'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: КП "Керуюча компанія..." подала позов після скасування судового наказу  (Прочитано 142825 раз)

0 Користувачів і 13 Гостей дивляться цю тему.

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

У Вашому позові і взагалі у жодному з Ваших аргументів у всіх судах Ви не вказали матеріальну підставу для бажаного перерахунку (посилання на норми матеріального права, бо ПВС - це не норми матеріального права). Отже, судді й "не побачили" підстав для перерахунку.
Матеріальна, як Ви кажете підстава, це РКМДА, якими вводились останні чинні тарифи(2002 р. та інші), які діяли до скасованих нечинних тарифів, а правова підстава використати ці тарифи - це рішення ВС про право на перерахунок, та інше рішення ВС про те, що у разі скасування РКМДА, потрібно застосовувати останні чинні РКМДА.
Ви ж не забувайте, що правовий акт, який видала влада (це щодо посилання на ст. 393ЦК), не порушив мої майнові права, тому, що я не платив за тарифами, які були скасовані рішеннями судів.
От якщо з мене стягнуть за рішенням суду борг, нарахований за нечинними тарифами, тоді мої майнові права будуть порушені.
Не пишіть дурниць.
1) Підзаконні акти влади не є нормами матеріального права (але вони їх мають містити).
Цитувати
Деякі галузі матеріального права

конституційне право
муніципальне право
адміністративне право
фінансове право
господарське право
цивільне право
житлове право
митне право
аграрне право
сімейне право
екологічне право
трудове право
кримінальне право
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%B0%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE
Цитувати
Муніципальне право як наука
Предметом муніципального права є місцеве самоврядування як відносно самостійний вид суспільних відносин, пов'язаних з організацією і здійсненням влади територіальними громадами.

Систему муніципального права складають його інститути і норми.

Джерела муніципального прав

підзаконні нормативно-правові акти органів державної влади в галузі місцевого самоврядування;
нормативно-правові акти суб'єктів системи місцевого самоврядування;
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D1%83%D0%BD%D1%96%D1%86%D0%B8%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B5_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

stepan, Ваша справа - цивільна, для якої матеріальними нормами є ратифіковані в Україні міжнародні конвенції, Конституція України, ЦКУ та ЗУ.
НПА не є нормами матеріального права, але вони мають посилатись на матеріальні норми і не суперечити їм.
Наведіть хоч один приклад, де суди посилаються на НПА, як норму матеріального права.
« Останнє редагування: 09 Грудня 2018, 20:22:40 від Олександр_2015 »
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

НПА не є нормами матеріального права,
А нормами якого права вони є?
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Наведіть хоч один приклад, де суди посилаються на НПА, як норму матеріального права.
Будь яке рішення суду, яким визнано нечинним/недісним якийсь РКМДА наприклад.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Наведіть хоч один приклад, де суди посилаються на НПА, як норму матеріального права.
Будь яке рішення суду, яким визнано нечинним/недісним якийсь РКМДА наприклад.
Ні, конкретно дайте посилання і цитату з підтвердженням.
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Наведіть хоч один приклад, де суди посилаються на НПА, як норму матеріального права.
Будь яке рішення суду, яким визнано нечинним/недісним якийсь РКМДА наприклад.
Ні, конкретно дайте посилання і цитату з підтвердженням.
Даю -
(click to show/hide)
« Останнє редагування: 10 Грудня 2018, 00:17:46 від stepan »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Є виграні справи по перерахунку за ЖКП і є ПВС від 4 червня 2018 року.
Є ПВС і до того: https://gro-za.org/forum/index.php?topic=10013.0
Цитувати
Суд не врахував, що у разі визнання неправомірним рішення про зміну та/або встановлення нових тарифів, нарахування заборгованості здійснюється із тарифів, які були чинними до введення тарифів, визнаних недійсними,
http://reyestr.court.gov.ua/Review/74021652
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

