'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.


Відповідь

Ім'я:
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:

Вкладення:
(Clear Attachment)
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 24000KB, maximum individual size 8000KB
Verification:

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: PanGen
« : 15 Травня 2012, 14:19:05 »

Хочу поделится информацией как от этой услуги избавились жители одного из дворов (4 дома) нашего городка. Всё оказалось банально просто. Они собрались на центральной площади, практически организовали гражданские слушания, вызвали мэра, начальника КП, те в свою очередь взяли с собой своих лизоблюдов и произошел диалог между руководством города и простыми жителями. Бабушки старались изо всех сил - кричали, некоторые плакали, кулаками махали, угрожали выборами и высказывали свое недовольство деятельностью власти. Результат - решением горсовета для жителей этого двора услуга "прибирання прибудинкової территорії" отменена!
Как бы своих бабок подговорить к такой маленькой революции?!
Автор: PanGen
« : 22 Березня 2012, 22:25:37 »


Питання неякісного надання послуги ( чи ненадання її зовсім) та перерахунок плати за послугу у разі таких відхилень  вирішується шляхом подання Актів-претензій. Відсутність реагування на Акти-претензії є підставою для подання скарг до ОМС, до АМКУ, до Управління захисту прав споживачів, та врешті-решт до суду.
Якщо виконавець послуги систематично не виконує свої обов`язки, то ОМС може відсторонити його та призначити іншого виконавця.

Я Вас понял. Другого пути как систематическое составление актов-претензий просто нет. Жаль! Очень жаль, что не ту страну назвали Гондурасом...
Спасибо за консультацию!
Автор: Юрій Васильович
« : 22 Березня 2012, 12:32:48 »

Тобто якісь обов`язкові послуги є і у вільній країні.
Я считаю, что обязательные услуги должны быть качественными. Обязательная услуга, которая предоставляется некачественно, автоматически становится необязательной.
Питання неякісного надання послуги ( чи ненадання її зовсім) та перерахунок плати за послугу у разі таких відхилень  вирішується шляхом подання Актів-претензій. Відсутність реагування на Акти-претензії є підставою для подання скарг до ОМС, до АМКУ, до Управління захисту прав споживачів, та врешті-решт до суду.
Якщо виконавець послуги систематично не виконує свої обов`язки, то ОМС може відсторонити його та призначити іншого виконавця.
Автор: PanGen
« : 21 Березня 2012, 21:24:57 »

Может в Конституции можно найти какие-то лазейки? Подскажите, знающие! Это последняя соломинка...
Автор: Олександр
« : 21 Березня 2012, 20:38:23 »

Неужели я, как гражданин свободной страны не имею права выбора :-X?!?
Неужели Вы считаете, что являетесь гражданином свободной страны?
Все познается в сравнении (все относительно).
Свобода не бывает абсолютной.
А наши граждане мне напоминают попугая, который всю жизнь просидел в клетке - когда двери открыли, он не захотел улетать.
Свобода есть достаточная, но ею не хотят пользоваться - ментальность мешает.
Кто людям запрещал голосовать правильно, кто запрещает пользоваться европейскими правами человека, которые Украина признала?
Кто заставляет давать взятки? Неуважать себя?
На все нужно время - если было рабство 300 лет, то за 20 лет ментальность не изменить.
Автор: Nimfa
« : 21 Березня 2012, 20:21:19 »

Неужели я, как гражданин свободной страны не имею права выбора :-X?!?
Неужели Вы считаете, что являетесь гражданином свободной страны?
Автор: PanGen
« : 21 Березня 2012, 20:04:50 »


Тобто якісь обов`язкові послуги є і у вільній країні.

Я считаю, что обязательные услуги должны быть качественными. Обязательная услуга, которая предоставляется некачественно, автоматически становится необязательной.
Автор: Тетяна Academia
« : 21 Березня 2012, 18:02:13 »

Нет слов одни выражения!!! Это получается безвыходная ситуация?!? Это чистой воды "затягивание гаек" и превращение населения в безропотное быдло! Неужели я, как гражданин свободной страны не имею права выбора :-X?!?
Таку позицію вважаю неправомірною.
Раніше і на цьому сайті і на сайтах попередниках піднімались питання прав споживачів ЖКП.
Слід розуміти, що вимагати реалізації прав слід одночасно з виконанням обов`язків.
Також слід враховувати особливість надання житлово-комунальних послуг.

Стаття 1. ЗУ Про ЖКП.
житлово-комунальні послуги - результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та перебування осіб у жилих і нежилих приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил;
Стаття 16.
Комунальні послуги надаються споживачу безперебійно, за винятком часу перерв на: ...

Для захисту своїх прав та законних інтересів споживачі ЖКП повинні чітко усвідомлювати такі особливості надання та споживання ЖКП.
1. Господарська діяльність, спрямована на забезпечення умов проживання, здійснюється безперервно. Незалежно від чиїхось бажань чи небажань. Оплачувати за ці послуги споживач зобов`язаний незалежно від укладеного/неукладеного письмового договору, проживання/непроживання споживача тощо.

