'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Відмова у призначенні субсидії через борг  (Прочитано 31272 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

"вводилась система субсидій" у 1995 році. Це тоді "спрощеність таки була"?  :o  >:(  ;D
Багато років після 1995 р. субсидіями мало хто користувався, і питання навколо призначень їх були малоактуальні...
Я мав на увазі, коли теперішній уряд різко підвищив ціну на газ, то декларувалось, що отримати субсидію буде дуже просто, і спочатку так і було, але коли обсяг субсидій перевийшов якусь певну межу, то спохватились(ще в минулому році), і почали активно знищувати "простоту" отримання субсидій, і вони таки в цьому досягли успіхів...
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Може досить цього ПОПУЛІЗМУ? "Свавілля", "зрада" ....
По перше, вираз "свавілля" міститься в рішенні КСУ, я його тільки процитував, а не додавав від себе.
По друге, я жодного разу не висловлювався про "зраду", і навіть на неї не натякав.
Навпаки, я вважаю рішення КСУ перемогою правосуддя в Україні(а отже і в якомусь розумінні перемогою Майдану, якщо Ви вже Майдан згадали), і ніякої "зради " тут не має.
« Останнє редагування: 17 Жовтня 2018, 12:42:17 від stepan »
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Та зверніться, хто Вам забороняє...
Звернусь.
Я вже до КМУ звернувся з приводу "Положення" про субсидії.
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Можливо я не зовсім коректно висловився.
Зовсім некоректно...
Я мав на увазі, що в офіційний текст Конституції України вносяться посилання на офіційне тлумачення статей  Конституції України, і тому всі, хто керується статтями основного закону України, повинні враховувати офіційне тлумачення статей Конституції України.
В даному випадку буде внесено у текст п. 40 "Прикінцевих положень" "Бюджетного кодексу" повідомлення про визнання КСУ ОКРЕМИХ ПОЛОЖЕНЬ абз. 1 цього пункту такими, що є неконституційними... До тексту Конституції нічого вносити нема потреби.
Погоджуюсь, я висловився не коректно.
Але це рішення КСУ увійде до сукупності юридичної позиції КСУ, стосовно відповідності законів(та інших документів) України, які в майбутному можливо будуть розглядатись КСУ на предмет їх відповідності нормам ст. 32 Конституції України за чиїмсь поданням, і малоімовірно, що КСУ відійде від тої позиції, яку він зайняв у Рішенні стосовно "Перехідних положень Кодексу".
До того ж "Положення про надання субсидій" не є законом а тому як вказав КСУ в цьому Рішенні - "через відсутність будь-яких меж дискреції, встановленої законом, щодо подальших дій з інформацією, яка містить персональні дані, унеможливлюється навіть мінімальний захист суб’єкта персональних даних, не забезпечується передбачуваність застосування зазначених положень Кодексу".
Тобто межі дискреції в "Положенні про надання субсидій" повинно бути встановлено законом.
А його нема.
Отже, на мою думку, висновок КСУ стосовно "Положення" має бути подібним до висновку стосовно "Перехідних положень Кодексу".
« Останнє редагування: 17 Жовтня 2018, 14:38:51 від stepan »
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

І щодо "свавілля" в Рішенні КСУ - нижче.
То може це КСУ займається популізмом, "свавіллям" та розганяє "зраду"?
« Останнє редагування: 17 Жовтня 2018, 14:42:26 від stepan »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Багато років після 1995 р. субсидіями мало хто користувався, і питання навколо призначень їх були малоактуальні...
  :o  :o  :o  :o  :o  :o  :o
Нецензурна лексіка на форумі заборонена, а "цензурних" слів тут не застосуєш...
Випадок з розряду  "Слов нет, остались одни выражения"...
Мільйони громадян виживали у ті 90-ті завдяки субсидії... Які були черги... Відмови у наданні субсидій через борги...
Я мав на увазі, коли теперішній уряд різко підвищив ціну на газ, то декларувалось, що отримати субсидію буде дуже просто, і спочатку так і було, але коли обсяг субсидій перевийшов якусь певну межу, то спохватились(ще в минулому році), і почали активно знищувати "простоту" отримання субсидій, і вони таки в цьому досягли успіхів...
Подивимось "Порядок..." стааном на 23.09.2010р.
Цитувати
5. Субсидія не призначається, якщо:

