'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Відмова у призначенні субсидії через борг  (Прочитано 29456 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
КСУ визнав неконституційним надання Міністерству фінансів України права отримувати інформацію, що містить персональні дані
 
11.10.2018
Конституційний Суд України ухвалив Рішення у справі за конституційним поданням Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо відповідності Конституції України (конституційності) окремих положень абзацу першого пункту 40 розділу VI „Прикінцеві та перехідні положення“ Бюджетного кодексу України.
Цим Рішенням Суд визнав такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), окремі положення абзацу першого пункту 40 розділу VI „Прикінцеві та перехідні положення“ Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс) щодо права Міністерства фінансів України (далі – Міністерство) отримувати інформацію, що містить персональні дані.
За змістом абзацу першого пункту 40 розділу VI „Прикінцеві та перехідні положення“ Кодексу, окремі положення якого визнані неконституційними, під час здійснення повноважень з контролю за дотриманням бюджетного законодавства в частині моніторингу пенсій, допомог, пільг, субсидій, інших соціальних виплат Міністерство має право на безоплатне отримання інформації, що містить персональні дані, та на доступ до автоматизованих інформаційних і довідкових систем, реєстрів та банків даних, держателем (адміністратором) яких є державні органи або органи місцевого самоврядування. Для отримання та обробки таких персональних даних Міністерство не потребує отримання на це згоди фізичних осіб (абзац другий пункту 40 розділу VI „Прикінцеві та перехідні положення“ Кодексу).
Конституційний Суд України дійшов висновку, що втручання у конституційне право особи на приватне і сімейне життя вважатиметься законним у разі наявності підстав в національному законі, а також за умови, що такий закон відповідатиме конституційному принципу верховенства права. Конституційний принцип верховенства права вимагає законодавчого закріплення механізму запобігання свавільному втручанню органів публічної влади при здійсненні ними дискреційних повноважень у права і свободи особи.
Конституційний Суд України вважає, що повноваження Міністерства на безоплатне отримання інформації, що містить персональні дані, є дискреційними, а тому вкрай необхідно, щоб оспорювані положення Кодексу, які є підставою для здійснення відповідних повноважень Міністерством, узгоджувалися з конституційним принципом верховенства права, зокрема такими його елементами, як юридична визначеність та заборона свавілля.
При цьому Конституційний Суд України зауважує, що Міністерство може бути наділене повноваженнями щодо отримання та обробки інформації, що містить персональні дані, лише для досягнення легітимної мети. Проте через відсутність будь-яких меж дискреції, встановленої законом, щодо подальших дій з інформацією, яка містить персональні дані, унеможливлюється навіть мінімальний захист суб’єкта персональних даних, не забезпечується передбачуваність застосування зазначених положень Кодексу.
Тобто, на думку Конституційного Суду України, оспорюваними положеннями Кодексу не передбачено критеріїв визначення змісту та обсягу інформації, що містить персональні дані, категорій осіб як суб’єктів персональних даних, проміжків часу, яких мають стосуватися персональні дані, строків, порядку та умов їх зберігання, що унеможливлює настання відповідальності держави за можливі зловживання.
Враховуючи те, що Конституційний Суд України встановив невідповідність оспорюваних положень Кодексу такому критерію, як якість закону, відпала необхідність здійснювати перевірку, чи втручання у конституційне право особи на приватне життя шляхом отримання та обробки Міністерством її персональних даних без згоди цієї особи переслідувало якусь легітимну мету та чи були пропорційними обрані законодавцем засоби досягненню такої мети.
Отже, наведене дає Конституційному Суду України підстави стверджувати, що окремі положення абзацу першого пункту 40 розділу VІ „Прикінцеві та перехідні положення“ Кодексу щодо права Міністерства отримувати інформацію, що містить персональні дані, суперечать частині першій статті 8, частині другій статті 32 Конституції України.
Вказані положення втрачають чинність з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення.
Рішення Конституційного Суду України є обов’язковим, остаточним та таким, що не може бути оскаржено.
http://ccu.gov.ua/sites/default/files/docs/7-p_2018.pdf
http://www.ccu.gov.ua/novyna/ksu-vyznav-nekonstytuciynym-nadannya-ministerstvu-finansiv-ukrayiny-prava-otrymuvaty