2. Споживач має право щодо тарифів.
- щоб рівень цін/тарифів був у відповідності до розміру економічно обґрунтованих витрат на їх виробництво;
- щоб була відкритість, доступність та прозорість структури цін/тарифів для споживачів та суспільства;
(ст. 30 ЗУ Про ЖКП)
Щоб тарифи встановлювались відповідно до вимог закону (ст. 31 ЗУ Про ЖКП).
Кияни з зими 2006 року добиваються дотримання цієї вимоги. Судові рішення в адміністративних справах - на форумі.

3. Споживач має право щодо кількості та якості ЖКП:
- щоб оплата житлово-комунальних послуг була у відповідності до їх наявності, кількості та якості;
- щоб була відповідальність виконавців/виробників за недотримання вимог стандартів, нормативів, норм, порядків та правил
Споживач має право на зменшення розміру плати за надані послуги в разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості в порядку, визначеному договором або законодавством (ст. 20 ЗУ Про ЖКП). Реалізується це право шляхом подання актів-претензій та здійснення перерахунків за ненадані послуги або послуги неналежної якості. Добровільно ЖЕО не виконується, питання вирішується в рамках цивільного судочинства.
Автор: Юрій Васильович
« : 21 Березня 2012, 17:28:57 »

Автор: PanGen:
Цитувати
Нет слов одни выражения!!! Это получается безвыходная ситуация?!? Это чистой воды "затягивание гаек" и превращение населения в безропотное быдло! Неужели я, как гражданин свободной страны не имею права выбора
В різних містах ОМС для зменшення тарифу й самі видаляють деякі послуги чи складові послуг. Наприклад: Прибирання парадних ( платити не треба але й прибирати доводиться самим), Освітлення в допоміжних приміщеннях ( теж платити менше, але ЖЕО відключає напругу в підвалах взагалі). Тобто ті послуги й роботи які не впливають на стан конструктивних єлементів та інженерних мереж. Стосовно тих послуг, які  впливають на стан конструктивних єлементів та інженерних мереж, то і раніш для відмови потрібно було надати гарантіїї балансоутримувачу, що мешканці самі і за свій кошт забезпечуватимуть їх виконання. У випадку прибирання прибудинкової теритроії Ви можете спробувати звернутися до ОМС з проханням повернути Ту ситуацію: "Уборкой территории занимались всегда сами жители и было намного чище". Але вірогідність того, що Ваше прохання задовольнять дуже низька, бо якщо у Вас не створено ОСББ, то, у разі незадовільного санітарного стану території, немає до кого примінити штрафні санкції.
Стосовно : "Неужели я, как гражданин свободной страны не имею права выбора ?",
Ось витяг з однієї статті про поівняння тарифів "у нас" та "у них":
Цитувати
А теперь посмотрим  как происходит функционирование системы ЖКХ и сколько оно стоит населению в Германии.
Жилая плата составляется из нескольких составляющих: услуги домоуправления , коммунальные услуги и коммунальная касса. Данная жилая плата перечисляется на счет домоуправления, там ее распределяют дальше.
1) Услуги домоуправления. В Германии, любой дом, имеет свое домоуправление (т.е. управляющую компанию). Подобные услуги в Германии возложены на частные организации. Они отвечают за поддержание порядка и чистоты в доме, обеспечение дома коммунальными услугами, а так же за своевременную их оплату жильцами. В обязанности домоуправления входит и проведение крупных или мелких ремонтов здания, а так же мест общественного пользования. Стоимость услуг домоуправления в среднем составляет от 20 до 40 евро. Сумма складывается от объема оказываемых услуг и от самого дома.
Тобто якісь обов`язкові послуги є і у вільній країні.
Автор: PanGen
« : 21 Березня 2012, 15:37:54 »

Автор: PanGen:
Цитувати
А какой пункт Постановы убрал эту возможность?

Цитувати
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
                        П О С Т А Н О В А
                    від 1 червня 2011 р. N 869
                               Київ
          ...

Нет слов одни выражения!!! Это получается безвыходная ситуация?!? Это чистой воды "затягивание гаек" и превращение населения в безропотное быдло! Неужели я, как гражданин свободной страны не имею права выбора :-X?!?

Редагування: Виправлено межі цитування.
Автор: Юрій Васильович
« : 21 Березня 2012, 13:57:47 »

Автор: PanGen:
Цитувати
А какой пункт Постановы убрал эту возможность?

