'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)  (Прочитано 50242 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)
« Reply #15 : 29 Березня 2013, 23:01:18 »

Цитувати
Юрий Васильевич, квартира - это громко сказано, две комнаты в коммуналке - наследство от военной службы. Комнаты не приватизованы.
В такому випадку Ви не спростуєте солідарну відповідальність.
І чому Ви на ній "зациклилися"? Ви бажали отримати рішення про стягнення боргу з Вас одного?
Записаний

Anticommunal

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 113
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)
« Reply #16 : 29 Березня 2013, 23:04:55 »

Цікаво як договір по ПКМУ 560 стосується "договору найму"? ПКМУ 560 це "договір ро надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій"!
Изначально типовой договор найма жилья был утвержден Постановлением СовМином УССР от 11 августа 1988 г. N 243. Далее по цепочке: 
1. Типовой договор найма жилого помещения в домах государственного и общественного жилищного фонда в Украинской ССР утратил   силу на основании Постановления КМ N 939 ( 939-98-п ) от 22.06.98 ).
2. Постанова КМУ № 939 втратила чинність на підставі Постанови КМ N 560 ( 560-2005-п ) від 12.07.2005 ). При этом Постанова №939 была была признана недействительной в полном объеме, вместе с типовым договором найма житла.

Цитувати
А як договір з утримання будинку взагалі стосується послуги з ЦО ( договір по ПКМУ 630)?
Виходячи з цього, квартиронаймач та члени його родини несуть солідарну відповідальність виключно перед балансоутримувачем.
Суд 1й инстанции определил, что солидарная ответственность вытекает из ст.64 ЖК Стаття 64. Права і обов'язки членів сім'ї наймача
Цитувати
Члени сім'ї наймача, які проживають разом з ним, користуються нарівні  з  наймачем  усіма  правами  і  несуть усі обов'язки,  що випливають з договору найму жилого  приміщення.  Повнолітні  члени сім'ї  несуть  солідарну  з  наймачем  майнову відповідальність за зобов'язаннями, що випливають із зазначеного договору
Но ведь типовой договор найма, упоминаемый в статье 64 ЖК утратил юридическую силу. Следовательно, решение о слидарной ответственности неправомерно.

Цитувати
Так Ви визнаєте те що отримали послугу з ЦО і навіть сплатили за неї не балансоутримувачу а МТМ? То до чого тоді було раніш "город городити" про балансоутримувача?
Я так думаю, что это была моя ошибка. Но тем не менее все эти средства перечислялись на лицевой счет, который открыл балансоутримувач. Так что МТМ здесь не при чем. Я только платил за отопление, причем балансоутримувачу.
Записаний

Anticommunal

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 113
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)
« Reply #17 : 29 Березня 2013, 23:16:05 »

В такому випадку Ви не спростуєте солідарну відповідальність. І чому Ви на ній "зациклилися"? Ви бажали отримати рішення про стягнення боргу з Вас одного?
На фоне утратившего юридическую силу типового договора найма жилья, на который ссылается ст.64 ЖК, как содержащий обязанности, из которых вытекает солидарная ответственность, я хотел выйти на нарушение норм материального права с вытекающими отсюда последствиями. Судите сами. Ст.64 ЖК определяет, что солидарная ответственность проистекает из обязательств, определенных данным договором. Типовой договор утратил юридическую силу, следовательно, определить обязательства, вызывающие солидарную ответственность не представляется возможным. А в таком случае утверждать, что есть основания для солидарной ответственности - значит нарушать нормы материального права, как минимум
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)
« Reply #18 : 30 Березня 2013, 00:49:10 »

Цитувати
Но тем не менее все эти средства перечислялись на лицевой счет, который открыл балансоутримувач. Так что МТМ здесь не при чем. Я только платил за отопление, причем балансоутримувачу.
Це вже цікаво. Це ж потрібно було зазначати з номерами рахунків, з власниками рахунків.
Цитувати
Но ведь типовой договор найма, упоминаемый в статье 64 ЖК утратил юридическую силу.
Але замість нього отримали два інші "про утримання будинку" та "про послуги з ЦО, ГВП, ХВП та водовідведення" І ці договори повинні укласти і власники і квартиронаймачі.  За відсутності договору відповідальність може наставати за законом.
Ще є ПКМУ 572 - правила користування...
Ви на запереченні солідарної відповідальності хотіли скасувати рішення? Це ж наївно. Навіть якби ап.суд, чи ВССУ  це підтримали, то просто змінили рішення і стягнули б не солідарно, а, наприклад, з Вас одного.
« Останнє редагування: 30 Березня 2013, 18:41:19 від Юрій Васильович »
Записаний

Anticommunal

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 113
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)
« Reply #19 : 30 Березня 2013, 13:19:27 »

Це вже цікаво. Це ж потрібно було зазначати з номерами рахунків, з власниками рахунків.
МТМ в позовний заяве указал, что все начисления производились на лицевой счет Ответчика, однако умолчал о природе происхождения этого счета.
Цитувати
Позивач у період з липня-грудень 2010 року, січня-грудень 2011 року, січня-серпень 2012 року надав Відповідачам послуги з централізованого опалення на суму 4257,76 грн. Нарахування за надані послуги з централізованого опалення здійснювались на особовий рахунок Відповідача №......... За вказаний період відповідачі здійснили часткову оплату за отримані послуги в сумі 206,31 грн., тим самим підтвердивши факт отримання від позивача послуг з централізованого опалення.
Суд же просто переписал зтот абзац в свое решение, слегка сократив его:
Цитувати
У період з липня-грудень 2010 року, січня-грудень 2011 року, січня-серпень 2012 року позивач надав відповідачам послуги з централізованого опалення на суму 4257,76 грн. За вказаний період відповідачі здійснили часткову оплату за отримані послуги в сумі 206,31 грн., тим самим підтвердив факт отримання від позивача послуг з централізованого опалення.
   
