'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Как понимать статью 21 ЗУ "Про ЖКП" ?  (Прочитано 5664 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Можно ли толковать п.1ч.1.Ст.21 ЗУ "Про ЖКП" с выгодой для дела ?
Кому исполнитель должен подавать расчеты по тарифам?
Применительно к себе, можно сказать, что расчеты должны подаваться в ЖСК? :)

Цитувати
     Стаття 21. Права та обов'язки виконавця

     1. Виконавець має право:

     1) розробляти і  подавати  на  затвердження  розрахунки  щодо рівня  цін/тарифів  на  житлово-комунальні послуги першої і другої групи (пункти 1 та 2 частини першої  статті  14  цього  Закону)  в порядку, встановленому законодавством;
Записаний

thunderclap

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 601
    • Перегляд профілю

Можно ли толковать п.1ч.1.Ст.21 ЗУ "Про ЖКП" с выгодой для дела ?
Кому исполнитель должен подавать расчеты по тарифам?
Применительно к себе, можно сказать, что расчеты должны подаваться в ЖСК? :)

Цитувати
     Стаття 21. Права та обов'язки виконавця

     1. Виконавець має право:

     1) розробляти і  подавати  на  затвердження  розрахунки  щодо рівня  цін/тарифів  на  житлово-комунальні послуги першої і другої групи (пункти 1 та 2 частини першої  статті  14  цього  Закону)  в порядку, встановленому законодавством;


Ну так сама статья 21, цитату которой Вы включили и содержит ответ - статті  14  цього  Закону http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1875-15
Цитувати
Стаття 14. Розподіл житлово-комунальних послуг за порядком                 затвердження цін/тарифів
     1. Залежно    від   порядку   затвердження   цін/тарифів   на житлово-комунальні послуги вони поділяються на три групи:
     1) перша група - житлово-комунальні послуги,  ціни/тарифи  на які  затверджують уповноважені центральні органи виконавчої влади, а  у  випадках,  передбачених  законом,  - національна комісія, що здійснює  державне  регулювання  у  сфері  комунальних  послуг  та національна  комісія,  що  здійснює  державне  регулювання у сфері енергетики;
{ Пункт 1 частини першої статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законами   N  3610-VI  (  3610-17  )  від  07.07.2011,  N  5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012 }
     2) друга група - житлово-комунальні послуги,  ціни/тарифи  на які  затверджують  органи  місцевого самоврядування для надання на відповідній території;
     3) третя група - житлово-комунальні послуги,  ціни/тарифи  на які визначаються виключно за договором (домовленістю сторін).
     2.  Ціни/тарифи  на комунальні послуги та послуги з утримання будинків   і   споруд  та  прибудинкових  територій  формуються  і затверджуються    центральними    органами    виконавчої    влади, національними  комісіями,  що  здійснюють  державне  регулювання у відповідних   сферах,   та   органами   місцевого   самоврядування відповідно    до    їхніх    повноважень,    визначених   законом. {  Частина друга статті 14 із змінами, внесеними згідно із Законом N 3610-VI ( 3610-17 ) від 07.07.2011 }

Вы в ней ЖСК видите? Вот Вам и ответ.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
Вы в ней ЖСК видите?
Вижу.
Согласно п.п12 п.60 Постановления СМ УССР «Об утверждении Примерного устава жилищно-строительного кооператива» от 30.85 г. N 186,  Общее собрание членов ЖСК, утверждает взносы, размер и тарифы  на эксплуатацию жилого дома и содержание придомовой территории, платы за коммунальные услуги.

Все это в порядке, установленного законодательством.
Записаний

thunderclap

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 601
    • Перегляд профілю

Цитувати
Вы в ней ЖСК видите?

Вижу.
Согласно п.п12 п.60 Постановления СМ УССР «Об утверждении Примерного устава жилищно-строительного кооператива» от 30.85 г. N 186,  Общее собрание членов ЖСК, утверждает взносы, размер и тарифы  на эксплуатацию жилого дома и содержание придомовой территории, платы за коммунальные услуги.

Все это в порядке, установленного законодательством.