     1)    у   житлових   приміщеннях   (будинках)   зареєстровані працездатні  громадяни  працездатного віку,  які не працювали і не навчалися   у   загальноосвітніх,   професійно-технічних,    вищих навчальних  закладах  I-IV  рівня  акредитації  за  денною  формою навчання та не були зареєстровані у службі зайнятості населення як такі,  що  шукають  роботу,  протягом трьох місяців,  що передують місяцю звернення за  призначенням  субсидії  (крім  громадян,  які
доглядають за дітьми до досягнення ними трирічного віку; громадян, які доглядають за дітьми,  що потребують  догляду  протягом  часу, визначеного у    медичному    висновку   лікарсько-консультативної комісії,  але не більш як до досягнення  ними  шестирічного  віку; громадян,  які  мають  трьох  і  більше  дітей віком до 16 років і доглядають за ними; громадян, які доглядають за інвалідами I групи або  дітьми-інвалідами  віком до 18 років,  або інвалідами I чи II групи внаслідок  психічного  розладу,  або  особами,  які  досягли 80-річного  віку;  а  також  фізичних осіб,  які надають соціальні
послуги);  { Підпункт перший пункту 5 в редакції Постанов КМ N 973 (973-2004-п)  від  28.07.2004,  N  480 (480-2009-п )  від 20.05.2009 }

     2) уповноважений власник (співвласник) житла,  наймач житла у державному     та     громадському     житловому    фонді,    член житлово-будівельного кооперативу,  власник (співвласник) житлового приміщення,  на  якого  відкрито  особовий  рахунок,  або будь-яка особа,  що  зареєстрована  разом  з  ним  у  житловому  приміщенні (будинку),   здає  за  договором  у  найм  або  в  оренду  житлове приміщення (будинок);

     3) уповноважений власник (співвласник) житла,  наймач житла у державному     та     громадському     житловому    фонді,    член житлово-будівельного кооперативу,  власник (співвласник) житлового приміщення,  на  якого  відкрито особовий рахунок,  та особи,  які зареєстровані  разом з ним у житловому приміщенні (будинку), мають у  своєму  володінні  (користуванні)  чи  володінні (користуванні) дружини (чоловіка,  неповнолітніх дітей) у сукупності  більше  ніж одне  житлове  приміщення  (будинок),  загальна  площа яких у сумі перевищує встановлені у пункті 4 цього Положення  норми  володіння чи користування загальною площею житла.

     У випадках  придбання житлового приміщення (будинку) субсидія для відшкодування витрат на оплату користування  житлом  або  його утримання  та комунальних послуг (водо-,  тепло-,  газопостачання, водовідведення,  електроенергія,  вивезення побутового  сміття  та рідких нечистот),  а також на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива призначається не  раніше  ніж через рік з місяця придбання;

     4) уповноважений власник (співвласник) житла, наймач житла у державному  та громадському житловому фонді,  член житлово-будівельного кооперативу,  власник (співвласник) житлового приміщення,  на якого відкрито особовий  рахунок,  та  особи,  які зареєстровані разом з ним у житловому приміщенні (будинку),  мають у  своєму   володінні   чи   володінні   їх   дружин   (чоловіків, неповнолітніх   дітей)  більше  одного  автомобіля,  транспортного засобу (механізму).  При цьому не враховуються транспортні засоби, які  згідно  із  законодавством не є об'єктами оподаткування (крім тракторів на гусеничному ходу).