Цитувати
Ви на запереченні солідарної відповідальності хотіли скасувати рішення? Це ж наївно. Навіть якби ап.суд, чи ВССУ  це підтримали, то просто змінили рішення і стягнули б не солідарно, а, наприклад, з Вас одного.
А что остается делать? Стаття 11. Підстави виникнення цивільних прав та обов'язків ЦК
Цитувати
1. Цивільні права та обов'язки  виникають  із  дій  осіб,  що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки.
2. Підставами   виникнення   цивільних  прав  та  обов'язків, зокрема, є:
1) договори та інші правочини;
для суда не аргумент, равно как и ст.13 ЦК
ЗУ Про житлово-комунальни послуги, в частности, ст.Стаття 19. Учасники договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг 
Цитувати
1. Відносини  між  учасниками  договірних  відносин у сфері житлово-комунальних послуг  здійснюються  виключно  на  договірних засадах
ст.29 Особливості укладання договорів у багатоквартирному будинку
Цитувати
1. Договір на надання житлово-комунальних послуг у багатоквартирному будинку укладається між власником квартири, орендарем чи квартиронаймачем та балансоутримувачем або уповноваженою ним особою.
тоже трактуется судом исключительно в одну сторону. Решение суда основывается на существовании фактичних договирних видносин, хотя при этом ни один суд не удосужился толком пояснить природу возникновения этих самых видносин, що фактично склалися. 
Записаний

Anticommunal

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 113
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)
« Reply #20 : 30 Березня 2013, 14:33:54 »

При подготовке к судам сделал подборку из действующего законодательства. Буду рад, если кому-то эта подборка окажется кстати. Не возражаю, если у кого-то возникнет желание дополнить или подправить эту подборку.

Цитувати
РЕГУЛЯТОРНАЯ БАЗА В СФЕРЕ КОММУНАЛЬНЫХ УСЛУГ
1. ПРАВОВЫЕ ОТНОШЕНИЯ. ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ.

ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ:
Стаття 11. Підстави виникнення цивільних прав та обов'язків
1. Цивільні права та обов'язки  виникають  із  дій  осіб,  що передбачені актами цивільного законодавства, а також із дій осіб, що не передбачені цими актами, але за аналогією породжують цивільні права та обов'язки.
2. Підставами   виникнення   цивільних  прав  та  обов'язків, зокрема, є:
1) договори та інші правочини;

Стаття 13. Межі здійснення цивільних прав
1. Цивільні права особа здійснює у межах, наданих їй договором або актами цивільного законодавства.

Стаття 202. Поняття та види правочинів (правочин – сделка)
1. Правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.
3. Одностороннім правочином є дія однієї сторони,  яка може бути представлена однією або кількома особами.
Односторонній правочин може створювати обов'язки лише для особи, яка його вчинила.
Односторонній правочин може створювати обов'язки для інших осіб лише у випадках, встановлених законом, або за домовленістю з цими особами.
5. До правовідносин, які виникли з односторонніх правочинів, застосовуються загальні положення про зобов'язання та про договори, якщо це не суперечить актам цивільного законодавства або суті одностороннього правочину.
 
Стаття 203. Загальні вимоги, додержання яких є необхідним для чинності правочину
1. Зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
2. Особа,  яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності.
3. Волевиявлення учасника правочину має бути вільним і відповідати його внутрішній волі.
4. Правочин має вчинятися у формі, встановленій законом.

Стаття 204. Презумпція правомірності правочину
1. Правочин є правомірним,  якщо його  недійсність  прямо  не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним.

Стаття 205. Форма правочину. Способи волевиявлення
1. Правочин  може  вчинятися  усно  або  в  письмовій  формі. Сторони  мають  право  обирати  форму  правочину,  якщо  інше   не встановлено законом.
2. Правочин,  для якого законом  не  встановлена  обов'язкова письмова   форма,   вважається  вчиненим,  якщо  поведінка  сторін засвідчує їхню волю до настання відповідних правових наслідків.
3. У випадках, встановлених договором або законом, воля сторони до вчинення правочину може виражатися її мовчанням.

Стаття 206. Правочини, які можуть вчинятися усно
1. Усно можуть вчинятися правочини,  які повністю виконуються сторонами  у  момент  їх  вчинення,  за  винятком правочинів,  які підлягають   нотаріальному   посвідченню   та   (або)    державній реєстрації,  а  також правочинів,  для яких недодержання письмової форми має наслідком їх недійсність.
     
