'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Позов щодо надання недостовірної інформації по теплолічильнику  (Прочитано 7588 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Ярослав

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 91
    • Перегляд профілю

Солом'янський районний суд міста Києва Позивач:
Костяний Ярослав Олександрович 03055, м. Київ, вул. Боткіна, 4, кв. 34
Відповідач 1:
Головне управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, З
Відповідач 2:
Солом'янська районна в місті Києві державної адміністрації
03020, м. Київ, просп. Повітрофлотський, 41 Відповідач 3:
Комунальне    підприємство    «Дирекція    з управління   та   обслуговування   житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації 03186, м. Київ, вул. Соціалістична, 6
Відповідач 4:
Комунальне   підприємство   «Індустріальне» Солом'янської    районної    в    місті    Києві державної адміністрації 03067, м. Київ, вул. Виборзька, 42
ПОЗОВНА ЗАЯВА
про захист прав споживача через визнання інформації недостовірною, дій протиправними
Мною, Костяним Ярославом Олександровичем довгий час ведеться листування із органами місцевого самоврядування та комунальними підприємствами стосовно розрахунків за надану послугу з централізованого опалення та встановленого приладу обліку теплової енергії у даховій котельні по вул. Боткіна, 4.
В ході листування відповідачами було порушено моє особисте немайнове право на отримання інформації. Вказаний висновок випливає із наступного.
Як вбачається з листа структурного відокремленого підрозділу «Енергозбут Київенерго» публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 09.02.2012 №048/47/1406 за підписом директора Савенкова О.Г. обсяги спожитої теплової енергії визначаються за показаннями приладу обліку теплової енергії, який встановлено на колекторах дахової котельні.
 
Як вбачається з листа публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 23.05.2012 №18/41/3/4526 за підписом заступника технічного директора Крижнія О.В. прилад обліку теплової енергії на колекторі котельні «Боткіна, 4» встановлено у грудні 2008 року.
Як вбачається із листа структурного відокремленого підрозділу «Енергозбут Київенерго» публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 24.05.2012 №048/46/6476 за підписом в.о. директора Луполова І.Л. обсяги корисного відпуску теплової енергії, починаючи з травня 2009 року визначаються за показниками вузла обліку теплової енергії, встановленому на колекторах котельні, який введений у експлуатацію наказом філіалу «Житлотеплоенерго Київенерго» від 29.04.2009 №143.
Проте, службовими особами Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації мені надавалась завідомо недостовірна інформації стосовно приладу обліку теплової енергії.
Так, у листі Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.10.2011 №046/6-К-1185/3 за підписом першого заступника начальника С. Крушановського вказано, що «вказаний житловий будинок дійсно має дахову котельню, яка забезпечує теплопостачання мешканців вищезазначеного будинку, але на вводах у багатоквартирний будинок засоби обліку теплової енергії відсутні. Прилад обліку теплової енергії встановлений на колекторах дахової котельні будинку. Враховуючи викладене, згідно з вимогами вищевказаних Правил плата за послуги з централізованого опалення справляється згідно з установленими нормативами».
У листі Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.01.2011 №046/6-К-1185/5/7/6 за підписом першого заступника начальника С. Крушановського вказано, що «зазначена форма оплати послуг за централізоване опалення застосована в зв 'язку з відсутністю на вводах у багатоквартирний житловий будинок засобів обліку теплової енергії, а також відсутності будь-якої інформації в КП «Індустріальне» Солом 'янського району щодо наявності проектно-технічної документації на встановлення приладів обліку теплової енергії та актів введення їх в експлуатацію».
Як вбачається з листа Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 11.04.2012 №К-485 за підписом першого заступника голови А. Лапаня «прилад обліку теплової енергії у вказаному житловому будинку встановлений на межі розподілу балансової належності між постачальником та споживачем, а саме на технічному поверсі даху цього будинку де розташована газова міні-котельня. Доступ до приладу обліку теплової енергії закритий ПА Т «Київенерго».
Як зазначається у листах комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.04.2012 №06 та від 07.05.2012 №292 за підписом директора І. Красного, «на вводах у багатоквартирний будинок до липня місяця 2011 року були відсутні засоби обліку теплової енергії, тому згідно з вимогами, зазначеними у п. 21 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 плата за надані послуги з централізованого опалення справлялась згідно з установленими нормативами споживання», а відповідно до листа комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.05.2012 №16-04/37 за підписом директора О. Мартиняк «на вводах у багатоквартирний будинок до жовтня місяця 2011 року були відсутні засоби обліку теплової енергії, тому згідно з вимогами, зазначеними у п. 21 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 плата за надані послуги з централізованого опалення справлялась згідно з установленими нормативами споживання».
Проте, відповідно до листа комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 31.05.2012 №К-440/6 за підписом директора О. Мартиняк «засіб обліку теплової енергії встановлений на колекторах дахової котельні вважається встановленим на вводі в житловий будинок, оскільки зовнішня тепломережа відстуня, а теплоносій, який виробляє дахова котельня на потреби житлового будинку №4 на вулиці Боткіна через вузол приєднання потрапляє напряму до системи опалення будинку».

