Перегляд Повідомлень
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Messages - Zxzx7777
1
« : 12 Квітня 2020, 09:32:55 »
Все зрозуміло з неконституційністю. Вроді НКРЕКП і незаконний орган, але тарифи скасувати людям не вийде. ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01051, м. Київ, вул. Болбочана Петра 8, корпус 1 Р І Ш Е Н Н Я І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И 23 січня 2020 року м. Київ № 640/17408/19
Так, позивач обґрунтовує необхідність задоволення судом вказаної позовної вимоги з підстав неповноважності НКРЕКП приймати постанови про встановлення тарифу на послуги з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління, що, як зазначено позивачем, підтверджено рішенням Конституційного Суду України від 13.06.2019 року №5-р/2019.
З огляду на те, що НКРЕКП продовжує приймати аналогічні «протиправні» постанови, на думку позивача, це свідчить про системний характер порушень з боку відповідача.
Водночас, як вже зауважено судом, Конституційний Суд України у рішенні від 13.06.2019 року у справі №1-17/2018(5133/16) дійшов висновку, що утворення постійно діючого незалежного державного колегіального органу, який за функціональним призначенням, сферою діяльності, повноваженнями має ознаки центрального органу виконавчої влади, але не підпорядковується Кабінету Міністрів України і не належить до системи органів виконавчої влади, не узгоджується з Конституцією України.
Отже, утворення та функціонування Комісії у статусі постійно діючого незалежного державного колегіального органу, який їй надано Законом №1540, суперечить статтям 5, 6, 8, частині другій статті 19, статтям 85, 106 Конституції України.».
Так, резолютивною частиною вказаного рішення Конституційного Суду України зокрема, визнано такими, що не відповідають Конституції України (є неконституційними), частину першу статті 1, пункт 2 частини першої статті 4, частину першу, абзаци перший, другий частини другої статті 5, абзаци другий, третій, четвертий, тридцять дев`ятий, сороковий частини третьої, частину шосту статті 8 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» від 22 вересня 2016 року № 1540-VIII.
Водночас, вказані положення Закону, які визнано неконституційними, втратили свою чинність з 31 грудня 2019 року, відповідно до пункту 3 резолютивної частини цього рішення.
На момент розгляду справи та вирішення спору по суті, Законом України від 19.12.2019 року №394-IX внесено зміни до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення конституційних принципів у сферах енергетики та комунальних послуг, зокрема, пунктом 10 цього Закону постановлено внести зміни у Закон України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» (Відомості Верховної Ради України, 2016 р., № 51, ст. 833 із наступними змінами):
1) частину першу статті 1 викласти в такій редакції: « 1. Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - Регулятор), є постійно діючим центральним органом виконавчої влади зі спеціальним статусом, який утворюється Кабінетом Міністрів України.
Особливості спеціального статусу Регулятора обумовлюються його завданнями і повноваженнями та визначаються цим Законом, іншими актами законодавства і полягають, зокрема, в особливостях організації та порядку діяльності Регулятора, в особливому порядку призначення членів Регулятора та припинення ними повноважень, у спеціальних процесуальних засадах діяльності Регулятора та гарантії незалежності в прийнятті ним рішень у межах повноважень, визначених законом, встановленні умов оплати праці членів та працівників Регулятора.
Регулятор є колегіальним органом, що здійснює державне регулювання, моніторинг та контроль за діяльністю суб`єктів господарювання у сферах енергетики та комунальних послуг».
Також, цим Законом внесено зміни до інших статей, визнаних рішенням Конституційного Суду України від 13.06.2019 року №5-р/2019 неконституційними.
Отже, враховуючи викладене, суд дійшов про передчасність заявленої позовної вимоги та про відмову у її задоволенні.
2
« : 10 Квітня 2020, 09:57:13 »
Бо то якась нісенітниця Я про це і кажу. Нажаль, рівень місцевих юристів не дозволяє успішно змагатися з комунальниками. Мені в 2013 такий адвокат при скасуванні с/наказу такого нагородив в заяві, що я дивуюся як скасували  ). Шукав по іншим містам по фразі "про скасування тарифів" судові рішення, але щось не попадаються. Невже ніхто після визнання Конституційним судом "НКРЕКП створеним в неконституційний спосіб" не пробує оскаржувати їхні рішення про тарифи?