     Наявність (відсутність) у власності або володінні  зазначених осіб  іншого  житлового  приміщення (будинку) та більше ніж одного автомобіля,  транспортного засобу (механізму) декларується під час подання заяви про призначення субсидії;
{   Підпункт   4   пункту   5  в  редакції  Постанови  КМ  N  1703 ( 1703-2006-п ) від 12.12.2006 }

     5)   будь-хто   із   зареєстрованих  у  житловому  приміщенні (будинку)  осіб,  яким  нараховується  плата за житлово-комунальні послуги,  протягом  12  місяців  перед  зверненням за призначенням субсидії  здійснив  купівлю земельної ділянки, квартири (будинку), автомобіля,    транспортного   засобу   (механізму),   будівельних матеріалів,  інших товарів довгострокового вжитку тощо або оплатив послуги  з  навчання,  будівництва, ремонту квартири (будинку) або автомобіля,  транспортного засобу (механізму), телефонного (в тому числі  мобільного) зв'язку тощо, крім житлово-комунальних послуг у межах   норм   споживання   та   медичних  послуг,  пов'язаних  із забезпеченням  життєдіяльності,  на  суму,  яка  на  час звернення перевищує  10-кратну величину прожиткового мінімуму для зазначених осіб.  При цьому враховується прожитковий мінімум, установлений та затверджений   відповідно   до  Закону  України  "Про  прожитковий мінімум"  (  966-14  ) осіб, які належать до основних соціальних і демографічних  груп  населення;  {  Пункт 5 доповнено підпунктом 5 згідно з Постановою КМ N 480 ( 480-2009-п ) від 20.05.2009 }

     6)  під час вибіркового обстеження матеріально-побутових умов сім'ї державним соціальним інспектором з'ясовано,  що будь-хто  із складу зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) осіб,  яким нараховується плата за житлово-комунальні послуги, має  додаткові джерела  для  існування,  не  зазначені у декларації про доходи та майно (здає у найм (оренду) житлове приміщення (будинок) або  його частину;  працює  без оформлення трудових відносин у встановленому порядку;  отримує дохід від утримання худоби, птиці, інших тварин, дохід     від    народних    промислів,    використання    наявної сільськогосподарської  техніки,  вантажної  машини,  мікроавтобуса тощо).  {  Пункт  5  доповнено підпунктом 6 згідно з Постановою КМ N 480 ( 480-2009-п ) від 20.05.2009 }
(  Пункт  5  в  редакції  Постанови  КМ  N  211 ( 211-2000-п ) від 02.02.2000 )
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Мільйони громадян виживали у ті 90-ті завдяки субсидії... Які були черги... Відмови у наданні субсидій через борги...
Підтверджую. Тоді в містах України був прихований голод через масові звільнення, невиплату зарплат, гіперінфляцію, девальвацію і т.д. Сім'я завідувача мого відділу, професора, який тоді помер, збирала кропиву і вживала її в їжу, заварювали чай з вишневих гілок і т.і.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

По перше, вираз "свавілля" міститься в рішенні КСУ, я його тільки процитував, а не додавав від себе.
І щодо "свавілля" в Рішенні КСУ - нижче.
То може це КСУ займається популізмом, "свавіллям" та розганяє "зраду"?
КСУ застосовував термін "свавілля" у загальному переліку і загальному розумінні. Ви ж
Оце і є свавілля міністерства(чим Мінсоцполітики, краще Міністерства фінансів?),
на мою думку, якщо КСУ вказав, що надання Міністерству фінансів права безоплатного отримання персональних даних про особу є свавіллям, то повинно бути визнано свавіллям і надання такого права Мінсоцполітики в Положені про надання субсидій прийнятому КМУ.
Перше.  Бюджетний кодекс приймався  ВРУ, а не міністерствами, тому це не свавілля міністерств. От якби мінфін затребував про Вас інформацію, що виходить за межі потрібного для наданняя Вам субсидії, ото б було вже свавілля.
Друге. КСУ не робив такого висновку,  який зробили  Ви
КСУ такого не вказував... Він вказав, що не можна наділяти Мінфін правом на отримання персональних даних НЕОБМЕЖЕНО. Потрібно визначитися з межами дискреції. Тобто визначити перелік тих даних, які є необхідними для здійснення функцій Мінфіну. Щоб не вимагали зайвого...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