Закон "Про ЖКУ" является специальным, тем более ОН - ЗАКОН, а не примерный устав и т.д. Надеюсь, иерархия вам известна. Любой подзаконный акт не должен противоречить нормам Конституции и Законов Украины. Закон "Про ЖКУ" в ч.2 ст.14 однозначно дает исчерпывающий перечень субъектов, которые наделены полномочиями формировать и утверждать тарифы на комунальные услуги и услуги по содержанию домов и придомовых територий. Законы изменяются, принимаются новые и в этом случае все связанные подзаконные акты должны приводиться в соответствие с нормами закона! Да и суду предписано прежде всего руководствоваться нормами Конституции и Законов Украины, а нормы подзаконных актов применять, проверяя их на соответствие первым.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1618-15
Цитувати
Стаття 8. Законодавство, відповідно до якого суд вирішує                справи
     1. Суд  вирішує  справи  відповідно  до  Конституції  України ( 254к/96-ВР ), законів України та міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.      
2. Суд  застосовує  інші  нормативно-правові  акти,  прийняті відповідним органом на підставі,  в межах повноважень та у спосіб, що встановлені Конституцією ( 254к/96-ВР ) та законами України.
     3. У разі виникнення у суду сумніву під час  розгляду  справи щодо  відповідності  закону  чи  іншого правового акта Конституції України ( 254к/96-ВР ),  вирішення  питання  про  конституційність якого  належить  до  юрисдикції Конституційного Суду України,  суд звертається до  Верховного  Суду  України  для  вирішення  питання стосовно  внесення  до  Конституційного  Суду України подання щодо конституційності закону чи іншого правового акта.
     4. У разі невідповідності правового акта закону  України  або міжнародному   договору,  згода  на  обов'язковість  якого  надана Верховною Радою України,  суд застосовує акт  законодавства,  який має вищу юридичну силу.       5. У   разі   невідповідності   закону  України  міжнародному договору,  згода на обов'язковість якого  надана  Верховною  Радою України, суд застосовує міжнародний договір.
     6. Норми  права  інших держав суд застосовує у разі,  коли це встановлено законом України чи  міжнародним  договором,  згода  на обов'язковість якого надана Верховною Радою України.

http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/v0014700-09
Цитувати
Якщо є    суперечності    між   нормами   процесуального   чи матеріального права,  які підлягають застосуванню при розгляді  та вирішенні  справи,  то рішення є законним,  якщо судом застосовано відповідно до частини четвертої статті 8 ЦПК ( 1618-15 ) норми, що мають  вищу  юридичну  силу.  У  разі  наявності  суперечності між нормами законів  (кодексів),  що  мають  однакову  юридичну  силу, застосуванню  підлягає  той  з  них,  який  прийнято пізніше.  При встановленні  суперечностей  між  нормами  права,  які  підлягають застосуванню   при   розгляді  та  вирішенні  справи,  суду  також необхідно враховувати роз'яснення Пленуму Верховного Суду України, що містяться   в   постанові   від  1  листопада  1996  року  N  9 ( v0009700-96  )  "Про  застосування   Конституції   України   при здійсненні правосуддя".


Записаний

Елена_69

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 146
    • Перегляд профілю

    Вы в ней ЖСК видите?


Балансодержатель дома - жильцы дома в виде ЖСК (частная собственность), местная власть - балансодержатель коммунальной собственности (никакого отношения к ЖСК не имеет).
Записаний

thunderclap

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 601
    • Перегляд профілю

    Вы в ней ЖСК видите?


Балансодержатель дома - жильцы дома в виде ЖСК (частная собственность), местная власть - балансодержатель коммунальной собственности (никакого отношения к ЖСК не имеет).

