Дякую за відповідь.
Але проблема в тому, що ліфт не тимчасово не працює, а невідомо коли буде підключено, а кошти, закладені на його обслуговування не перераховуються компанії по обслуговуванню ліфтів, а залишається на рахунку ОСББ. Тобто, тариф для всіх мешканців однаковий, але мешканці 2 підїзду (а тепер вже і 3-го) сплачують в накопичувальний фонд ОСББ більше, ніж мешканці 1 підїзду (а можливо і покривають частину вартості ліфта). Дивно, що самі мешканці 2 підїзду сприймають це нормально і з легістю додатково збирають кошти на облаштування свого підїзду (напр., камери відеонагляду).
Чи має право голова ОСББ вимагати оплату за не надані послуги (в даному випадку за роботу ліфта), якщо на загальних зборах більшість проголосувала платити всім мешканцям дома однаковий тариф за м2 незалежно від функціонування ліфта?
Ще раз дякую за відповідь.