'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Оскарження рішення ОМС про встановлення нових тарифів  (Прочитано 3725 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Arno78

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 15
    • Перегляд профілю

Доброго дня! Є вже рішення на встановлені нові тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій для населення, яке повинно почати діяти з 01 грудня 2011 року (в додатках повний текст без самого тарифу, так как дуже багато сторінок). Хочу спитати:
1) слід мені, як споживачу намагатися оспорювати ці встановлені тарифи у суді (адже навіть спроба укласти типовий договір зі мною на підставі ПКМУ 529, яка вже втратила силу немає сенсу. Це було виявлено з тексту рішення). Чи є сенс цього;
2) чекати розрішення спору щодо незаконності нової ПКМУ 869;
3) просто чекати, коли прийдуть або надійшлють нові договори та оспорювати у суді на підставі актов-претензій вже неоказані послуги (наприклад, щодо прибирання відсутньої прибудинкової теріторії, відсутніх систем димовидалення та інші).   
Буду вдячний за будь-яку допомогу та відповідь...
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Arno78, за Вас ніхто не вирішить -чи слід подавати позови до суду. Якщо вважаєте, що тарифами порушуються Ваші права та інтереси -звертайтеся до суду в порядку КАС. Відсутність чи наявність надання ЖКП -це інші правовідносини (цивільні), які до публічно-правового спору мають лише опосередковане відношення. Не надаються послуги на 2 грн. чи на 1 грн. (по різним тарифам) -це не впливає на сам факт їх ненадання, а відповідно і на порушене цивільне право.
Записаний

Arno78

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 15
    • Перегляд профілю

Вибачьте, мабуть я дещо не правильно вказав.... Я можу та хочу судитись, тому що вважаю прийнятим рішенням порушення моїх прав стосовно встановленого тарифу у 2,5 разів більше ніж попередній. Але чи є сенс у порядку КАС звертатися до суду?
Для мене не зовсім зрозуміло порядок визнання недійсним рішення ОМС. Можу я чи ні (по КАС) витребувати докази обгрунтування розрахунків від виконавця, які були затверджені ОМС? Чи я маю на це право, якщо ОМС вважає їх обгрунтованими та це в їх компетенції?
Мені, як танку, треба направління руху, а там тримайтесь вори та злодюги :)   
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Автор: Arno78:
Цитувати
спроба укласти типовий договір зі мною на підставі ПКМУ 529, яка вже втратила силу немає сенсу.

Не втратила, а зазнала змін. З неї видалено "ПОРЯДОК формування тарифів на послуги  з утримання будинків і споруд  та прибудинкових територій ", а Типовий договір залишився.
З Рішення:
Цитувати
1.2 На послуги з прибирання прибудинкових територій  розраховується та застосовується середньозважений тариф по підприємству-виконавцю послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.

Не відповідає вимогам "Порядку формування тарифів на послуги  з утримання будинків і споруд  та прибудинкових територій " ( ПКМУ № 869 ):
Цитувати
Тариф на послуги розраховується окремо за кожним  будинком залежно від запланованих кількісних показників послуг, що фактично повинні  надаватися  для забезпечення  належного санітарно-гігієнічного,  протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій з урахуванням переліку  послуг згідно з додатком до цього Порядку.

З Рішення:
Цитувати
6. Перерахунок  оплати за технічне обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації здійснюється у разі технічної несправності ліфта протягом 14 календарних днів у поточному місяці на підставі відповідних актів-претензій споживачів, оформлених у відповідності до вимог чинного законодавства.

Перерахунок  оплати за технічне обслуговування ліфтів та систем диспетчеризації здійснюється у разі технічної несправності ліфта повинні робити навіть без Акту-претензії споживачів на підставі Актів, складених представниками виконавця послуг та підприємства, яке займається технічним обслуговуванням ліфтів.
14 днів це забагато, зазвичай перерахунок здійснюється вже за 2 - 3 дні простою ліфта.
Приклад тут: http://pravda.ks.ua/kherson_ks/1382-zatverdzheno-poryadok-pereraxunku-zmenshennya.html 
Автор: Arno78:
Цитувати
вважаю прийнятим рішенням порушення моїх прав стосовно встановленого тарифу у 2,5 разів більше ніж попередній.

Щоб це довести потрібно отримати розрахунки іперевірити їх на відповідність ПКМУ № 869; Наказу Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 4 серпня 1997 р. N 59: http://zakon.nau.ua/doc/?doc_id=269934 
Записаний

Arno78

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 15
    • Перегляд профілю

Дуже дякую за швидку відповідь...Розібрався нарешті з 529 постановою, яка дійсно зазнала змін, а не втратила силу. Як Ви вважаєте є шанс одержати перемогу у суді за такими невідповідностями? Як можна витребувати дані для розрахунку щоб перевірити їх розрахунки? Чи можна подати у порядку КАС позов, а там витребувати докази, або збирати докази запитами, а потім у суді доказувати фальсифікацію розрахунку? 
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Як можна витребувати дані для розрахунку щоб перевірити їх розрахунки? Чи можна подати у порядку КАС позов, а там витребувати докази, або збирати докази запитами, а потім у суді доказувати фальсифікацію розрахунку?

Спочатку інформаційні запити. Отримані на них відписки є належними доказами складнощів в їх отриманні, що в свою чергу є підставою для їх витребування судом.
Записаний

Arno78

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 15
    • Перегляд профілю

Запити кому надсилати в ОМС або виконавцю послуги? Чи обом разом?
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Запити кому надсилати в ОМС або виконавцю послуги? Чи обом разом?

Надсилайте обом (окремо).
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email