До того ж "Положення про надання субсидій" не є законом а тому як вказав КСУ в цьому Рішенні - "через відсутність будь-яких меж дискреції, встановленої законом, щодо подальших дій з інформацією, яка містить персональні дані, унеможливлюється навіть мінімальний захист суб’єкта персональних даних, не забезпечується передбачуваність застосування зазначених положень Кодексу".
Тобто межі дискреції в "Положенні про надання субсидій" повинно бути встановлено законом.
А його нема.
Отже, на мою думку, висновок КСУ стосовно "Положення" має бути подібним до висновку стосовно "Перехідних положень Кодексу".
Будь ласка, готуйте звернення... Хай Вам щастить.
Тільки слід враховувати
Під час звернення  за отриманням субсидії,  особа підисує
Цитувати
даємо згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, майно, необхідних для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення.
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Подивимось "Порядок..." стааном на 23.09.2010р.
Цитувати

Подивимось як змінюваллась кількість грошей передбачена в бюджеті на субсидії наприклад з 2002 р. по 2018р., та кількість субсидіантів.
Цитувати
11 Жовтня 2018
Нагадаємо, в бюджеті-2018 на субсидії закладалося 70 млрд гривень. У 2019-му ця сума становитиме 55 млрд гривень.
https://ukr.segodnya.ua/economics/gkh/deneg-na-subsidii-ukraine-eshche-hvataet-reva-1178807.html

Цитувати
У грудні 2017 року субсидії на житлово-комунальні послуги отримували 6 млн 920,7 тис. Українських сімей з 14 млн 980 тис. Такі дані наводить "Укрстат".
https://ukr.segodnya.ua/economics/enews/prognozy-naschet-subsidiy-sbylis-ne-vse-1108616.html

Цитувати
У 2015 році обсяг виплачених за програмою житлових субсидій коштів складе від 17-18 млрд до 20 млрд гривень при запланованому обсязі в розмірі 24,5 млрд гривень, повідомив Розенко.
Зазначимо, субсидії за новою реформованою системою отримують вже 5 млн сімей, тоді як у минулому році субсидії отримували 1 млн домогосподарств.
https://ua.112.ua/ekonomika/na-zhytlovi-subsydii-v-biudzhet-2016-zakladeno-35-mlrd-hryven-279424.html

Цитувати
27 Січня 2018
Отримувачів субсидії стало більше
Роком раніше, в грудні 2016- го, одержувачами субсидій було всього 4 млн 398,8 тис. сімей із 15 млн 33 тис. Виходить, за минулий рік число одержувачів субсидій зросла більш ніж на 50%. Якщо в 2016-му субсидії нараховувались лише кожному третьому домогосподарству (29,3%),
то в 2017-му - майже кожному другому (46,2%).
https://ukr.segodnya.ua/economics/enews/prognozy-naschet-subsidiy-sbylis-ne-vse-1108616.html

Цитувати
17.12.2015
На 2016 рік місцевим бюджетам передбачено субвенцію з держбюджету у розмірі 35 млрд гривень на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій) та асенізаційні послуги. Це зазначено в опублікованому проекті держбюджету на майбутній рік.
https://ua.112.ua/ekonomika/na-zhytlovi-subsydii-v-biudzhet-2016-zakladeno-35-mlrd-hryven-279424.html

Цитувати
13-10-2015
Чому громадяни не біжать за субсидіями?
Нагадаємо, що в своїх численних телевізійних виступах Яценюк обіцяв, що вже до червня субсидії отримають до 30% або приблизно 5 млн сімей в Україні, тобто субсидуванням будуть охоплені близько 15 млн осіб. У свою чергу, міністр Розенко також заспокоював громадян обіцянками про те, що нова спрощена система призначення субсидій дозволить у 2015 році отримати державну допомогу 4,5-5 млн сімей, тоді як в 2014 році субсидії отримували тільки 1,2 млн сімей.
На добру справу субсидування уряд пообіцяв виділити до 2015 року 24 млрд гривень, а в урядовому проекті бюджету на 2016 рік на ці цілі планується закласти 43 млрд гривень.
Правда, на тлі величезного стрибка тарифів у 2014-2015 роках навіть обіцяна цифра в 5 млн сімей та 15 млн чоловік виглядає не такою вже й значною.
https://ukr.media/ukrain/245151/