Стаття 208. Правочини, які належить вчиняти у письмовій формі
2) правочини між фізичною та юридичною особою, крім правочинів, передбачених частиною першою статті 206 цього Кодексу;

Стаття 213. Тлумачення змісту правочину
1. Зміст правочину може бути витлумачений стороною (сторонами).
2. На вимогу однієї або обох сторін суд може постановити рішення про тлумачення змісту правочину.
 3. При тлумаченні змісту правочину беруться до уваги однакове для  всього  змісту  правочину  значення  слів  і понять,  а також загальноприйняте у відповідній сфері відносин значення термінів.
Якщо буквальне    значення    слів    і   понять,   а   також загальноприйняте у відповідній сфері відносин значення термінів не дає  змоги  з'ясувати зміст окремих частин правочину,  їхній зміст встановлюється  порівнянням  відповідної  частини   правочину   зі змістом інших його частин, усім його змістом, намірами сторін.
4. Якщо за правилами,  встановленими  частиною  третьою  цієї статті,  немає  можливості  визначити  справжню  волю  особи,  яка вчинила  правочин,  до  уваги  беруться  мета   правочину,   зміст попередніх переговорів,  усталена практика відносин між сторонами, звичаї ділового обороту, подальша поведінка сторін, текст типового договору та інші обставини, що мають істотне значення

Стаття 625. Відповідальність за порушення грошового зобов'язання
1. Боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов'язання.
2. Боржник, який прострочив виконання грошового зобов'язання, на вимогу кредитора зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого  індексу інфляції за весь час прострочення,  а також три проценти річних  від  простроченої  суми,  якщо  інший  розмір процентів не встановлений договором або законом.
NB Ст.625 размещена здесь только потому, что на нее очень любит ссылаться Высокий Суд

Стаття 626. Поняття та види договору
1. Договором   є   домовленість   двох   або  більше  сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків.

Стаття 627. Свобода договору
1. Відповідно  до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з   урахуванням   вимог  цього  Кодексу,  інших  актів  цивільного законодавства,  звичаїв  ділового  обороту,  вимог  розумності  та справедливості.
2. У договорах за участю фізичної особи - споживача враховуються вимоги законодавства про захист прав споживачів.

Стаття 632. Ціна
1. Ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін.
У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування.
2. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом.

Стаття 638. Укладення договору
1. Договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору.
Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди.
2. Договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.

ЦИВІЛЬНИЙ ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ:
Стаття 10. Змагальність сторін
2. Сторони та інші особи,  які беруть участь у справі,  мають рівні  права  щодо  подання  доказів,  їх дослідження та доведення перед судом їх переконливості.
3. Кожна сторона повинна довести ті обставини,  на  які  вона посилається  як  на  підставу  своїх  вимог  або заперечень,  крім випадків, встановлених цим Кодексом.

Стаття 57. Докази
1. Доказами є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин, що обґрунтовують вимоги і заперечення сторін, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
2. Ці дані встановлюються на підставі пояснень сторін, третіх осіб, їхніх представників, допитаних як свідків, показань свідків, письмових доказів, речових доказів, зокрема звуко- і відеозаписів, висновків експертів.

Стаття 58. Належність доказів
1. Належними  є докази,  які містять інформацію щодо предмета доказування.
2. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень.

Стаття 59. Допустимість доказів
1. Суд не бере до уваги докази,  які  одержані  з  порушенням порядку, встановленого законом.
2. Обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування,  не можуть  підтверджуватись  іншими засобами доказування.

Стаття 60. Обов'язки доказування і подання доказів
1. Кожна  сторона  зобов'язана  довести ті обставини,  на які  вона посилається як на підставу своїх  вимог  і  заперечень,  крім випадків, встановлених статтею 61 цього Кодексу.
2. Докази  подаються сторонами та іншими особами,  які беруть участь у справі.
3. Доказуванню підлягають обставини,  які мають значення  для ухвалення рішення у справі і щодо яких у сторін та інших осіб, які беруть участь у справі, виникає спір.
4. Доказування не може ґрунтуватися на припущеннях.

Стаття 61. Підстави звільнення від доказування
1. Обставини, визнані сторонами та іншими особами, які беруть участь у справі, не підлягають доказуванню.
2. Обставини,  визнані судом загальновідомими,  не потребують доказування.
3. Обставини, встановлені судовим рішенням у цивільній, господарській або адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

Стаття 179. Дослідження доказів
1. Предметом доказування під час судового розгляду є факти, які обґрунтовують заявлені вимоги чи заперечення або мають інше значення для вирішення справи (причини пропуску строку позовної давності тощо) і підлягають встановленню при ухваленні судового рішення.

Стаття 194. Повернення до з'ясування обставин у справі
1. Якщо   під   час   судових  дебатів  виникає  необхідність з'ясування нових обставин,  що  мають  значення  для  справи,  або дослідження  нових доказів,  суд постановляє ухвалу про повернення до з'ясування  обставин  у  справі.  Після  закінчення  з'ясування обставин   у  справі та  перевірки  їх  доказами  судові  дебати проводяться в загальному порядку.

Стаття 213. Законність і обґрунтованість рішення суду
1. Рішення суду повинно бути законним і обґрунтованим.
2. Законним є рішення, яким суд, виконавши всі вимоги цивільного судочинства, вирішив справу згідно із законом.
3. Обґрунтованим  є  рішення,  ухвалене  на  основі  повно  і всебічно  з'ясованих  обставин,  на  які сторони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень,  підтверджених  тими  доказами, які були досліджені в судовому засіданні.

