'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Колективний договір про надання комунальної послуги  (Прочитано 10276 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Юрій Васильович зауважив: "Де Ви знайдете такого дурника, який погодиться все те забезпечувати?" А й дійсно. Натомість, витрати на такого"дурника" не співмірні з витратами в інших формах управління будинком (ОСББ, управитель). А я думаю, що одного "дурника" ми зможемо заохочити...
Неужели для вашего дома удобней доверить все одному "дурнику", чем создать ОСББ?
Цитувати
Натомість, витрати на такого"дурника" не співмірні з витратами в інших формах управління будинком (ОСББ, управитель)
Считаете, что найденный Вами один человек (из жильцов дома) будет работать на общественных началом - даром? Как собираетесь контролировать его хозяйственную деятельность? Как на счет затрат на ремонт, зарплаты, различных вопросов и споров по содержанию дома? Считали, анализировали?Эти вопросы урегулированы законами для ОСББ. В вашем случае чем будете руководствоваться, каким законодательством? Учитывая, что Вы не юрист и юристов рядом нет - Вас (совладельцев) просто безнаказано обворуют.
Вы разбираетесь с кол. договором, а знаете, что его не очень стремятся заключать? Подписавший несет ответственность по договору за весь дом. Он собирает оплату за услугу с совладельцев (собрал или нет, вопрос) и должен ежемесячно оплатить исполнителю за услуги. Что ему делать если не все ему оплатили, бегать по квартирам? Где ему деньги брать? А как на счет пени, штрафа за несвоевременную оплату? Не допускаете, что "дурник" соберет деньги и оплатит .... себе покупку или выпишет премию за долгую и хорошую общественную работу! Это далеко не все сложности, которые будут с "дурником" и их надо уметь решать.
Может индивидуальные договоры в данном случае лучше? Ознакомтесь с законодательством об ОСББ, с типовым уставом ОСББ. Найдете ответы.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

... А в ЗУ Про ЖЕП ....
Законом України  «Про ЖЕП» ...
Зауваження. Застосування невстановлених скорочень.
Скорочення на форумі: https://gro-za.org/forum/index.php?topic=8701.0
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email

ЗУ Про ЖЕП
Перепрошую, Юрію Васильовичу. Дійсно повинно бути жКп...   Старію, стаю неуважним...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Раз мене з першого разу не зрозуміли,
Очевидно, Ви так незрозуміло виклали...
По суті питання. Теж застосую цитату -  "Смешались в кучу кони, люди..."
Ст. 14 про колективні договори стосується комунальних послуг, і то не всіх... Суть колективного договору. Зараз мешканці окремиих квартир платять за ЦО, ГВП, ХВП кожна квартира окремо на рахунок відповідного  КП. У разі укладення колективного договору, будуть платити на окремий рахунок з якого уповноважена особа буде сплачувати на рахунок КП "оптом" за весь будинок. В першому випадку мешканцям крім тарифу на саму послугу доведеться сплачувати додатково ще й за роботу абонвідділу КП. У другому - ні, бо роботу абонвідділу КП виконуватиме Ваша уповноважена особа. По кожнійй послузі окремий договір. Договір між мешканцями квартир (підписує уповноважена особа) і КП.
Колективні договори і процедура їх укладення, передбачені ст. 14, не мають ніякого стосунку до утримання будинку, управління будинком.
ЗУ № 417 визначено, що утримання будинку є складовою частииною управління будинком. ЗУ "Про ЖКП" № 2189 визначено, що управління будинком то  є житлова послуга. Перелік комунальних послуг наведено в п. 2) ст. 5. (Доречі і в старому законі посуга з утримання будинку не відносилася до комунальних послуг.)
Порядок укладення договорів на управління будинком визначено у ст. 15.
Ні ст.  14, ні ст. 15 не регулюють порядок визначення уповноваженої особи на виконання функцій з ведення окремого рахунку для акумулювання коштів на цілі з утримання та управління будинком самими  співласниками.

Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Далі буде...
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email

Дійсно, змішали все в кучу. Попробую ще раз з початку, відносно лише ст. 14 ЗУ «Про ЖКП».  ДУБЛЬ-5:
Юрію Васильовичу, в одній із своїх відповідей стосовно обраної співвласниками будинку уповноваженої особи Ви зазначали: «Ця особа повиинна мати належно оформлені повноваження від інших співвласників. Ці повноваження можуть бути надані і на підставі положень ЦКУ про доручення (глава 68)».
На це я зауважив, що з норм 68 глави ЦКУ не вбачається (чи може я помиляюся?),  щоб в якості довірителя виступали декілька осіб (в нашому випадку це, наприклад, 50  співвласників квартир багатоквартирного будинку). Хоча статтею 58 закона  України  «Про нотаріат»  Посвідчення доручень. Припинення дії доручень передбачено посвідчення доручення, складеного від імені однієї або кількох осіб, на ім'я однієї особи або кількох осіб. Виходить, що ЦКУ і закон «Про нотаріат» не узгоджуються між собою?
То ж вкотре повторююсь: як в цьому випадку реалізувати норму, прописану у ч.4 ст.14 ЗУ «Про ЖКП» «У разі укладення колективного договору до відносин між співвласниками багатоквартирного будинку та уповноваженою співвласниками особою застосовуються положення Цивільного кодексу України про доручення, якщо інше не встановлено домовленістю між ними», щоб ця особа мала (отримала) належно оформлені повноваження від інших співвласників на підставі або договора про доручення, або на підставі інших (яких саме та як оформлені?)  домовленостей між ними?
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

... щоб ця особа мала (отримала) належно оформлені повноваження від інших співвласників на підставі або договора про доручення, або на підставі інших (яких саме та як оформлені?)  домовленостей між ними?
Это особа - Вы?!
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email

Для виконення різного доручення  буде обиратися інша особа. Укласти договір на постачання електрики для освітлення загальних місць буде уповноважуватися одна особа, для укладення договору з вивезення ТПВ і контролювати його - інша. Відкрити рахунки в банку -  буде доручено співвласнику окремо в кожному підїзді (їх у нас два), кошти будуть витрачатися в кожному підїзді окремо, а на загальнобудинкові потреби -в складщину. Організовувати загальнобудинкові роботи теж буде інша особа чи особи (залежно від ситуації). У нас 24 квартири, і 60% пенсіонерів. Кожному знайдеться робота. Прибираємо загальні місця і територію біля свого підїзду за графіком. Буде введена бонусна система заохочування. Наприклад, один тождень прочергував - отримай знижку по сплаті щомісячного внеску. І т.д. 
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

Допустим, заключены коллективные договоры по коммунальным услугам. В коммунальные услуги входят
Цитувати
Стаття 5. Перелік житлово-комунальних послуг
1. До житлово-комунальних послуг належать:
2) комунальні послуги - послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, поводження з побутовими відходами.
Ю.В. указывал, что подлежит индивидуальному договору, что коллективному.

Что будете делать с жилищной услугой - с управлением дома, а это обязательное требование закона.
Цитувати
Стаття 5. Перелік житлово-комунальних послуг

1. До житлово-комунальних послуг належать:

1) житлова послуга - послуга з управління багатоквартирним будинком.

Послуга з управління багатоквартирним будинком включає:

утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем (крім обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги у разі укладення індивідуальних договорів про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем), утримання ліфтів тощо;

купівлю електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку;

поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку;
Как планируете решить этот вопрос?
Теперь дальше
Цитувати
Стаття 6. Суб’єкти правовідносин у сфері надання житлово-комунальних послуг

1. Учасниками правовідносин у сфері надання житлово-комунальних послуг є:

1) споживачі (індивідуальні та колективні);

2) управитель;