Чому це рішення стосується тільки Міністерства фінансів?
А Мінсоцполітики що, може отримувати персональні дані без згоди особи?
Цитувати
Інформація про призначені житлові субсидії вноситься структурним підрозділом з питань соціального захисту населення до Єдиного державного реєстру отримувачів житлових субсидій, держателем якого є Мінсоцполітики.

Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення мають право робити запити та безоплатно отримувати у строк до 10 календарних днів від інших підприємств, установ і організацій інформацію, необхідну для призначення житлових субсидій та проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за їх призначенням.
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/329-2018-%D0%BF
« Останнє редагування: 12 Жовтня 2018, 14:26:57 від stepan »
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Хоч я Лукаш і не поважаю, але ж вона юрист фаховий -
« Останнє редагування: 13 Жовтня 2018, 13:38:58 від stepan »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Чому це рішення стосується тільки Міністерства фінансів?
А Мінсоцполітики що, може отримувати персональні дані без згоди особи?
Рішенням КСУ визнано неконституційними  "окремі положення" абз. 1 п. 40 "Прикінцевих положень" Бюджетного кодексу. Цей пункт визначає права Мінфіну.   До чого тут Мінсоцполітики?
Під час звернення  за отриманням субсидії,  особа підисує
Цитувати
даємо згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, майно, необхідних для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення.
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Чому це рішення стосується тільки Міністерства фінансів?
А Мінсоцполітики що, може отримувати персональні дані без згоди особи?
Рішенням КСУ визнано неконституційними  "окремі положення" абз. 1 п. 40 "Прикінцевих положень" Бюджетного кодексу. Цей пункт визначає права Мінфіну.   До чого тут Мінсоцполітики?
Під час звернення  за отриманням субсидії,  особа підисує
Цитувати
даємо згоду на обробку персональних даних про сім’ю, доходи, майно, необхідних для призначення житлової субсидії, та оприлюднення відомостей щодо її призначення.

Про доступ до персональних даних особи, які вона вказала в заяві та декларації для призначення субсидїї питань не має, нехай має доступ.
Питання в тому, що пункт "ПОЛОЖЕННЯ про порядок призначення житлових субсидій", Мінсоцполітики може використовувати для безоплатного отримання інших персональних даних про особу, які вона не вказувала у заяві та декларації :
Цитувати
Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення мають право робити запити та безоплатно отримувати у строк до 10 календарних днів від інших підприємств, установ і організацій інформацію, необхідну для призначення житлових субсидій та проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за їх призначенням.
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/329-2018-%D0%BF
що так само на мою думку не відповідає Конституції, як і " абзац перший пункту 40 розділу VI „Прикінцевих та перехідних положеннь“ бюджетного Кодексу України, ухваленого ВР 8 липня 2010 р., і які КСУ визнав неконституційними, та такими, що втрачають чинність в своїй постанові №7-р/2018 від 11 жовтня 2018 р., який вважає, що -
Цитувати
повноваження Міністерства на безоплатне отримання інформації, що містить персональні дані, є дискреційними, а тому вкрай необхідно, щоб оспорювані положення Кодексу, які є підставою для здійснення відповідних повноважень Міністерством, узгоджувалися з конституційним принципом верховенства права, зокрема такими його елементами, як юридична визначеність та заборона свавілля. http://ccu.gov.ua/sites/default/files/docs/7-p_2018.pdf
« Останнє редагування: 16 Жовтня 2018, 07:26:38 від stepan »
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
У Мінсоцполітики розповіли про оформлення субсидії лише на фактично проживаючих
09.10.2018