Стаття 214. Питання, які вирішує суд під час ухвалення рішення
1. Під час ухвалення рішення суд вирішує такі питання:
1) чи мали місце обставини,  якими обґрунтовувалися вимоги  і заперечення, та якими доказами вони підтверджуються;
2) чи  є  інші  фактичні  дані  (пропущення  строку  позовної давності тощо), які мають значення для вирішення справи, та докази на їх підтвердження;
3) які   правовідносини  сторін  випливають  із  встановлених обставин;
4) яка   правова   норма   підлягає   застосуванню   до   цих правовідносин;
5) чи слід позов задовольнити або в позові відмовити;
6) як розподілити між сторонами судові витрати;
7) чи   є   підстави  допустити  негайне  виконання  судового рішення;
8) чи є підстави для скасування заходів забезпечення позову.
2.  При  виборі  правової  норми, що підлягає застосуванню до спірних   правовідносин,  суд  зобов'язаний  враховувати  висновки Верховного  Суду  України,  викладені  у  рішеннях,  прийнятих  за результатами розгляду  заяв  про  перегляд  судового  рішення  з підстави,  передбаченої  пунктом 1 частини першої статті 355 цього Кодексу.

Глава 4
              ПРОВАДЖЕННЯ У ЗВ'ЯЗКУ З НОВОВИЯВЛЕНИМИ  ОБСТАВИНАМИ

     Стаття 361. Підстави перегляду

     1. Рішення або ухвала суду,  якими закінчено розгляд  справи, що  набрали  законної  сили,  а  також  судовий  наказ можуть бути переглянуті у зв'язку з нововиявленими обставинами.

     2. Підставами для перегляду рішення,  ухвали суду чи судового наказу у зв'язку з нововиявленими обставинами є:
     1) істотні  для справи обставини,  що не були і не могли бути відомі особі, яка звертається із заявою, на час розгляду справи;
     2) встановлені  вироком  суду,  що  набрав   законної   сили, завідомо   неправдиві   показання  свідка,  завідомо  неправильний висновок експерта,  завідомо  неправильний  переклад,  фальшивість документів  або  речових  доказів,  що  потягли за собою ухвалення незаконного або необґрунтованого рішення;
     2-1) встановлення вироком суду, що набрав законної сили, вини судді  у вчиненні злочину, внаслідок якого було ухвалено незаконне або необґрунтоване рішення;
{ Частину другу статті 361 доповнено пунктом 2-1 згідно із Законом N 4566-VI ( 4566-17 ) від 22.03.2012 }
     3) скасування  судового  рішення,  яке  стало  підставою  для ухвалення   рішення   чи   постановлення   ухвали,  що  підлягають перегляду;
     4) встановлена       Конституційним       Судом       України неконституційність  закону,  іншого  правового акта чи їх окремого положення,  застосованого судом при вирішенні справи, якщо рішення суду ще не виконане.


2. РЕГУЛИРОВАНИЕ ОТНОШЕНИЙ ИСПОЛНИТЕЛЯ И ПОТРЕБИТЕЛЯ В СФЕРЕ КОММУНАЛЬНЫХ УСЛУГ.
2.1. РЕГУЛИРОВАНИЕ ОТНОШЕНИЙ ИСПОЛНИТЕЛЯ И ПОТРЕБИТЕЛЯ.

ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ"(1875-IV)
Цей Закон    визначає    основні    засади    організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних  послуг між їхніми виробниками,  виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов'язки.

Стаття 1. Визначення термінів
1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в  такому значенні:
(1) житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої  на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил;
(4) виконавець - суб'єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги споживачу відповідно до умов договору;
(10) комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на задоволення потреби фізичної чи юридичної особи у забезпеченні холодною та гарячою водою, водовідведенням, газо- та електропостачанням, опаленням, а також вивезення побутових відходів у порядку, встановленому законодавством;
(13) споживач - фізична чи юридична особа,  яка отримує або має намір отримати житлово-комунальну послугу;

Стаття 3. Предмет регулювання цього Закону. Суб'єкти у сфері житлово-комунальних послуг
 1. Предметом регулювання цього Закону є правовідносини, що виникають між виробниками, виконавцями, споживачами у процесі створення, надання та споживання житлово-комунальних послуг.
 2. Суб'єктами цього Закону є органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, власники, виробники, виконавці та споживачі житлово-комунальних послуг.

Стаття 8. Нормативне регулювання у сфері житлово-комунальних послуг
2. Стандарти, нормативи, норми, порядки (481-2005-п) і правила (630-2005-п, 1070-2008-п) у сфері житлово-комунальних послуг розробляють і затверджують Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері технічного регулювання, центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування в межах їхніх повноважень та згідно із законодавством.

Стаття 13. Розподіл житлово-комунальних послуг залежно від функціонального призначення
1. Залежно від функціонального призначення житлово-комунальні послуги поділяються на:
1) комунальні послуги (централізоване постачання холодної та гарячої води, водовідведення, газо- та електропостачання, централізоване опалення, а також вивезення  побутових  відходів тощо);
2) послуги з утримання будинків  і споруд та прибудинкових територій (прибирання внутрішньо-будинкових приміщень та прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньо-будинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, вивезення побутових відходів тощо);

Стаття 19. Учасники договірних відносин у сфері житлово-комунальних послуг
1. Відносини  між  учасниками  договірних  відносин у сфері житлово-комунальних послуг  здійснюються  виключно  на  договірних засадах.