3
« : 09 Квітня 2020, 12:47:09 »
У нас в м.Рівне намагаються подавати позови про скасування тарифів, а їх футболять з одного суду до іншого. Цікаво, чи є перспективи у таких позовів? Категорія справи № 569/19806/19: Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо; забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів. Надіслано судом: 25.10.2019. Зареєстровано: 25.10.2019. Оприлюднено: 28.10.2019. Дата набрання законної сили: 07.11.2019 Номер судового провадження: 2-а/569/609/19 Державний герб України
Справа № 569/19806/19
У Х В А Л А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 жовтня 2019 року м. Рівне
Суддя Рівненського міського суду Рівненської області Харечко С.П., розглянувши матеріали адміністративної справи за позовом ОСОБА_1 до Рівненської міської ради, Рівненської обласної ради Рівненської області про скасування тарифів за період 2014 року по сьогодні,
В С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1 звернулась до суду з позовом до Рівненської міської ради, Рівненської обласної ради Рівненської області про скасування тарифів за період 2014 року по сьогодні.
Відповідно до частини першоїстатті 171 Кодексу адміністративного судочинства України(даліКАС України) суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності.
А відповідно до частини другоїстатті 171 Кодексу адміністративного судочинства Українисуддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.
Як встановлено частиною першоюстатті 19 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема у спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.
Згідно із частиною першоюстатті 5 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.
Відповідно до п.п. 1, 2, 7 ч.1 ст. 4 КАС України адміністративна справа - це переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір; публічно-правовий спір -це спір, у якому: хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв`язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій; або хоча б одна сторона надає адміністративні послуги на підставі законодавства, яке уповноважує або зобов`язує надавати такі послуги виключно суб`єкта владних повноважень, і спір виник у зв`язку із наданням або ненаданням такою стороною зазначених послуг; або хоча б одна сторона є суб`єктом виборчого процесу або процесу референдуму і спір виник у зв`язку із порушенням її прав у такому процесі з боку суб`єкта владних повноважень або іншої особи; суб`єкт владних повноваженьце орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.
Основні засади організаційних, господарських відносин, що виникають у сфері надання та споживання житлово-комунальних послуг між їхніми виробниками, виконавцями і споживачами, а також їхні права та обов`язкивизначаються положеннями Закону України «Про житлово-комунальні послуги» №2189-VIII від09.11.2017.
Відповідно до ст. 1 зазначеного Закону,житлово-комунальні послугице результат господарської діяльності, спрямованої на забезпечення умов проживання та/або перебування осіб у житлових і нежитлових приміщеннях, будинках і спорудах, комплексах будинків і споруд відповідно до нормативів, норм, стандартів, порядків і правил, що здійснюється на підставі відповідних договорів про надання житлово-комунальних послуг;виконавець комунальної послугице суб`єкт господарювання, що надає комунальну послугу споживачу відповідно до умов договору. А згідно зістаттею 12 цього ж Закону, надання житлово-комунальних послуг здійснюється виключно на договірних засадах.
Таким чином, взаємовідносини між позивачем та відповідачами не є публічно-правовими, оскільки, правовідносини між споживачами та виконавцями (виробниками) комунальних послуг ґрунтуються на договірних засадах. А отже і питання нарахування оплати за спожиті комунальні послуги, із застосуванням тих чи інших тарифів, перебувають поза межами адміністративної юрисдикції.
Відповідно до ч. 1 ст. 19 ЦПК України суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи, що виникають з цивільних, земельних, трудових, сімейних, житлових та інших правовідносин, крім справ, розгляд яких здійснюється в порядку іншого судочинства.
Таким чином позовні вимоги ОСОБА_1 про зобов`язання скасування тарифів за період 2014 року по сьогодні, підлягають розгляду за правилами цивільного, а не адміністративного судочинства.
Відповідно до п.1 ч. 1 ст. 170 КАС України суддя відмовляє у відкритті провадження в адміністративній справі, якщо позов не належить розглядати за правилами адміністративного судочинства.
Крім того, суд звертає увагу на ту обставину, що ухвалою Рівненського окружного суду на яку позивач посилається при визначенні підсудності від 16.09.2019 року №460/2246/19 позивачу розсунено про її право звернутись до суду в порядку господарського чи цивільного судочинства в залежності від складу учасників.
