'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Про НОВІ старі вигадки мера усіх киян:  (Прочитано 2688 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Про НОВІ старі вигадки мера усіх киян:
==============================
Як стало відомо з засобів масової інформації, Л.М. Черновецький знову взявся за своє, а йому підспівує бойовий заступник - А.К. Голубченко.
Йдеться про ідею-фікс - "Багаті платититмуть за бідних" при розрахунках за ЖКП.
Якщо пам\\\'ятаєте, спочатку мер вирішив встановлювати диференційовані тарифи окремо для бідних, а окремо для багатих. Не вийшло. На заваді став ЗУ "Про житлово-комунальні послуги".
Тоді, для виправдання своєї популістської позиції (у народі багатих не полюбляють, а Черновецький нібито нейтральна фігура, не бідиний, не багатий, але захисник бідних), Черновецький дав вказівку після незаконного встановлення підвищених тарифів надавати додаткову субсидію соціально незахищеним ("бідним"). Нічого не вийшло. Бідні почали голосувати ногами, бо отримати субсидію стало ще важче, особливо мешканцям квартир спільного заселення (еквівалент колишніх "комуналок").
Тоді мер звинуватив у популізмі опозицію і змирився з однаковими для всіх тарифами, незаконно встановленими його розпорядженнями на підставі незаконного рішення Київради. Не буду повторюватися щодо незаконності. Усе викладено на сайті в текстах позовних заяв, рішеннях судів, роз\\\'ясненнях органів юстиції, висновках тимчасової слідчої комісії ВРУ, депутатської комісії КМР тощо.
А тепер, коли крісло мера знову захиталося у зв\\\'язку з наміром колишньої опозиції, яка завоювала більшість у ВРУ та сформувала уряд на чолі з Юлією Тимошенко, переобрати Черновецького, він нічого кращого не придумав, як знову взятися за своє - багаті будуть платити за бідних.
Як буде встановлюватися рівень багатства по Черновецькому? Наприклад так, як роз\\\'яснив Голубченко. Якщо Ви - пенсіонер, Ваша дружина - пенсіонерка, але у Вас залишилася у власності квартира з площею, яка перевищує мінімальну норму на особу, то Ви - багата людина, будете платити за бідних. Причому для багатих буде окремий тариф на ЖКП.
Виникає питання - а яким чином буде встановлюватися тариф для багатих? Каже, на підставі собівартості ЖКП. А як буде встановлюватися собівартість? Звісно, як і раніше, розпорядженнями КМДА, які не будуть подаватися на державну реєстрацію. По-російськи це "бєзпрєдєл", а українську мер так і не вивчив, на відміну від бойової подруги Ірени Кільчицької.
О, слухайте, у мене також ідея-фікс. Давайте оберемо мером Ірену Кільчицьку! Матимемо можливість слухати хоч і недосконалою моволю, але схожою на українську.
Але повернемось до теми. Слід нагадати, що на даний час меру не вдалося узаконити навіть ті тарифи, які поки-що не відповідають його кредо про бідних та багатих. У Києві залишаються зареєстрованими розпорядження 2000-2002 років про встановлення тарифів, і ніхто їх не скасовував. Заслужений юрист України Черновецький Л.М. до цього часу не усвідомив, що не можуть бути одночасно чинними розпорядження про однаковий предмет, якщо вони суперечать одне одному. А закон, який би встановлював верховенство особистого права Черновецького, ВРУ поки-що не прийняла. Мабуть, і не прийме.
Але що таке закон для Черновецького? Ніщо!
До речі, юридичне поняття про особистий закон фізичної особи визначене в ЗУ "Про міжнародне приватне право". Особистий закон фізичної особи - це закони держави, громадянином якої являється дана особа. Особистий закон Черновецького - це закони України. Але він їх не визнає, тобто не має особистого закону. Думаю, що цей нескладний силогізм зможуть розтлумати Черновецькому його юристи, оскільки він уже все забув, чому його навчали в КДУ.
З матеріалів цього сайту відомо, що мер ігнорує навіть рішення суду за моїми позовами, які зобов\\\'язують його виконати певні дії. А Прокуратура Києва відмовляється порушувати кримінальні справи за злочини проти правосуддя. Бо куплена Черновецьким за квартири.