Субсидію можна отримати лише на тих, хто фактично проживає в оселі
Члени домогосподарства, які змінили фактичне місце проживання, можуть бути виключені при розрахунку субсидії після надання підтверджуючих документів до спеціальної комісії. Про це сьогодні під час експертної дискусії повідомив директор директорату сім`ї і соціальної підтримки населення Міністерства соціальної політики Віталій Музиченко, передає кореспондент РБК-Україна.
"Ми розширили повноваження комісії. Ці комісії створені при кожній райадміністрації і виконкомі облради для того, щоби, зокрема, розглядати індивідуальні випадки в домогосподарствах... Комісіям делеговане право приймати рішення про виключення окремих членів домогосподарств із складу при розрахунку субсидії", - розповів він. 
Музиченко пояснив, що виключення особи зі складу домогосподарства при нарахуванні субсидії відбувається на підставі відповідних документів.
"Як правило, це відбувається на підставі підтверджуючих документів, тобто, на підставі довідки з місця роботи в іншому місті, довідки з житлової організації, договору оренди, найму житла чи довідки про термінове лікування... Але існують випадки, коли особа не може надати жодного підтверджуючого документу", - розповів представник Мінсоцполітики.
У такому випадку, за його словами, здійснюється обстеження матеріально-побутових умов проживання домогосподарства.
https://www.rbc.ua/ukr/news/minsotspolitiki-rasskazali-oformlenii-subsidii-1539080361.html
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
Міністерство фінансів продовжить верифікацію субсидій та інших державних допомог
12.10.2018 р.