3) виконавці комунальних послуг.
Законом предусмотрены только потребители и управитель (исполнителя ком. услуг не обсуждаем-кол.договор).Ту форму содержания и управления домом, которую вы пытаетесь установить, законом не предусмотрено. Если отказываетесь от управителя, тогда остаются потребители они же совладельцы. Совладельцы без управителя самообеспечивают управление дома через ОСББ. Другого законом не дано, см. ст.9 Закона № 417. Если ваш дом не заключил договор с управителем (которого сам выбрал) или не организовал ОСББ Вас ждет назначенный ОМС управляющий.
Цитувати
Розділ VI
ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
6. У багатоквартирних будинках, у яких на день набрання чинності цим Законом не створено об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, співвласниками не прийнято рішення про форму управління багатоквартирним будинком та не оголошено конкурс з призначення управителя багатоквартирного будинку відповідно до частини п’ятої статті 13 Закону України "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку", виконавчий орган місцевої ради (або інший орган - суб’єкт владних повноважень, якому делеговані функції із здійснення управління об’єктами житлово-комунального господарства, забезпечення їх утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівня та якості послуг) зобов’язаний оголосити і провести такий конкурс у тримісячний строк з дня отримання протоколу зборів співвласників багатоквартирного будинку із проханням призначити управителя. Рішення щодо цього питання вважається прийнятим зборами співвласників, якщо за нього проголосували власники квартир та нежитлових приміщень, площа яких разом перевищує 50 відсотків загальної площі всіх квартир та нежитлових приміщень багатоквартирного будинку.
Вам не позволят самодеятельность и закон будет на их стороне.
 
Цей пост містить юридичні помилки. Прим. Ю.В.
« Останнє редагування: 11 Липня 2018, 10:40:07 від Юрій Васильович »
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email

Дозволю собі з Вами не погодитисяю.  Закон 417 як раз на стороні співвласників. Тільки їм вирішувати як управляти своїм будинком, а не запитувати у якогось царя дозволу. Стаття 9 закріпила три форми управління багатоквартирним будинком, і яку з цих форм обрати - це право співвласників, а саме: 1 - зборами співвласників, 2 - залученням управителя (самими співвласниками, або, як визначено законом і Ви це повторили, якщо співвласники не зорганізувалися, то управителя їм призначить влада) і 3 - це створення ОСББ. Первісне - це прийняття рішень зборами співвласників: об'єм повноважень управителя (всі функції з управління будинком, чи якусь частину) вирішуються на зборах. Як все це робити визначено у ст.10 закона 417. А Мінрегіонрозвитку України у своєму листі від 21.08.2015 р. № 7/9-10109 «Щодо Закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» № 417-VIII» все ще раз додатково пояснило. Тому я не виносив на обговорення питання, які вже вирішені. А хотів отримати відповіді на не зовсім зрозумілі питання практичного застосування положень 68 глави ЦКУ.  А саме, стосовно обраної співвласниками будинку уповноваженої особи, яка повиинна мати належно оформлені повноваження від інших співвласників. Тому, якщо у Вас є бажання розкрити цю тему, буду вдячний...

Хоча, звісно, на цьому етапі розвитку подій нам в деяких випадках прийдеться долучити управителя. Але це лише в окремих випадках. Наприклад, для участі у програмі міської влади по організації так званої термомодернізації, яка проводиться на умовах співвфінансування (30% наших коштів, 70% кошти з бюджету). В цьому питанні поки що залишається невизначеним для влади (мабуть бояться) як доручити бюджетні кошти представнику співвласників будинку. Поки що влада надає такі кошти або юридичним особам (ОСББ), або ФОПам-управителям. Хоча фінансування з бюджета для власників приватних будинків є, а фінансування по суті таких же але співвласників багатоквартирного приватного будинку під питанням. Сподіваюся, що і це питання незабаром вирішеться на законодавчому рівні. І не буде різниці між приватним будинком одного власника та багатоквартирним приватним будинком декількох власників. Воно туди йде...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