Стаття 20. Права та обов'язки споживача
3. Споживач зобов'язаний:
1) укласти договір на надання житлово-комунальних послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору;

Стаття 21. Права та обов'язки виконавця
2. Виконавець зобов'язаний:
3) підготувати та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних  послуг  з  визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором;

Стаття 24. Права та обов'язки балансоутримувача
1. Балансоутримувач має право:
3) укладати договори на надання житлово-комунальних послуг;

Стаття 26. Істотні умови договору між виконавцем / виробником та споживачем
1. Істотними умовами договору на надання  житлово-комунальних послуг є:
1) найменування сторін;
2) предмет договору;
3) вичерпний перелік житлово-комунальних послуг, тарифи та їх складові на кожну з цих послуг, загальна вартість послуг;
4) порядок оплати за спожиті житлово-комунальні послуги;
5) порядок перерахунків розміру плати за житлово-комунальні послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості;
6) права та обов'язки сторін;
7) порядок контролю та звіту сторін;
8) порядок  вимірювання  обсягів та визначення якості наданих послуг;
9) визначення точок розподілу, в яких відбувається передача послуг від виконавця споживачу;
10) порядок обслуговування мереж та розподіл повноважень щодо їх експлуатації та відновлення (ремонту);
11) умови доступу в квартиру, будинок, приміщення, на земельну ділянку для усунення аварій, неполадок, огляду мереж, зняття контрольних показників засобів обліку;
12) порядок здійснення ремонту;
13) відповідальність сторін та штрафні санкції за невиконання умов договору;
14) порядок вирішення спорів;
15) перелік форс-мажорних обставин;
16) строк дії договору;
17) умови зміни, пролонгації, припинення дії договору;
18) дата і місце укладення договору.

2. Крім  істотних  договір  може містити інші умови за згодою сторін. Договір  не може містити умов, що вводять додаткові види оплати послуг, не передбачені  типовими договорами на надання житлово-комунальних послуг, затвердженими  Кабінетом Міністрів України.

Стаття 29. Особливості укладання договорів у багатоквартирному будинку
1. Договір на надання житлово-комунальних послуг у багатоквартирному будинку  укладається між власником квартири, орендарем чи квартиронаймачем та балансоутримувачем    або уповноваженою ним особою.

Стаття 32. Плата за житлово-комунальні послуги
1. Плата за житлово-комунальні послуги нараховується щомісячно відповідно до умов договору  в  порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.
2. Розмір плати за комунальні послуги розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими в установленому порядку.
3. Розмір плати за утримання будинків і споруд та прибудинкових територій встановлюється залежно від капітальності, рівня облаштування та благоустрою.
4. У платіжному документі мають бути передбачені  графи для зазначення поточних та попередніх показань засобів обліку споживання комунальних послуг, різниці цих   показань або затверджених  норм, ціни/тарифу на даний вид комунальних послуг і суми, яка належить до сплати за надану послугу.
6. Платіжний документ може містити графи, в яких зазначаються суми до сплати за надані послуги, не проплачені повністю споживачем у попередній розрахунковий період. Платіжний документ не  може містити графи, в яких зазначаються суми за оплату послуг, не передбачених договором, або суми доплат за надані послуги понад ті, що передбачені діючими тарифами.

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 21 ЛИПНЯ 2005 РОКУ №630 "ПРАВИЛА НАДАННЯ ПОСЛУГ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯ, ПОСТАЧАННЯ ХОЛОДНОЇ ТА ГАРЯЧОЇ ВОДИ І ВОДОВІДВЕДЕННЯ"
1. Ці Правила регулюють відносини між суб'єктом господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг (далі  -  виконавець),  і фізичною та юридичною особою (далі - споживач),  яка  отримує  або  має  намір отримувати   послуги   з   централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі - послуги).
2. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:
централізоване опалення - послуга, спрямована на задоволення потреб споживача у забезпеченні нормативної температури повітря у приміщеннях квартири (будинку  садибного  типу), яка надається виконавцем з використанням внутрішньо-будинкових систем теплопостачання.
Інші терміни  вживаються  у  значенні,  наведеному  у  Законі України "Про житлово-комунальні послуги" (1875-15).
8. Послуги надаються споживачеві згідно з договором, що оформляється на основі типового договору про надання послуг з централізованого опалення,  постачання холодної та гарячої води і водовідведення (далі - договір).
2. У разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач  оплачує послуги згідно з їх показаннями пропорційно опалюваній площі (об'єму) квартири (будинку садибного типу) за умови здійснення  власником,  балансоутримувачем  будинку та/або виконавцем заходів з утеплення місць загального користування будинку.

14. Показання будинкових засобів обліку знімаються представником виконавця  один раз на місяць у присутності постачальника та представника споживачів.

20. Плата за надані послуги вноситься споживачем відповідно до показань засобів   обліку води і теплової енергії або затверджених нормативів (норм) споживання на  підставі  платіжного документа  (розрахункової  книжки,  платіжної  квитанції тощо) або відповідно до умов договору на встановлення засобів обліку.
У платіжному документі передбачаються графи для зазначення поточних і  попередніх показань засобів обліку води, теплової енергії, різниці цих показань або затверджених нормативів (норм) споживання, тарифу на даний вид послуг і суми, яка належить до сплати за надану послугу.
21. У разі відсутності у квартирі (будинку садибного типу) та на вводах у  багатоквартирний будинок засобів обліку води і теплової енергії плата за надані  послуги  справляється  згідно  з установленими нормативами (нормами) споживання:
з централізованого опалення - з розрахунку за 1 кв. метр (куб. метр) опалюваної площі (об'єму) квартири (будинку садибного типу) та додатково за перевищення  розрахункової  потужності приладів опалення (радіаторів) згідно із законодавством.