11 жовтня Конституційний суд України визнав неконституційними деякі положення Бюджетного кодексу України, які дають Міністерству фінансів України право отримувати інформацію, що містить персональні дані. Поважаючи позицію Конституційного суду та визнаючи верховенство права, Мінфін буде повною мірою виконуватиме його рішення.
Проте це рішення не впливає на процес верифікації, адже у ході цього процесу дані про отримувачів державних допомог деперсоніфікуються. Інформація, яку Мінфін аналізує та порівнює, походить з автоматизованих інформаційних систем, реєстрів та баз даних. При цьому Мінфін жодним чином не втручається в особисте і сімейне життя громадян.
«Верифікація державних виплат спрямована на те, щоб допомогу з державного бюджету отримували саме ті, кому вона потрібна. Бюджетні кошти повинні витрачатись ефективно і прозоро, а допомога – надаватись адресно. В цьому зацікавлені не тільки ті наші співгромадяни, яким дійсно необхідна допомога держави, а й усі чесні платники податків. Економічний добробут громадян – це і є та легітимна мета, яку переслідує Мінфін, здійснюючи верифікацію субсидій,» - сказала в.о. Міністра фінансів Оксана Маркарова.
Мінфін розробив і подав на розгляд Кабінету Міністрів України проект Закону України «Про верифікацію та моніторинг державних виплат». Цей закон дозволить законодавчо врегулювати основні правові та організаційні засади здійснення верифікації державних виплат в Україні і зніме ті застереження, які виникли у Конституційного суду.
Довідково
Мінфін здійснює повноваження з контролю за дотриманням бюджетного законодавства у частині моніторингу пенсій, допомог, пільг, субсидій, інших соціальних виплат, визначені Бюджетним кодексом України, з дотриманням Конституції України, законів України «Про захист персональних даних», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про банки та банківську діяльність», інших норм законодавства і лише в інтересах економічного добробуту та прав людини.
Механізм здійснення верифікації визначено постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2016 року № 136 «Про затвердження Порядку здійснення верифікації та моніторингу достовірності інформації, поданої фізичними особами для нарахування та отримання соціальних виплат, пільг, субсидій, пенсій, заробітної плати, інших виплат, що здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів Пенсійного фонду України, фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування».
Друга частина статті 32 Конституції України: «Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини».
https://www.minfin.gov.ua/news/view/ministerstvo-finansiv-prodovzhyt-veryfikatsiiu-subsydii-ta-inshykh-derzhavnykh-dopomoh?category=novini-ta-media&subcategory=vsi-novini
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Про доступ до персональних даних особи, які вона вказала в заяві та декларації для призначення субсидїї питань не має, нехай має доступ.
Питання в тому, що пункт "ПОЛОЖЕННЯ про порядок призначення житлових субсидій", Мінсоцполітики може використовувати для безоплатного отримання інших персональних даних про особу, які вона не вказувала у заяві та декларації :
Цитувати
Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення мають право робити запити та безоплатно отримувати у строк до 10 календарних днів від інших підприємств, установ і організацій інформацію, необхідну для призначення житлових субсидій та проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за їх призначенням.
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/329-2018-%D0%BF
Річ у тім, що претендент на отримання субсидії вказує у заяві і декларації не всі дані, які потрібні для вирішення питання, бо зміст цих бланків максимально спрощено. Претендента звільнено від надання  багатьох даних,  які УПСЗН може отримати з реєстрів та від відповідних органів і підприємств. До того ж претендент може не надати (приховати) деякі дані, які унеможливлюють надання субсидії...  Тому обмежитися даними особи "які вона  вказувала у заяві та декларації" не можливо.
« Останнє редагування: 17 Жовтня 2018, 04:19:45 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення мають право робити запити та безоплатно отримувати у строк до 10 календарних днів від інших підприємств, установ і організацій інформацію, необхідну для призначення житлових субсидій та проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за їх призначенням.
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/329-2018-%D0%BF
що так само на мою думку не відповідає Конституції, як і " абзац перший пункту 40 розділу VI „Прикінцевих та перехідних положеннь“ бюджетного Кодексу України,
Порівняйте
Цитувати
Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення мають право робити запити та безоплатно отримувати у строк до 10 календарних днів від інших підприємств, установ і організацій інформацію, необхідну для призначення житлових субсидій та проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за їх призначенням.
та
Цитувати
40. Установити, що під час здійснення повноважень з контролю за дотриманням бюджетного законодавства в частині моніторингу пенсій, допомог, пільг, субсидій, інших соціальних виплат Міністерство фінансів України має право на безоплатне отримання інформації, що містить банківську таємницю, персональні дані, та на доступ до автоматизованих інформаційних і довідкових систем, реєстрів та банків даних, держателем (адміністратором) яких є державні органи або органи місцевого самоврядування.
{Абзац перший пункту 40 розділу VI в редакції Закону № 1789-VIII від 20.12.2016}
Різницю бачите?  В другому випадку не визначено які саме "персональні дані" - не визначено меж дискреції...
« Останнє редагування: 17 Жовтня 2018, 06:31:52 від Юрій Васильович »
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