ЗУ "Про ЖКП" визначає    основні    засади    організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних  послуг між їхніми виробниками,  виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов'язки.
Цей Закон чітко розмежовує поняття балансоутримувача і виконавця.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1875-15
Цитувати
балансоутримувач будинку,  споруди,  житлового комплексу  або комплексу будинків  і  споруд  (далі - балансоутримувач) - власник або юридична особа,  яка  за  договором  з  власником  утримує  на балансі відповідне майно,  а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність,  здійснює розрахунки коштів,  необхідних  для  своєчасного  проведення  капітального  і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном  і  несе  відповідальність  за  його  експлуатацію згідно з законом;
виконавець -  суб'єкт  господарювання,  предметом  діяльності якого є надання житлово-комунальної послуги  споживачу  відповідно до умов договору;
виробник - суб'єкт господарювання,  який виробляє або створює житлово-комунальні послуги;

Балансоутримувачем будинку може бути ЖРЕП, КП, ПП, ЖБК, ОСББ. Стаття 21 ЗУ "Про ЖКП" стосунку до просто балансоутримувача не має!
Саме виконавець має право розробляти і  подавати  на  затвердження  розрахунки  щодо рівня  цін/тарифів  на  житлово-комунальні послуги першої і другої групи (ст.21), а ст.14 визначає суб'єктів, які уповноважені такі розрахунки приймати і затверджувати.
Згідно ст.19 Закону
Цитувати
2. Учасниками  відносин у сфері житлово-комунальних послуг є: власник, споживач, виконавець, виробник.
4. Особливими учасниками відносин у сфері житлово-комунальних послуг  є  балансоутримувач  та  управитель,   які   залежно   від цивільно-правових  угод  можуть  бути  споживачем,  виконавцем або виробником.

Якщо балансоутримувач визначений і виробником послуг, то він повинен розробити і подати на затвердження суб'єкту визначеному ч.2 ст.14  тарифи на свої послуги. Зазначене не залежить від форми власності.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
Закон "Про ЖКУ" является специальным, тем более ОН - ЗАКОН, а не примерный устав и т.д. Надеюсь, иерархия вам известна. Любой подзаконный акт не должен противоречить нормам Конституции и Законов Украины. Закон "Про ЖКУ" в ч.2 ст.14 однозначно дает исчерпывающий перечень субъектов, которые наделены полномочиями формировать и утверждать тарифы на комунальные услуги и услуги по содержанию домов и придомовых територий. Законы изменяются, принимаются новые и в этом случае все связанные подзаконные акты должны приводиться в соответствие с нормами закона! Да и суду предписано прежде всего руководствоваться нормами Конституции и Законов Украины, а нормы подзаконных актов применять, проверяя их на соответствие первым.
С этим толкованием более чем согласен.
Только почему такая категоричность по утверждению, только в ОМС. В ст.21 сказано об утверждении без конкретизирования кому именно. Возможно именно этим и предполагается утверждение в соответствии с подзаконами. Почему не рассматривать это утверждение в соответствии с сущ. законами. Есть подзакон "Примерный устав ЖСК", что запрещает сначала утвердить расчеты новых тарифов в ЖСК? Утвердить их Общим собранием и после утверждения, пожалуйста, в соответствии с требованиями ст.21, на утверждение в ОМС.
Что я изложил не верно? Никаких противоречий не вижу.
Записаний

thunderclap

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 601
    • Перегляд профілю

[Только почему такая категоричность по утверждению, только в ОМС. В ст.21 сказано об утверждении без конкретизирования кому именно. Возможно именно этим и предполагается утверждение в соответствии с подзаконами. Почему не рассматривать это утверждение в соответствии с сущ. законами. Есть подзакон "Примерный устав ЖСК", что запрещает сначала утвердить расчеты новых тарифов в ЖСК? Утвердить их Общим собранием и после утверждения, пожалуйста, в соответствии с требованиями ст.21, на утверждение в ОМС.
Что я изложил не верно? Никаких противоречий не вижу.

Яка категоричність? Ваша помилка полягає в тому, що ви висмикуєте окремі положення із законодавчих актів  "с выгодой для дела"
Прочитайте весь Закон України про "ЖКП". Закон хоча і складається із окремих статей, та ці статті знаходяться у взаємозв'язку між собою. Власне, Стаття 21 Права та обов'язки виробника тільки ці права і визначає. Щодо порядку затвердження цін/тарифів існує Стаття 14  Розподіл житлово-комунальних послуг за порядком затвердження цін/тарифів, яка містить частину 2
Цитувати
Ціни/тарифи  на комунальні послуги та послуги з утримання будинків   і   споруд  та  прибудинкових  територій  формуються  і затверджуються    центральними    органами    виконавчої    влади, національними  комісіями,  що  здійснюють  державне  регулювання у відповідних   сферах,   та   органами   місцевого   самоврядування відповідно    до    їхніх    повноважень,    визначених   законом.

