'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.


Відповідь

Ім'я:
Email:
Тема:
Іконка повідомлення:

Вкладення:
(Clear Attachment)
(Вкладення)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 24000KB, maximum individual size 8000KB
Verification:

підказка: натисніть alt+s для відправлення або alt+p для перегляду повідомлення


Повідомлення в цій темі

Автор: Gelo
« : 01 Березня 2018, 11:13:00 »

Услышал. Понял. Ошибался. Надо делать не ради того чтобы было по закону, чтобы было еще и "доступним і зрозумілим для пересічного громадянина". Спасибо за науку.
Автор: Юрій Васильович
« : 01 Березня 2018, 04:58:20 »

Як завжди, "спор ради спора"....
Так простіше... Чи то тексти вигадувати - голову "ламати", чи накидати посилань, а ОМСи вже хай СОБІ голови "ламають"...
Навіть дурню зрозуміло, що мова про Мінрегіон. ОМСам "голову ламати"... Тобто користуватися посиланнями для складення тексту. А хто готував для ОМСів? Мінрегіон...
Одна страница это очень скромное утверждение. Уже проверял, сколько - их 13 страниц без дополнения.
А де Ви в мене вичитали про печатні сторінки?  Стоінка документу на сайті http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1529-17  Документ займає дві сторінки, але друга - лише підпис. А на першій ще сам наказ місце займає. Тож  текст правил з додатком займають менше сторінки. Для такого документу то мало.
 
Только там есть дальше оговорка, указывающая на допустимость применения типовых правил не только специалистами ОМС
Це норма закону. Тому вона продубльована.
Из чего следует, что текст типового является "доступним і зрозумілим для пересічного громадянина".
Ні. Доступним і зрозумілим він може бути лише якщо є доступний і зрозумілий. А не тому що дозволений до застосування. Он ЦПКУ  затверджений до застосування, а Ви стільки питань по ньому маєте, бо він  Вам незрозумілий. Тому, у разі відсутності місцевих правил, можна застосовувати типові. По закону. Але є потреба розробляти місцеві бо типові виявилися не просто типовими, а взагалі рамковими, максимально скороченими. Непридатними для практичного застосування...
 
Забота о гражданах это хорошо, но напрасно. НПА позаботилось о гражданах раз можно применять Типовое и в последующем им пользоваться гражданами.
Цікаво, як?. Прийшов на пляж і читаєш : "потрібно дотримуватися приписів водного кодексу". А на кладовищі: "Не порушуйте ДСанПіН 2.2.2.028-99".
Є ще один нюанс. На пункти правил   треба посилатися в  адмінпротоколах... В такому вигляді правила мало придатні для цього.
Можно  залишити правила рамковими, якщо деякі розділи викласти як додатки до них у вигляді окремих правил.
Автор: Gelo
« : 01 Березня 2018, 00:27:35 »

Кто в лес, а кто по  дрова...
Ви завжди вигадуєте щось своє, про що співрозмовник навіть не думав, а не тільки не говорив...
Меня не пропускаете покритиковать, а сам...  надо точнее свои мысли вслух..  Да ладно, с этим бесконечным изложением мыслей в письмо..
Цитувати
"Простіше...",  то про Центральнй орган, а не про ОМС і місцевих "активістів".
Кто знает о чем здесь думал Ю.В.? Поэтому, Кто в лес, а кто по  дрова...
Цитувати
Саме Мінрегіон собі спростив роботу, вклавшися у одну сторінку. Для нього це прийнятно,
Одна страница это очень скромное утверждение. Уже проверял, сколько - их 13 страниц без дополнения. В действующих правилах ОМС - 11,5 18 страниц. Выяснял для других целей (определял объем для анализа), но вот информация пригодилась и здесь.
Цитувати
бо Типові правила призначені для спеціалістів, які на їх підставі розроблятимуть місцеві.
Это справедливо отмечено 
Цитувати
Ці Типові правила є підставою для розроблення і затвердження органами місцевого самоврядування правил благоустрою населеного пункту
Только там есть дальше оговорка, указывающая на допустимость применения типовых правил не только специалистами ОМС
Цитувати
У разі якщо відповідною ... міською радою не прийнято рішення про затвердження правил благоустрою населеного пункту застосовуються ці Типові правила.
Из чего следует, что текст типового является "доступним і зрозумілим для пересічного громадянина".
Цитувати
ОМС таким чином діяти не може. Текст правил від ОМС повинен бути доступним і зрозумілим для пересічного громадянина.
Забота о гражданах это хорошо, но напрасно. НПА позаботилось о гражданах раз можно применять Типовое и в последующем им пользоваться гражданами.
Цитувати
А відповідно до закону правила повинні регулювати не менше 8-ми "питань"
Конечно не мешало бы проверить текст правил на соответствие наличия 8-и пунктов, но эта проверка необходима при самостоятельном составлении. Принимая за основу Типовое правило необходимость в проверке отпадает. Все включено.
Автор: Юрій Васильович
« : 28 Лютого 2018, 22:23:08 »

