Верховная Рада на следующей пленарной неделе – 15-18 октября – рассмотрит во втором чтении законопроект о верификации субсидий. Об этом сообщила председатель парламентского комитета по вопросам социальной политики и защиты прав ветеранов Галина Третьякова... По ее словам, Конституционный суд остановил верификацию за неурегулированность вопроса формирования баз данных, которые собирал Минфин для проведения верификации. Законопроект, который сейчас готовится к рассмотрению, регулирует спорные вопросы.
У п"ятницю на засіданні ВРУ виступав з трибуни депутат Олег Медуниця, жорстко критикував окремі частини "Положення про надання субсидій", вказував на їх несправедливість, та вимагав від уряду скасування окремих вимог "Положення". Знайшов стенограму виступу депутата О.Медуниці на засіданні 19.10.18р. -
У п'ятницю вже було оголошено про внесення змін до "Порядку...". Чекаємо на оприлюднення... Інформація на форумі вже була: https://gro-za.org/forum/index.php?topic=9115.msg62374#msg62374 Депутат з провладної партії та фракції. Тобто це звичайний піар... Матиме змогу бахвалитись: "Я виступив і Кабмін дослухався". Реально, знав завчасно... Але однаково зумів і "пальцем у небо" попасти... З вистпу:
Цитувати
Далі. Третя категорія громадян – це розлучені родини. Якщо батько розвівся із мамою, залишилася дитина, то чому мама, яка вже 10 років, як розведена, має шукати доходи батька і носити їх в Департамент соціального захисту? Він вже створив другу сім'ю, живе невідомо де, але органи соціального захисту вимагають довідку про членів родини, які колись були членами родини. Зрозуміло, аліменти беріть і обліковуйте. Але як можна доходи брати, де він вже в іншій родині живе, може він там вже отримує субсидію? Тому ці три категорії громадян, які штучно позбавлені права на субсидію, я вимагаю, щоб уряд…
Розлучені не є членами родини... Зараз подружжя, члени яких зареєстровані за різними адресами, спеціально розлучаються, щоб мати менший дохід, що враховується під час призначення субсидії... Якщо десь УПСЗН діє не так, то це порушення, яке треба оскаржувати... Аліменти (як отримуваний дохід) зараз не обліковують. П. 10 "Положення...":
Цитувати
До сукупного доходу також не враховуються: аліменти, отримані на дітей;
Якщо їх обліковувати, то розмір субсидії зменшиться . Аліменти зараз не виключаються з доходу того, хто їх платить. От це планують виправити... Можливо депутат "чув дзів, та не знає де він"...
У п"ятницю на засіданні ВРУ виступав з трибуни депутат Олег Медуниця, жорстко критикував окремі частини "Положення про надання субсидій", вказував на їх несправедливість, та вимагав від уряду скасування окремих вимог "Положення". Знайшов стенограму виступу депутата О.Медуниці на засіданні 19.10.18р. -
(click to show/hide)
Цитувати
ГОЛОВУЮЧИЙ. Дякую. Будь ласка, колеги, я зараз запрошую до слова народного депутата Медуницю. І, якщо я правильно розумію, у нас ще залишається для виступів слово народним депутатам Дерев'янку, Силантьєву і Кошелєвій. І ми на цьому закінчуємо нашу роботу.