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 1 ЧЕРВНЯ 2011 Р. №869 "ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ ТАРИФІВ НА ТЕПЛОВУ ЕНЕРГІЮ, ЇЇ ВИРОБНИЦТВО, ТРАНСПОРТУВАННЯ ТА ПОСТАЧАННЯ, ПОСЛУГИ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯ І ПОСТАЧАННЯ ГАРЯЧОЇ ВОДИ"
88. Кількість теплової енергії, використаної для надання послуги з централізованого опалення, визначається за показниками приладів обліку, а в разі їх відсутності - шляхом проведення розрахунку за договірними технічними показниками системи опалення або для житлових будинків - з урахуванням нормативних питомих витрат теплової енергії для  опалення  будинків  відповідного населеного пункту.

2.2. ПРАВА И ОБЯЗАННОСТИ ИСПОЛНИТЕЛЯ И ПОТРЕБИТЕЛЯ КОММУНАЛЬНЫХ УСЛУГ ПО ЦЕНТРАЛИЗОВАННОМУ ОТОПЛЕНИЮ В ЧАСТИ ИНФОРМИРОВАНИЯ.

ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ"(1875-IV)
Стаття 20. Права та обов'язки споживача
1. Споживач має право:
2) одержувати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік  житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання, порядок надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;
8) на перевірку кількості та якості житлово-комунальних послуг у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

Стаття 21. Права та обов'язки виконавця
2. Виконавець зобов'язаний:
4) надавати  в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, їх вартість, загальну вартість місячного платежу,  структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо;

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року №630 "Правила надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення"
14. Показання будинкових засобів обліку знімаються представником виконавця  один раз на місяць у присутності постачальника та представника споживачів.
32. Виконавець зобов'язаний:
3) надавати споживачеві в установленому законодавством порядку інформацію  про перелік послуг,  їх  вартість,  загальну вартість місячного платежу,  структуру тарифів,  нормативи (норми) споживання,  режим надання послуг, їх споживчі властивості, якісні показники  надання  послуг;

2.3. ПОРЯДОК ОПЛАТЫ КОММУНАЛЬНЫХ УСЛУГ ПО ЦЕНТРАЛИЗОВАННОМУ ОТОПЛЕНИЮ.

ЗАКОН УКРАЇНИ "ПРО ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНІ ПОСЛУГИ"(1875-IV)
Стаття 32. Плата за житлово-комунальні послуги
2. Розмір плати за комунальні послуги розраховується виходячи з розміру затверджених цін/тарифів та показань засобів обліку або за нормами, затвердженими в установленому порядку.
4. У платіжному документі мають бути передбачені  графи для зазначення поточних та попередніх показань засобів обліку споживання комунальних послуг, різниці цих   показань або затверджених  норм, ціни/тарифу на даний вид комунальних послуг і суми, яка належить до сплати за надану послугу.
6. Платіжний документ може містити графи, в яких зазначаються суми до сплати за надані послуги, не проплачені повністю споживачем у попередній розрахунковий період. Платіжний документ не  може містити графи, в яких зазначаються суми за оплату послуг, не передбачених договором, або суми доплат за надані послуги понад ті, що передбачені діючими тарифами

Постанова Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 року №630 "Правила надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення":
12. У разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач  оплачує послуги згідно з їх показаннями пропорційно опалюваній площі (об'єму) квартири (будинку садибного типу) за умови здійснення  власником,  балансоутримувачем  будинку та/або виконавцем заходів з утеплення місць загального користування будинку.

20. Плата за надані послуги вноситься споживачем відповідно до показань засобів   обліку води і теплової енергії або затверджених нормативів (норм) споживання на  підставі  платіжного документа  (розрахункової  книжки,  платіжної  квитанції тощо) або відповідно до умов договору на встановлення засобів обліку.
У платіжному документі передбачаються графи для зазначення поточних і  попередніх показань засобів обліку води, теплової енергії, різниці цих показань або затверджених нормативів (норм) споживання, тарифу на даний вид послуг і суми, яка належить до сплати за надану послугу.

21. У разі відсутності у квартирі (будинку садибного типу) та на вводах у  багатоквартирний будинок засобів обліку води і теплової енергії плата за надані  послуги  справляється  згідно  з установленими нормативами (нормами) споживання:
з централізованого опалення - з розрахунку за 1 кв. метр (куб. метр) опалюваної площі (об'єму) квартири (будинку садибного типу) та додатково за перевищення  розрахункової  потужності приладів опалення (радіаторів) згідно із законодавством.

ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ВІД 1 ЧЕРВНЯ 2011 Р. №869 "ПОРЯДОК ФОРМУВАННЯ ТАРИФІВ НА ТЕПЛОВУ ЕНЕРГІЮ, ЇЇ ВИРОБНИЦТВО, ТРАНСПОРТУВАННЯ ТА ПОСТАЧАННЯ, ПОСЛУГИ З ЦЕНТРАЛІЗОВАНОГО ОПАЛЕННЯ І ПОСТАЧАННЯ ГАРЯЧОЇ ВОДИ"

88. Кількість теплової енергії, використаної для надання послуги з централізованого опалення, визначається за показниками приладів обліку, а в разі їх відсутності - шляхом проведення розрахунку за договірними технічними показниками системи опалення або для житлових будинків - з урахуванням нормативних питомих витрат теплової енергії для  опалення  будинків  відповідного населеного пункту.
Также не будет возражений, если администрация сайта сочтет нужным выделить  эту подборку в отдельную тему.
« Останнє редагування: 07 Квітня 2013, 21:42:46 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)
« Reply #21 : 31 Березня 2013, 11:31:16 »