Кто в лес, а кто по  дрова...
Ви завжди вигадуєте щось своє, про що співрозмовник навіть не думав, а не тільки не говорив...
"Простіше...",  то про Центральнй орган, а не про ОМС і місцевих "активістів".
Саме Мінрегіон собі спростив роботу, вклавшися у одну сторінку. Для нього це прийнятно, бо Типові правила призначені для спеціалістів, які на їх підставі розроблятимуть місцеві.
ОМС таким чином діяти не може. Текст правил від ОМС повинен бути доступним і зрозумілим для пересічного громадянина.
А відповідно до закону правила повинні регулювати не менше 8-ми "питань"
Цитувати
2. Правила включають:
     1)  порядок  здійснення  благоустрою  та  утримання територій об'єктів благоустрою;
     2)  вимоги  до  впорядкування територій підприємств, установ, організацій;
     3)   вимоги  до  утримання  зелених  насаджень  на об'єктах благоустрою - територіях загального користування;
     4)  вимоги до утримання будівель і споруд інженерного захисту території;
     5) вимоги до санітарного очищення території;
     6)   розміри   меж   прилеглої  до  підприємств,  установ  та організацій території у числовому значенні;
     7) порядок розміщення малих архітектурних форм;
     8)   порядок   здійснення   самоврядного   контролю  у  сфері благоустрою населених пунктів;
     9) інші вимоги, передбачені цим та іншими законами.
Автор: Gelo
« : 28 Лютого 2018, 19:58:24 »

Так не сколько проще, сколько справедливей. Отработать текст, значит открыть все указанные НПА и наиболее важные и необходимые пункты внести в новые правила. Вот здесь и заковырка, кто и на каком основании будет определять важные пункты из НПА. Естественно исполком. Естественно будет пропущено многое, что обременяет ОМС. Помимо этого могут быть искажения, которые уже находили в метражах. Поэтому,на мой взгляд, указание ссылок НПА будет справедливо не для "ламания" головы, а для установления законности в возникшем вопросе. Представьте, написать проект правил с указанием необходимых пунктов из НПА. Мнение будет субъективное, что взять из НПА, что не столь важно. Исполком совместно с юристами "докажут" несоответствия в таком проекте. Пока будем дорабатывать эти несоответствия они примут свои правила. Мне кажется выбранный путь более надежный и законоустойчивый. 
Может не все так страшно, как предполагается. анализ покажет.
Цитувати
3. Ці Типові правила є підставою для розроблення і затвердження органами місцевого самоврядування правил благоустрою населеного пункту відповідно до статті 34 Закону України «Про благоустрій населених пунктів». У разі якщо відповідною сільською, селищною або міською радою не прийнято рішення про затвердження правил благоустрою населеного пункту застосовуються ці Типові правила.
Тем более для применения Типовых правил за основу есть законные основания. ОМС не принимал решения об утверждении правил, соответствующих типовым.
Автор: Юрій Васильович
« : 28 Лютого 2018, 18:29:04 »