А ще є Стаття 7 Повноваження органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг
Цитувати

1. До  повноважень  органів  місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить:
     1) затвердження  та  реалізація  місцевих  програм  у   сфері житлово-комунального   господарства,   участь   у  розробленні  та реалізації відповідних державних і регіональних програм;
     2) встановлення  цін/тарифів  на  житлово-комунальні  послуги відповідно до закону;
     3) затвердження норм споживання та якості житлово-комунальних послуг, контроль за їх дотриманням;
     4) визначення виконавця житлово-комунальних послуг відповідно до  цього  Закону  в  порядку,  затвердженому  центральним органом виконавчої  влади,  що  забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства;
     5) управління об'єктами у сфері  житлово-комунальних  послуг, що  перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад,  забезпечення  їх  належного   утримання   та   ефективної експлуатації;
     6) забезпечення   населення   житлово-комунальними  послугами необхідних рівня та якості;
     7) встановлення  зручного   для   населення   режиму   роботи виробників та виконавців;
     8) інформування  населення  відповідно  до  законодавства про реалізацію   місцевих   програм   у   сфері   житлово-комунального господарства, а      також      щодо      відповідності     якості житлово-комунальних  послуг  нормативам,  нормам,  стандартам   та правилам;
     9) укладання договорів з підприємствами різних форм власності на вироблення та/або виконання житлово-комунальних послуг;
     10) здійснення  контролю  за  дотриманням  законодавства щодо захисту прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг;
     11) проведення   моніторингу   виконання   місцевих   програм розвитку житлово-комунального господарства;
     12) вирішення інших питань у сфері житлово-комунальних послуг відповідно до законів.
 права та обов'язки виробника.  Закон хоть и состоит из статей, но статьи эти находятся во взаимосвязи между собой. Ст. 21 определяет права исполнителя

А ще є Стаття 31 Порядок формування та затвердження цін/тарифів на житлово-комунальні послуги.
На виконання положень зазначених статей КМ України приймав Постанови від 12 липня 2007 року № 560, від 20 травня 2009 року № 529. Зараз діє від 1 червня 2011 р. N 869.
Постанова КМУ №529 визначала http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/529-2009-%D0%BF/ed20090520
Цитувати
Цей   Порядок  визначає  механізм  формування  тарифів  на послуги з утримання будинків і споруд та  прибудинкових  територій (далі  -  послуги)  і поширюється на суб'єктів господарювання всіх форм власності,  які надають послуги (далі - виконавці), суб'єктів господарювання   всіх   форм   власності,  що  спеціалізуються  на виконанні окремих  послуг,  на  умовах  субпідрядних  договорів  з виконавцями    (далі    -    субпідрядники),    органи   місцевого самоврядування,   власників   житлових   будинків   (гуртожитків), власників  (наймачів)  квартир (житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках).
Послуги надаються  відповідно  до затвердженого (погодженого) рішенням органу місцевого самоврядування тарифу,  його  структури, періодичності  та  строків надання послуг.  Копія такого рішення є невід'ємною частиною договору про надання послуг.

Постанова КМУ №869 http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-%D0%BF/page3
Цитувати
Цей   Порядок  визначає  механізм  формування  тарифів  на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і поширюється  на суб'єктів господарювання всіх форм власності,  які надають послуги (далі - виконавці),  суб'єктів господарювання всіх форм власності, що спеціалізуються на виконанні окремих послуг, на умовах   субпідрядних   договорів   з    виконавцями    (далі    - субпідрядники),   органи   місцевого   самоврядування,  власників, орендарів житлових будинків  (гуртожитків),  власників  (наймачів) квартир  (житлових приміщень у гуртожитках),  власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках).
Послуги надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу,  його структури, періодичності та строків   надання  послуг.  Копія  такого  рішення  є  невід'ємною частиною договору про надання послуг.


