'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Після зарядки мені повернули не мої картриджі  (Прочитано 8951 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Nimfa

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 1047
  • City: Kyiv
    • Перегляд профілю

Шановні форумчани!
Днями зі мною сталася така пригода. Я віднесла у шановану фірму на зарядку 2 картриджі від свого БФП Сапоп.
мені запропонували поміняти в них барабани. Я пояснила, що один з картриджів б\в 1 раз, а другий - 2 р, причому після першої зарядки нормально працював. Навіщо тоді міняти барабани, якщо картриджі (зокрема один з них) практично нові. Мої картрижі віднесли протестувати, через декілька хв повернули з роздрукованим папером щодо якості, яка буде після зарядки. Тобто якщо вас така якість влаштовує, то ми просто зарядимо. Один з папірців виявився надто світлим (з того картриджа, який вже раз заряджався) і я погодилася в ньому поміняти барабан. Залишилася чекати. Хв через 25 мені винесли фірмовий  пакет, у якому лежали картриджі і запрпонували розрахуватися. Заправка і заміна барабана в одному - 196 грн, заправка другого - 77 грн. Я заплатила. Ніяких квитанцій або чеків мені не дали. Оск. я нічого не друкувала перші 4 дні, то і не розпаковувала картриджі. Далі треба було друкувати, я дістала один з картриджів і побачила, що це не мій (на своїх картриджах я ще давно зробила помітки яскравим маркером, бо вперше, коли заряджала, віддавала кур'єру, мені казали, що буває повертають не ті). Отже, один картридж був мічений ще давно, а другий я помітила уже в цій конторі, бо він був новенький і немічений.
Я зателефонувала і попередила, що мені повернули не мої картриджі. Мені сказали, що такого не може бути, що вони клеять штрих код при здачі картриджів і заносять їх в базу з прізвищем того, хто здає. Попросили прочитати штрих-коди, і сказали, що саме такі штрих коди написано проти мого прізвища в базі. Сказали, що бувають претензії, що віддали інші, але це встановлюється невідповідністю штрих-кодів на картриджі із штрих-кодом у базі компа. За їх словами, оск. у мене штрих-коди ті самі, що і в іхній базі, то це 100% мої картриджі. Але ж на них немає моїх міток - тобто я точно знаю, що вони не мої!!! І весь час намагаються тиснути на мене, що це мої картриджі, може мітки стерлися в процесі зарядки.
Я не проти чужих картриджів, хоча може вони набагато старіші за мої, якщо з тими, що мені віддали проводили саме ті маніпуляції, за які мною сплачено. Але якщо їх, ці чужі картриджі, просто зарядили, взявши з мене ще й гроші за заміну барабана, то нащо мені така послуга.
Що мені робити? Зараз їду в цю контору писати заяву на ім'я директора, що повернули не мої картриджі, і що не дали ніякого чека про сплачену суму (чесно кажучи, думала чек лежить у пакеті, але нічого там не виявилося). Хоча вони визнають, що я у них була, про що свідчать і наклеєні штрих-коди та бірка їх сервісу.
Вони мене питають, як ви бачите вирішення цього питання. Я кажу продзвонити по орг-ціях, що залишали їм такі самі картриджі, щоб вони знайшли мої мітки. Вони кажуть, що це неможливо. І питають, що я можу ще запропонувати. Я пропоную їм самим це вирішувати, оскільки в тому, що сталося немає моєї вини, це їхня вина.
Що порадите в цій ситуації?
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Що порадите в цій ситуації?

Для початку записати розмови на диктофон.
Записаний

Nimfa

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 1047
  • City: Kyiv
    • Перегляд профілю