(click to show/hide)
Цікавить питання - чи прийме КСУ заяву про роз"яснення його рішення?
І хто з такою заявою може звернутись до суду в даному випадку?
Той, хто вказаний в ст. 271 ЦПК, чи будь хто?
Адже рішення КСУ входять до тексту Конституції, та стосуються всіх.
(click to show/hide)
« Останнє редагування: 17 Жовтня 2018, 07:54:29 від stepan »
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Річ у тім, що претендент на отримання субсидії вказує у заяві і декларації не всі дані, які потрібні для вирішення питання, бо зміст цих бланків максимально спрощено. Претендента звільнено від надання  багатьох даних,  які УПСЗН може отримати з реєстрів та від відповідних органів і підприємств. До того ж претендент може не надати (приховати) деякі дані, які унеможливлюють надання субсидії...  Тому обмежитися даними особи "які вона  вказувала у заяві та декларації" не можливо.
До 1 травня цього року даних вказаних у заяві та декларації для призначення субсидії було достатньо для призначення її, а після 1 травня цього року вже стало даних не достатньо...
Оце і є свавілля міністерства(чим Мінсоцполітики, краще Міністерства фінансів?), на яке вказав КСУ в своєму рішенні.
А чому зміст бланків заяви та декларації максимально спрощений?
Тому, що коли вводилась система субсидій, то Мінсоцполітики декларував максимальну спрощеність процедури отримання субсидій для населення, і на початку спрощеність таки була. а потім почалось свавілля міністерства.
« Останнє редагування: 17 Жовтня 2018, 08:08:06 від stepan »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цікавить питання - чи прийме КСУ заяву про роз"яснення його рішення?
І хто з такою заявою може звернутись до суду в даному випадку?
Прийме. Від учасника конституційного провадження, який брав участь у справі.
Той, хто вказаний в ст. 271 ЦПК, чи будь хто?
До чого тут ЦПК? КСУ керується ЗУ "Про Конституційний Суд України":
Цитувати
Стаття 95. Усунення описок у тексті акта Суду і роз’яснення порядку виконання актів Суду
1. Суд після офіційного оприлюднення акта Суду може з власної ініціативи або за заявою учасника конституційного провадження, який брав участь у справі, усунути допущені у відповідному акті описки.
2. Суд за клопотанням учасника конституційного провадження, який брав участь у справі, може роз’яснити порядок виконання рішення, висновку Суду.
Після отримання відповідного клопотання Суддя-доповідач упродовж одного місяця здійснює підготовку питання до розгляду на засіданні Суду.
3. Про усунення описок або про роз’яснення порядку виконання рішення, висновку Суду постановляється ухвала, яка є складовою відповідного рішення, висновку Суду.
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2136-19  "Регламентом КСУ":
Цитувати
§ 76. Усунення описок у тексті акта Суду і роз'яснення порядку виконання актів Суду
1. Суд після офіційного оприлюднення акта Суду за результатами конституційного провадження може з власної ініціативи або за заявою учасника конституційного провадження, який брав участь у справі, усунути допущені у відповідному акті описки (неточності, редакційні або технічні огріхи, які не впливають на зміст акта).
2. Суд за клопотанням учасника конституційного провадження, який брав участь у справі, може роз'яснити порядок виконання рішення, висновку Суду.
3. Заява, клопотання, зазначені в пунктах 1, 2 цього параграфа, передаються Судді-доповідачу у справі, в якій прийнято відповідний акт.
4. Суддя-доповідач у справі упродовж одного місяця здійснює підготовку питання до розгляду та направляє матеріали головуючому на засіданні Великої палати, Сенату, які ухвалили такий акт. Відповідний Сенат, Велика палата розглядають матеріали невідкладно на найближчому пленарному засіданні.
5. Ухвала про усунення описок або про роз'яснення порядку виконання рішення, висновку Суду постановляється на пленарному засіданні Сенату чи Великої палати в порядку, визначеному пунктом 6 § 53, пунктом 6 § 55 Регламенту.
6. Ухвала про усунення описок або про роз'яснення порядку виконання рішення, висновку Суду є складовою відповідного рішення, висновку Суду, оприлюднюється на Веб-сайті та розсилається в тому самому порядку, в якому розсилався відповідний акт Суду.
§ 78. Вирішення питань, пов'язаних з невиконанням рішень та недодержанням висновків Суду
1. Суд на засіданні вирішує питання, пов'язані з невиконанням рішень та недодержанням висновків Суду, за наслідками моніторингу стану виконання рішень та додержання висновків Суду.
2. Суд може звернутися з письмовим запитом до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб з метою отримання інформації, відповіді на запитання або роз'яснення про дії (заходи), спрямовані на виконання рішень та додержання висновків Суду. У запиті зазначається строк для надання відповіді.
3. Якщо надана органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами інформація за письмовим запитом Суду свідчить про невиконання рішень, недодержання висновків Суду, а також якщо за результатами моніторингу стану виконання рішень, додержання висновків Суду наявна інформація про невиконання рішень, недодержання висновків Суду, Суд на засіданні вирішує питання про вжиття заходів щодо притягнення посадових осіб до кримінальної відповідальності за умисне невиконання ними рішення Суду або умисне недодержання ними висновку Суду, а також про включення відповідної інформації до щорічної інформаційної доповіді Суду.
Про вжиття необхідних заходів Суд ухвалює постанову.
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0001710-18