Керуючись статтями170,171, 172,241,243,248,256,294Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
У Х В А Л И В :
Відмовити увідкритті провадженняу справіза позовом ОСОБА_1 до Рівненської міської ради, Рівненської обласної ради Рівненської області про скасування тарифів за період 2014 року по сьогодні
Роз`яснити позивачеві, що розгляд даних позовних вимог віднесено до юрисдикції Рівненського міського суду Рівненської області в порядку цивільного судочинства.
Роз`яснити позивачеві, що повторне звернення тієї самої особи до адміністративного суду з адміністративним позовом з тих самих предмета і підстав та до того самого відповідача, як той, щодо якого постановлено ухвалу про відмову у відкритті провадження, не допускається.
На ухвалу може бути подана апеляційна скарга до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський міський суд.
Суддя Харечко С.П. Mon Apr 06 2020 11:17:26 GMT+0300 Категорія справи № 569/20649/19: Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи щодо захисту політичних (крім виборчих) та громадянських прав, зокрема щодо; забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів. Надіслано судом: 12.11.2019. Зареєстровано: 13.11.2019. Оприлюднено: 14.11.2019. Дата набрання законної сили: 27.11.2019 Номер судового провадження: 2-а/569/631/19 Державний герб України
Справа № 569/20649/19
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11 листопада 2019 року м.Рівне
Суддя Рівненського міського суду Рівненської області Гордійчук І.О., розглянувши матеріали адміністративної справи за позовом ОСОБА_1 до Рівненської міської ради та Рівненської обласної ради Рівненської області, про скасування тарифів за період 2014 р. по сьогодні,-
В С Т А Н О В И В :
ОСОБА_1 звернулася до Рівненського міського суду з позовом до Рівненської міської ради, Рівненської обласної ради Рівненської області про скасування тарифів за період 2014 року по сьогодні. Просить суд визнати всі тарифи, які були призначені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг з 27.08.2014 р. по сьогодні недійсними. зобов"язати відповідачів провести перерахунки всіх комунальних тарифів взявши за основу тарифи, які діяли до створення нелегітимного органу НКРЕП, починаючи з 27.08.2014р. по 13.06.2019р., в строк до 31.12.2019 року. Зобов"язати відповідачів запровадити до 31.12.2019р. в Рівному та області тарифи для споживачів, які діяли до 27.08.2014 року.
Відповідно до протоколу автоматизованого розподілу судової справи між суддями від 05.11.2019 р. справі призначено номер провадження адміністративній справі № 2-а/569/631/19.
Позовна заява підлягає передачі на розгляд Рівненському окружному адміністративному суду з таких підстав.
Відповідно до частини першої статті 171Кодексу адміністративногосудочинства України суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, зокрема, чи належить позовну заяву розглядати за правилами адміністративного судочинства і чи подано позовну заяву з дотриманням правил підсудності.
Відповідно до частини другої статті 171Кодексу адміністративногосудочинства України суддя відкриває провадження в адміністративній справі на підставі позовної заяви, якщо відсутні підстави для залишення позовної заяви без руху, її повернення чи відмови у відкритті провадження у справі.
Як встановлено частиною першою статті 19 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема у спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.
Згідно із частиною першою статті 5 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна особа має право в порядку, встановленому цим Кодексом, звернутися до адміністративного суду, якщо вважає, що рішенням, дією чи бездіяльністю суб`єкта владних повноважень порушені її права, свободи або законні інтереси.
Публічно-правовим вважається, зокрема, спір, у якому сторони правовідносин виступають одна щодо іншої не як рівноправні і в якому одна зі сторін виконує публічно-владні управлінські функції та може вказувати або забороняти іншому учаснику правовідносин певну поведінку, давати дозвіл на передбачену законом діяльність тощо.
За визначеннями, наведеними в частині першійстатті 4 КАС України, адміністративна справа - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір; публічно-правовий спір - спір, у якому:
хоча б одна сторона здійснює публічно-владні управлінські функції, в тому числі на виконання делегованих повноважень, і спір виник у зв`язку із виконанням або невиконанням такою стороною зазначених функцій; або
хоча б одна сторона надає адміністративні послуги на підставі законодавства, яке уповноважує або зобов`язує надавати такі послуги виключно суб`єкта владних повноважень, і спір виник у зв`язку із наданням або ненаданням такою стороною зазначених послуг; або
хоча б одна сторона є суб`єктом виборчого процесу або процесу референдуму і спір виник у зв`язку із порушенням її прав у такому процесі з боку суб`єкта владних повноважень або іншої особи;
суб`єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.