13:36:52 МЕДУНИЦЯ О.В. Шановні колеги! Шановні виборці! Сьогоднішній мій виступ присвячений темі субсидій, вірніше, темі ненадання субсидій, які масово розпочалися після прийняття і вступу в силу постанови уряду від 1 травня цього року, коли штучно було цією постановою обмежено право значної категорії громадян на отримання субсидій. Яких саме категорій це стосується? В першу чергу це тих осіб, які не сплачують єдиний соціальний внесок. Відповідно сотні тисяч громадян позбавлені права на субсидію. Але у нас об'єктивно є такі громадяни, які не можуть платити єдиний соціальний внесок, їм ні з чого платити. Наприклад, мами, які виховують дітей-інвалідів. Вони живуть на пенсію по догляду за дитиною, з пенсії не платиться єдиний соціальний внесок. Вони, відповідно, позбавлені цього права. Це несправедливо і це дискримінаційно для цієї малозабезпеченої категорії громадян. Наприклад, ті люди, які не отримують заробітної плати, мають заборгованість по заробітній платі, до речі, на державних підприємствах. Нема заробітної плати, є заборгованість, відповідно, роботодавець не платить ЄСВ. І ці люди, яких держава позбавила заробітної плати, позбавлені тепер і субсидій. Тому я вимагаю, щоб ця категорія громадян була включена в постанову уряду, щоб ця постанова була змінена, і відновлена була справедливість по відношенню до тих людей, які об'єктивно не можуть платити єдиний соціальний внесок. Друга категорія громадян – це ті, які не проживають за місцем своєї реєстрації. Інші громадяни, які володіють помешканням, змушені подавати довідки про доходи тих людей, які там, ну, об'єктивно, не проживають, виїхали за кордон. Цю несправедливість також треба усунути, тому що треба брати доходи для бази обрахування субсидій тих людей, які фактично там ведуть домогосподарство, які там проживають. Адже всякі бувають обставини, і ці люди, які виїхали, не можна, це несправедливо брати і обліковувати їхні доходи. Далі. Третя категорія громадян – це розлучені родини. Якщо батько розвівся із мамою, залишилася дитина, то чому мама, яка вже 10 років, як розведена, має шукати доходи батька і носити їх в Департамент соціального захисту? Він вже створив другу сім'ю, живе невідомо де, але органи соціального захисту вимагають довідку про членів родини, які колись були членами родини. Зрозуміло, аліменти беріть і обліковуйте. Але як можна доходи брати, де він вже в іншій родині живе, може він там вже отримує субсидію? Тому ці три категорії громадян, які штучно позбавлені права на субсидію, я вимагаю, щоб уряд…
ГОЛОВУЮЧИЙ. Будь ласка, 30 секунд завершити.
МЕДУНИЦЯ О.В. …включив цю категорію громадян в постанову, і вони могли нормально отримувати субсидію, так, як вони отримували це раніше, і відмінив ці драконівські дискримінаційні обмеження. Дякую. http://iportal.rada.gov.ua/meeting/stenogr/show/6933.html
(click to show/hide)
На парламентських виборах 2012 року Олег Медуниця був обраний народним депутатом України від партії Всеукраїнське об'єднання «Батьківщина» по одномандатному мажоритарному виборчому округу № 157. За результатами голосування отримав перемогу набравши 41,75% голосів виборців. У Верховній Раді став членом Комітету з питань бюджету. На парламентських виборах 2014 року вдруге був обраний народним депутатом України від партії «Народний фронт» по одномандатному мажоритарному виборчому округу № 157.
Під час звернення за отриманням субсидії, особа підисує
Цитувати
даємо згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, майно, необхідних для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення.
Якщо я буду подавати заяву на субсидії то напишу - "Даю згоду на обробку моїх персональних даних, вказаних в моїй заяві та декларації, за умови додержання при їх обробці умов, що містяться в рішенні КСУ від 11 жовтня 2018 р. №7-р/2018, справа №1-123/2018(4892/17)".
КСУ такого не вказував... Він вказав, що не можна наділяти Мінфін правом на отримання персональних даних НЕОБМЕЖЕНО. Потрібно визначитися з межами дискреції. Тобто визначити перелік тих даних, які є необхідними для здійснення функцій Мінфіну. Щоб не вимагали зайвого...
Потрібно уточнити. Він вказав, що не можна наділяти Мінфін правом на отримання БЕЗ ЗГОДИ ОСОБИ персональних даних НЕОБМЕЖЕНО. Потрібно визначитися з межами дискреції. Тобто визначити перелік тих даних, які є необхідними для здійснення функцій Мінфіну. Щоб не вимагали зайвого... Абз. 2 п.
Цитувати
Для отримання та обробки таких персональних даних Міністерство фінансів України не потребує отримання на це згоди фізичних осіб. {Абзац другий пункту 40 розділу VI із змінами, внесеними згідно із Законом № 1789-VIII від 20.12.2016}
залишається чинним. З урахуванням Рішення КСУ про невідповідність абз. 1 в частині отримання інформації, "що містить персональні дані", весь пункт виглядатиме як? Так?
Цитувати
40. Установити, що під час здійснення повноважень з контролю за дотриманням бюджетного законодавства в частині моніторингу пенсій, допомог, пільг, субсидій, інших соціальних виплат Міністерство фінансів України має право на безоплатне отримання інформації, що містить банківську таємницю, персональні дані, та на доступ до автоматизованих інформаційних і довідкових систем, реєстрів та банків даних, держателем (адміністратором) яких є державні органи або органи місцевого самоврядування.
