Виконуючому обов'язки
голови Дарницької районної
в місті Києві державної адміністрації
Лозовому Василю Борисовичу
...
Заява
У Вашому листі від 20.09.2017 р. № 16-УК/Ш-33339/1 міститься твердження: "резолютивну частину постанови Вищого адміністративного суду України від 10.03.2016, якою скасовано постанову Окружного адміністративного суду міста Києва від 01.11.2012 та ухвалу Київського апеляційного суду від 28.03.2013, не було опубліковано у друкованих виданнях, оскільки в самій постанові Вищого адміністративного суду України відсутня вимога про зобов'язання органу який видав оскаржуваний нормативно-правовий акт опублікувати резолютивну частину рішення суду у виданні, в якому такий акт було офіційно оприлюднено, після набрання рішенням законної сили", яке прямо суперечить ч. 11 ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України: "резолютивна частина постанови суду про визнання нормативно-правового акта незаконним або таким, що не відповідає правовому акту вищої юридичної сили, і про визнання його нечинним невідкладно публікується відповідачем у виданні, в якому його було офіційно оприлюднено, після набрання постановою законної сили".
Звертаю Вашу увагу, що уявлення Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації про те, що нібито ч. 11 ст. 171 Кодексу адміністративного судочинства України можна не виконувати, якщо відповідне судове рішення не містить вимоги її виконання, є хибним, оскільки воно не випливає з абзацу 7 пункту 10.2 постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 20.05.2013 № 7 "Про судове рішення в адміністративній справі" і не може випливати апріорі, бо очевидно, що постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України не можуть суперечити положенням Кодексу адміністративного судочинства України, що підтверджується мотивувальною частиною постанови Окружного адміністративного суду України від 17 червня 2015 року № 826/2201/15:
http://reyestr.court.gov.ua/Review/45338688Оскільки розпорядження КМДА №140 від 03 лютого 2011 року "Про впорядкування нарахування плати за житлово-комунальні послуги в м. Києві" визнано нечинним постановою Вищого адміністративного суду України від 10 березня 2016 року у справі № 2а-7498/12/2670, див. Єдиний державний реєстр судових рішень:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/56575966, на якій підставі комунальне підприємство «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва» та Управління праці та соціального захисту населення Дарницької районної у м. Києві держадміністрації досі посилаються на це нечинне розпорядження?
Невже не зрозуміло, що це є злочин?