Відповідно до ч.10ст.59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" від 21.05.1997 № 280/97-ВР(далі - Закон № 280/97-ВР) акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування з мотивів їхньої невідповідностіКонституціїабо законам України визнаються незаконними в судовому порядку.
Відповідно достатті 2 Закону № 280/97-ВРмісцеве самоврядування в Україні - це гарантоване державою право та реальна здатність територіальної громади - жителів села чи добровільного об`єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища, міста - самостійно або під відповідальність органів та посадових осіб місцевого самоврядування вирішувати питання місцевого значення в межах Конституціїі законів України.
Місцеве самоврядування здійснюється територіальними громадами сіл, селищ, міст як безпосередньо, так і через сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи, а також через районні та обласні ради, які представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст.
Відповідно достатті 10 Закону № 280/97-ВРсільські, селищні, міські ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначеніКонституцією України, цим та іншими законами.
Відповідно доч.1ст.20 КАС Українимісцевим загальним судам як адміністративним судам підсудні:
1) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб`єктів владних повноважень у справах про притягнення до адміністративної відповідальності;
2) адміністративні справи, пов`язані з виборчим процесом чи процесом референдуму, щодо:
оскарження рішень, дій чи бездіяльності дільничних виборчих комісій, дільничних комісій з референдуму, членів цих комісій;
уточнення списку виборців;
оскарження дій чи бездіяльності засобів масової інформації, інформаційних агентств, підприємств, установ, організацій, їх посадових та службових осіб, творчих працівників засобів масової інформації та інформаційних агентств, що порушують законодавство про вибори та референдум;
оскарження дій чи бездіяльності кандидата у депутати сільської, селищної ради, кандидатів на посаду сільського, селищного голови, їх довірених осіб;
3) адміністративні справи, пов`язані з перебуванням іноземців та осіб без громадянства на території України, щодо:
примусового повернення в країну походження або третю країну іноземців та осіб без громадянства;
примусового видворення іноземців та осіб без громадянства за межі України;
затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України;
продовження строку затримання іноземців або осіб без громадянства з метою їх ідентифікації та (або) забезпечення примусового видворення за межі території України;
затримання іноземців або осіб без громадянства до вирішення питання про визнання їх біженцями або особами, які потребують додаткового захисту в Україні;
затримання іноземців або осіб без громадянства з метою забезпечення їх передачі відповідно до міжнародних договорів України про реадмісію;
4) адміністративні справи з приводу рішень, дій чи бездіяльності державного виконавця чи іншої посадової особи державної виконавчої служби щодо виконання ними рішень судів у справах, визначених пунктами 1-3 частини першої цієї статті .
Частиною 2 цієї статті передбачено, що Окружним адміністративним судам підсудні всі адміністративні справи, крім визначених частиною першою цієї статті.
Разом з тим, відповідно до ч. 6ст. 7 КАС Україниу разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права).
Пунктом 2 частини 1статті 29 КАС Українипередбачено, що суд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
Як вказано в ч. 1ст. 318 КАС Українирішення суду підлягає скасуванню з направленням справи на розгляд за встановленою законом підсудністю, якщо рішення прийнято судом з порушенням правил юрисдикції (підсудності), визначених статтями20,22,25 - 28цього Кодексу.
Вбачається, що справа не підсудна Рівненському міському суду Рівненської області як адміністративному суду.
Крім того, частиною 1 ст. 318КАС Українипередбачено, що рішення суду підлягає скасуванню з направленням справи на розгляд за встановленою законом підсудністю, якщо рішення прийнято судом з порушенням правил юрисдикції (підсудності), визначених статтями20,22,25-28цьогоКодексу.
Згідно з ч.6ст.7 КАС Україниу разі відсутності закону, що регулює відповідні правовідносини, суд застосовує закон, що регулює подібні правовідносини (аналогія закону), а за відсутності такого закону суд виходить із конституційних принципів і загальних засад права (аналогія права). Аналогія закону та аналогія права не застосовується для визначення підстав, меж повноважень та способу дій органів державної влади та місцевого самоврядування.