1) Підзаконні акти влади не є нормами матеріального права (але вони їх мають містити).
Є нормами матеріального права... https://pidruchniki.com/1858102143108/pravo/normi_materialnogo_protsesualnogo_prava_osoblivist_protsedurnih_norm_materialnogo_prava
Цитувати
Муніципально-правові норми, як і норми інших галузей права, поділяються на кілька видів, зокрема, за їх суттю, змістом, формами, джерелами, місцем і часом дії, об'єктами і суб'єктами муніципальних правовідносин тощо.
Залежно від характеру відносин, що регулюють муніципально-правові норми, розрізняють матеріальні та процесуальні (процедурно-процесуальні) норми.
https://pidruchniki.com/10561127/pravo/sistema_munitsipalnogo_prava_ukrayini

Так само ПВС не є правовою підставою для перерахунку, оскільки ПВС взагалі не норми права.
Але є підставою для скасування рішення попередньої інстанції.
Але Ви праві в тому, що посилання на ч. 2 ст. 393 ЦКУ не завадило б.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Мені вказали на форумі, що зустрічний позов взагалі не потрібно було подавати, а в Запереченнях треба було просити суд відмовити позивачу повністю.
На практиці ж виявилось, що головуючий з усіх матеріалів справи для себе усвідомив головне те, що я прошу суд відмовити позивачу повністю.Тобто такі тонкощі(які помітив Юрій Васильович), що я в одній з редакцій заперечень просив зробити перерахунок, замість того, що б просити відмовити повністю,  просто не потрапили до уваги головуючого.
І саме це головуючого найбільше обурило - як це відмовити повністю? Ви що взагалі платити відмовляєтесь?
І тільки наявність мого зустрічного позову надало мені можливість обгрунтовано відповісти, що я не відмовляюсь платити повністю, а в своєму зустрічному позові прошу спонукати позивача зробити перерахунок нарахованого за нечинними тарифами боргу.
Перегянув свої пости в цій темі і не знайшов поради "просити суд відмовити позивачу повністю" від мене. Але, коли відповідач планує брати участь у засіданні, такий крок можливий з тактичних міркувань. В залежності від ходу розгляду, можна ж в самому засіданні частину боргу визнати і просити відмовити в іншій частині... Ви могли відповісти на питання, що просите відмовити повністю через пропущення строку позовної  давності (Ви ж додавали те, контраверсійне рішення ВС, тож мали розвивати цей "напрямок"), а, як колегія не бачить підстав для застосування строку позовної  давності, то просите відмовити  у стягненні лише у частині нарахувань , що перевищує суму нарахувань за чинними тарифами. 
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Є виграні справи по перерахунку за ЖКП і є ПВС від 4 червня 2018 року.
Є ПВС і до того: https://gro-za.org/forum/index.php?topic=10013.0
Цитувати
Суд не врахував, що у разі визнання неправомірним рішення про зміну та/або встановлення нових тарифів, нарахування заборгованості здійснюється із тарифів, які були чинними до введення тарифів, визнаних недійсними,
http://reyestr.court.gov.ua/Review/74021652
Я знаю про цю ПВС, але тут акцент про те, що при перерахунку слід виходити з попередніх законних тарифів, а в ПВС від  04.06.2018 р. - про те, що незаконність тарифів - підстава для перерахунку.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