Сьогодні продзвонювала Упр.захисту прав споживачів. Сказали напишіть їм заяву на ім'я директора, дочекайтесь відповіді, а далі ми прийдемо до них з перевіркою. Я так зрозуміла, що це мені нічого не дасть. Адже мій картридж все кудись поїхав.
Прийшла до них. Вони знову намагалися вселити в мене думку, що це мій картридж. Відмазали на одному з картриджів чорну пляму на бірці, після цього знайшла на бірці помічену букву (помічала прямо в цій конторі їхньою ручкою, бо цей картридж був новий, тому без мітки). Тобто один з картриджів мій, але другий не мій, бо бірка була помальована салатовим маркером, а тут бірка була нова, без замальовок. Показали мені, що там новий барабан, роздрукували тест-листок, якість гарна. Умовляли, що при такому відновленні картиридж як новий, тому неважливо мій це чи не мій, адже він повністю відновлений. Попросила передивитися усі такі картриджі, що ще лишилися у них і здавалися раніше, ніж мій. Їх виявилося 2, обидва не мої. Попросила обдзвонити тих, хто забирав картриджі після мене, щоб передивилися чи нема помальованої бірки на них. Відмовилися обдзвонювати. Сказала дайте мені телефони я сама обдзвоню або об'їду, сказали - комерційна таємниця. На диктофон усе записала. Заяв не писала, з приводу чеку наїхала. Роздрукували накладну із переліком виконаних робіт та їх вартістю, печатку поставили і розписалися. Трохи заспокоїлась, бо не мій картиридж гарно друкує.
Хоча знову ж таки і штрих коди вони клеять і тестову сторінку роздруковують не на очах у споживача, а за дверима.
пропонували в їхню базу в компі подивитися, щоб довести, що не могли вони після мого дзвінка в ній поміняти штрих-коди на ті, що я прочитала їм по тел. з картриджів.
Навряд чи я щось доведу, але бажання звертатися до них у подальшому зникло. Наступного разу буду все перевіряти "не відходячи від каси".
Можливо мій випадок допоможе іншим учасникам форуму запобігти схожим ситуаціям.
Обов'язково робіть помітку на картриджі, і ще до оплати перевіряйте її наявність!!!
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Що порадите в цій ситуації?
А  Ви запитували в цій фірмі, чи можуть вони відрізнити барабан у картриджі новий(тільки що замінений), від такого що був тривалий час у використанні?
Мені здається, що фахівець це може визначити, уважно оглянувши барабан, навіть не розбираючи картрідж.Адже при тривалій експлуатації, на барабані залишаються ледь помітні сліди зношеності поверхні від постійного контакту з бумагою, подряпини від тонера, від тертя об деталі картріджа, та навіть можуть приклеюватися  тонким шаром волокна від бумаги.А новий барабан повинен мати ідеально глянцеву поверхню.
До речі, а Ви спробували як картрідж працює після зарядки?   
« Останнє редагування: 28 Грудня 2011, 23:56:42 від stepan »
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Сьогодні продзвонювала Упр.захисту прав споживачів. Сказали напишіть їм заяву на ім'я директора, дочекайтесь відповіді, а далі ми прийдемо до них з перевіркою. Я так зрозуміла, що це мені нічого не дасть. Адже мій картридж все кудись поїхав.
Дійсно, претензії слід пред'являти "не відходячи від каси". Управління захисту прав споживачів нічим не допоможе, бо документальні докази відсутні. Справа безнадійна.
Записаний

Nimfa

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 1047
  • City: Kyiv
    • Перегляд профілю

Що порадите в цій ситуації?
А  Ви запитували в цій фірмі, чи можуть вони відрізнити барабан у картриджі новий(тільки що замінений), від такого що був тривалий час у використанні?
Мені здається, що фахівець це може визначити, уважно оглянувши барабан, навіть не розбираючи картрідж.Адже при тривалій експлуатації, на барабані залишаються ледь помітні сліди зношеності поверхні від постійного контакту з бумагою, подряпини від тонера, від тертя об деталі картріджа, та навіть можуть приклеюватися  тонким шаром волокна від бумаги.А новий барабан повинен мати ідеально глянцеву поверхню.
До речі, а Ви спробували як картрідж працює після зарядки?
Так, вони показали мені барабан в картриджі, що видали замість мого, показали, що він глянцевий, немає ніяких ушкоджень і роздрукували тестову сторінку. Але друк відбувався у службовому приміщенні, тобто сторінка була якісна, але друкувалася не на моїх очах. У порівняння показали барабан у др.картриджі, де він не мінявся, що там є штрихи.
Залишається відслідкувати ресурс картриджів.
Усім дякую за участь.   
« Останнє редагування: 29 Грудня 2011, 18:47:16 від Nimfa »
Записаний

Nimfa

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 1047
  • City: Kyiv
    • Перегляд профілю

Сьогодні продзвонювала Упр.захисту прав споживачів. Сказали напишіть їм заяву на ім'я директора, дочекайтесь відповіді, а далі ми прийдемо до них з перевіркою. Я так зрозуміла, що це мені нічого не дасть. Адже мій картридж все кудись поїхав.
Дійсно, претензії слід пред'являти "не відходячи від каси". Управління захисту прав споживачів нічим не допоможе, бо документальні докази відсутні. Справа безнадійна.
Я так і зрозуміла. Це буде мені уроком.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email