ОскількиКодексом адміністративного судочинства Українине визначено порядок дій у випадку, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до предметної юрисдикції іншого адміністративного суду, тому в такому випадку слід застосувати аналогію закону на підставі ч. 6ст. 7 КАС України.
Відповідно до п. 2 ч. 1ст. 29 КАС Українисуд передає адміністративну справу на розгляд іншого адміністративного суду, якщо при відкритті провадження у справі суд встановить, що справа належить до територіальної юрисдикції (підсудності) іншого суду.
З огляду на наведене, вищезазначений позов належить до предметної юрисдикції (підсудності) Рівненського окружного адміністративного суду.
Керуючись статтями3,7,20,29,171, 318 КАС України, суддя,
ПОСТАНОВИВ :
Адміністративний позов ОСОБА_1 до Рівненської міської ради та Рівненської обласної ради Рівненської області, про скасування тарифів за період 2014 р. по сьогодні передати на розгляд до Рівненського окружного адміністративного суду (33028, м.Рівне, вул.16 Липня, буд.87)
Апеляційна скарга на ухвалу суду подається протягом п`ятнадцяти днів з дня її складення до Восьмого апеляційного адміністративного суду через Рівненський міський суд.
Учасник справи, якому ухвала суду не була вручена у день її складення, має право на поновлення пропущеного строку на апеляційне оскарження, якщо апеляційна скарга подана протягом п`ятнадцяти днів з дня вручення йому відповідної ухвали суду.
Суддя І.О. Гордійчук Mon Apr 06 2020 11:08:25 GMT+0300 Категорія справи № 569/21709/19: Цивільні справи (з 01.01.2019); Інші справи. Надіслано судом: 26.11.2019. Зареєстровано: 27.11.2019. Оприлюднено: 28.11.2019. Дата набрання законної сили: 12.12.2019 Номер судового провадження: 2/569/4925/19 Державний герб України
Справа № 569/21709/19
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 листопада 2019 року м.Рівне
Суддя Рівненського міського суду Рівненської області Гордійчук І.О., розглянувши позовну заяву ОСОБА_1 до Рівненської міської ради та Рівненської обласної ради, про скасування тарифів за період 2014 р. по сьогодні,-
В С Т А Н О В И В:
Представник позивача звернувся до суду з позовною заявою до Рівненської міської ради та Рівненської обласної ради, про визнання тарифів, які були нараховані/ призначені Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг з 27.08.2014 р. по 31.12.2019 р. недійсними.
Просить зобов`язати відповідачів запровадити до 31.12.2019 р. в Рівному та області тарифи для споживачів, які діяли до 27.08.2014 р. до створення нелегітимного органу НКРЕКП, починаючи з 27.08.2014 р. по 31.12.2019 р.
У відповідності до ст. 186 ЦПК України, до відкриття провадження у справі суддя після одержання позовної заяви з`ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим ст.ст. 186 ЦПК України, чи підсудна справа даному суду, чи немає інших підстав для повернення позовної заяви або відмови у відкритті провадження в цивільній справі, встановлених цим Кодексом.
У відповідності до ч. 1 ст. 19 ЦПК України загальні суди розглядають у порядку цивільного судочинства справи, що виникають з цивільних, земельних, трудових, сімейних, житлових та інших правовідносин, крім справ, розгляд яких здійснюється в порядку іншого судочинства.
Згідно п. 1 ч. 1ст. 186 ЦПК України суддя відмовляє у відкритті провадження у справі, якщо заява не підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства.
Як вбачається з матеріалів позовної заяви, предметом вказаного спору є тарифи встановлені Національною комісією, що здійснює державне регулювання сферах енергетики та комунальних послуг.
Діяльність Національної комісії, що здійснює державне регулювання сферах енергетики та комунальних послуг, визначена ЗУ «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг». У статті 3 даного Закону зазначено мету та форму діяльності Національної комісії.
Відповідачами позивач визначає Рівненську міську раду та Рівненську обласну раду.
Відповідно до положень п.1 ч. 1ст. 19 КАС України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на справи у публічно-правових спорах, зокрема, спорах фізичних чи юридичних осіб із суб`єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи індивідуальних актів), дій чи бездіяльності, крім випадків, коли для розгляду таких спорів законом встановлено інший порядок судового провадження.
Суб`єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їх посадова чи службова особа, інший суб`єкт при здійсненні ними публічно-владних управлінських функцій на підставі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень, або наданні адміністративних послуг.
