Прохання прорецензіювати перед надсиланням:
Прокуратура Дніпровського району м. Києва
02094, вул. Лебедєва 14
_______________________________
м.Київ __________________________
Тел. _____________________________
Скарга
Про порушення Закону України «Про звернення громадян» головою ЖБК ________________________ .
25.06.2012 р. мною голові ЖБК ___________ __________, що проживає за адресою ___________ була подана заява щодо проведення повірки приладів обліку горячої та холодної води у зв'язку з закінчення міжповіркого інтервалу у моїй квартири. Голова ЖБК ____________ поставив відмітку про ознайомлення, але не надав відповіді по суті.
На мої подальші неоднократні звернення щодо надання відповіді на моє звернення мені давалися обіцянки, що відповідь буде надана\надіслана поштою у найближчий час, а 16.07.2012 року мені була надана усна відповідь, що інщої відповіді, крім грифу “ознайомлено”, мені надано не буде.
Станом на 31.07.2012 офіційної відповіді на моє звернення мені надано не було.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про звернення громадян», – звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.
Згідно до статті 15 закону України «Про звернення громадян»:
Відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов'язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах (клопотаннях) питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов'язки.
Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
Згідно до статті 22 закону України «Про звернення громадян»:
Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час, за місцем їх роботи і проживання. Графіки прийому доводяться до відома громадян.
В той же час у ЖБК ________ графік прийому громадян не встановленим та не є доведеним до відома громадян, і це створює перешкоди у реалізації статті 1 закону
Таким чином, у діях голови ЖБК __________ я вбачаю ознаки порушення закону України «Про звернення громадян», а саме статтей 15, 20, та 22.
Тому на підставі ст. 4 Закону України «Про прокуратуру» вимушений звернутися за захистом порушених прав до місцевих органів прокуратури з проханням провести перевірку факту не надання відповіді на мій запит, визначити відповідальних посадових осіб ЖБК ______, уповноважених надавати та підписувати відповіді на запити відповідно до Закону України «Про звернення громадян», та притягнути їх до відповідальності.
Додаток 1. Копія звернення від 25.06.2011 р.
З повагою, _________________
31.07.2012