Обратил внимание на обилие ссылок в типовом на НПА, посмотрим.
Так простіше... Чи то тексти вигадувати - голову "ламати", чи накидати посилань, а ОМСи вже хай СОБІ голови "ламають"...
Автор: Gelo
« : 28 Лютого 2018, 14:55:52 »

Навіщо їх скасовувати? ОМС може просто їх підправити... Видалити суперечності, якщо такі є. Типові правила зробили рамковими... До них багато чого можна і навіть треба додавати.
Ви вже знайши суперечності? Окрім метражу?
Соберу информацию. Сравню действующее правило с типовыми, сделаю анализ. Обратил внимание на обилие ссылок в типовом на НПА, посмотрим. Время достаточно. Сессия, кажется, 30 марта. На нее не успею подготовиться. Не уложусь с регламентом, надо подавать 9 или 10 марта.
 Сейчас пошло депутатское обращение по Р 348 и Р 143. Посмотрим прохождение юридического отдела. На следующей неделе будет результат. Потом сессия. Да и депутату сразу два обращения не осилить (свои дела есть). Обращения ведь надо понять и разобраться, чтобы об этом где то говорить и отстаивать.   
Автор: Юрій Васильович
« : 28 Лютого 2018, 14:17:23 »

ЗУ "Про прокуратуру" то ось http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1697-18/page
Автор: Юрій Васильович
« : 28 Лютого 2018, 14:13:47 »

Разобрался
Цитувати
Стаття 23. Подання
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1789-12/page 
Це скасований закон....
С такими доводами, ОМС теперь отменит правила. Осталось изложить и ....
Навіщо їх скасовувати? ОМС може просто їх підправити... Видалити суперечності, якщо такі є. Типові правила зробили рамковими... До них багато чого можна і навіть треба додавати.
Ви вже знайши суперечності? Окрім метражу?
Автор: Gelo
« : 28 Лютого 2018, 13:51:22 »

(Ви ж самі це зрозуміли...).
Думалось, возможно существуют общие нормы требующие в отношении разных НПА.
Прямых норм нет, но в системной связи определенные нормы имеют силу, очень убедительную. С такими доводами, ОМС теперь отменит правила. Осталось изложить и ....

Цитувати
Все це зазначалося не один раз, і у Ваших темах теж...
Забывается., сколько лет прошло  ;D  Повторение, мать учения.
Автор: Юрій Васильович
« : 28 Лютого 2018, 13:21:48 »

Що сумного?  Повинні привести свої акти у відповідність законодавству.
Опять должны.....
На каком основании эти твердые утверждения?
Див. http://gro-za.org/forum/index.php?topic=9957.msg60317.html#msg60317    Далі ст. 34 ЗУ "Про благоустрій населених пунктів" (Ви ж самі це зрозуміли...).
Припустимо ОМС не приведе свій акт у відповідність до чинного законодавства... То що буде?
1. Особи, яких він стосується (юридичні і фізичні), відмовляться виконувати його в тій частині, яка суперечить законодавству:
Цитувати
"Стаття 19. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
{Офіційне тлумачення положення частини другої статті 19 див. в Рішенні Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009}
А, у разі судових спорів з приводу цих відмов, суди застосовуватимуть акти, що мають вищу юридичну силу...
2. Будь-хто, кого стосується цей акт,  може  звернутися до ОМС на підставі ЗУ "Про звернення громадян" з пропозицією привести свій акт у відповідність до норм чинного законодавства... На що ОМС :
Цитувати
"Стаття 19. Обов'язки органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, засобів масової інформації, їх керівників та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг
Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов'язані:
...
- скасовувати або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням;
- забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв'язку з заявою чи скаргою рішень;
- письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення;
- у разі визнання заяви чи скарги необгрунтованою роз'яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення;
У разі відмови - адмінпозов. А у разі ігнорування звернення, скарга до Уповноваженого з прав людини Верховної Ради України та/або адмінпозов.
Все це зазначалося не один раз, і у Ваших темах теж...
Автор: Gelo
« : 28 Лютого 2018, 11:09:19 »

Разобрался
Цитувати
Стаття 23. Подання

     Подання  -  це акт реагування прокурора на виявлені порушення закону з вимогою (вимогами) щодо:

