'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Питання щодо оплати опломбування лічильників води.  (Прочитано 1971 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Gelo

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3054
    • Перегляд профілю
    • Email

Ви, взагалі, читаєте те, що я пишу?
Читаю. Всего понять не могу. Не очень с датами...
Цитувати
Правда на період з травня 2014 по 01.05.2019р. є колізія законів "Про питну воду..." та "Про ЖКП".  Тому "по факту" все залежало від рівня юристів водоканалів і залежності керівництва водоканалів від місцевої влади.  "Как хочу, так и ворочу".
На каком основании тогда утверждение
А постанова - щодо вимоги визначити виконавцем у 2015 році. Тобто потрапляє у період з 22.02.2002р. до 01.05.2019р.
Постанова, як приклад, що виконавцем послуги з ХВП у багатоквартирному будинку  Херсонводоканал, взагалі, бути не  міг...
Почему с 22.02.2002р., а не  з травня 2014 р.

В будинках ЖБК могли бути варіанти...
Конкретно в нашем уже было решено. Вынудили (конец 80-х годов) наше ЖСК вступить в КО ЖСК и назначить ООО исполнителем. Ох и отхавтило тогда ООО денег с нашего счета и с счетов других ЖСК на "благородные" дела для домов.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7866
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Почему с 22.02.2002р., а не  з травня 2014 р.
Закон "Про питну воду..." з 22.02.2002р.
Записаний

Gelo

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3054
    • Перегляд профілю
    • Email

Почему с 22.02.2002р., а не  з травня 2014 р.
Закон "Про питну воду..." з 22.02.2002р.
Так коллизия возникла позже. На каком основании  с 22.02.2002 г. по май 2015 г.
Цитувати
...виконавцем послуги з ХВП у багатоквартирному будинку  Херсонводоканал, взагалі, бути не  міг... 
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7866
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Закон "Про питну воду..." з 22.02.2002р. і виконавцем послуги з ХВП у багатоквартирному будинку  Херсонводоканал бути не може.
Квітень 2014р. (зміни у ЗУ "Про ЖКП" - виконавцем є виробник) виникла колізія: 1. Закон "Про питну воду..."  - не може.
2. ЗУ "Про ЖКП" - може і, навіть, повинен...
Про випадки спроб вирішення колізії на судовом рівні відомостей нема. Рішення,   викладене  у https://gro-za.org/forum/index.php?topic=10289.msg64137#msg64137  , це питання оминає... Ні позивач не посилався на зміни у ЗУ "Про ЖКП", ні водоканал не посилався на ст. 19 ЗУ "Про питну воду..."...
Записаний

Gelo

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3054
    • Перегляд профілю
    • Email

Закон "Про питну воду..." з 22.02.2002р. і виконавцем послуги з ХВП у багатоквартирному будинку  Херсонводоканал бути не може.
Квітень 2014р. (зміни у ЗУ "Про ЖКП" - виконавцем є виробник) виникла колізія: 1. Закон "Про питну воду..."  - не може.
2. ЗУ "Про ЖКП" - може і, навіть, повинен...
Эти объяснения понятны. 
Непонятно другое. На каком основании утверждение... з 22.02.2002р. Вот первая цитата. 
А чи знаєте Ви, що з 22.02.2002р. до 01.05.2019р.  виконавцем послуги з ХВП у багатоквартирному будинку  Херсонводоканал, взагалі, бути не  міг (ЗУ "Про  питну воду...")?
   https://gro-za.org/forum/index.php?topic=10289.msg64137#msg64137
Потом еще одна цитата. Где опять эта дата з 22.02.2002р. 
Там же написано на якій підставі...
А постанова - щодо вимоги визначити виконавцем у 2015 році. Тобто потрапляє у період з 22.02.2002р. до 01.05.2019р.
Постанова, як приклад, що виконавцем послуги з ХВП у багатоквартирному будинку  Херсонводоканал, взагалі, бути не  міг...   Хоча аргументація у цих рішеннях "не дуже"... Ст. 19 забута... Позивачем - зрозуміло, чому...  А от рівень юристів КП «Кривбасводоканал» слабенький... 
До какой даты, не обсуждается. Уже разжевано. А вот дата з 22.02.2002р., это вопрос.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7866
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

А вот дата з 22.02.2002р., это вопрос.
Ви у історію закону можете зазирнути?
Цитувати
Історія документа та редакції
Дата події        Назва події, підстава                                                                                  Текст редакції
10.01.2002    Прийняття Верховна Рада України; Закон № 2918-III                            перша редакція, 70 кб відкрито зараз

22.02.2002       Набрання чинності
                            Стан: Чинний
https://zakon.rada.gov.ua/laws/card/2918-14/ed20190501  Перша редакція:
Цитувати
Стаття 19. Надання послуг з питного водопостачання

