'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: КП ЖКУ применяет тарифы отмененые судом, другие утвержденные мэром  (Прочитано 143484 раз)

0 Користувачів і 11 Гостей дивляться цю тему.

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Решил отменить отдельно Р 348 и Р 143 через городской или областной совет. Заодно обратиться и в исполком с этим вопросом. От депутата одновременно подать заявления в эти три инстанции о нарушении исполкома законов, ...

Если не получится тогда в суд.
На счет депутата... это была субъективная рекомендация. Даже не хочу комментировать - глубокое разочарование.
Решил повременить с судом. Уж очень длительный будет срок до окончания суда.
Теперь буду пробовать через прокуратуру.
Выкладываю заявление на рецензию. Опять получилось много текста. Считаю, что все важно указать.  Подскажите, что лишнее, что пропущено.   
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

"Постріл у молоко"...
Цитувати
                                                   и.о. руководителю Херсонской местной прокуратуры...
 ...ПРОШУ, обязать исполнительный комитет Херсонского городского совета  отменить

"обязать" прокуратура не мала повноважень навіть раніше... Був час, коли прокурор міг внести протест на рішення ОМС... Потім був час, коли прокурор міг внести подання...    Рада могла їх задовільнити, могла відхилити...
Чинний зараз ЗУ "Про прокуратуру" надає такі повноваження прокурору:
Цитувати
•  Розділ IV ПОВНОВАЖЕННЯ ПРОКУРОРА З ВИКОНАННЯ ПОКЛАДЕНИХ НА НЬОГО ФУНКЦІЙ
•  Стаття 22. Підтримання державного обвинувачення в суді
•  Стаття 23. Представництво інтересів громадянина або держави в суді
•  Стаття 24. Особливості здійснення окремих форм представництва інтересів громадянина або держави в суді
•  Стаття 25. Нагляд за додержанням законів органами, що провадять оперативно-розшукову діяльність, дізнання, досудове слідство
•  Стаття 26. Нагляд за додержанням законів при виконанні судових рішень у кримінальних справах, а також при застосуванні інших заходів примусового характеру, пов’язаних з обмеженням особистої свободи громадян

Стрктура: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1697-18/stru#Stru
Текст:  http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1697-18/page2
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Из приведенной цитаты (и ЗУ Про прокуратуру) прокуратура может представлять мои интересы только в суде. Так понял ЗУ.
Как вариант, "ПРОШУ оказать содействие по отмене Р 348... и т.д.  Это может служить основанием для прокуратуры обращения в суд, если другого им не дано.

Кто еще может помочь по Р 348, кроме суда?

Посмотрел эту статью еще раз. Как определить где какая часть начинается и заканчивается и сколько этих частей, не смог. Допустим есть части в статье. Тогда почему нет пунктов. На абзацы ссылаются в пунктах, а здесь этого не наблюдается. Не утверждаю, что это законная последовательность. Это, как правило...  Вопрос оказывается не так и прост. Особенно если работать с этим законом.
(click to show/hide)
Только здесь не указано, что допустимо самостоятельно разделять статью закона на части, пункты и т.д.... Что было выполнено по своему разумению, здесь
Абзаці існують в складі частин. Так ч. 1 цієї ст. має 4 абзаців. Частини не завжди мають нумерацію. Так склалося....
Очень интересно. Как понимать "Так склалося....".  Посмотрел эту статью еще раз. Как определить где какая часть начинается и заканчивается и сколько этих частей, не смог.