{Абзац перший пункту 40 розділу VI в редакції Закону № 1789-VIII від 20.12.2016}
Для отримання та обробки таких персональних даних Міністерство фінансів України не потребує отримання на це згоди фізичних осіб.
{Абзац другий пункту 40 розділу VI із змінами, внесеними згідно із Законом № 1789-VIII від 20.12.2016}
{Розділ VI доповнено пунктом 40 згідно із Законом № 914-VIII від 24.12.2015}
Чи ще треба щось викреслити? Чекаємо на появу відкоригованого тексту... Але... Ще раз. Мова йде про отримання даних без згоди особи...
Подивимось як змінювалась кількість грошей передбачена в бюджеті на субсидії наприклад з 2002 р. по 2018р., та кількість субсидіантів. .... Кількість осіб, що потребувала субсидій у 2002 р.(січень-листопад) складала 594.000,00 осіб, а в 2017 р. кількість осіб, які потребують субсидії склала 6,92 млн. сімей. Тому я і написав, що після 1995 р. декілька років призначення субсидій не було настільки актуально для населення, як наприклад у 2016-2018 р.
Ви написали дурню! А тепер шукаєте виправдання. Збільшення видатків на субсидії актуальне для держави, бо їх треба знайти... Але збільшення відбувається не тількии через зростання кількості субсидіантів, а і через збільшення тарифів. Порівнювати просто кількість субсидіантів 2002р. та 2017-18р.р. не є коректним. Скасування на законодавчому рівні пільг на комунальні послуги цілій "купі" споживачів теж є причиною збільшення кількості субсидіантів у останні роки. Крім того не можна порівнювати 90-ті роки з 2002-2006р.р. Різний стан економіки, різний стан з виплатою зарплат... Крім того у різні роки було різне ставлення до наявності боргів у претендентів на субсидування. з 1996р
Цитувати
У виняткових випадках з урахуванням обставин, що склалися, термін погашення заборгованості може бути подовжений за рішенням районних, районних у містах Києві і Севастополі державних адміністрацій та виконавчих органів міських і районних рад або утворених ними комісій. Виплата субсидій не припиняється, якщо протягом терміну призначення субсидій виникнення боргів за житлово-комунальні послуги підтверджується відповідними документами про затримку у виплаті заробітної плати, пенсії тощо. На новий термін субсидія призначається за умови укладення угоди про обов'язкову сплату визначеної частки вартості житлово-комунальних послуг в міру погашення заборгованості з виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших видів державної допомоги.
13. Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає відділу (управлінню) субсидій довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні, за формами, затвердженими Мінпраці, та відомості про забезпеченість житловою площею та комунальними послугами за формами, затвердженими Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними, Київською і Севастопольською міськими державними адміністраціями. У разі виникнення до 1 грудня 2006 р. заборгованості з платежів за житлово-комунальні послуги субсидія призначається за умови укладення громадянином з підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг договорів про реструктуризацію заборгованості. {Абзац перший пункту 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 765 (765-2007-п) від 23.05.2007 }
з 23.07.2011р поняття «старі борги» знову зникає. Проте виникає «борг по обов’язковим платежам
Цитувати
13. Для призначення субсидії громадянин, особа якого посвідчується паспортом або іншим документом, подає органу праці та соціального захисту населення довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні, за формами, затвердженими Мінпраці. { Абзац перший пункту 13 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 765 ( 765-2007-п ) від 23.05.2007, N 621 (621-2010-п) від 14.07.2010, N 774 ( 774-2011-п ) від 06.07.2011 }
Цитувати
20. Надання раніше призначеної субсидії припиняється: … У разі коли через несплату громадянином відповідної частки житлово-комунальних послуг надання субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг припинено, громадянин набуває право на її призначення на наступний період після подання документів, що підтверджують погашення заборгованості, яка виникла за період отримання субсидії. { Пункт 20 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 765 ( 765-2007-п ) від 23.05.2007; із змінами, внесеними згідно з Постановою N 774 (774-2011-п) від 06.07.2011 }
Кількість осіб, що потребувала субсидій у 2002 р.(січень-листопад) складала 594.000,00 осіб, а в 2017 р. кількість осіб, які потребують субсидії склала 6,92 млн. сімей.
