ЦЕ ЩЕ ОДНЕ ЗВЕРНЕННЯ до КМДА НА КОНТРОЛЬ:
[10.02.2007] [ № ЗГ-00000643 ]
З офіційних відповідей КМДА на запитання мешканців м. Києва можна дійти до висновку, що чиновники не знають про ухвалу Апеляційного суду м. Києва від 22.01.2005 р., яка остаточно поставила крапку у питанні про визначення виконавців послуг. Повторне посилання на Київраду, яка ніби-то чогось не визначила - чергова дурниця головотяпів. Допоки це буде продовжуватися? Читайте, вивчайте, виконуйте! Текст ухвали Апеляційного суду наведений нижче: Справа № 2а-1405/06 УХВАЛА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ 22 січня 2007 року Колегія суддів Судової палати з цивільних справ Апеляційного суду м. Києва в складі: Головуючого-Побірченко Т.І. Суддів-Маслія В.І.. Білич І.М. При секретарі Савенко О.А. Розглянувши у відкритому судовому засіданні в м. Києві справу за апеляційною скаргою Київської міської ради На постанову Шевченківського районного суду м. Києва від 25 травня 2006 року В справі за адміністративним позовом Кулі Віктора Івановича до Київської міської ради, 3-і особи: ВАТ АК „Київводоканал", АК „Київенерго", КП УЖГ Солом"янського району м.Києва про визнання невідповідним законодавству рішення Київської міської ради від 24 листопада 2005 року №427/2888 „Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м.Києва. Заслухавши доповідь судді Побірченко Т.І., пояснення представників Київської міської ради — Чиляєвої І.А., АЕК .Київенерго" - Джирма Л.О., Мельника Е.О., позивача Кулі В.І., перевіривши матеріали справи та обговоривши доводи апеляційної скарги, колегія,- ВСТАНОВИЛА: Постановою Шевченківського районного суду м. Києва від 25 травня 2006 року задоволений позов Кулі В.І. до Київської міської ради, визнано невідповідним законодавству та скасовано рішення Київської міської ради від 24 листопада 2005 року №427/2888 "Про визначення виконавців житлово-комунальних послуг у житловому фонді комунальної власності територіальної громади м. Києва", зобов\\\'язано виконавчий орган Київської міської ради — Київську міську державну адміністрацію негайно прийняти розпорядження про визначення виконавців житлово-комунальних послуг для мешканців багатоквартирних будинків згідно з Порядком, затвердженим Наказом Держжитлокомунгоспу України 25.04.2005 року №60 та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 19.05.2005 року за №541/10281, зобов\\\'язано Київську міську державну адміністрацію забезпечити дотримання балансоутримувачами житлового фонду м.Києва вимог ст.29 Закону України „Про житлово - комунальні послуги" щодо укладення зі споживачами - мешканцями багатоквартирних будинків Типових договорів про надання житлово-комунальних послуг, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 року та №560 від 12.07.2005 року. В апеляційній скарзі представник КМР Чиляєва І.А. просить постанову суду скасувати та ухвалити нову про відмову у задоволенні позовних вимог, посилаючись на порушення судом матеріального та процесуального закону. Апеляційна скарга підлягає відхиленню з таких підстав. Відповідно до ст. 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується і засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов\\\'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України. Визначаючи виконавцями житлово-комунальних послуг для населення м. Києва АК „Київенерго" та ВАТ АК „Київ водоканал", Київська міська рада перевищила свої повноваження , не врахувала вимоги Законів України „Про житлово-комунальні послуги", „Про теплопостачання" „Про питну воду і питне водопостачання", Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді, затвердженому наказом Держжитлокомунгоспу України 25.04.2005 року №60, Правил користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах і селищах України, затвердженими наказом Держжитлокомунгоспу України 0.07.1994 року №65. Відповідно до п.4 ст. 7 Закону України „Про житлово-комунальні послуги" до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить визначення виконавця житлово-комунальних послуг відповідно до цього Закону в порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади з питань житлово-комунального господарства. Відповідно до п. 1.3 Порядку, затвердженому Наказом Державного комітету з питань житлово-комунального господарства „Про затвердження Порядку визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді" від 25.04.2005 року №60, виконавцем житлово-комунальних послуг може бути суб’єкт господарювання, предметом діяльності якого є надання житлово-комунальних послуг та який може забезпечити виконання обов\\\'язків, визначених у ч.2 ст. 21 ЗУ „Про житлово-комунальні послуги". Відповідно до змісту ст. 29 ЗУ „Про житлово-комунальні послуги", надання житлово-комунальних послуг у багатоквартирному жилому будинку здійснюється на підставі договору, що укладається між власником квартири, орендарем чи квартиронаймачем та балансоутримувачем або уповноваженою ним особою. Як обґрунтовано встановлено судом, Київська міська рада при прийнятті оскаржуваного рішення не дотримувалась вицог зазначеного Порядку і не погодила зазначене рішення з з АК „Київенерго" та ВАТ АК ,Київводоканал" та не врахувала, що зазначені суб’єкти господарської діяльності не можуть виконувати обов\\\'язки, визначені ч.2 ст. 21 ЗУ „Про житлово-комунальні послуги", по контролю за технічним станом інженерного обладнання будинків, квартир, приміщень. За межами їх компетенції знаходяться також вимоги ч.7 ст.21 цього ж Закону щодо утримання в належному технічному стані, здійснення технічного обслуговування та ремонту внутрішньобудинкових мереж. Київська міська рада також залишила поза увагою ту обставину, що АК „Київенерго" є теплогенеруючою, теплотранспортуючою, теплопостачальною та теплосервісною організацією, статутом якої не передбачено надання комунальних послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води мешканцям багатоквартирних будинків. Згідно п.1.3 Правил користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах і селищах України, затвердженими наказом Держжитлокомунгоспу 01.07.1994р. №65, абонентами, що користуються послугами ВАТ АК „Київводоканал" можуть бути державні, колективні та інші підприємства, організації, установи, а також будинки або їх частину на праві приватної власності, на які відкрито особовий рахунок і які перебувають з Водоканалом у договірних відносинах. Відповідно до змісту ст. ст. 4 ,19 ЗУ „Про питну воду та питне водопостачання", їрних будинків не відносяться до зазначеної категорії споживачів, що не було враховано Київською міською радою при прийнятті оскаржуваного рішення. Позовні вимоги належним чином досліджені судом першої інстанції, їм дана належна правова оцінка, що обґрунтовано доводами судової постанови і не спростовується доводами апеляційної скарги. Постанова відповідає вимогам закону, підстав для її скасування з мотивів, викладених в апеляційній скарзі, колегія не вбачає. Керуючись ст. ст. 195,196,198,200,205,206 КАС України, колегія, - УХВАЛИЛА: Апеляційну скаргу Київської міської ради відхилити. Постанову Шевченківського районного суду м .Києва від 25 травня 2006 року залишити без змін. Ухвала набуває чинності негайно. В касаційному порядку може бути оскаржена до Вищого адміністративного суду України протягом одного місяця шляхом безпосереднього звернення до суду касаційної інстанції. РИТОРИЧНЕ ПИТАННЯ - скільки днів, тижнів, місяців чи років Вам, дорогенькі мої, потрібно для виконання постанови суду, яка набрала законної сили?
Запитання опрацьовується