Заява
Я, +++++++++++, користуюсь послугами Нової Пошти (НП) з 2009 року, та маю золоту картку GOLD за № ++++++++++= від цієї компанії. Ця картка надається особам, які постійно користуються послугами НП та мають великі обсяги перевезень - тобто перевіреним клієнтам. Вона надає значні знижки при перевезенні вантажів.
Мною, ++++++, 11 липня 2012 року, було відправлено вантаж у місто Полтава – каркасний басейн по товарно-транспортній накладній (ТТН) за № +++++++++= зі зворотною доставкою грошей 3350 грн. Вантаж був відправлений з м. Одеса відділення №2 , вул. Базова 16, близько 10 години ранку.
Згідно статті 52 Закону України Про автомобільний транспорт від 5 квітня 2001 року N2344-III «Автомобільний перевізник має право відмовитися від приймання вантажу для перевезення, якщо замовником не підготовлено вантаж, якщо, пакування вантажу не відповідає встановленим законодавством вимогам, ушкоджена тара тощо». Так, при оформленні вантажу співробітник компанії НП перевірив вантаж на цілісність та надійність упакування та видав ТТН за № +++++++++, що товар був прийнятий для перевезення. На відділеннях Нової Пошти також знаходяться інформаційні плакати, які нагадують про обов’язки сторін щодо стану вантажу для перевезень (додаток фото № 1). Також на цій інструкції є вказівка працівникам НП, які приймають товар, що у випадку пошкодження упакування, відправник зобов’язаний перепакувати товар або помістити його в цілий картонний ящик (додаток фото № 2,3).
Від робітника НП при отриманні вантажу для подальшого перевезення жодного зауваження як в усній так і в письмовій формі, щодо зовнішнього стану упакування, його вигляду або пошкодження не було. Товар був прийнятий для перевезення, тому що він був в новій упаковці та в ідеальному стані Після оформлення вантажу, товар був поміщений на рампу вантажівки, для подальшого підйому та переміщення в середину кузова вантажівки. Вигляд басейну, який був переданий для перевезення компанії НП наданий в додатках (фото № 4). Також на фотознімках видно, що на нашому складі зберігається не один такий басейн, і вони всі перебувають в ідеальному стані (фото № 5).
Згідно статті 52. Закону України Про автомобільний транспорт «Автомобільний перевізник зобов'язаний забезпечити збереження вантажу, прийнятого до перевезення, до передачі вантажовласнику (уповноваженій ним особі) в пункті призначення». Оскільки товар був прийнятий працівниками НП та був завантажений на рампу вантажівки, подальша відповідальність за перевезення цього вантажу цілком належить НП.
При прибутті вантажу в м. Полтава, отримувачем 13.07.2012 був складений бланк огляду (додаток №1), а також акт приймання-передачі за № +++++ від 17.07.2012 року (додаток №2), де вказувалося про пошкодження, як самого упакування, так і басейну, який містився в середині коробки.
Також, мною, +++++++++., була написана претензія 17.07.2012 року (додаток №3) де вказувалося на виявлені недоліки.
Після цього, через декілька днів, зі мною зв’язалися з юридичного відділу чоловік на ім’я Віталій, і запропонував відшкодувати 15% від заявленої вартості перевезення. У зв’язку з тим, що отримувач відмовився отримувати вантаж, я в телефонній розмові з Віталієм, домовився про доставку вантажу у м. Харків, де знаходився на той час. Але не зважаючи на це мій вантаж поїхав знову в Одесу. Так, 25.07.2012 року я знову написав претензію (додаток №4), щодо компенсації за пошкодження басейну та проханням повернути його у м. Харків.
4.08.2012 року, по прибутті вантажу у м. Харків, я разом з працівниками Нової Пошти склав акт приймання передачі № +++++ (додаток №5). При огляді було приділено значну увагу комплектності і цілісності комплектуючих басейна (фото № 6). При складанні акту, було виявлено наступне:
1. Відсутні два ящики з деталями для установки басейну.
2. Відсутня одна папка з документацією та відеодиск по установці басейна.
3. Пошкоджений сам каркас басейна (знизу дві дірки) (фото № 7,8 )
4. Відсутні дві металеві штанги каркасу басейна (фото № 9 )
5. Розірвана коробка з драбиною, комплектуючі перевірити не можливо (фото № 10)
6. Деформована коробка з насосом, працездатність перевірити не можливо (фото № 11)
7. Розірвана коробка з Т-образними частинами металевого каркасу басейна, , комплектуючі перевірити не можливо (фото № 12 )
8. Відсутній комплект для чистки басейна (фото № 13 )
9. Пошкоджено як зверху так і знизу упакування всього басейну. Відсутній картон з обох боків, який повинен закривати басейн та його комплектуючі (фото № 14, 15, 16, 19, 20).
Фото зовнішнього виду басейна та його змісту надаю в додатках.