 
« Останнє редагування: 05 Лютого 2018, 02:32:18 від Gelo »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Только здесь не указано, что допустимо самостоятельно разделять статью закона на части, пункты и т.д....
Все там вказано, що потрібно  для розуміння застосованого законотворцем принципу структурування. А мною ще й виділено, для Вас:
Цитувати
Структура  статті  первинного  закону (кодексу).
Стаття закону також може мати свою внутрішню структуру. Нерідко текст статті поділяється на частини, всередині яких, у свою чергу, можуть виділятись пункти.
Частина статті повинна мати вигляд змістовно завершеного абзацу, який може включати в себе одне або декілька речень. Як правило, частина статті повинна являти собою самостійне логічно завершене правове формулювання.
У діючих законах трапляються випадки, коли частина статті складається з кількох абзаців, однак таке структурування статті слід вважати порушенням правил законодавчої техніки.
Частини статті у чинних законодавчих актах України або зовсім не позначаються (прикладом може служити текст Конституції України), або нумеруються арабськими цифрами (наприклад, у КК України).
Якщо сказати простіше,  частина, якщо вони не пронумеровані, то є один абзац з одного чи декількох ЗАВЕРШЕНИХ речень.   Якщо в середині частини використовується перелік, то елементи переліку можуть розташовуватися як окремі абзаци, але при цьому вони залишаються частинами ОДНОГО РЕЧЕННЯ. А частина статті, в такому випадку, завершується крапкою, якою завершується це складне речення.
(click to show/hide)
Прикладом такої частини є частина перша ст. 22 :
Цитувати
Стаття 22. Забезпечення об’єднанням утримання та експлуатації  багатоквартирного будинку, користування спільним майном у такому будинку
           Для  забезпечення утримання та експлуатації багатоквартирного будинку,  користування спільним майном у такому будинку, включаючи поточний ремонт, утримання багатоквартирного будинку   та прибудинкової   території,   водопостачання   та   водовідведення, теплопостачання   і   опалення,   вивезення   побутових  відходів, об’єднання за рішенням загальних зборів має право:  [двокрапка і далі перелік]
    [новий абзац] задовольняти     зазначені    потреби    самостійно    шляхом самозабезпечення; [крапка з комою]
     [новий абзац]визначати  управителя, виконавців окремих житлово-комунальних послуг, з якими усі співвласники укладають відповідні договори; [крапка з комою]
     [новий абзац]виступати   колективним   споживачем  (замовником)  усіх  або частини житлово-комунальних послуг.  [Крапка. Завершено речення - закінчилася перша частина статті]
  та частина друга ст. 25:
Цитувати
Стаття 25. Порядок виконання об'єднанням делегованих повноважень
     Органи місцевого   самоврядування   в   порядку,  визначеному законом,    можуть    делегувати    об'єднанню,    яке    управляє багатоквартирним  будинком, повноваження по здійсненню розрахунків
щодо  передбачених  законом  пільг  та субсидій окремим категоріям громадян    по   оплаті   житлово-комунальних   послуг,   спожитої електроенергії.
Частина перша статті 25 із змінами, внесеними згідно із Законом N 417-VIII ( 417-19 ) від 14.05.2015 }

     Делеговані повноваження  здійснюються  в обсязі,  необхідному для повного і своєчасного відшкодування витрат співвласників жилих приміщень,  наймачів  і орендарів жилих приміщень, шляхом: [двокрапка і далі перелік]{ Абзац перший  частини  другої  статті 25 із змінами, внесеними згідно із Законом N 417-VIII ( 417-19 ) від 14.05.2015 }

     [новий абзац]передачі об'єднанню   встановлених   державних   дотацій   на фінансування  витрат  на  експлуатацію,  поточний  і   капітальний ремонти  житлового фонду,  субсидій на житлово-комунальні послуги, компенсаційних    коштів  за  надані  пільги  по    оплаті житлово-комунальних послуг окремим категоріям громадян; [крапка з комою]

     [новий абзац] надання компенсації  (субсидії) на оплату житла і комунальних
послуг  окремим  категоріям  громадян  з  числа  власників квартир та/або  нежитлових  приміщень,  наймачів і орендарів відповідно до законодавства. [Крапка. Завершено речення - закінчилася друга частина статті]{ Абзац третій частини другої статті 25 із змінами, внесеними згідно із Законом N 417-VIII ( 417-19 ) від 14.05.2015 }

     У разі  несвоєчасного  перерахування  на  відповідні  рахунки коштів  за   встановлені   законодавством   дотації,   компенсації (субсидії)  на  оплату  житла  і  комунальних послуг підприємства, організації,  що  надають   житлово-комунальні   послуги,   можуть звертатися  з  позовом  до  суду  про безспірне стягнення коштів з платників,  які мають сплачувати  зазначені  дотації,  компенсації (субсидії). [частина третя]
Частинами 2 - 9 ст. 22  є окремі абзаци, які складаються з ОДНОГО ЗАВЕРШЕНОГО речення. Закон приймався в 2001 році, нумерація частин статей не застосовувалася. Тому і під час внесення змін до окремих статей, теж не застосовується. Щоб застосувати, треба викласти весь текст закону у новій редакції. Робити це тільки задля нумерації частин ні хто не буде. Нумерація частин статей не є обов'язковою.
Якщо ж в законі застосовано нумерацію частин статей, то  частина може бути викладена і не з одного абзацу. Приклад, ч.ч. 3 та 4 ст. 5 чинного зараз ЗУ "Про ЖКП" (№1875):
Цитувати
3. Центральні органи виконавчої влади беруть участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері житлово-комунальних послуг у межах своїх повноважень, визначених законами.

Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері соціального захисту населення, організовує роботу щодо призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива.

{Частину третю статті 5 доповнено абзацом другим згідно із Законом № 5459-VI від 16.10.2012}

{Частина третя статті 5 із змінами, внесеними згідно із Законом № 5459-VI від 16.10.2012}

4. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, формує в межах своєї компетенції державну політику щодо встановлення цін на природний газ, тарифів на транспортування та постачання підприємствам і організаціям, які виробляють та надають житлово-комунальні послуги населенню.

{Абзац перший частини четвертої статті 5 із змінами, внесеними згідно із Законами № 3610-VI від 07.07.2011, № 1540-VIII від 22.09.2016, № 2019-VIII від 13.04.2017}

Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, є державним колегіальним органом, що здійснює регулювання діяльності у сфері теплопостачання (крім діяльності суб'єктів господарювання, які здійснюють комбіноване виробництво теплової і електричної енергії та/або використовують нетрадиційні або поновлювані джерела енергії), централізованого водопостачання та водовідведення, перероблення та захоронення побутових відходів для об’єктів, які обслуговують населені пункти з чисельністю населення понад 100 тисяч осіб, та об'єктів з потужністю перероблення чи захоронення понад 50 тисяч тонн або 200 тисяч метрів кубічних побутових відходів на рік.

{Частину статті 5 доповнено абзацом другим згідно із Законом № 2479-VI від 09.07.2010; із змінами, внесеними згідно із Законами № 2592-VI від 07.10.2010, № 5400-VI від 02.10.2012, № 1540-VIII від 22.09.2016}

{Стаття 5 із змінами, внесеними згідно із Законом № 3610-VI від 07.07.2011}
Як бачите, нічого складного...
« Останнє редагування: 05 Лютого 2018, 14:03:27 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Из приведенной цитаты (и ЗУ Про прокуратуру) прокуратура может представлять мои интересы только в суде. Так понял ЗУ.
Цитувати
Стаття 23. Представництво інтересів громадянина або держави в суді

1. Представництво прокурором інтересів громадянина або держави в суді полягає у здійсненні процесуальних та інших дій, спрямованих на захист інтересів громадянина або держави, у випадках та порядку, встановлених законом.

2. Прокурор здійснює представництво в суді інтересів громадянина (громадянина України, іноземця або особи без громадянства) у випадках, якщо така особа не спроможна самостійно захистити свої порушені чи оспорювані права або реалізувати процесуальні повноваження через недосягнення повноліття, недієздатність або обмежену дієздатність, а законні представники або органи, яким законом надано право захищати права, свободи та інтереси такої особи, не здійснюють або неналежним чином здійснюють її захист.

Наявність таких обставин обґрунтовується прокурором у порядку, передбаченому частиною четвертою цієї статті.
До якої категорії з перелічених осіб Ви належите?

Кто еще может помочь по Р 348, кроме суда?
Міська рада, міський голова...

Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Як бачите, нічого складного...
Сложность была не в понимании деления статьи, а в Вашем, самостоятельном делении статьи. В законе статья целая, в тексте есть только абзацы и тут появляется нумерация частей этой статьи. Отсюда и появилась сложность в восприятии этого деления. Возможно это было сделано для ликбеза или существует какая-то норма закона? Теперь разобрался. 
Цитувати
  Нумерація частин статей не є обов'язковою.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

До якої категорії з перелічених осіб Ви належите?
Обязательств у них нет, желание ссориться с ОМС тоже нет.