Може щось зміниться після усунення з посади Генпрокурора Медведька?
А ще одна вигадка Черновецького - ліквідувати діючі районні комунальні підприємства по утриманню житлового господарства, замість них створити "Дирекції єдиного замовника". Як кажуть, не в лоб, так по лобу! Якось дивно, що ДЄЗи будуть визначені балансоутримувачами багатоквартирних будинків, але на них чомусь не буде розповсюджуваттися ст. 29 ЗУ "Про житлово-комунальні послуги" щодо обов\\\'язку укладати з мешканцями Типові договори на надання ЖКП.
Я можу пояснити це трьома обставинами:
1) Після ліквідації КП УЖГ усі їх махінації з коштами мешканців та дотаціями з бюджету міста будуть поховані.
2) Судові рішення стосовно обов\\\'язку балансоутримувачів укладати договори та повертати зайво нараховані/сплачені кошти перестануть бути актуальними. Потрібно знову судитися.
3) Наступна ідея-фікс Черновецького - усі ЖЕКи підпорядкувати міській владі - стане більш реальною, бо нікому буде сперечатися з мером, колишні посадовці та наймані працівники будуть звільнені внаслідок такої реорганізації.
Однак залишається одне "однак".
Однак, я подав ще в серпні 2007 року адміністративний позов до Шевченківського райсуду столиці на Черновецького Л.М. та очолюваних ним суб\\\'єктів владних повноважень - КМДА та КМР. Серед чотирьох позовних вимог є й вимога про скасування розпорядження КМДА від 11 липня 2007 р. № 874 "Про удосконалення структури управління ЖКГ у м. Києві". Удосконалення по Черновецькому - ліквідувати усе і створити ДЄЗи. Крім того, я вимагаю визнати незаконним рішення КМР від 08.02.2007 р. № 58/719 про механічне підвищення тарифів на ЖКП в 1,8-2 рази, а також заборонити КМДА клонувати попередні розпорядження у разі їх скасування, та направляти на виконання незареєстровані в органах юстиції одноосібні ропорядження голови КМДА. На заваді стала позиція судді Гуменюк А.І. Вона ніяк не може змусити Черновецького Л.М. з\\\'явитися у зал судових засідань, або принаймі його представників. Те ж стосується і КМР. А перерви між засіданнями, які зриваються, достатні, щоб залягти у зимову сплячку. Можете пересвідчитися. Попереднє засідання було призначене на 01.11.2007 р. - відповідачів немає, повідомлень про отримання ними повісток немає. Перерва до 28.11.2007 р. Історія повторюється. Наступна перерва до 18.02.2008 р. Півтора місяці! А що каже КАС України: "Ст. 171 (частина 7). Адміністративна справа щодо оскарження нормативно-правових актів вирішується ПРОТЯГОМ РОЗУМНОГО СТРОКУ, але не пізніше одного місяця після відкриття провадження у справі. У ВИНЯТКОВИХ ВИПАДКАХ з урахуванням особливостей розгляду справи суд ухвалою може продовжити розгляд справи, але не більше як на один місяць".
Що скаже Аліна Іванівна?
Якщо не скаже, то я скажу. Ніякої ухвали не було. Маємо винятковий випадок - корупцію. Хоч може для деяких суддів не винятковий. Тоді все одно залишається максимальний (розумний) срок тривалістю 2 місяці. А інакше маємо справу з нерозумною поведінкою. Чиєю саме ?

Жаль, що ініціатори переобрання мера нічого не знають про цю сторону діяльності мера.
Хочу звернутися до Володимира Бондаренка, Віталія Кличка, Михайла Поживанова, Тетяни Меліхової та інших шановних депутатів. Чому Ви спите до цього часу і ніяк не прокинетесь? Чи вже пора в зимову сплячку з метою економії накопиченого жирку (так ведуть себе ведмеді та кажани у дикій природі).
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Злочини Черновецького Л.М проти правосуддя:
http://www.solomenka.org/forum/viewtopic.php?p=1089#1089
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email