Після складання акту на наступний день, зі мною знову зв’язався Віталій, та сказав, що вони провели своє внутрішнє розслідування. Що начебто їх камери зафіксували, що басейн я передавав на Нову Пошту в такому стані, в якому вони привезли його до Харкова, що він був весь мокрий і упакування уже було пошкоджено. А головне, що ніякої компенсації я не отримую, чим тим самим компанія НП порушила статтю 52 Закону України Про автомобільний транспорт «Автомобільний перевізник зобов'язаний відшкодовувати замовнику збитки за пошкодження або псування вантажу, часткову чи повну його втрату, а також збитки, завдані внаслідок несвоєчасної доставки вантажу»
Я, ++++++++++, маю карту GOLD від компанії Нова Пошта, та кожен день відсилаю від 10 до 20 вантажів по всій Україні. За весь цей час, мій товар завжди доходив в відмінному стані, тому що в такому стані я завжди його передаю працівникам Нової Пошти.
З метою, доказу що мною, +++++++++, вантаж не був доставлений мокрим, я зробив витяг з трьох сайтів по стану погоди на 11.07.2012 року.
На додатках з почасовими даними стану погоди на той день можливо зробити висновки, що дощ пішов після 12 години дня (
http://meteo.ua/archive/111/Odessa/2012-7-11, http://www.meteoprog.ua/ru/fwarchive/Odesa/, ,
http://pogoda.mail.ru/archive.html?c...ate=2011-07-11,Я, басейн передавав приблизно о десятій. Виходить, що він простояв на рампі вантажівки приблизно дві години, поки не почався дощ. А працівники Нової Пошти повинні його були просто перемістити в кузов вантажівки, щоб на нього не попадав дощ. Характер деформації внутрішніх коробок, говорить за те що басейн не декілька хвилин, а тривалий час стояв під дощем, а працівники Нової Пошти на це не звертали уваги взагалі.
В статті 1 Закону України Про автомобільний транспорт надається визначення, які послуги повинні забезпечити компанії-перевізники, що займаються траспортно-експедиторською діяльністю. «Транспортно-експедиторські послуги - послуги, пов'язані з підготовкою та відправленням вантажів, організацією та забезпеченням перевезень, контролем за проходженням і одержанням вантажів, проведенням взаєморозрахунків» . Також, згідно зі статтею 17 Закону України Про автомобільний транспорт «Компанії, які надають транспортно-експедиторські послуги, повинні забезпечувати якісне та безпечне надання послуг автомобільного транспорту з перевезення пасажирів чи вантажів». Тобто, повинні бути створенні певні умови та спорудженні спеціальні місця, в яких є можливість приймати вантажі для прийому та подальшого перевезення, незважаючи на пору року та погодний стан навколишнього середовища. Якщо такої можливості не має, то в загалі не приймати вантажі для подальшого транспортування. В додатках надані фото скл. №2 по вул. Базовій 16 в м. Одеса.
Тому, згідно статті 51. закону України Про автомобільний транспорт «Замовник за договором про перевезення вантажу автомобільним транспортом має право отримати компенсацію згідно із законодавством за пошкодження або псування вантажу, часткову чи повну його втрату або несвоєчасність доставки» прошу повернути вартість вантажу в розмірі 3350 грн, а також заподіяну моральну шкоду в розмірі 1 грн.
При бажанні, я можу для перевірки того, що зосталося від басейну, відправити його Вашим спеціалістам. Хай вони подивляться і підтвердять що, від того басейна, який там був, там майже нічого не залишилося. Басейн по цей час знаходиться на відділенні Нової пошти скл. №+++++++++.
Крім того додаю фото Вашого мобільного складу - тої машини, на яку приймався вантаж (фото № 17, 18). На цих фотознімках видно, що це звичайна вантажівка, яка виїздить на ринок разом з працівниками Нової Пошти. Камер відео-спостереження у Вас там не має. Якщо я помиляюся, то прошу надати Ваше відео, про яке Ви говорили. Електронну адресу надаю +++++++++++.
І ще один момент. Якщо Ваші доводи базуються ТІЛЬКИ на заяві того працівника, який приймав вантаж для перевезення - начебто дощ йшов весь день, то це також є неправдою. Почасові погодні данні станом на 11 липня українських офіційних сайтів, в тому числі Українського гідрометеорологічного центру свідчать про те, що дощ почався близько 12 години дня, а ніяк не йшов весь день, як стверджують Ваші приймачі вантажу.
За весь час роботи з Новою Поштою, я сподіваюсь, що зарекомендував себе, як надійний і чесний клієнт, а те непорозуміння, що сталося, буде як найшвидше вирішено.
В розмові 8.08.2012 року Віталій із юридичного відділу, сказав, що моя справа більш розглядатися не буде, що є відео, то що… А якщо мене щось не влаштовує, то мены треба звертатися до суду, йому на це начхати.
Дуже Вас прошу переглянути мою справу. Дуже б не хотілося звертатися до суду, витрачати свій час для вирішення цього питання.
З повагою, 30.08.2012 року
++++++++