Цитувати
Кто еще может помочь по Р 348, кроме суда?
Міська рада, міський голова...
Это какой-то замкнутый круг.
За пределами ОМС ни кто не уполномочен решать или указать?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Не виключено, що ч. 9 ст. 22 ЗУ "Про ОСББ" приймалася і під ЗУ "Про ЖКП".   Крім того частина 1 ст. 22 ЗУ "Про ОСББ" передбачає можливість  забезпечення самим ОСББ не тільки утримання, управління будинком, а й водовідведення, теплопостачання   і   опалення,   вивезення   побутових  відходів шляхом самозабезпечення :
Цитувати
водопостачання   та   водовідведення, теплопостачання   і   опалення,   вивезення   побутових  відходів, об’єднання за рішенням загальних зборів має право:
     задовольняти     зазначені    потреби    самостійно    шляхом самозабезпечення;
відповідно і вартість у такому разі визначатимуть збори. Так от ч. 9 на цей випадок встановлює, що субсдії і пільги на таку вартість надаватимуться тільки в межах
Цитувати
не  більше  найвищого  у відповідному  населеному  пункті  тарифу  на відповідні комунальні послуги, встановленого  відповідним державним органом або органом місцевого самоврядування для суб’єктів господарювання.
Тобто можна, наприклад, встановити свою мінікотельну для ЦО і ГВП у будинку,  встановити свій тариф за ці послуги, але субсдії і пільги на ці послуги рахуватимуть лише в межах тарифів на подібні послуги у місті, що встановлені НКРЕКП або ОМС.
На підтвердження думки знайшовся лист Мінрегіону
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Учитывая отсутствие полномочий у прокуратуры, буду пробовать другой вариант.
Кто еще может помочь по Р 348, кроме суда?
Міська рада, міський голова...
Сложно определиться к кому надо обращаться. Запутался разобраться с руководящими полномочиями городского головы.
Цитувати
  Стаття 12. Сільський, селищний, міський голова
3. Сільський, селищний, міський голова очолює виконавчий комітет відповідної сільської, селищної, міської ради, головує на її засіданнях.
Здесь понятно, надо обращаться к  мэру с просьбой отменить Р 348 на сессии исполкома.
Законом городской совет наделен замечательными полномочиями (прямо для моего вопроса)
Цитувати
   Стаття 26. Виключна компетенція сільських, селищних, міських рад
1. Виключно на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються такі питання:
15) скасування актів виконавчих органів ради, які не відповідають Конституції чи законам України, іншим актам законодавства, рішенням відповідної ради, прийнятим у межах її повноважень;
Пробую разобраться к кому надо обращаться с заявлением для рассмотрения его на сессии городского совета. Есть секретарь, избранный депутатами. Но засомневался, что надо обращаться к нему на основании следующей статьи.
Цитувати
    Стаття 42. Повноваження сільського, селищного, міського голови
4. Сільський, селищний, міський голова:
3) підписує рішення ради та її виконавчого комітету;
Окончательно растерялся, когда установил, что мэр является председателем городского совета. Какая роль секретаря на сессии и за пределами сессии, не нашел.
Цитувати
Статья 46. Сесія ради
2. Перша сесія новообраної сільської, селищної, міської ради скликається відповідною територіальною виборчою комісією…. З моменту визнання повноважень депутатів ради нового скликання та новообраного сільського, селищного, міського голови відповідно до статті 42 цього Закону головує на пленарних засіданнях ради першої сесії новообраний голова.
4. Наступні сесії ради скликаються: сільської, селищної, міської - відповідно сільським, селищним, міським головою; районної у місті, районної, обласної - головою відповідної ради.
Как подать заявление в исполнительный комитет и отдельно в городской совет если председательствует везде мэр. Писать два заявления абсолютно одинаковые по содержанию, но с разной просьбой… не смешно.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Пробую разобраться к кому надо обращаться с заявлением для рассмотрения его на сессии городского совета.
Сесія не розглядатиме таку Вашу заяву напряму... Щоб скасувати рішення, потрібно прийняти нове рішення. Щоб  рада  прийняла нове рішення, потрібно внести на розгляд ради проект цього рішення. Проект потрібно розробити...
Цитувати
Стаття 47. Постійні комісії ради
4. Постійні комісії за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають проекти програм соціально-економічного і культурного розвитку, місцевого бюджету, звіти про виконання програм і бюджету, вивчають і готують питання про стан та розвиток відповідних галузей господарського і соціально-культурного будівництва, інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з цих питань, виступають на сесіях ради з доповідями і співдоповідями.
12. Постійна комісія для вивчення питань, розробки проектів рішень ради може створювати підготовчі комісії і робочі групи з залученням представників громадськості, вчених і спеціалістів. Питання, які належать до відання кількох постійних комісій, можуть за ініціативою комісій, а також за дорученням ради, її голови, відповідно заступника голови районної у місті, районної ради чи першого заступника, заступника голови обласної ради, секретаря сільської, селищної, міської ради розглядатися постійними комісіями спільно. Висновки і рекомендації, прийняті постійними комісіями на їх спільних засіданнях, підписуються головами відповідних постійних комісій.
15. Перелік, функціональна спрямованість і порядок організації роботи постійних комісій визначаються регламентом відповідної ради та Положенням про постійні комісії, що затверджується радою з урахуванням вимог Закону України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності" щодо реалізації повноважень ради у здійсненні державної регуляторної політики постійними комісіями відповідної ради.
Цитувати
Стаття 49. Депутат ради
9. Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами на сесії ради, або передані в письмовій формі головуючому на сесії, розглядаються радою чи за її дорученням постійними комісіями ради або надсилаються на розгляд підзвітним і підконтрольним їй органам та посадовим особам, які зобов'язані розглянути ці пропозиції і зауваження у строки, встановлені радою, і про вжиті заходи повідомити депутатові та раді.
Цитувати
Про статус депутатів місцевих рад Стаття 19. Права депутата місцевої ради у раді та її органах
2. Депутат місцевої ради має право:
  6) вносити  на  розгляд  ради  та її органів проекти рішень з питань, що належать до їх відання, поправки до них;
 14) оголошувати  на  засіданнях  ради  та  її  органів тексти звернень,  заяв,  пропозицій громадян або їх об'єднань,  якщо вони мають суспільне значення;
 Стаття 23. Пропозиції і зауваження, висловлені депутатами місцевої ради на сесіях ради