То ж вкотре повторююсь: як в цьому випадку реалізувати норму, прописану у ч.4 ст.14 ЗУ «Про ЖКП» «У разі укладення колективного договору до відносин між співвласниками багатоквартирного будинку та уповноваженою співвласниками особою застосовуються положення Цивільного кодексу України про доручення, якщо інше не встановлено домовленістю між ними», щоб ця особа мала (отримала) належно оформлені повноваження від інших співвласників на підставі або договора про доручення, або на підставі інших (яких саме та як оформлені?)  домовленостей між ними?
Теж "вкотре повторююсь", ст. 14 стосується виключно колективних договорів на отримання співвласниками (доречі, а як бути мешканцям, що не є співвласниками,  ;D  в будинку ж можуть   бути квартири різних форм власності, а власники комунальних, державних квартир не є споживачами комунальних послуг... споживачами є квартиронаймачі...) ОКРЕМИХ КОМУНАЛЬНИХ послуг.  Ви ж бажаєте утримувати будинок самостійно, силами співвласників... Але це не є наданням/отриманням КОМУНАЛЬНОЇ  послуги!
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Далі буде...
Далі.
Навіть до появи ЗУ № 417 співвласники разом з мешканцями мали можливість брати участь в управлінні будинком через створення домового комітету (один  з можливих органів самоорганізації населення ). Правда ця участь мала певні рамки, бо утримувало будинок  КП.
ЗУ № 417 визнав право співвласників управляти будинком самостійно. Це декларація. Для її втілення у життя потрібні НПА, якими б "розписувалось" як це робити.
Для такого варіанту самоуправління, як через створення ОСББ, є ЗУ "Про ОСББ".
Для такого варіанту самоуправління, як через наймання Управителя, є відпповідні підзаконні акти щодо послуги з управління. Вже застарілі, але є. Мінрегіон підготував нові. Проекти обговорюються. Ймовірно, що незабаром отримаємо нові.
Для самоуправління без створення ОСББ, без наймання Управителя процедура здійснення такого самоуправління підзаконними актами не визначена. Є тільки процедура проведення зборів (ЗУ № 417) та форма протоколу цих зборів (Наказ № 203-2015р.). А що далі?
Наприклад ця ж форма протоколу використовууєтся під час створення ОСББ. Але для того, щоб протокол мав юридичну силу і ОСББ було зарееєстроване, підписи голови і секретаря зборів ( як мінімум) потрібно завіряти нотаріально. У вже створеному ОСББ підписи голови і секретаря зборів вже завіряти нотаріально нема потреби (окрім протоколів що подаються держреєстратору у разі змін), протокол підписує і завіряє печаткою голова правління. А як з протоколами "самоуправлінців" бути? 
Відкриття рахунку у банку. Для ОСББ,  Управителів юросіб - питань нема.  Для Управителів ФОП - передбачено правилами з управління.  Для осіб уповноважених на укладання колективних договорів на комунальні послуги - передбачено ЗУ № 2189 (але питання- чи є  порядок відкриття поточних рахунків з таким  спеціальним режимом використання ). А на підставі чого банк відкриє рахунок "самоуправлінцям" , та ще й по кожному під'їзду окремо?
Тобто спочатку Вам слід було б з'ясувати "технічні" питання здійснення такого самоуправління...
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email

Далі буде...

Тобто спочатку Вам слід було б з'ясувати "технічні" питання здійснення такого самоуправління...