Суддя приходить до висновку, що вказана заява не підлягає розгляду в порядку цивільного судочинства, а тому у відкритті провадження по справі слід відмовити.
Таким чином, суд дійшов висновку про відмову у відкритті провадження у справі на підставі п. 1 ч. 1ст. 186 ЦПК України.
Керуючись ст. 186 ЦПК України, суддя,-
У Х В А Л И В:
У відкритті провадження по цивільній справі за позовом ОСОБА_1 до Рівненської міської ради та Рівненської обласної ради, про скасування тарифів за період 2014 р. по сьогодні - відмовити.
Роз`яснити позивачу, що вказана позовна заява відноситься до юрисдикції Рівненського окружного адміністративного суду.
Апеляційна скаргана ухвалусуду можебути поданабезпосередньо доРівненського апеляційногосуду абочерез Рівненськийміський судРівненської області(відповіднодо пп.15.5п.15ч.1Перехідних положеньЦивільного процесуальногокодексу Українив редакціїЗакону №2147 VIIIвід 03жовтня 2017року)протягом п`ятнадцятиднів здня їїпроголошення.
Суддя І.О. Гордійчук Mon Apr 06 2020 11:01:47 GMT+0300 Категорія справи № 569/21710/19: Цивільні справи (з 01.01.2019); Інші справи. Надіслано судом: 09.01.2020. Зареєстровано: 10.01.2020. Оприлюднено: 11.01.2020. Номер судового провадження: 2/569/1258/20 Державний герб України Справа № 569/21710/19 УХВАЛА про прийняття до розгляду та відкриття провадження у справі 03 січня 2020 року м. Рівне Рівненський міський суд Рівненської області в складі судді Кучиної Н.Г., розглянувши позовну заяву ОСОБА_1 до Рівненського виконавчого комітету міської ради, Рівненської обласної державної адміністрації, ПрАТ "Рівнеобленерго", ТОВ "Рівнегаззбут", РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал", ТОВ "Рівнетеплоенерго" про скасування тарифів за період 2014 р. по сьогодні, - ВСТАНОВИВ: 25.11.2019 року до Рівненського міського суду надійшла на розгляд позовна заява ОСОБА_1 до Рівненського виконавчого комітету міської ради, Рівненської обласної державної адміністрації, ПрАТ "Рівнеобленерго", ТОВ "Рівнегаззбут", РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал", ТОВ "Рівнетеплоенерго" про скасування тарифів за період 2014 р. по сьогодні. Позовна заявавідповідає вимогамстатей 175-177ЦПК України. Підстави,визначені статтями185-186ЦПК України,для залишенняпозовної заявибез руху,повернення позовноїзаяви чивідмови увідкритті провадженняу справівідсутні. На підставі частини четвертої статті 274 Цивільного процесуального кодексу України, суд приходить до висновку, що вказана справа не може бути розглянута в порядку спрощеного позовного провадження, тому слід відкрити провадження в справі та призначити її до розгляду за правилами загального позовного провадження. На підставі викладеного, керуючись ст.ст.19, 175, 274, 277, 278 ЦПК України, - УХВАЛИВ : Прийняти до розгляду та відкрити загальне позовне провадження у справі за позовною заявою ОСОБА_1 до Рівненського виконавчого комітету міської ради, Рівненської обласної державної адміністрації, ПрАТ "Рівнеобленерго", ТОВ "Рівнегаззбут", РОВКП ВКГ "Рівнеоблводоканал", ТОВ "Рівнетеплоенерго" про скасування тарифів за період 2014 р. по сьогодні. Призначити підготовче судове засідання на 09:00 год. 30 січня 2020 року в приміщенні Рівненського міського суду (м.Рівне. вул.