Цитувати
26 Жовтня 2011 p.
ЖКГ та бюджет 2012 р.
За досвідом двох минулих років ситуація була наступна.
На кінець 2010 року заборгованість підприємств ТКЕ за спожитий газ була на рівні 6 млрд грн.
Складалась катастрофічна ситуація.
Лише наприкінці року на погашення цієї заборгованості було виділено 2,4 млрд грн.
А вже за результатами першого півріччя виділили ще 3,6 млрд грн.
Тобто минулорічну заборгованість перекрили.
Але тепер з'явилась заборгованість за спожитий вже в цьому році газ.
За підрахунками експертів, до кінця року борги складуть близько 7 млрд грн.
Нещодавно у ЗМІ з'явилась інформація про те, що Кабінет Міністрів України передбачив у 2012 році збільшення на 41,18 % відрахувань на погашення різниці в тарифах на газ для населення, до 12 млрд грн. Відповідна сума коштів закладена в проекті Закону України «Про Державний бюджет України на 2012 рік». Але знайти цієї графи в проекті бюджету нам так і не вдалося.
Зараз Мінрегіон сподівається, що після другого читання в бюджеті на ЖКГ в 2012 році буде виділено 6-8 млрд грн.
Про це у своїй доповіді  заявив Міністр житлово-комунального господарства, розвитку будівництва та ЖКГ Анатолій Близнюк.
«Я розумію, що 27 млрд грн, які були подані нами у бюджетному запиті, ми не отримаємо, але 6-8 млрд буде» - сказав він.
http://jkg-portal.com.ua/ua/publication/one/zhkg-u-byudzhet-2012-mzh-pershoyu-drugoyu19949

Цитувати
Про Державний бюджет України на 2010 рік
Субвенція спеціального фонду на: надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепловодопостачання, квартирної плати(утримання будинків)
ВСЬОГО   3 604 367,0    грн.
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2154-17

Цитувати
17.04.2003  |  Рахункова палата
На відміну від 2002 року, розрахунок витрат по субсидіях на тверде паливо і скраплений газ на 2003 рік проводився Мінфіном на підставі фактичної кількості отримувачів як у 2001 році, так і за 7 місяців 2002 року, залежно від того, за який період склалася більша величина (кількість одержувачів субсидій).
При цьому, якщо загальна прогнозна кількість отримувачів субсидій на тверде паливо та скраплений газ розрахована Мінфіном на 2003 рік у кількості 527,9 тис. осіб, то за даними Державного комітету статистики України фактична їх кількість лише за січень-листопад 2002 року склала 594,1 тис. осіб, тобто на 66,2 тис. особи більше, ніж враховано у розрахунках на 2003 рік.
Крім того, за даними Держкомстату, фактичний обсяг призначених субсидій у січні-листопаді 2002 року становив 153,7 млн. грн., заборгованість бюджетів з виплати таких субсидій - 101,2 млн. грн. (у тому числі готівкою - 68,9 млн. гривень). Виходячи з обсягів фактичного споживання та заборгованості, потреба в коштах (без урахування грудня) повинна становити не менше 254,9 млн. грн., проте Мінфіном визначено обсяг витрат на надання субсидій на тверде паливо і скраплений газ на 2003 рік у сумі 145,6 млн. грн., який не забезпечить потребу в повному обсязі.
http://www.ac-rada.gov.ua/control/main/uk/publish/article/39351?cat_id=38964