Дякую, Юрію Васильовичу, Ви перефразували моє питання і відповіли теж питанням. Тільки, виявляється, мене весь цей час не розуміли, що я хочу? Та Бог з ним, нехай це буде тим променем світла, що з'явився у кінці тунеля.  Якщо вибралися із хащів, то дозвольте продовжити.
 Значить Ви вважаєте, що для  такої форми самоорганізації управління потрібні додаткові НПА. А те, що визначено в ст. 14 закона України "Про ЖКП" і що я весь час цитую та призиваю Вас вникнути в суть: "... до відносин між співвласниками багатоквартирного будинку та уповноваженою співвласниками особою застосовуються положення Цивільного кодексу України про доручення, якщо інше не встановлено домовленістю між ними" цього недостатньо?
Значить, коли документи ОСББ посвідчені нотаріусом та ще й зареєстровані (бо це юридична особа), та ще й мають печатку (хоча наразі вона вже не потрібна), то цим підтверджені повноваження його керівника, а посвідчена нотаріусом довіреність представника співвласників - це не документ? Тільки ж маємо одну малеееесеньку закавику, про яку я вже майже видохся кричати: "Як 50!!! співвласників  укладуть колективний!!! договір доручення і видадуть колективну!!! довіреність та завірять її нотаріусом одному своєму обранцю?" Ви вміло уникаєте відповіді на це питання!
І наступне в цьому ж плані. А чому Ви нічого не говорите про такі поняття, як аналогія права, аналогія закону? Якщо неунормовані якісь стосунки і першому випадку, то чому не можна по аналогії трансформувати відсутні норми з унормованих вже стосунках в ОСББ чи з Управляючим?
А може й не потрібно нічого аналожувати (чи уналажувати). Може достатньо "покопатися" у наразі існуючих НПА та й там віднайти "недостающее"?
Врешті, це перше, до чого я  призиваю на цьому форумі допомогти тих, хто має достатній  об'єм (багаж)  правових знань та досвіду! Далі буде...
Ну що, допоможете?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Тобто спочатку Вам слід було б з'ясувати "технічні" питання здійснення такого самоуправління...
Дякую, Юрію Васильовичу, Ви перефразували моє питання і відповіли теж питанням.
То не питання, то твердження. І твердження корисне. Бо,  з'ясовуючі "технічні" питання здійснення такого самоуправління, Ви зразу ж, "паралельно", з'ясуєте і деякі конкретні вимоги нотаріусів, банків, фіскальної служби, статистики, ОМС щодо забезпечення існування та діяльності такої Вашої "самоорганізації"  з утримання свого будинку.
Тільки, виявляється, мене весь цей час не розуміли, що я хочу?
То Ваша проблема. Проблема з  викладенням...  Ви досі не пояснили, Вас цікавлять колективні договори на КОМУНАЛЬНІ послуги чи ні? Тому й не зрозуміло, є сенс обговорювати ст. 14 чи нема...
Чи Вас цікавить виключно питання управління будинком "своїми силами"?
Значить Ви вважаєте, що для  такої форми самоорганізації управління потрібні додаткові НПА.
Вони потрібні об'єктивно, а не тому що хтось вважатиме так чи інакше.  Навіть ОСББ, ЖБК, хоча мають окремі "свої" закони, користуються ще й купою підзаконних актів.
А те, що визначено в ст. 14 закона України "Про ЖКП" і що я весь час цитую та призиваю Вас вникнути в суть: "... до відносин між співвласниками багатоквартирного будинку та уповноваженою співвласниками особою застосовуються положення Цивільного кодексу України про доручення, якщо інше не встановлено домовленістю між ними" цього недостатньо?
Уточніть. Про що мова? Про колективні договори на КОМУНАЛЬНІ послуги чи Вас цікавить виключно питання управління будинком "своїми силами"?  Це різні питання...
Значить, коли документи ОСББ посвідчені нотаріусом та ще й зареєстровані (бо це юридична особа), та ще й мають печатку (хоча наразі вона вже не потрібна), то цим підтверджені повноваження його керівника, а посвідчена нотаріусом довіреність представника співвласників - це не документ? Тільки ж маємо одну малеееесеньку закавику, про яку я вже майже видохся кричати: "Як 50!!! співвласників  укладуть колективний!!! договір доручення і видадуть колективну!!! довіреність та завірять її нотаріусом одному своєму обранцю?"
Печатка зараз НЕОБОВ'ЯЗКОВА. Але й  не заборонена. Я не знаю жодної юрособи,  яка б відмовилася від використання печатки. Та то таке... То не питання.  Повноваження "керівника" ОСББ підтверджує статут і витяг з ЄДР. Але в деяких випадках, наприклад банками  під час надання "теплих" кредитів,  вимагають ще й копії протоколів: установчих зборів (обрання голови і його повноваження) та по конкретному питанню (кредитування).  У Вашому випадку і протокол по конкретному питанню ймовірно вимагатимуть завіреним нотаріально, тобто ймовірно Вам доведьтся і в процесі "життєдіяльності" витрачатися на нотаріусів.
"Закавика" у Вас в тому, що Ви багато "кричите" та мало слухаєте... Менше "кричіть" і уважніше слухайте...
Ст. 14 регулює процедуру надання повноважень одній особі із співвласників на укладення колективного договору на надання КОМУНАЛЬНОЇ послуги від імені усіх співвласників з КП. (Ми будемо вести мову про комунальні послуги?)
Ви ж,  начебто,  маєте бажання укласти договір з такою особою щодо утримання будинку. Ви різницю бачите? Договір від імені співвласників з КП. І договір співвласників з одним з них. В першому випадку особі потрібно надати повноваження на укладення договору від імені усіх. В другому випадку з особою потрібно укласти договір. Ви ж "битий час" "товчете воду у ступі" про надання співвласниками повноважень особі на укладення договору цією ж особою  з цими ж співвласниками...  :o  Так укладіть з нею багатосторонній договір... В якому кожен співвласник ( або представник за довіреністю) підпишеться сам за себе...   
А чому Ви нічого не говорите про такі поняття, як аналогія права, аналогія закону? Якщо неунормовані якісь стосунки і першому випадку, то чому не можна по аналогії трансформувати відсутні норми з унормованих вже стосунках в ОСББ чи з Управляючим?
Якщо Ви натякаєте на застосування ст. 14 за аналогією закону, то по-перше, див. вище :
Цитувати
В першому випадку особі потрібно надати повноваження на укладення договору від імені усіх. В другому випадку з особою потрібно укласти договір.
, а по-друге, ст. 14 ще не діє ( вводится в дію з 01.05.2019р.), тобто її ще нема. А от норми про управління вже діють. І Вам вже вкрай необхідним є визначитися з формою управління, бо отримаєте управителя від ОМС.
Щодо ЗУ "Про ОСББ", то в ньому Вам навряд чи вдасться щось знайти, щоб застосувати за аналогією. З чинних нормативів про Управителя  знайдете і не по аналогії, а напряму... Але то вже як Ваша уповноважена особа буде уповноважена зборами. І якщо вона відповідатиме критерію:
Цитувати
1.6. Фізичні особи,  які безпосередньо  виконують  функції  з
управління будинком,  повинні мати відповідну освіту та періодично підвищувати свою кваліфікацію.
Чинні "Правила...". А з 01.01.2019р. і норми закону
Цитувати
Управитель - фізична особа - підприємець зобов’язаний самостійно пройти професійну атестацію або мати у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії "менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)".