То з якого дива вважати ЖСК cуб'єктом уповноваженим затверджувати для всіх споживачів будинку тарифи? Бо ЖСК в своєму Статуті сам собі ці повноваження прописав, користуючись правовим актом РМ УРСР 85 року. Та вони і уявити собі не могли, що буде окрема держава Україна в якій буде прийнятий спеціальний закон про житлово-комунальні послуги. ВІдсутній у виробника обов'язок затверджувати тарифи у ЖСК.
« Останнє редагування: 18 Липня 2013, 14:43:57 від thunderclap »
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
Ваша помилка полягає в тому, що ви висмикуєте окремі положення із законодавчих актів  "с выгодой для дела"
В ст.21 не указанно, что исполнитель обязан подавать только в ОМС. Почему не развить его обязанность утвердить новые тарифы в ЖСК? Тем более, что это будет всем ЖСК выгодно. Сделал такую подборку:
Цитувати
Ст. 1 Постановления СМ УССР «Об утверждении Примерного устава жилищно-строительного кооператива» от 30 апреля 1985 г. N 186 (далее – Постановление №186) определен порядок организации ЖСК. Где определено, что ЖСК организуется с целью обеспечения жильем членов кооператива и членов их семей путем строительства многоквартирного жилого дома,  а также для последующей эксплуатации и управления этим домом.

ЖСК осуществляет эксплуатацию и ремонт принадлежащего ему жилого дома  и содержание придомовой территории за счет средств кооператива на принципах самоокупаемости (Ст.15 Постановление СМ УССР №186).

     Ст.16 Постановления:  Жилищно-строительный кооператив имеет право:
     4) передать жилой дом (дома) на техническое обслуживание государственной жилищно-эксплуатационной организации, а в сельской местности - предприятию, учреждению, организации, при которой организован кооператив.
     5) заключать договоры, связанные со строительством, эксплуатацией и ремонтом жилого дома (домов) и надворных построек, их добровольным страхованием и удержанием придомовой территории, а также другие договоры в соответствии с целями его деятельности;

Согласно ст.15 Закону Украины « О кооперации» № 1087-IV от 10июля 2003г. высшим органом управления кооперативом является Общее собрание членов кооператива.

Постановлением №186 Общему собранию членов ЖСК утверждено ряд полномочий по управлению кооперативом и порядке эксплуатации жилого дома.
В частности, п.п.12 п.60 Постановления СМ УССР N186,  Общее собрание членов ЖСК, утверждает взносы, размер и тарифы  на эксплуатацию жилого дома и содержание придомовой территории, платы за коммунальные услуги. Что соответствует главному принципу в создании ЖСК, это обеспечения жильем членов кооператива с последующей эксплуатацией и управлением этого дома на принципах самоокупаемости.

    Согласно ст.74 Постановления №186, контроль за деятельностью жилищно-строительных кооперативов, за эксплуатацией и ремонтом принадлежащих им домов осуществляют исполнительные комитеты местных Советов народных депутатов. Исполнительный комитет районного, городского, районного в городе Совета народных депутатов вправе отменить решение общего собрания или правления кооператива, если оно противоречит законодательству.

Неужели передавая дом на обслуживание в ЖЭК, ЖСК нарушая основной принцип создания кооператива, не имеет права контролировать и утверждать тарифы по своему дому?
Записаний

thunderclap

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 601
    • Перегляд профілю

В ст.21 не указанно, что исполнитель обязан подавать только в ОМС.
Так, що зобов'язаний подавати ЖСК теж не вказано. То якщо ви виконавця вмовите і він захоче, то щось таки вам подасть. Але, быльш ніж впевнений, що відправить ваше ЖСК за вельми популярною в народі адресою!
Цитувати
Почему не развить его обязанность утвердить новые тарифы в ЖСК? Тем более, что это будет всем ЖСК выгодно.
ЖСК може й вигідно, але виконавець може мати власний погляд на це, який підкріплений нормами закону. Свої обов'язки згідно закону виконавець знає, серед них відсутній той який ви йому намагаєтеся нав'язати. Зверніть увагу на ще одну особливість ст.21. Розробляти і подавати - це право виконавця, а не обов'язок. А використовувати це право він може на власний розсуд. Від цього тільки залежать подальші для нього наслідки - чи його тарифи будуть законними, чи ні.
Статут ЖБК - це установчий документ для, власне, цього ЖБК. Він регулює діяльність цього ЖБК і стосунки в ньому. Обов'язки і права виконавця послуг визначаються законами України і його Статутом, а не статутом ЖБК. Зазначені права ЖБК из примерного устава не породжують жодного обов'язку для виконавця, якщо такий обов'язок не визначений для нього законом України або його статутом.
Якщо Ви дочитали Закон "Про ЖКП" до кінця, то певно знаєте про його прикінцеві положення