Шкільна, 1) з повідомленням (викликом) сторін. Направити позивачу копію ухвали про відкриття провадження, відповідачу - копію ухвали та копію позовної заяви з додатками. Визначити відповідачу п"ятнадцятиденний строк з дня вручення даної ухвали для подання відзиву на позовну заяву. У зазначений строк відповідач має право надіслати суду відзив на позовну заяву, який повинен відповідати вимогам ст. 178 ЦПК України, і всі письмові та електронні докази (які можливо доставити до суду), висновки експертів і заяви свідків, що підтверджують заперечення проти позову. Відповідно до вимог ч. 4 ст. 178 ЦПК України, одночасно з надісланням (наданням) відзиву до суду, копія відзиву та доданих до нього документів відповідач зобов"язаний надіслати іншим учасникам справи. У разі ненадання відповідачем відзиву у встановлений судом строк без поважних причин суд вирішує справу за наявними матеріалами (ч. 8 ст. 178 ЦПК України). Відповідно до ч. 1 ст. 193 ЦПК України у строк для подання відзиву відповідач має право пред"явити зустрічний позов. Встановити позивачу п"ятиденний строк з дня отримання відзиву для подання відповіді на відзив, яка має відповідати вимогам частини третьої п"ятої ст.178 ЦПК України, копія якої одночасно з поданням до суду повинна бути надіслана іншим учасникам справи. Встановити відповідачу п"ятиденний строк з дня отримання відповіді на відзив для подання заперечення, яке має відповідати вимогам частини третьої п"ятої ст.178 ЦПК України, копія якого одночасно з поданням до суду повинна бути надіслана іншим учасникам справи. Учасники справи можуть отримати інформацію щодо справи за веб-адресою: http://court.gov.ua/.Ухвала може бути оскаржена у зв"язку з порушенням правил підсудності протягом п"ятнадцяти днів з дня її складення шляхом подачі апеляційної скарги безпосередньо до Рівненського апеляційного суду або через Рівненський міський суд Рівненської області. Ухвала набирає законної сили з моменту її підписання суддею. Суддя Рівненського міського суду Н.Г. Кучина
4
« : 30 Березня 2020, 10:08:14 »
Дякую. Це зрозуміло. Але цікавить саме с точки зору закону. Треба мати якісь аргументи для обгрунтування позиції.
5
« : 28 Березня 2020, 07:33:01 »
Підкажіть в такому питанні. Завідувач кафедри державного ВУЗу працював на цій посаді з 2004 по 2015 роки. 01.07.2014 Прийняття Закону про вищу освіту. 06.09.2014 Набрання чинності цього закону. В 2015 згідно цього закону перемогла в конкурсі на посаду завідувача кафедри. Підписаний контракт на 5 років. В 2020 буде оголошено конкурс на посаду (пройшло 5 років). Відповідно до частини шостої статті 35 Закону про вищу освіту завідувач кафедри не може перебувати на посаді більш як два строки (5+5 років). Чи може ця людина брати ще раз участь у конкурсі у 2020р? Адже до 2015р. вона перебувала на посаді на підставі іншого закону. А у рішенні N 3-рп/2001 від 5 квітня 2001 року Конституційний Суд України витлумачив зміст принципу незворотності дії в часі законів та інших нормативно-правових актів (ч.1 ст.58). Це означає, що дія закону та іншого нормативно-правового акту не може поширюватися на правовідносини, які виникли і закінчилися до набрання чинності цим законом або іншим нормативно-правовим актом. Дуже потребую Ваших відповідей. Буду вдячний за допомогу.
6
« : 24 Березня 2020, 14:30:43 »
Передивився раніше багато матеріалів, але ніде не знаходив судових рішень з подібною ситуацією - що відключення не самовільне, а сталося в результаті протиправних дій інших осіб. "щоб скасували нарахований борг" - це кінцевий результат. Формулювання може бути іншим. Наприклад, "зробили перерахунок за послуги" (на підставі 630 постанови) чи щось подібне. Оскільки послуги не споживалися. Бо не хочеться, щоб така кількість зусиль (переписка з тепловиками, спілкування з міліцією і таке інше) пропала зря. Дали б зразу можливість встановити лічильники - цієї ситуації взагалі б не виникло. (Але це не про нашу "державу".)
7
« : 23 Березня 2020, 13:33:36 »
Фото 21
8
« : 23 Березня 2020, 13:32:43 »
Фото 20
9
« : 23 Березня 2020, 13:32:07 »
Фото 19
10
« : 23 Березня 2020, 13:31:30 »
Фото 18
11
« : 23 Березня 2020, 13:30:45 »
Фото 17
12
« : 23 Березня 2020, 13:30:08 »
Фото 16
13
« : 23 Березня 2020, 13:29:21 »
Фото 15
14
« : 23 Березня 2020, 13:28:48 »
Фото 14
15
« : 23 Березня 2020, 13:28:15 »
Фото 13
|