1) Підзаконні акти влади не є нормами матеріального права (але вони їх мають містити).
Є нормами матеріального права... https://pidruchniki.com/1858102143108/pravo/normi_materialnogo_protsesualnogo_prava_osoblivist_protsedurnih_norm_materialnogo_prava
Цитувати
Муніципально-правові норми, як і норми інших галузей права, поділяються на кілька видів, зокрема, за їх суттю, змістом, формами, джерелами, місцем і часом дії, об'єктами і суб'єктами муніципальних правовідносин тощо.
Залежно від характеру відносин, що регулюють муніципально-правові норми, розрізняють матеріальні та процесуальні (процедурно-процесуальні) норми.
https://pidruchniki.com/10561127/pravo/sistema_munitsipalnogo_prava_ukrayini
В Україні відсутній закон про НПА, а питання щодо єдиного законотворчого і нормотворчого процесу розпорошені по різних законодавчих і підзаконних актах міністерств і відомств і тому це питання - дискусійне. По крайній мірі, вважати, що у даній справі достатньо послатися на РКМДА, як на підставу для перерахунку - це помилка. Не може РКМДА бути єдиним та достатнім першоджерелом права у питаннях тарифів на ЖКП. Ще одна помилка stepanа у тому, що він взагалі вважав, що його права незаконними РКМДА не порушувались. При такій "мазохистській" позиції годі сподіватись виграти цю справу проти України в ЄСПЛ.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Наведіть хоч один приклад, де суди посилаються на НПА, як норму матеріального права.
Будь яке рішення суду, яким визнано нечинним/недісним якийсь РКМДА наприклад.
Ні, конкретно дайте посилання і цитату з підтвердженням.
Даю -
(click to show/hide)
stepan, у Вашому прикладі ВАСУ пише:
Цитувати
Перевіривши правильність застосування судами норм матеріального і процесуального права...
- невідомо яких!
Цитувати
державна  реєстрація   нормативно-правового  акта  полягає  у проведенні правової експертизи на відповідність  його  Конституції та законодавству України, Конвенції про захист прав людини  і основоположних свобод 1950 року  і протоколам  до неї, міжнародним договорам України, згоду  на  обов'язковість  яких надано Верховною Радою України, а також з урахуванням практики Європейського суду  з  прав  людини,  прийнятті рішення про державну реєстрацію цього  акта, присвоєнні йому реєстраційного номера та занесенні до Єдиного  державного  реєстру  нормативно-правових актів
- звісно, бо НПА повинен як мінімум не суперечити нормам матеріального та процесуального права, може містити їх, але це не означає, що він сам є джерелом такого права. Тому Ваш "приклад" - не приклад, а Ваші "висновки" - хибні.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Я знаю про цю ПВС, але тут акцент про те, що при перерахунку слід виходити з попередніх законних тарифів, а в ПВС від  04.06.2018 р. - про те, що незаконність тарифів - підстава для перерахунку.
"Не вмер Данило...."
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

В Україні відсутній закон про НПА, а питання щодо єдиного законотворчого і нормотворчого процесу розпорошені по різних законодавчих і підзаконних актах міністерств і відомств і тому це питання - дискусійне.
Ви, мабуть, не про ту дискусію читали... Закону про НПА, дісно, покищо нема. Але закон про НПА повинен вреглювати  види та форми, юридичну силу та ієрархію НПА. Це не спростовує приналежність підзаконних актів до норм матеріального права.
По крайній мірі, вважати, що у даній справі достатньо послатися на РКМДА, як на підставу для перерахунку - це помилка. Не може РКМДА бути єдиним та достатнім першоджерелом права у питаннях тарифів на ЖКП.
А я й не казав, що достатньо лише посилань на РКМДА.  Проте і у  потрібних ПВС не було посилань на ст. 393 ЦКУ. Тобто було б бажання суддів, і без неї все можно було б вирішити.
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

У позовній заяві Устінова проти КП "Дирекція", яку я використовував у якості прикладу для написання свого зустрічного позову в цій справі теж не було вказано ст.393 ЦК, а також і ст. 16 ЦК -
(click to show/hide)
І одна з вимог в позові Устінова (п.2 вимог - визнати протиправними дії по нарахуванню житлово-комунальних послуг) була адресована до Відокремленого структурного підрозділу "Батиївський" Комунального підприємства «Дирекція з управління та обслуговування житлового фонду», який теж не є юридичною особою, і який також міг ігнорувати цю вимогу, якби вона була в рішенні суду.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email