Цитувати
2. Кабінету Міністрів України:
     а) протягом  шести  місяців  з  дня  набрання  чинності   цим Законом:
     подати на  розгляд  Верховної  Ради  України  пропозиції щодо внесення змін до законів, що випливають із цього Закону;
     привести свої нормативно-правові акти у відповідність із  цим Законом;
     забезпечити приведення центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
     б) у тримісячний термін з дня набрання чинності  цим  Законом розробити типові договори, передбачені цим Законом. 
« Останнє редагування: 18 Липня 2013, 17:25:02 від thunderclap »
Записаний

thunderclap

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 601
    • Перегляд профілю

Неужели передавая дом на обслуживание в ЖЭК, ЖСК нарушая основной принцип создания кооператива, не имеет права контролировать и утверждать тарифы по своему дому?
Затверджувати тарифи - Ні! Закон "Про ЖКП" ці повноваження ЖБК не надає. ЖБК за законом має права в статусі балансоутримувача. 
Цитувати
1. Балансоутримувач має право:
     1) здійснювати функції утримання на балансі  переданого  йому за  договором  з  власником майна та управляти їм чи передавати за договором повністю або частково функції управління управителю;
     2) визначати  порядок  утримання,  експлуатації  та   ремонту майна;
     3) укладати договори на надання житлово-комунальних послуг;
     4) приймати  рішення  щодо  використання  коштів на виконання капітального та поточного ремонтів;
     5) здійснювати господарську діяльність у порядку, визначеному законом;
     6) звертатися  до суду про звернення стягнення на майно осіб, які    відмовляються    оплачувати    рахунки    за     споживання житлово-комунальних послуг   або   відшкодовувати  завдані  збитки майну, що перебуває в нього на балансі.
ЖБК може самостійно обирати для себе виконавців послуг, в т.ч. того який запропонує найнижчі тарифи, укладати з ним договори, визначати обсяг цих послуг та контролювати їх якість.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Дебаты можно продолжать, но главное понятно - НЕТ!!! ходу ст.21 для ЖСК >:( ;)

По Постановлению №186.
 Если он учредительный документ, можно ли считать несоблюдение некоторых его статей, отсутствием нарушения нормативных законодательных актов. ЖСК должен его придерживаться осуществляя свою деятельность, но отклонение не приведут к особым  последствиям,т.е. админ. нарушения с определенными штрафами и прочее.
 Хотя некоторые вопросы например, порядок голосования и несоответствие квоты, конечно указывают на незаконность этого голосования.
Записаний

Nimfa

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 1047
  • City: Kyiv
    • Перегляд профілю

Только почему такая категоричность по утверждению, только в ОМС. В ст.21 сказано об утверждении без конкретизирования кому именно. Возможно именно этим и предполагается утверждение в соответствии с подзаконами. Почему не рассматривать это утверждение в соответствии с сущ. законами. Есть подзакон "Примерный устав ЖСК", что запрещает сначала утвердить расчеты новых тарифов в ЖСК? Утвердить их Общим собранием и после утверждения, пожалуйста, в соответствии с требованиями ст.21, на утверждение в ОМС.
Что я изложил не верно? Никаких противоречий не вижу.
Именно в ст.21 написано "у порядку, визначеному закондавством" и указана статья этого закона, где изложен этот порядок и кто утверждает. По-моему, вы не путаете два понятия, расчет тарифа и утверждение тарифа. Ессно, расчет тарифа делает управитель или исполнитель, а утверждает ОМС.
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email