Отже, за даними Держкомстату, фактичний обсяг призначених субсидій у січні-листопаді 2002 року становив 153,7 млн. грн.
Кількість отримувачів субсидій на тверде паливо та скраплений газ розрахована Мінфіном на 2003 рік у складала 527,9 тис. осіб
 Мінфіном було визначено обсяг витрат на надання субсидій на тверде паливо і скраплений газ на 2003 рік у сумі 145,6 млн. грн
В 2009 р. було заплановано 2.33млрд. грн. на субсидії http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/835-17
В 2010 р. було закладено в бюджет 3.6 млрд. грн. на субсидії населенню.
На 2011 р. було закладено в  7 млрд. грн. http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2857-17
В 2012 р. планувалося на субсидії 6-8 млрд грн.
В 2014 р. субсидії отримували 1.2 млн. населення.
На 2015 р. уряд обіцяв виділити на субсидії 24 млрд. грн.
На 2016 рік місцевим бюджетам передбачено субвенцію з держбюджету у розмірі 35 млрд гривень
На 2016 р. - 43 млрд. грн. в 2016-му субсидії нараховувались кожному третьому домогосподарству (29,3%) https://ukr.media/ukrain/245151/
в 2017-му субсидії нараховувались майже кожному другому (46,2%)
В бюджеті-2018 на субсидії закладалося 70 млрд гривень
В бюджет 2019-му на субсидії закладається сума 55 млрд гривень.
Тобто, якщо порівняти(в доларах) обсяг призначених субсидій в 2002-2003 р. з 2018 р., то отримаємо такі цифри - січень листопад 2002 р. обсяг витрат на субсидії = 153.000.000,00грн./5.35=28,59 млн. долл.(приблизно 0,63долл. на кожного громадянина з розрахунку 45млн. населення.
А у 2018 р. 70.000.000.000,00 грн/28=2.5 млрд. долл.(приблизно 59,52 долл. на кожного громадянина з розрахунку 42 млн. населення).
Кількість осіб, що потребувала субсидій у 2002 р.(січень-листопад) складала 594.000,00 осіб, а в 2017 р. кількість осіб, які потребують субсидії склала 6,92 млн. сімей.
Тому я і написав, що після 1995 р. декілька років призначення субсидій не було настільки актуально для населення, як наприклад у 2016-2018 р.
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Ще, з сайту державної служби статистики України http://www.ukrstat.gov.ua/
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Продовження
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Продовження
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Подивимось "Порядок..." стааном на 23.09.2010р.
Цитувати
Подивимось як змінюваллась кількість грошей передбачена в бюджеті на субсидії наприклад з 2002 р. по 2018р., та кількість субсидіантів.
У городі бузина, а в Києві дядько... Коментар був про "спрощення"
Я мав на увазі, коли теперішній уряд різко підвищив ціну на газ, то декларувалось, що отримати субсидію буде дуже просто, і спочатку так і було, але коли обсяг субсидій перевийшов якусь певну межу, то спохватились(ще в минулому році), і почали активно знищувати "простоту" отримання субсидій, і вони таки в цьому досягли успіхів...
Подивимось "Порядок..." станом на 23.09.2010р.
І було наведено умови отримання субсидії у 2010р., які ніяк не можна назвати простими... Простота (у останні роки ) стосувалася лише процедури звернення - можно не ходити особисто, зменшено кількість потрібних для надання заявником довідок (УПСЗН повинне само витребовувати).
« Останнє редагування: 18 Жовтня 2018, 07:59:39 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Подивимось як змінювалась кількість грошей передбачена в бюджеті на субсидії наприклад з 2002 р. по 2018р., та кількість субсидіантів.
....
Кількість осіб, що потребувала субсидій у 2002 р.(січень-листопад) складала 594.000,00 осіб, а в 2017 р. кількість осіб, які потребують субсидії склала 6,92 млн. сімей.
Тому я і написав, що після 1995 р. декілька років призначення субсидій не було настільки актуально для населення, як наприклад у 2016-2018 р.
Ви написали дурню! А тепер шукаєте виправдання. Збільшення видатків на субсидії актуальне для держави, бо їх треба знайти... Але збільшення відбувається не тількии через зростання кількості субсидіантів, а і через збільшення тарифів. Порівнювати просто кількість субсидіантів 2002р. та 2017-18р.р. не є коректним.  Скасування на законодавчому рівні пільг на комунальні послуги цілій "купі" споживачів теж є причиною збільшення кількості субсидіантів у останні роки. 
Крім того не можна порівнювати 90-ті роки з 2002-2006р.р. Різний стан економіки, різний стан з виплатою зарплат...
Крім того у різні роки було різне ставлення до наявності боргів у претендентів на субсидування.   
 з 1996р
Цитувати
У виняткових  випадках  з урахуванням обставин,  що склалися, термін погашення заборгованості може бути подовжений  за  рішенням районних,   районних   у  містах  Києві  і  Севастополі  державних адміністрацій та виконавчих органів міських і  районних  рад  або утворених ними комісій.
     Виплата субсидій  не  припиняється,  якщо  протягом   терміну призначення   субсидій  виникнення  боргів  за  житлово-комунальні послуги підтверджується відповідними документами  про  затримку  у виплаті  заробітної плати,  пенсії тощо.  На новий термін субсидія призначається за умови  укладення  угоди  про  обов'язкову  сплату визначеної  частки  вартості  житлово-комунальних  послуг в  міру погашення  заборгованості  з  виплати  заробітної  плати,  пенсій, стипендій та інших видів державної допомоги.
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-95-%D0%BF?ed=19970922&find=1&text=%E1%EE%F0%E3#w11

