'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: ЯК ВАМ ТАКА ВІДПОВІДЬ?  (Прочитано 2814 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

bav

  • Гість
ЯК ВАМ ТАКА ВІДПОВІДЬ?
« : 26 Березня 2008, 12:16:37 »

ЯК ВАМ ТАКА ВІДПОВІДЬ?

Солом"янською районною в місті Києві державною адміністрацією звернення мешканців яке надійшло через Інтернет приймальню 03.03.2008 року, стосовно отримання роз"яснень з приводу перерахунку підвищених тарифів, розглянуто.

Повідомляємо, що порядок формування тарифів за житлово-комунальні послуги встановлено Постановою Кабінету Міністрів України "Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій" № 560 від 12.07.2005року. Розмір тарифів визначається для кожного будинку окремо залежно від кількісних показників фактичного надання послуг з урахуванням забезпечення належного санітарно-гігієнічного, протипожежного, технічного стану будинків і споруд та прибудинкових територій згідно з типовим переліком послуг. Таким чином, загальних для всієї України тарифів на житлово-комунальні послуги не існує. Кабінет Міністрів України лише визначає порядок формування таких тарифів. А розміри тарифів встановлюються місцевими органами влади.

Листом Головного управління юстиції у м.Києві від 11.02.2008 року за № 01-02-06 , щодо законності існуючих тарифів у м.Києві було роз"яснено, що відповідно до законів України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про місцеве самоврядування в Україні» встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги віднесено до повноважень органів місцевого самоврядування.

Так, статтею 28 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" встановлено, що ¦ до відання виконавчих органів сільських, селищних, міських рад належать власні (самоврядні) повноваження, зокрема, щодо встановлення в порядку і межах, визначених законодавством, тарифів щодо оплати побутових, комунальних, транспортних та інших послуг, які надаються підприємствами та організаціями комунальної власності відповідної територіальної громади а отже і повноваження про встановлення тарифів щодо оплати побутових, комунальних, транспортних та інших послуг належить органам місцевого самоврядування, а саме їх виконавчим органам.

На сьогодні чинним законодавством не передбачено державної реєстрації актів органів місцевого самоврядування, тому акти цих органів є чинними без реєстрації в органах юстиції.

На підставі вищевикладеного роз\\\'яснюємо, що для проведення перерахунків за сплачені житлово-комунальні послуги відсутні будь-які підстави.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Відповідь дуже гарна. Як доказ для звернення до суду про проведення перерахунків. Однак, я поступив інакше. Маю укладені договори (з протоколами розбіжностей), і сплачую за старими тарифами, крім "квартирної плати", бо у Типовому договорі по формі КМУ-560 у мене прочерк (нульовий тариф). Сплачував до цього часу на рахунок КП УЖГ. З 1 квітня створені нові КП. То доведеться, мабуть укладати договори чи то з Дирекцією по утриманню жтитлового фонду, чи то з КП "Індустріальне". А тим часом на 29.03.2008 р. призначене попереднє судове засідання у справі за моїм адмінпозовом до Солом\\\'янської РДА про визнання незаконним рішення про створення нових КП.
Записаний

Nashe misto

  • Гість
Шановний Віктор Іванович!
« Reply #2 : 27 Березня 2008, 11:27:39 »

Шановний Віктор Іванович!

ОСББ будуть знищенні за три, максимум шість місяців при погодженні взяти на себе загальнобудинковий лічильник електричної енергії. Я вже багато разів повторююсь, що електромережі зношені, лічильники квартир рядяньські, як можна ставити поверх всьго електронний загальнобудинковий лічильник? Дуже скоро він і без крадіжок накрутить банкрутство для ОСББ! Спочатку все потрібно привести до ладу, встановити до кожної квартири електронні лічильники, встановити окремий лічильник на потреби ОСББ, а вже на останне нехай собі РЕМ ставить загальнобудинковий лічильник і на нього сам і дивиться - що і хто тав вкрав. І це виключно проблеми РЕМу бо об`єднання його на себе всеодно не візьме. ОСББ потрібний лічильник для знятті показників використаної електроенергії для власних потреб з освітлення і обслугованню будинку. У власників квартир є засоби обліку на кожну квартиру. То в чому тут проблема? Вимоги правил до будинку - це гризня між ОСББ, власниками квартир, балансоутримувачем і РЕМом. Навіщо вводити суспільство у напругу. Спочатку створюємо труднощі, а тоді з ними боремось!