Ви самі повідомили, що
Цитувати
Міністерство фінансів продовжить верифікацію субсидій та інших державних допомог
Цитувати
Механізм здійснення верифікації визначено Постановою Кабінету Міністрів України від 18 лютого 2016 року № 136 «Про затвердження Порядку здійснення верифікації та моніторингу достовірності інформації, поданої фізичними особами для нарахування та отримання соціальних виплат, пільг, субсидій, пенсій, заробітної плати, інших виплат, що здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів Пенсійного фонду України, фондів загальнообов'язкового державного соціального страхування».
ПКМУ теж може бути дослідженою КСУ на відповідність Конституції України (конституційність) (повноваження - ст. 150 Конституції України). Відомостей про наявність Рішення КСУ щодо відповідності Конституції України (конституційність) ПКМУ від 18 лютого 2016 року № 136 ( http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/136-2016-п )  немає...


рішення КСУ входять до тексту Конституції,
Це якась нісенітниця...
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

рішення КСУ входять до тексту Конституції,
Це якась нісенітниця...
Можливо я не зовсім коректно висловився.
Я мав на увазі, що в офіційний текст Конституції України вносяться посилання на офіційне тлумачення статей  Конституції України, і тому всі, хто керується статтями основного закону України, повинні враховувати офіційне тлумачення статей Конституції України.
А тому, на мою думку, якщо КСУ вказав, що надання Міністерству фінансів права безоплатного отримання персональних даних про особу є свавіллям, то повинно бути визнано свавіллям і надання такого права Мінсоцполітики в Положені про надання субсидій прийнятому КМУ.
Мабуть треба звернутись до Уповноваженого з прав людини з проханням, щоб він(вона) звернулись до КСУ з заявою про роз"ясненням рішення, або з іншим поданням про свавілля в Положенні КМУ про надання субсидій.
Записаний

stepan

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2196
  • City: kiev
    • Перегляд профілю
    • Email

Цікавить питання - чи прийме КСУ заяву про роз"яснення його рішення?
І хто з такою заявою може звернутись до суду в даному випадку?
Прийме. Від учасника конституційного провадження, який брав участь у справі.
Той, хто вказаний в ст. 271 ЦПК, чи будь хто?
До чого тут ЦПК? КСУ керується ЗУ "Про Конституційний Суд України":
Цитувати
Стаття 95. Усунення описок у тексті акта Суду і роз’яснення порядку виконання актів Суду
1. Суд після офіційного оприлюднення акта Суду може з власної ініціативи або за заявою учасника конституційного провадження, який брав участь у справі, усунути допущені у відповідному акті описки.
2. Суд за клопотанням учасника конституційного провадження, який брав участь у справі, може роз’яснити порядок виконання рішення, висновку Суду.
Після отримання відповідного клопотання Суддя-доповідач упродовж одного місяця здійснює підготовку питання до розгляду на засіданні Суду.
3. Про усунення описок або про роз’яснення порядку виконання рішення, висновку Суду постановляється ухвала, яка є складовою відповідного рішення, висновку Суду.
http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2136-19  "Регламентом КСУ":
Дякую, що пояснили!
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