Вам в допомогу від Перо:
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=8213.0/topicseen.html

Стосовно "сделал подборку из действующего законодательства":
Вам можна  подякувати за зроблене.
Однак окремою темою перелік вже є
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=7801.0.html 
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=7943.0.html
Є цілий розділ   http://gro-za.org/forum/index.php/board,23.0.html
Записаний

Anticommunal

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 113
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)
« Reply #22 : 01 Квітня 2013, 20:02:22 »

Вам можна подякувати за зроблене
Чем богаты, тем и рады. Есть еще подобная подборка по функциям судов различных инстанций (от суда 1й инстанции до ВСУ), тоже сделал, чтобы лишний раз в ЦПК не заглядывать.
Вопрос, если можно. Если уж суд так сильно настаивает на том, что:
Цитувати
Відсутність укладеного між сторонами договору не позбавляє відповідачів обов'язку щодо оплати наданих їм послуг з централізованого опалення
, ссылаясь на "інші правочини" и "відносини, що фактично склались", то не имеет ли в данном случае место односторонний правочин со стороны теплосетей?
Записаний

Anticommunal

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 113
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)
« Reply #23 : 03 Квітня 2013, 10:35:54 »

І ще одне Питання на яке не можу знайти відповіді - "Підприємства монополісти не мають права позиватись до суду без письмово узгодженого договору." Чи є цьому законні підстави?
Пидстави-то есть (из личного опыта):
Цитувати
6. Згідно з ст.13 Цивільного кодексу України не допускаються використання цивільних  прав з метою неправомірного обмеження  конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Монопольне становище Позивача на ринку надання послуг підтверджується наступними фактами:
-   Рішенням виконавчого комітету за №25 від 29.01.2009 року Запорізької міської ради Позивач визначений виконавцем житлово-комунальних послуг для населення, що мешкає в жилому фонді комунальної власності м. Запоріжжя з централізованого опалення, централізованого постачання гарячої води.
-   даним Рішенням інші виконавці житлово-комунальних послуг для населення, що мешкає в жилому фонді комунальної власності м. Запоріжжя з централізованого опалення, централізованого постачання гарячої води не визначені.
Ознакою зловживання монопольним становищем з боку Позивача є звернення до Шевченківського районного суду з позовом про спонукання Відповідача заключити договір №105443051 від 27 серпня (2011 року) "Про надання послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води" без наявності будь-яких законних підстав для такого звернення.
Ответ АС Запорожской области достоин уважения
Цитувати
Колегія суддів не вбачає зловживання Позивачем своїм монопольним становищем в сфері надання послуг з централізованого опалення i постачання гарячої води, оскільки всі дії Концерну узгоджуються з вимогами
закону
А спонукання Відповідача заключити договір №105443051 від 27 серпня (2011 року) "Про надання послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води" - это так, семечки. За ВССУ говорить излишне.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)
« Reply #24 : 03 Квітня 2013, 19:40:52 »

 Автор: Anticommunal:
Цитувати
Пидстави-то есть (из личного опыта):
- даним Рішенням інші виконавці житлово-комунальних послуг для населення, що мешкає в жилому фонді комунальної власності м. Запоріжжя з централізованого опалення, централізованого постачання гарячої води не визначені.
Цікаво, а як Ви собі уявляєте ДЕКІЛЬКА виконавців з ЦО у одному будинку? Це що, в квартирі декілька різних "стояків" від різних котелень різних підприємств, до якого хочу, до того й приєдную свій радіатор?
Автор: Anticommunal:
Цитувати
Ознакою зловживання монопольним становищем з боку Позивача є звернення до Шевченківського районного суду з позовом про спонукання Відповідача заключити договір №105443051 від 27 серпня (2011 року) "Про надання послуг з централізованого опалення, постачання гарячої води" без наявності будь-яких законних підстав для такого звернення.
Твердження не відповідає чинному законодавству.
Цитувати
2. Зловживанням монопольним (домінуючим) становищем на ринку,
зокрема, визнається:

     1) встановлення  таких  цін  чи  інших  умов  придбання   або реалізації  товару,  які  неможливо  було  б  встановити  за  умов існування значної конкуренції на ринку;

     2) застосування  різних  цін  чи   різних   інших   умов   до рівнозначних  угод  з  суб'єктами  господарювання,  продавцями  чи покупцями без об'єктивно виправданих на те причин;

     3) обумовлення   укладання    угод    прийняттям    суб'єктом господарювання  додаткових зобов'язань,  які за своєю природою або згідно з торговими та іншими чесними  звичаями  у  підприємницькій діяльності не стосуються предмета договору;

     4) обмеження виробництва,  ринків або технічного розвитку, що завдало чи може  завдати  шкоди  іншим  суб'єктам  господарювання, покупцям, продавцям;

     5) часткова  або  повна  відмова від придбання або реалізації товару  за  відсутності  альтернативних   джерел   реалізації   чи придбання;

     6) суттєве  обмеження  конкурентоспроможності інших суб'єктів господарювання на ринку без об'єктивно виправданих на те причин;

     7) створення перешкод доступу на ринок (виходу  з  ринку)  чи усунення    з   ринку   продавців,   покупців,   інших   суб'єктів господарювання.
Записаний