Цитувати
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
                        П О С Т А Н О В А
                    від 1 червня 2011 р. N 869
                               Київ
          Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги
   { Додатково див. Постанову Окружного адміністративного суду міста Києва
     N 2а-12409/11/2670 ( v1240805-11 ) від 09.11.2011 }
 
     З метою забезпечення єдиного для  всіх  регіонів  підходу  до формування  тарифів  у  сфері  житлово-комунальних  послуг Кабінет Міністрів України  п о с т а н о в л я є:

     1. Затвердити такі, що додаються:

     Порядок формування тарифів на теплову    енергію,  її виробництво, транспортування    та    постачання,   послуги   з централізованого опалення і постачання гарячої води;

     Порядок формування тарифів на  централізоване  водопостачання та водовідведення;

     Порядок формування  тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;

     Порядок розрахунку роздрібного тарифу на електричну енергію;

     Порядок встановлення роздрібних  цін  на  природний  газ  для населення.

    2. Внести  до  постанов Кабінету Міністрів України зміни,  що додаються.

     3. Раді  міністрів  Автономної  Республіки  Крим,   обласним, Київській  та  Севастопольській  міським державним адміністраціям, органам місцевого  самоврядування  вжити  заходів  до  неухильного дотримання затверджених цією постановою порядків.

     4. Визнати такими,  що втратили чинність,  постанови Кабінету Міністрів України згідно з переліком, що додається.

Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО
                             постановою Кабінету Міністрів України
                                   від 1 червня 2011 р. N 869

                              ЗМІНИ,
       що вносяться до постанов Кабінету Міністрів України

 
     1. У  Порядку  формування  тарифів  на  послуги  з  вивезення побутових відходів,  затвердженому постановою  Кабінету  Міністрів України  від  26  липня 2006 р.  N 1010 ( 1010-2006-п ) (Офіційний вісник України,  2006 р.,  N 30, ст. 2137; 2007 р., N 16, ст. 586;
2009 р., N 51, ст. 1737):

     пункт 8 після слова "рідкі" доповнити словом ", небезпечні";
     абзац четвертий    пункту    15   після   слів   "необоротних матеріальних" доповнити словами "і нематеріальних";
     в абзаці першому пункту 24 слово "Програма" замінити  словами "Інвестиційна програма підприємства у сфері".

    2. У  постанові  Кабінету  Міністрів  України  від  20 травня 2009 р.  N 529 ( 529-2009-п ) "Про затвердження Порядку формування тарифів  на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і Типового  договору  про  надання  послуг  з  утримання будинків  і  споруд  та прибудинкових територій" (Офіційний вісник України, 2009 р., N 40, ст. 1353):

     1) у постанові ( 529-2009-п ):
     у назві постанови ( 529-2009-п )  слова  "Порядку  формування тарифів  на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і" виключити;

     абзац другий пункту 1 виключити;


     2) у  Типовому  договорі  про  надання  послуг  з   утримання будинків  і  споруд  та  прибудинкових  територій  ( 529-2009-п ), затвердженому зазначеною постановою:

     у пункті  2  слова  "затвердженого  (погодженого)"   замінити словом "встановленого";
     у тексті  Типового  договору  ( 529-2009-п ) слова "власником нежитлового приміщення"  замінити  словами  "власником,  орендарем нежитлового приміщення".


Тобто скасовано не "пункт с такой возможностью",  а весь "Порядок...."(абзац другий пункту 1(це і є :"...Порядок формування  тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій") виключити - примітка моя, Ю.В.) , один з пунктів якого передбачав таку можливість. Новий "Порядок..." ( в редакції ПКМУ № 869") просто не передбачає такої можливості.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/869-2011-п/page3
Автор: Тетяна Academia
« : 21 Березня 2012, 12:51:23 »

А какой пункт Постановы убрал эту возможность?
Ви можете самостійно знайти відповідь на це питання.
Слід прочитати ПКМУ № 529 та ПКМУ № 869.
Автор: PanGen
« : 21 Березня 2012, 12:43:56 »


Слід сказати, що така можливість була чисто теоретичною (для відмови від послуги потрібні підписи всіх співвласників квартир та нежитлових приміщень).

З прийняттям Постанови КМУ від 1 червня 2011 р. N 869 "Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги" ця можливість зникла і теоретично.
А какой пункт Постановы убрал эту возможность?
Автор: PanGen
« : 21 Березня 2012, 12:32:39 »

Споживачам лишається механізм подання актів-претензій.
Это конечно действенный способ, но требует времени и регулярности.
Может у кого есть еще варианты?
Автор: PanGen
« : 21 Березня 2012, 12:08:53 »

Щодо послуги прибирання прибудинкової території. Оплачувати її повинні споживачі у випадку, коли ЖЕО чи ОСББ отримало Державний акт на володіння чи постійне користування цією територією відповідно до ст. 42, 126 ЗК України.
Добиватись цього доведеться в суді. Бо добровільно від нарахувань та вимог ніхто не відмовиться.

З судової практики - рішення Солом`янського райсуду у справі Бреничів прти КП Дирекція, набрало законної сили після проходження апеляційної інстанції. http://gro-za.org/forum/index.php?topic=4756.0.html
В резолютивній частині рішення: "Визнати безпідставним нарахування плати за обслуговування будинку та прибудинкової території в умовах відсутності державного акту на прибудинкову територію"

Спасибо! Это будет один из способов борьбы!

Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email