{Абзац другий частини п'ятої статті 18 вводиться в дію з 1 січня 2019 року - див. пункт 1 розділу VI}

Порядок здійснення професійної атестації управителів за професією "менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)" та перелік критеріїв, яким повинні відповідати підприємства, установи, організації, що здійснюють таку професійну атестацію, встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Щодо "самоуправлінця", треба буде ці норми застосовувати за аналогією... В проекті нових "Правил..." фізособи "самоуправлінці" не згадуються...
« Останнє редагування: 11 Липня 2018, 10:37:41 від Юрій Васильович »
Записаний

Gelo

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3735
    • Перегляд профілю
    • Email

То ж вкотре повторююсь: як в цьому випадку реалізувати норму, прописану у ч.4 ст.14 ЗУ «Про ЖКП» «У разі укладення колективного договору до відносин між співвласниками багатоквартирного будинку та уповноваженою співвласниками особою застосовуються положення Цивільного кодексу України про доручення, якщо інше не встановлено домовленістю між ними», щоб ця особа мала (отримала) належно оформлені повноваження від інших співвласників на підставі або договора про доручення, або на підставі інших (яких саме та як оформлені?)  домовленостей між ними?
Что будете делать если ваш коллективный договор подписали из 24 квартир только 19 - 23 квартиры. Исполнитель коммунальных услуг не заключит с вами договор, т.к. уполномоченный совладельцами не представляет интересы всего дома - 24 квартир. Если и заключит (это возможно, исполнитель заинтересованное лицо) то жильцы, которые не дали свое согласие на доверенность кол. договора могут не платить. Это реально, они правы. Подписавшие доверенность будут платить за не подписавших. Планируете забирать долги? а на каком основании?  Сколько будет этих коллективных договоров?
По ЗУ "ПРО ОСББ" достаточно большинства голосов - 50,1% для заключения обсуждаемого договора. В соответствии с Законом платить обязаны все квартиры.
В чем смысл обсуждения ст.14 Закона, оформление уполномоченного если этим не решается главное - кто будет содержать дом. Заключение договоров по коммунальным услугам, это примерно 10% от всех вопросов по управлению домом.
Можно было бы понять, если среди жильцов есть несколько юристов видевших свободу действий при отсутствии прямого законодательства для "самоорганізації". Ну захотелось.
На самом деле если б они были, они сразу бы сказали-регистрируем ОСББ.
Устроили головоломку, а какая цель ...
   
Цей пост містить юридичні помилки. Прим. Ю.В.
« Останнє редагування: 11 Липня 2018, 10:33:29 від Юрій Васильович »
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email