При цьому, якщо загальна прогнозна кількість отримувачів субсидій на тверде паливо та скраплений газ розрахована Мінфіном на 2003 рік у кількості 527,9 тис. осіб, то за даними Державного комітету статистики України фактична їх кількість лише за січень-листопад 2002 року склала 594,1 тис. осіб, тобто на 66,2 тис. особи більше, ніж враховано у розрахунках на 2003 рік.
594,1 тис. то "отримувачів субсидій на тверде паливо та скраплений газ". Тобто без врахування отримувачів інших жкп... Практично 594,1 тис. то лише негазифіковані будинки садибного типу (опалення вугіллям та газобалонна установка на зрідженому газі для приготування їжі). А 6,92 млн. сімей, то взагалі.
Я мав на увазі, коли теперішній уряд різко підвищив ціну на газ, то декларувалось, що отримати субсидію буде дуже просто, і спочатку так і було, але коли обсяг субсидій перевийшов якусь певну межу, то спохватились(ще в минулому році), і почали активно знищувати "простоту" отримання субсидій, і вони таки в цьому досягли успіхів...
Подивимось "Порядок..." станом на 23.09.2010р.
І було наведено умови отримання субсидії у 2010р., які ніяк не можна назвати простими... Простота (у останні роки ) стосувалася лише процедури звернення - можно не ходити особисто, зменшено кількість потрібних для надання заявником довідок (УПСЗН повинне само витребовувати).
У 2015 році обсяг виплачених за програмою житлових субсидій коштів складе від 17-18 млрд до 20 млрд гривень при запланованому обсязі в розмірі 24,5 млрд гривень, повідомив Розенко. Зазначимо, субсидії за новою реформованою системою отримують вже 5 млн сімей, тоді як у минулому році субсидії отримували 1 млн домогосподарств. https://ua.112.ua/ekonomika/na-zhytlovi-subsydii-v-biudzhet-2016-zakladeno-35-mlrd-hryven-279424.html
Цитувати
27 Січня 2018 Отримувачів субсидії стало більше Роком раніше, в грудні 2016- го, одержувачами субсидій було всього 4 млн 398,8 тис. сімей із 15 млн 33 тис. Виходить, за минулий рік число одержувачів субсидій зросла більш ніж на 50%. Якщо в 2016-му субсидії нараховувались лише кожному третьому домогосподарству (29,3%), то в 2017-му - майже кожному другому (46,2%). https://ukr.segodnya.ua/economics/enews/prognozy-naschet-subsidiy-sbylis-ne-vse-1108616.html
Цитувати
17.12.2015 На 2016 рік місцевим бюджетам передбачено субвенцію з держбюджету у розмірі 35 млрд гривень на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій) та асенізаційні послуги. Це зазначено в опублікованому проекті держбюджету на майбутній рік. https://ua.112.ua/ekonomika/na-zhytlovi-subsydii-v-biudzhet-2016-zakladeno-35-mlrd-hryven-279424.html
Цитувати
13-10-2015 Чому громадяни не біжать за субсидіями? Нагадаємо, що в своїх численних телевізійних виступах Яценюк обіцяв, що вже до червня субсидії отримають до 30% або приблизно 5 млн сімей в Україні, тобто субсидуванням будуть охоплені близько 15 млн осіб. У свою чергу, міністр Розенко також заспокоював громадян обіцянками про те, що нова спрощена система призначення субсидій дозволить у 2015 році отримати державну допомогу 4,5-5 млн сімей, тоді як в 2014 році субсидії отримували тільки 1,2 млн сімей. На добру справу субсидування уряд пообіцяв виділити до 2015 року 24 млрд гривень, а в урядовому проекті бюджету на 2016 рік на ці цілі планується закласти 43 млрд гривень. Правда, на тлі величезного стрибка тарифів у 2014-2015 роках навіть обіцяна цифра в 5 млн сімей та 15 млн чоловік виглядає не такою вже й значною. https://ukr.media/ukrain/245151/
Цитувати
26 Жовтня 2011 p. ЖКГ та бюджет 2012 р. За досвідом двох минулих років ситуація була наступна. На кінець 2010 року заборгованість підприємств ТКЕ за спожитий газ була на рівні 6 млрд грн. Складалась катастрофічна ситуація. Лише наприкінці року на погашення цієї заборгованості було виділено 2,4 млрд грн. А вже за результатами першого півріччя виділили ще 3,6 млрд грн. Тобто минулорічну заборгованість перекрили. Але тепер з'явилась заборгованість за спожитий вже в цьому році газ. За підрахунками експертів, до кінця року борги складуть близько 7 млрд грн. Нещодавно у ЗМІ з'явилась інформація про те, що Кабінет Міністрів України передбачив у 2012 році збільшення на 41,18 % відрахувань на погашення різниці в тарифах на газ для населення, до 12 млрд грн. Відповідна сума коштів закладена в проекті Закону України «Про Державний бюджет України на 2012 рік». Але знайти цієї графи в проекті бюджету нам так і не вдалося. Зараз Мінрегіон сподівається, що після другого читання в бюджеті на ЖКГ в 2012 році буде виділено 6-8 млрд грн. Про це у своїй доповіді заявив Міністр житлово-комунального господарства, розвитку будівництва та ЖКГ Анатолій Близнюк. «Я розумію, що 27 млрд грн, які були подані нами у бюджетному запиті, ми не отримаємо, але 6-8 млрд буде» - сказав він. http://jkg-portal.com.ua/ua/publication/one/zhkg-u-byudzhet-2012-mzh-pershoyu-drugoyu19949