з 13.12.2006р слово борг з порядку зникає

з 01.07.2007р знову з’являється 
Цитувати
13. Для   призначення   субсидії   громадянин,  особа  якого посвідчується  паспортом або іншим документом, подає відділу (управлінню) субсидій   довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої у житловому приміщенні,  за формами,  затвердженими Мінпраці,  та  відомості  про  забезпеченість  житловою  площею та комунальними послугами за формами,  затвердженими Радою  міністрів Автономної     Республіки    Крим,    обласними,    Київською і Севастопольською міськими державними адміністраціями.  У  разі виникнення  до 1 грудня  2006  р.  заборгованості  з платежів за житлово-комунальні послуги субсидія призначається за умови укладення громадянином з підприємствами-надавачами житлово-комунальних послуг договорів про реструктуризацію заборгованості. {Абзац перший пункту 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 765 (765-2007-п) від 23.05.2007 }
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-95-%D0%BF?ed=20070701&find=1&text=%E1%EE%F0%E3#w11

з 23.07.2011р  поняття «старі борги» знову зникає. Проте виникає «борг по обов’язковим платежам 
Цитувати
13.   Для   призначення   субсидії  громадянин,  особа  якого посвідчується  паспортом  або іншим документом, подає органу праці та  соціального захисту населення довідки про доходи кожної особи, зареєстрованої  у  житловому приміщенні, за формами, затвердженими Мінпраці.  { Абзац перший пункту 13 із змінами, внесеними згідно з Постановами  КМ  N  765  (  765-2007-п  )  від  23.05.2007,  N 621 (621-2010-п) від 14.07.2010,  N  774  ( 774-2011-п )  від 06.07.2011 }
Цитувати
20. Надання раніше призначеної субсидії припиняється:

У  разі  коли  через несплату громадянином відповідної частки житлово-комунальних  послуг  надання  субсидії  для  відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг припинено,  громадянин набуває право на її призначення на наступний період після  подання документів, що підтверджують погашення заборгованості, яка виникла за  період отримання субсидії. { Пункт 20 доповнено абзацом згідно з  Постановою  КМ N 765 ( 765-2007-п ) від 23.05.2007; із змінами, внесеними   згідно   з   Постановою  N  774  (774-2011-п)  від 06.07.2011 }
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-95-%D0%BF?ed=20110723&find=1&text=%E1%EE%F0%E3#w11   діяло до 01.05.2017р.     Тому кількість претендентів на субсидування змінювалася, бо не всі хотіли укладати договори реструктуризації.
Кількість осіб, що потребувала субсидій у 2002 р.(січень-листопад) складала 594.000,00 осіб, а в 2017 р. кількість осіб, які потребують субсидії склала 6,92 млн. сімей.
Взагалі, некоректне порівняння...  Бо
Цитувати
При цьому, якщо загальна прогнозна кількість отримувачів субсидій на тверде паливо та скраплений газ розрахована Мінфіном на 2003 рік у кількості 527,9 тис. осіб, то за даними Державного комітету статистики України фактична їх кількість лише за січень-листопад 2002 року склала 594,1 тис. осіб, тобто на 66,2 тис. особи більше, ніж враховано у розрахунках на 2003 рік.
594,1 тис. то "отримувачів субсидій на тверде паливо та скраплений газ". Тобто без врахування отримувачів  інших жкп...  Практично 594,1 тис. то лише негазифіковані будинки садибного типу (опалення вугіллям та газобалонна установка  на зрідженому газі для приготування їжі). А 6,92 млн. сімей, то взагалі.
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email