Аналізуючи вказані листи можна зробити тільки один висновок, що засіб обліку теплової енергії, встановлений на колекторі дахової котельні житлового будинку по вул. Боткіна, 4 та введений у експлуатацію наказом філіалу «Житлотеплоенерго Київенерго» від 29.04.2009 №143 і є засобом обліку теплової енергії, встановленим на вводах у житловий будинок по вул. Боткіна, 4, а нарахування за його показаннями мали проводитись з опалювального періоду 2009/2010 року.
Натомість, як вбачається з листа комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.04.2012 №06 мені нараховували плату за централізоване опалення за нормативами споживання, а саме:
-   з квітня 2008 по травень 2009 по 1,6 грн./кв.м.;
-   з червня 2009 по липень 2009 по 2,38 грн./кв.м.;
-   з серпня 2009 по вересень 2009 по 2,26 грн./кв.м.;
-   з жовтня 2009 по червень 2010 по 1,6 грн./кв.м.;
-   з липня 2010 по січень 2011 по 2,26 грн./кв.м.;
-   з лютого 2011 по березень 2011 по 2,91 грн./кв.м.
-   з квітня 2011 по 3,1 грн./кв.м.
при цьому, як видно із виписок із табуляграм, які надавались ПАТ «Київенерго» комунальному підприємству «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації по будинку вул. Боткіна, 4, послуга з централізованого опалення надавалась згідно фактичних, а не нормативних даних:
-     з жовтня 2008 по квітень 2009;
-   з жовтня 2009 по квітень 2010;
-   з жовтня 2010 по квітень 2011.

Оплата за спожиту теплову енергію згідно договору №8764040 від 01.10.2008, укладеного між публічним акціонерним товариством «Київенерго» та комунальним підприємством «Індустріальне» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації, проводиться згідно фактичних даних, які надходять у розрахункових картках (табуляграмах) до комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в м. Києві державної адміністрації, що вбачається із відповіді вказаного підприємства від 01.06.2011 №03. Фактичні дані, як вбачається з листа структурного відокремленого підрозділу «Енергозбут Київенерго» публічного акціонерного товариства «Київенерго» від 09.02.2012 №048/47/1406 з травня 2009 року визначаються за показаннями приладу обліку теплової енергії, який встановлено на колекторах дахової котельні. До травня 2009 року вказані фактичні обсяги визначались дорівнювали відпуску теплової енергії теплопостачання - вбудованої дахової котельні по вул. Боткіна, 4.
Як встановлено рішеннями Печерського районного суду м. Києва від 01.02.2007 у справі №2-112-1/07 та Солом'янського районного суду м. Києва від 19.01.2006 у справі №2-464-1/05 «будинок по вул. Боткіна, 4 не приєднаний до мережі центрального теплопостачання. Гаряче водопостачання та опалення здійснюється від автономної котельні. Договір про постачання теплової енергії у гарячій воді №8614008 на будинок по вул. Боткіна, 4 з АК «Київенерго» укладений безпідставно. Правових підстав для проведення нарахувань мешканцям будинку по вул. Боткіна, 4 згідно Договору № 8614008 немає. КП УЖГ не проводило перерахунки з мешканнями будинку по вул. Боткіна, 4 за теплопостачання, що свідчить про порушення вимог п. 8, 9, 36 "Правил надання населенню послуг з водо-, теплопостачання та водовідведення", затверджених постановою КМУ від 30.12.97 року № 1497».
Вказаними рішеннями судів було визнано незаконним нарахування мешканцям вказаного будинку, у т.ч. і власниці квартири №34 згідно нормативних даних.
Відповідно до ч. З ст. 61 ЦПК України обставини, встановлені судовим рішенням у цивільній, господарській або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Відповідно до п. 12 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 №630 у разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач оплачує послуги згідно з їх показаннями пропорційно опалюваній площі (об'єму) квартири (будинку садибного типу) за умови здійснення власником, балансоутримувачем будинку та/або виконавцем заходів з утеплення місць загального користування будинку.
 