Цитувати
Про Державний бюджет України на 2010 рік Субвенція спеціального фонду на: надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепловодопостачання, квартирної плати(утримання будинків) ВСЬОГО 3 604 367,0 грн. http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2154-17
Цитувати
17.04.2003 | Рахункова палата На відміну від 2002 року, розрахунок витрат по субсидіях на тверде паливо і скраплений газ на 2003 рік проводився Мінфіном на підставі фактичної кількості отримувачів як у 2001 році, так і за 7 місяців 2002 року, залежно від того, за який період склалася більша величина (кількість одержувачів субсидій). При цьому, якщо загальна прогнозна кількість отримувачів субсидій на тверде паливо та скраплений газ розрахована Мінфіном на 2003 рік у кількості 527,9 тис. осіб, то за даними Державного комітету статистики України фактична їх кількість лише за січень-листопад 2002 року склала 594,1 тис. осіб, тобто на 66,2 тис. особи більше, ніж враховано у розрахунках на 2003 рік. Крім того, за даними Держкомстату, фактичний обсяг призначених субсидій у січні-листопаді 2002 року становив 153,7 млн. грн., заборгованість бюджетів з виплати таких субсидій - 101,2 млн. грн. (у тому числі готівкою - 68,9 млн. гривень). Виходячи з обсягів фактичного споживання та заборгованості, потреба в коштах (без урахування грудня) повинна становити не менше 254,9 млн. грн., проте Мінфіном визначено обсяг витрат на надання субсидій на тверде паливо і скраплений газ на 2003 рік у сумі 145,6 млн. грн., який не забезпечить потребу в повному обсязі. http://www.ac-rada.gov.ua/control/main/uk/publish/article/39351?cat_id=38964
Отже, за даними Держкомстату, фактичний обсяг призначених субсидій у січні-листопаді 2002 року становив 153,7 млн. грн. Кількість отримувачів субсидій на тверде паливо та скраплений газ розрахована Мінфіном на 2003 рік у складала 527,9 тис. осіб Мінфіном було визначено обсяг витрат на надання субсидій на тверде паливо і скраплений газ на 2003 рік у сумі 145,6 млн. грн В 2009 р. було заплановано 2.33млрд. грн. на субсидії http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/835-17 В 2010 р. було закладено в бюджет 3.6 млрд. грн. на субсидії населенню. На 2011 р. було закладено в 7 млрд. грн. http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2857-17 В 2012 р. планувалося на субсидії 6-8 млрд грн. В 2014 р. субсидії отримували 1.2 млн. населення. На 2015 р. уряд обіцяв виділити на субсидії 24 млрд. грн. На 2016 рік місцевим бюджетам передбачено субвенцію з держбюджету у розмірі 35 млрд гривень На 2016 р. - 43 млрд. грн. в 2016-му субсидії нараховувались кожному третьому домогосподарству (29,3%) https://ukr.media/ukrain/245151/ в 2017-му субсидії нараховувались майже кожному другому (46,2%) В бюджеті-2018 на субсидії закладалося 70 млрд гривень В бюджет 2019-му на субсидії закладається сума 55 млрд гривень. Тобто, якщо порівняти(в доларах) обсяг призначених субсидій в 2002-2003 р. з 2018 р., то отримаємо такі цифри - січень листопад 2002 р. обсяг витрат на субсидії = 153.000.000,00грн./5.35=28,59 млн. долл.(приблизно 0,63долл. на кожного громадянина з розрахунку 45млн. населення. А у 2018 р. 70.000.000.000,00 грн/28=2.5 млрд. долл.(приблизно 59,52 долл. на кожного громадянина з розрахунку 42 млн. населення). Кількість осіб, що потребувала субсидій у 2002 р.(січень-листопад) складала 594.000,00 осіб, а в 2017 р. кількість осіб, які потребують субсидії склала 6,92 млн. сімей. Тому я і написав, що після 1995 р. декілька років призначення субсидій не було настільки актуально для населення, як наприклад у 2016-2018 р.