ОСББ за свої обов`язки..., а власники квартир за свої обов`язки... У крайньому випадку ОСББ не взяли і візьмуть на балас будинок і нехай балансоутримувач УЖКГ (банкрут) і розбирається з обленерго де брати кошти на покриття. За таких умов балансоутримувач (УЖКГ) повинен сам встановити лічильник на освітлення будинку, і знову йому заважають оті кляті правила, які вимагають встановити тільки загальнобудинковий прилад обліку, а відносин з цього питання між ОСББ і УЖКГ не існує, є тільки договори про вивіз ТПВ. Зрозуміло, що після такого переляку, що вже сталося у нашому місті, жодне ОСББ не заключить додаткових угод вже не з ким і ні про що. Решту ми вже обговорили і стояти будемо на свойому до кінця. Нехай НКРЕ не мудрує, а пояснить як йому вдалося протягнути цю частину правил через атимонопольний комітет і мінюст? Закони повинні слугувати для людей, а на думку людей ці правила порушують їх громадянські права і спокій. Вибачте ссилки, які я розмістив у попередньму повідомленні не працюють, бо в нас зараз дуже напруженні стосунки через цю суперечку, через яку достається від нас і місвиконкому і облдержадміністрації і уряду. Нас просто намагаються відключити, але думаю, що ми зможемо довести свою правоту і припинемо наїзди олігархів-монополістів на ОСББ політичними методами. Попереду вибори, мітинги протести і таке інше. А, судитися з нашими судами -всеодно, що плювати проти вітру. Єдино потрібно зрозуміти, якщо люди проти, то це потрібно відмінити і просто забути. Віктор Іванович, Ви обяцяли допомогти юридичними методами поборотися з цим неподобством, але я бачу, що Ви на стороні МОНОПОЛІСТІВ. Ваші перші поради були більш ліберальними і корисними ніж останні. Хто хоче зі мною зв`язатися, будь ласка:

rakurs-r@meta.ua

rakurs@i.ua

rakurs-r@bigmir.net

51400, ГОВЖ "Наше місто"

м.Павлоград, вул. Леніна, 14а.

+38 (05632) 6-35-07

+38 - (067)-768-44-74

+38 - (063)-824-54-90

Ip телефон - 6728101#
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Виступ з Павлограду не по темі. Крім того, він повторює попередні виступи, на які я вже відповів. З Вашої згоди я цей виступ видалю, оскільки це нікому не зашкодить. У подальшому всіх учасників прошу дотримуватися певної дисципліни спілкування, а саме, коментарі до виступів повинні стосуватися теми первісного звернення.

Звертаю увагу усіх учасників, що крім права видалення непотрібних коментарів у мене є ще можливість позбавити права тих чи інших учасників розпочинати нові теми або взагалі публікувати свої звернення чи коментарі. Я цим не маю наміру зловживати, але апелюю до всіх - дотримуйтесь, будь-ласка, простих і зрозумілих правил спілкування.
Записаний

bav

  • Гість
НА ГОЛОВНЕ РДА ЗАКРИЛО ОЧі !!!
« Reply #4 : 28 Березня 2008, 09:09:11 »

НА ГОЛОВНЕ РДА ЗАКРИЛО ОЧі !!!

Київська міська державна адміністрація (виконавчий орган Київської міської ради) має право на встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про житлово-комунальні послуги». При цьому відповідно до статті 41 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" голови місцевих державних адміністрацій видають розпорядження одноособово і несуть за них відповідальність згідно з законодавством. Нормативно-правові акти місцевих державних адміністрацій підлягають державній реєстрації у відповідних органах юстиції в установленому порядку і набирають чинності з моменту їх реєстрації, якщо самими актами не встановлено пізніший термін введення їх у дію. У разі не проходження ними державної реєстрації, вони не набирають чинності та не можуть застосовуватися.

Таким чином, незалежно від функцій, які виконуються місцевими державними адміністраціями, відповідно до Закону України "Про місцеві державні адміністрації" та Указу Президента України від 3 жовтня 1992 № 493/92 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" (зі змінами та доповненнями) державній реєстрації в органах юстиції підлягають всі нормативно-правові акти місцевих державних адміністрації, які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер.

Проте, розпорядження Київської міської державної адміністрації від 30 травня 2007 №№ 640, 641, 642, 643, від 30 липня 2007 № 798, та від 28 серпня 2007 № 1127 щодо підвищення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, станом на 09 лютого 2008 року, на державну реєстрацію до Головного управління юстиції у м. Києві не подавалися.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email