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 19 Закону України «Про звернення громадян» органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані: об'єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги; відміняти або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням; забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень; вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування, трудового колективу чи об'єднання громадян за місцем проживання громадянина.
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про інформацію» основними принципами інформаційних відносин є, зокрема, достовірність і повнота інформації.
З 01.01.2011 року вступив в силу Закон України «Про засади запобігання і протидії корупції», ч. 1 ст. 16 якого заборонено особам, уповноваженим на виконання функцій держави або місцевого самоврядування надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.
Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 21 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець зобов'язаний надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо.
За таких умов, я вважаю, що у листі Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 12.10.2011 №046/6-К-1185/3 за підписом першого заступника начальника С. Крушановського, у листі Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 11.04.2012 №К-485 за підписом першого заступника голови А. Лапаня, у листах комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.04.2012 №06 та від 07.05.2012 №292 за підписом директора І. Красного, у листі комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.05.2012 №16-04/37 за підписом директора О. Мартиняк міститься завідомо недостовірна інформація про засіб обліку теплової енергії, надання якої цими особами заборонено ч. 1 ст. 19 Закону України «Про звернення громадян» та ч. 1 ст. 16 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» встановлює, що споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її кількість, якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця).
Відповідно до ст. 15 того ж Закону, споживач має право па одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Інформація повинна бути надана споживачеві до придбання ним товару чи замовлення роботи (послуги). Інформація про продукцію не вважається рекламою. Під час розгляду вимог споживача про відшкодування збитків, завданих недостовірною або неповною інформацією про продукцію чи недобросовісною рекламою, необхідно виходити з припущення, що у споживача немає спеціальних знань про властивості та характеристики продукції, яку він придбаває.
Керуючись викладеними, ст.ст. 107-109, 118-120 ЦПК України,
ПРОШУ:
Позов Костяного Ярослава Олександровича про визнання інформації недостовірною, дій протиправними задовольнити.
Визнати відомості щодо приладу обліку теплової енергії, які містяться у листі Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської  міської  ради   (Київської  міської  державної  адміністрації)  від
12.10.2011 №046/6-К-1185/3 за підписом першого заступника начальника С. Крушановського, у листі Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 11.04.2012 №К-485 за підписом першого заступника голови А. Лапаня, у листах комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.04.2012 №06 та від
07.05.2012 №292 за підписом директора І. Красного, у листі комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.05.2012 №16-04/37 за підписом директора О. Мартиняк недостовірною інформацією.
Визнати дії Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, і комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації щодо надання недостовірної інформації протиправними.
Додатки:
Лист Головного управління житлового господарства виконавчого органу Київської  міської  ради   (Київської  міської  державної  адміністрації)  від 12.10.2011 №046/6-К-1185/3 за підписом першого заступника начальника С. Крушановського.
Лист Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від
11.04.2012 №К-485 за підписом першого заступника голови А. Лапапя.
Лист комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.04.2012 №06 за підписом директора І. Красного.
Лист комунального підприємства «Індустріальне» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 07.05.2012 №292 за підписом директора І. Красного.
Лист комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду» Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації від 03.05.2012 №16-04/37 за підписом директора О. Мартиняк.
Копія позовної заяви для Відповідачів.
«     »                       2012
Записаний

Ярослав

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 91
    • Перегляд профілю

Додатки
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email