До того ж "Положення про надання субсидій" не є законом а тому як вказав КСУ в цьому Рішенні - "через відсутність будь-яких меж дискреції, встановленої законом, щодо подальших дій з інформацією, яка містить персональні дані, унеможливлюється навіть мінімальний захист суб’єкта персональних даних, не забезпечується передбачуваність застосування зазначених положень Кодексу". Тобто межі дискреції в "Положенні про надання субсидій" повинно бути встановлено законом. А його нема. Отже, на мою думку, висновок КСУ стосовно "Положення" має бути подібним до висновку стосовно "Перехідних положень Кодексу".
Будь ласка, готуйте звернення... Хай Вам щастить. Тільки слід враховувати
Під час звернення за отриманням субсидії, особа підисує
Цитувати
даємо згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, майно, необхідних для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення.
на мою думку, якщо КСУ вказав, що надання Міністерству фінансів права безоплатного отримання персональних даних про особу є свавіллям, то повинно бути визнано свавіллям і надання такого права Мінсоцполітики в Положені про надання субсидій прийнятому КМУ.
Перше. Бюджетний кодекс приймався ВРУ, а не міністерствами, тому це не свавілля міністерств. От якби мінфін затребував про Вас інформацію, що виходить за межі потрібного для наданняя Вам субсидії, ото б було вже свавілля. Друге. КСУ не робив такого висновку, який зробили Ви
КСУ такого не вказував... Він вказав, що не можна наділяти Мінфін правом на отримання персональних даних НЕОБМЕЖЕНО. Потрібно визначитися з межами дискреції. Тобто визначити перелік тих даних, які є необхідними для здійснення функцій Мінфіну. Щоб не вимагали зайвого...
Мільйони громадян виживали у ті 90-ті завдяки субсидії... Які були черги... Відмови у наданні субсидій через борги...
Підтверджую. Тоді в містах України був прихований голод через масові звільнення, невиплату зарплат, гіперінфляцію, девальвацію і т.д. Сім'я завідувача мого відділу, професора, який тоді помер, збирала кропиву і вживала її в їжу, заварювали чай з вишневих гілок і т.і.
Багато років після 1995 р. субсидіями мало хто користувався, і питання навколо призначень їх були малоактуальні...
Нецензурна лексіка на форумі заборонена, а "цензурних" слів тут не застосуєш... Випадок з розряду "Слов нет, остались одни выражения"... Мільйони громадян виживали у ті 90-ті завдяки субсидії... Які були черги... Відмови у наданні субсидій через борги...
Я мав на увазі, коли теперішній уряд різко підвищив ціну на газ, то декларувалось, що отримати субсидію буде дуже просто, і спочатку так і було, але коли обсяг субсидій перевийшов якусь певну межу, то спохватились(ще в минулому році), і почали активно знищувати "простоту" отримання субсидій, і вони таки в цьому досягли успіхів...
Подивимось "Порядок..." стааном на 23.09.2010р.
