживачем за розрахунковий період і вноситься ним протягом 10 календарних днів від дати закінчення розрахункового періоду у разі самостійного оформлення розрахункових документів або протягом 10 календарних днів від дня отримання розрахункового документу у разі оформлення  його Постачальником .
А у "Првилах..." ( в цьому проекті) було ж 20 днів...
Цитувати
33. Плата за електричну енергію проводиться споживачем за розрахунковий період і вноситься ним протягом 20 календарних днів від дати закінчення розрахункового періоду.
Розрахунковий період, як правило, становить календарний місяць. ...
В договорі:
Цитувати
21. Споживач зобов'язаний:
- оплачувати спожиту електричну енергію та здійснювати інші платежі у порядку та терміни визначені пунктом  24 Договору;
Дивимся п. 24договору:
Цитувати
24. Представник Постачальника під час зняття показів лічильника, заміни засобу обліку, технічної перевірки та інших дій, що виконуються відповідно до ПКЕЕН, зобов'язаний пред'являти своє службове посвідчення.
Здається видавати НПА без ляпсусів стало "не модно".
Читаєш таку "нормотворчість" і згадується  анекдот часів Горбачова:
" - ...??? ... ??? Это что такое???...
- Пирожок.
А почему он квадратный???...
- Перестройка.
- А почему недопеченный???...
- Ускорение.
- А почему надкушенный???...
- Госприёмка.
- ??? ... ??? "
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю
Re: Готуються нові ПКЕЕН
« Reply #4 : 16 Листопада 2011, 22:50:29 »


НКРЕ провела публічне обговорення проекту нової редакції «Правил користування електроенергією для населення», передає кореспондент ІА «Україна Комунальна».
У вступному слові Андрійчук Юрій член НКРЕ відмітив, що необхідно врегулювати проблеми і суперечливі питання з населенням і енергопостачаючими компаніями.
Крім того, у ході обговорення зачепили ряд гострих питань, зокрема В.Клювак начальник відділу, старший державний інспектор держенергонагляду зауважив, що в 2700 звернень громадян у 2011 році 80% звернень стосувалися порушень зі сторони енергопостачальних компаній, підкреслив необхідність установлення графіку технічних перевірок 1 раз на 3 роки врегулювати проведення платних і технічних перевірок.
«Потрібно систематизувати використання бланків на вкладання актів порушень. Також, урегулювати розгляд та вирішення питань Комісією ІКЦ, НКРЕ, відповідних міністерств, щоб питання які можуть буди вирішені на місцях були там же і вирішені», - сказав В.Клювак.
В свою чергу, представник державної інспекції України з питань прав споживачів О.Лебедєва зазначила, що необхідно взяти до обговорення зміну терміну «купівлі-продажу» на термін «постачання». Зазначимо, що інші учасники не підтримали зміну терміну.
В ході обговорення, учасники заявили, що необхідно вивести окремо обов'язки електропостачаючих компаній (вчасне і якісне обслуговування та ремонт електромереж та засобів обліку), а також потрібно окремо в графі права споживачів зазначити право на вчасне обслуговування і ремонт якісних послуг.

Жваву суперечку викликало підписання договорів оскільки не всі споживачі розуміють навіщо це потрібно.

Голова громадської ради при НКРЕ В.Котко зауважив, що у нових Правилах забагато посилань на законодавство України, тому потрібно або конкретизувати до яких законодавчих актів ми звертаємося або виключити посилання до законодавства взагалі.

Також потрібно доопрацювати пункт 5 Правил щодо узгодження рівня дозволеної потужності, тобто, або установити її мінімальний рівень, попереднього договору або мінімальний рівень взагалі, можна звужувати рева споживача понижаючи цей рівень.

У пункті 15 мова йде про облаштування вузлів обліку, яке здійснюється або постачаючою компанією або забудовником якщо будівля нова. В такому випадку необхідно щоб НКРЕ щороку встановлювала граничну вартість приладів обліку або вузла для забудовників.

Крім того, необхідно також розмежувати поняття розподільча компанія і постачальник.

Розподіл на постачання і передачу електроенергії призвели до необхідності підписання окремих договорів для споживача, або підписання тристороннього договору.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email