До 1 травня цього року даних вказаних у заяві та декларації для призначення субсидії було достатньо для призначення її, а після 1 травня цього року вже стало даних не достатньо...
Ви помиляєтесь.  Надання субсидіантом довідок про доходи було відмінено значно раніше від 01.05.2018р. Відповідно в УПСЗН з'явився обов'язок з'ясовувати це в податковій...
Оце і є свавілля міністерства(чим Мінсоцполітики, краще Міністерства фінансів?), на яке вказав КСУ в своєму рішенні.
І знову помилка. КСУ вказав на незадовільну "роботу" ВРУ. Бо Бюджетний кодекс приймався саме ВРУ, законом № 2456-VI 2010р.  http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2456-17/ed20100708  А п. 40 до "прикінцевих положень" було внесено згідно із Законом № 914-VIII від 24.12.2015р. А, оскаржений до КСУ, текст абз. 1 п. 40 з'явився згідно із Законом № 1789-VIII від 20.12.2016р.
А положення "Порядку ро призначення субсидій" затверджено не міністерствами, а Постановою КМУ... Відомостей про наявність Рішення КСУ щодо відповідності Конституції України (конституційність) ПКМУ  від 21 жовтня 1995 р. № 848 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2018 р. № 329 ( http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-95-п )  немає...
А чому зміст бланків заяви та декларації максимально спрощений?
Тому, що коли вводилась система субсидій, то Мінсоцполітики декларував максимальну спрощеність процедури отримання субсидій для населення, і на початку спрощеність таки була. а потім почалось свавілля міністерства.
"вводилась система субсидій" у 1995 році. Це тоді "спрощеність таки була"?  :o  >:(  ;D
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Можливо я не зовсім коректно висловився.
Зовсім некоректно...
Я мав на увазі, що в офіційний текст Конституції України вносяться посилання на офіційне тлумачення статей  Конституції України, і тому всі, хто керується статтями основного закону України, повинні враховувати офіційне тлумачення статей Конституції України.
В даному випадку буде внесено у текст п. 40 "Прикінцевих положень" "Бюджетного кодексу" повідомлення про визнання КСУ ОКРЕМИХ ПОЛОЖЕНЬ абз. 1 цього пункту такими, що є неконституційними... До тексту Конституції нічого вносити нема потреби.
А тому, на мою думку, якщо КСУ вказав, що надання Міністерству фінансів права безоплатного отримання персональних даних про особу є свавіллям, то повинно бути визнано свавіллям і надання такого права Мінсоцполітики в Положені про надання субсидій прийнятому КМУ.
Може досить цього ПОПУЛІЗМУ? "Свавілля", "зрада" .... Ми ж не на майдані. По-перше, КСУ такого не вказував... Він вказав, що не можна наділяти Мінфін правом на отримання персональних даних НЕОБМЕЖЕНО. Потрібно визначитися з межами дискреції. Тобто визначити перелік тих даних, які є необхідними для здійснення функцій Мінфіну. Щоб не вимагали зайвого...
По-друге, див.
Порівняйте
Цитувати
Структурні підрозділи з питань соціального захисту населення мають право робити запити та безоплатно отримувати у строк до 10 календарних днів від інших підприємств, установ і організацій інформацію, необхідну для призначення житлових субсидій та проведення перевірок достовірності даних, отриманих від осіб, які звертаються за їх призначенням.
та
Цитувати
40. Установити, що під час здійснення повноважень з контролю за дотриманням бюджетного законодавства в частині моніторингу пенсій, допомог, пільг, субсидій, інших соціальних виплат Міністерство фінансів України має право на безоплатне отримання інформації, що містить банківську таємницю, персональні дані, та на доступ до автоматизованих інформаційних і довідкових систем, реєстрів та банків даних, держателем (адміністратором) яких є державні органи або органи місцевого самоврядування.
{Абзац перший пункту 40 розділу VI в редакції Закону № 1789-VIII від 20.12.2016}
Різницю бачите?  В другому випадку не визначено які саме "персональні дані" - не визначено меж дискреції...
Мабуть треба звернутись до Уповноваженого з прав людини з проханням, щоб він(вона) звернулись до КСУ з заявою про роз"ясненням рішення, або з іншим поданням про свавілля в Положенні КМУ про надання субсидій.
І тут "СВАВІЛЛЯ"... Тепер вже КМУ? Може Вам треба працювати на "RT"?
Та зверніться, хто Вам забороняє...
P.S.  Сьогодні на каналі "Прямий" провели опитування. Питання було приблизно таке:: "Чи готові Ви надати сфальшовані дані з метою отримати субсидію?"   70% відовіли- "Так."
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email