Anticommunal

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 113
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)
« Reply #25 : 03 Квітня 2013, 20:58:44 »

Твердження не відповідає чинному законодавству.
А обращение в суд с подобным позовом принудить Ответчика заключить договор, и при этом подсунуть ему на подпись договор с номером и датой - это отвечает действующему законодательству? Что-то я такого не встречал ни в ЦК, ни в ЦПК, ни даже в ЗУ "Про ЖКП". Я уже не говорю о том, что демонтаж отопительных приборов в индивидуальном порядке расценивается в судах как преступление вселенского масштаба. А монополистов у нас априори быть не может. Есть только по одной Теплосети в каждом городе, которая торгует по 300 грн за одну ГКал, списывая на потребителя все свои огрехи, а действующее законодательство заботится о том, чтобы никто не выскользнул из рук этой самой Теплосети. Вспоминается спич бывшего директора МТМ С.Фомича, который переживал по поводу того, какая ужасная участь ждет несчастных споживачей в результате массового перехода отдельных несознательных элементов на "индивидуалку". Из этой же оперы и сказки о непоправимом "нарушении гидравлического режима внутридомовой системы отопления" (это не мной придумано, а взято из судебного решения), которое влечет за собой демонтаж обыкновенного отопительного прибора, и в то же время суды спокойненько принимают решения о взыскании "боргу за опалення" даже там, где отопительные приборы демонтированы. Вот чудеса - батарей нет, а тепло есть...в персчете на квадратные метры. То же и с монополистами - их нет, а монополия есть, точнее бездонная кормушка...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)
« Reply #26 : 03 Квітня 2013, 22:10:58 »

Твердження не відповідає чинному законодавству.
А обращение в суд с подобным позовом принудить Ответчика заключить договор, и при этом подсунуть ему на подпись договор с номером и датой - это отвечает действующему законодательству? Что-то я такого не встречал ни в ЦК, ни в ЦПК, ни даже в ЗУ "Про ЖКП". Я уже не говорю о том, что демонтаж отопительных приборов в индивидуальном порядке расценивается в судах как преступление вселенского масштаба. А монополистов у нас априори быть не может. Есть только по одной Теплосети в каждом городе, которая торгует по 300 грн за одну ГКал, списывая на потребителя все свои огрехи, а действующее законодательство заботится о том, чтобы никто не выскользнул из рук этой самой Теплосети. Вспоминается спич бывшего директора МТМ С.Фомича, который переживал по поводу того, какая ужасная участь ждет несчастных споживачей в результате массового перехода отдельных несознательных элементов на "индивидуалку". Из этой же оперы и сказки о непоправимом "нарушении гидравлического режима внутридомовой системы отопления" (это не мной придумано, а взято из судебного решения), которое влечет за собой демонтаж обыкновенного отопительного прибора, и в то же время суды спокойненько принимают решения о взыскании "боргу за опалення" даже там, где отопительные приборы демонтированы. Вот чудеса - батарей нет, а тепло есть...в персчете на квадратные метры. То же и с монополистами - их нет, а монополия есть, точнее бездонная кормушка...
"Смешались в кучу кони, люди..."
Записаний

Anticommunal

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 113
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)
« Reply #27 : 03 Квітня 2013, 22:55:44 »

"Смешались в кучу кони, люди..."
А что не так? Вам лично когда-нибудь подсовывали на согласование проект договора с номером и датой? Коллегия судей АС, услыхав, что МТМ направил Ответчику проект договора с датой и номером, добрых полчаса пребывала в тихом замешательстве, а председательствующий устроил юристу МТМ допрос с пристрастием - не она ли, часом, автор этого шедевра. На бедную девчонку смотреть больно было.
В доказательство
Цитувати
Разом з тим, колегія суддів вважає за необхідне відмітити, що суд не вправі зобов'язати відповідачку укласти конкретний договір з певним номером, до того ж датою, яка вже минула (АС Запорожской обл. 01.06.2011, справа №22-2612/11)
А суд вообще-то "вправі зобов'язати відповідачку укласти договір"? История с предоставлением услуг по централизованному отоплению при отсутствующих батареях из той же оперы, так что кони, увы, не при делах. Им до такого ввек не додуматься, хоть у них и головы большие.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)
« Reply #28 : 04 Квітня 2013, 00:37:26 »

Цитувати
А что не так?
Я кажу про те, що звернення до суду не є зловживанням антимонопольним становищем. А Ви про автономку розповідаєте.
Записаний

Anticommunal

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 113
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: Суд з МТМ ( Тепломережі м. Запоріжжя)
« Reply #29 : 04 Квітня 2013, 01:24:08 »

Я кажу про те, що звернення до суду не є зловживанням антимонопольним становищем. А Ви про автономку розповідаєте.
А я и не утверждаю, что обращение в суд вообще есть злоупотребление. Я говорю о праве обращаться в суд таких монстров коммуналки, как Водоканал и теплосети. Облэнерго в расчет не беру, потому как счетчики есть у всех да и продукт у них специфический, он либо есть, либо его нет. Что же касается водоканала и теплосетей - ну не станете же Вы утверждать, что оба не являются естественными монополистами. И если к водоканалу можно выдвинуть претензии разве только по качеству питьевой воды, ну еще и за тарифы с потолка, то тепловиков к судам и близко подпускать нельзя, с учетом того количества нарушений действующего законодательства, которые они допускают. Но как раз их суды и любят больше всех.   
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email