     1. Пропозиції  і  зауваження,  висловлені депутатами місцевої ради на сесіях ради або передані в письмовій формі головуючому  на її пленарних засіданнях,  розглядаються радою або за її дорученням постійними комісіями ради чи надсилаються на розгляд підзвітним  і підконтрольним   органам  та  посадовим  особам  місцевих  органів виконавчої влади,  органів  місцевого  самоврядування,  керівникам відповідних підприємств,  установ, організацій незалежно від форми власності, які зобов'язані розглянути ці пропозиції і зауваження у строки,  встановлені  радою,  і про результати розгляду повідомити безпосередньо депутатів місцевої ради,  які внесли  пропозиції  чи висловили зауваження, а також відповідну раду.

     2. Рада   та   її  виконавчі  органи  забезпечують  виконання пропозицій і зауважень депутатів місцевої ради,  схвалених  радою, інформують   депутатів  про  реалізацію  пропозицій  і  зауважень,
внесених ними на сесіях рад.
Процедура...
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
Пробую разобраться к кому надо обращаться с заявлением для рассмотрения его на сессии городского совета.
Сесія не розглядатиме таку Вашу заяву напряму... Щоб скасувати рішення, потрібно прийняти нове рішення. Щоб  рада  прийняла нове рішення, потрібно внести на розгляд ради проект цього рішення. Проект потрібно розробити...
Подать через депутата не получится, уже обсуждал этот вариант с знакомыми депутатами. Остается через постоянную комиссию.
Цитувати
Стаття 47. Постійні комісії ради
4. Постійні комісії за дорученням ради або за власною ініціативою попередньо розглядають …. інші питання, які вносяться на розгляд ради, розробляють проекти рішень ради та готують висновки з цих питань,...
Чтобы этот вопрос не повис надо присутствовать на заседании комиссии с проектом решения. Вот с этим непонятно. На какую норму надо указать, чтобы не отказали в присутствии.
Само заявление придется изменить. Не каждый дочитает до конца 4 страницы, где изложены выводы.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Подготовил заявление для мэра. Изменил вступление и заключение. Вступление должно быть информационно насыщенным и вызывать интерес к остальному тексту.
 Заключение .. надеюсь составлено юридически правильно.
Прошу рецензии.   

Остался еще вопрос
Чтобы этот вопрос не повис надо присутствовать на заседании комиссии с проектом решения. Вот с этим непонятно. На какую норму надо указать, чтобы не отказали в присутствии.
Смотрел закон о местном самоуправлении. Постоянная комиссия может приглашать представителей общественности (и других специалистов) только при создании у себя временной комиссии. Как быть?
 
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Смотрел закон о местном самоуправлении. Постоянная комиссия может приглашать представителей общественности (и других специалистов) только при создании у себя временной комиссии. Как быть?
Якщо мова про тимчасові контрольні комісії,  то це не той випадок.
Ще є "підготовчі комісії і робочі групи з залученням представників громадськості, вчених і спеціалістів" Але "залучені комісією для участі в її роботі спеціалісти, експерти, інші особи" то не просто присутні...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

(click to show/hide)
Цитувати
отменить на сессии исполнительного комитета Херсонского городского совета
Сесії - проводить Рада.   Виконком проводить засідання.
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email