4)  скасування нормативно-правового акта, окремих його частин або приведення його у відповідність із законом;
     
     Подання  може бути внесено….. органам місцевого самоврядування,   

У   разі   відхилення   подання  в  цілому  чи  частково  або неповідомлення  прокурора про результати розгляду подання, а також якщо подання не вносилося, прокурор може звернутися до суду щодо:

          2)  визнання  протиправним рішення чи окремих його положень і щодо  скасування  або  визнання  нечинним  рішення чи окремих його положень; 
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1789-12/page 
Цитувати
При цьому Конституційний Суд України зазначає, що право прокурора оскаржувати до суду рішення органів місцевого самоврядування не є абсолютним, оскільки у Конституції України закріплено, що її норми є нормами прямої дії, а отже, звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина, як і право на оскарження в суді рішень органів місцевого самоврядування гарантується безпосередньо на підставі Конституції України кожному (частина третя статті 8, частина друга статті 55

Однак, як вважає Конституційний Суд України, це не позбавляє орган місцевого самоврядування права за власною ініціативою або ініціативою інших заінтересованих осіб змінити чи скасувати прийнятий ним правовий акт (у тому числі і з мотивів невідповідності Конституції чи законам України).).
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/v007p710-09
Смущает, решение КСУ относительно приведения нормативных документов в соответствие, которые действовали до принятия Конституции. Хотя определенные цитаты из него прямо в "яблочко", по теме.
Цитувати
  В самому НПА, що затвердить типові, повинно бути зазначено вимогу приведення рішень ОМС у відповідність до типових. 
Так оно и есть. Думалось, возможно существуют общие нормы требующие в отношении разных НПА.

Теперь можно обрабатывать материал по  Правилам.
Автор: Gelo
« : 27 Лютого 2018, 22:17:07 »

               
цитати Юрія Васильовича
Цитувати
до затвердження "Типових правил...", ОМС мають право затверджувати місцеві правила на загальних підставах. Після появи "Типових правил..." вони повинні будуть місцеві правила привести у відповідність до типових. В самому НПА, що затвердить типові, повинно бути зазначено вимогу приведення рішень ОМС у відповідність до типових. Це звичайна практика.
Должны.....
Що сумного?  Повинні привести свої акти у відповідність законодавству.
Опять должны.....
На каком основании эти твердые утверждения?
Автор: Юрій Васильович
« : 27 Лютого 2018, 18:59:48 »

Що сумного?  Повинні привести свої акти у відповідність законодавству.
Автор: Gelo
« : 27 Лютого 2018, 16:54:45 »

Конституція
Цитувати
Стаття 144.  .... зупиняються у встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду.
ЗУ "Про місцевее самоврядування"
Цитувати
Ст. 59 10.  ....визнаються незаконними в судовому порядку.
Неужели все так печально.
Надеялся на Закон Про благоустрій населених пунктів
Цитувати
  Стаття 34. Правила благоустрою території населеного пункту

     1.  Правила  благоустрою  території населеного пункту (далі -
Правила)  -  нормативно-правовий  акт,  яким установлюються вимоги
щодо благоустрою території населеного пункту.

     Правила  розробляються на підставі Типових правил благоустрою
території  населеного  пункту ( z1529-17 ) (далі - Типові правила)
для  всіх  сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами
місцевого самоврядування. 
Согласно требованию ст.34 правила должны быть разработаны и соответствовать Типовым правилам. Существующие правила были приняты на законном основании, т.к. в период из утверждения не существовало Типовых. После принятия Типовых правил ОМС  должны привести свой нормативный акт в соответствие с законом. Мне кажется, что в данном случае применение ст. 144 не подлежит. Ведь отказа о  пересмотре и принятии нового Правила от ОМС не поступало.
Как это понимать - зупиняються у встановленому законом порядку з одночасним зверненням до суду? Что значит в установленном законом порядке, на основании чего и кто останавливает? Кто обращается в суд? Конституция уверена в невозможности урегулирования без суда или запрещает отменять незаконное решение без суда?


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email