Цитувати
5. Субсидія не призначається, якщо:
1) у житлових приміщеннях (будинках) зареєстровані працездатні громадяни працездатного віку, які не працювали і не навчалися у загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих навчальних закладах I-IV рівня акредитації за денною формою навчання та не були зареєстровані у службі зайнятості населення як такі, що шукають роботу, протягом трьох місяців, що передують місяцю звернення за призначенням субсидії (крім громадян, які доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку; громадян, які доглядають за дітьми, що потребують догляду протягом часу, визначеного у медичному висновку лікарсько-консультативної комісії, але не більш як до досягнення ними шестирічного віку; громадян, які мають трьох і більше дітей віком до 16 років і доглядають за ними; громадян, які доглядають за інвалідами I групи або дітьми-інвалідами віком до 18 років, або інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу, або особами, які досягли 80-річного віку; а також фізичних осіб, які надають соціальні послуги); { Підпункт перший пункту 5 в редакції Постанов КМ N 973 (973-2004-п) від 28.07.2004, N 480 (480-2009-п ) від 20.05.2009 }
2) уповноважений власник (співвласник) житла, наймач житла у державному та громадському житловому фонді, член житлово-будівельного кооперативу, власник (співвласник) житлового приміщення, на якого відкрито особовий рахунок, або будь-яка особа, що зареєстрована разом з ним у житловому приміщенні (будинку), здає за договором у найм або в оренду житлове приміщення (будинок);
3) уповноважений власник (співвласник) житла, наймач житла у державному та громадському житловому фонді, член житлово-будівельного кооперативу, власник (співвласник) житлового приміщення, на якого відкрито особовий рахунок, та особи, які зареєстровані разом з ним у житловому приміщенні (будинку), мають у своєму володінні (користуванні) чи володінні (користуванні) дружини (чоловіка, неповнолітніх дітей) у сукупності більше ніж одне житлове приміщення (будинок), загальна площа яких у сумі перевищує встановлені у пункті 4 цього Положення норми володіння чи користування загальною площею житла.
У випадках придбання житлового приміщення (будинку) субсидія для відшкодування витрат на оплату користування житлом або його утримання та комунальних послуг (водо-, тепло-, газопостачання, водовідведення, електроенергія, вивезення побутового сміття та рідких нечистот), а також на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається не раніше ніж через рік з місяця придбання;
4) уповноважений власник (співвласник) житла, наймач житла у державному та громадському житловому фонді, член житлово-будівельного кооперативу, власник (співвласник) житлового приміщення, на якого відкрито особовий рахунок, та особи, які зареєстровані разом з ним у житловому приміщенні (будинку), мають у своєму володінні чи володінні їх дружин (чоловіків, неповнолітніх дітей) більше одного автомобіля, транспортного засобу (механізму). При цьому не враховуються транспортні засоби, які згідно із законодавством не є об'єктами оподаткування (крім тракторів на гусеничному ходу).
Наявність (відсутність) у власності або володінні зазначених осіб іншого житлового приміщення (будинку) та більше ніж одного автомобіля, транспортного засобу (механізму) декларується під час подання заяви про призначення субсидії; { Підпункт 4 пункту 5 в редакції Постанови КМ N 1703 ( 1703-2006-п ) від 12.12.2006 }
5) будь-хто із зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, протягом 12 місяців перед зверненням за призначенням субсидії здійснив купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля, транспортного засобу (механізму), будівельних матеріалів, інших товарів довгострокового вжитку тощо або оплатив послуги з навчання, будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля, транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі мобільного) зв'язку тощо, крім житлово-комунальних послуг у межах норм споживання та медичних послуг, пов'язаних із забезпеченням життєдіяльності, на суму, яка на час звернення перевищує 10-кратну величину прожиткового мінімуму для зазначених осіб. При цьому враховується прожитковий мінімум, установлений та затверджений відповідно до Закону України "Про прожитковий мінімум" ( 966-14 ) осіб, які належать до основних соціальних і демографічних груп населення; { Пункт 5 доповнено підпунктом 5 згідно з Постановою КМ N 480 ( 480-2009-п ) від 20.05.2009 }
6) під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім'ї державним соціальним інспектором з'ясовано, що будь-хто із складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб, яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, має додаткові джерела для існування, не зазначені у декларації про доходи та майно (здає у найм (оренду) житлове приміщення (будинок) або його частину; працює без оформлення трудових відносин у встановленому порядку; отримує дохід від утримання худоби, птиці, інших тварин, дохід від народних промислів, використання наявної сільськогосподарської техніки, вантажної машини, мікроавтобуса тощо). { Пункт 5 доповнено підпунктом 6 згідно з Постановою КМ N 480 ( 480-2009-п ) від 20.05.2009 } ( Пункт 5 в редакції Постанови КМ N 211 ( 211-2000-п ) від 02.02.2000 )