4. Є й позитив. Віднесення будинків до комунальної власності дозволяє РДА виділяти бюджетні кошти на якісь роботи, ремонти у таких будинках.
В якості прикладу... В будинку створене ОСББ. За місяць до того закінчився термін експлуатації ліфтів. Потрібна модернізація. Це доволі дорога процедура. ОСББ таких коштів ще не має і назбирає не скоро. Прямої норми закону, яка б зобов'язувала міську владу профінансувати з бюджету, нема. ОСББ не поспішає брати будинок на баланс. КП - балансоутриимувач не поспішає списувати з балансу (своя вигода - це окрема історія). ОСББ бомбардує КП і владу запитами, скаргами .... Як результат - модернізацію виконано... Виконано у будинку, що перебуває на балансі КП, і за кошти міського бюджету. Далі можна вже ініціювати процес списання з балансу.
А чи є приклади ефективного управління будинком управителем? Що більш ризиковано - передача управління управителю чи утворення ОСББ? Для передачі будинку управителю його не треба спочатку списати з балансу КП "Керуюча компанія"? (У нас ліфти вже небезпечні для життя, а КП
обіцяє попросити владу включити наш будинок до якоїсь "програми ремонту будинків" на наступний рік для поточного ремонту сходових клітин.)