     Послуги з   питного   водопостачання   надаються   споживачам підприємством питного водопостачання на підставі договору з:

     підприємствами, установами,  організаціями,  що безпосередньо користуються централізованим питним водопостачанням;

     підприємствами, установами   або   організаціями,  у  повному господарському віданні або оперативному управлінні яких  перебуває житловий  фонд і  до  обов'язків яких належить надання споживачам послуг з питного водопостачання та водовідведення;

     об'єднаннями співвласників     багатоквартирних     будинків, житлово-будівельними   кооперативами   та   іншими    об'єднаннями власників житла,  яким передано право управління багатоквартирними будинками та  забезпечення  надання  послуг  з  водопостачання  та водовідведення на підставі укладених ними договорів;

     власниками будинків, що перебувають у приватній власності.

     Договір про   надання   послуг   з   питного   водопостачання укладається безпосередньо між підприємством питного водопостачання або уповноваженою  ним  юридичною чи фізичною особою і споживачем, визначеним у частині першій цієї статті.

     Порядок надання  споживачам  послуг  з питного водопостачання встановлюється  центральним  органом  виконавчої  влади  з  питань житлово-комунального господарства.
  В 2012р. змінено ч. 3.
Цитувати
Порядок надання  споживачам  послуг  з питного водопостачання встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує
формування   державної   політики   у  сфері  житлово-комунального господарства.
Частина третя статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012 }
що ніяк не впливає на зміст ч. 1 та ч. 2.   
І все це діяло до 21.06. 2017р.
З 21.06. 2017р. на підставі ЗУ  N 2047-VIII  від 18.05.2017 стало :
Цитувати
Стаття 19. Надання послуг з питного водопостачання та централізованого водовідведення
Назва  статті  19  із  змінами,  внесеними  згідно  із  Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }

     Послуги з   питного   водопостачання   надаються   споживачам підприємством   питного   водопостачання  та/або  централізованого водовідведення  на  підставі  договору  з:  { Абзац перший частини першої   статті   19  із  змінами,  внесеними  згідно  із  Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }

     підприємствами, установами,  організаціями,  що безпосередньо користуються   централізованим   питним   водопостачанням   та/або централізованим  водовідведенням;  { Абзац  другий частини першої статті  19  із  змінами,  внесеними  згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }

     підприємствами, установами   або   організаціями,  у  повному господарському віданні або оперативному управлінні яких  перебуває житловий  фонд  і  до  обов'язків яких належить надання споживачам послуг  з питного  водопостачання   та/або   централізованого водовідведення;  {  Абзац  третій  частини  першої  статті  19  із змінами,  внесеними  згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }

     об'єднаннями співвласників     багатоквартирних     будинків, житлово-будівельними   кооперативами   та   іншими    об'єднаннями власників житла,  яким передано право управління багатоквартирними будинками  та  забезпечення надання послуг з водопостачання та/або централізованого   водовідведення   водовідведення   на   підставі укладених  ними договорів; { Абзац четвертий частини першої статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }

     власниками будинків, що перебувають у приватній власності.

     Договір  про  надання  послуг з питного водопостачання та/або водовідведення укладається безпосередньо між підприємством питного водопостачання  або уповноваженою ним юридичною чи фізичною особою і споживачем, визначеним у частині першій цієї статті.
Частина друга статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }

     Порядок  надання  споживачам  послуг з питного водопостачання та/або    водовідведення    встановлюється   центральним   органом виконавчої  влади,  що  забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства.
{ Частина третя статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законами N  5459-VI ( 5459-17 ) від 16.10.2012, N 2047-VIII ( 2047-19 ) від 18.05.2017 }
А з 02.08.2017р. змінено абз. 1 ч. 1 на редакцію:
Цитувати
Послуги  з  централізованого питного водопостачання надаються споживачам  підприємством  питного  водопостачання  з  урахуванням вимог  Закону  України  "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" ( 2119-19 ) на підставі договору з: { Абзац перший
частини  першої  статті 19 із змінами, внесеними згідно із Законом N  2047-VIII  (  2047-19  )  від  18.05.2017;  в  редакції  Закону N 2119-VIII ( 2119-19 ) від 22.06.2017
}
Тобто закон не дозволяє з 22.02.2002р. до внесення нових змін укадати водоканалам договори з окремими квартирами...
Наступні зміни відбудуться 01.05.2019р. (якщо не відтермінують ще раз, як в минулому році). Зявиться абз. 6 у ч. 1
Цитувати
  індивідуальними        і       колективними       споживачами житлово-комунальних   послуг,  визначеними  Законом  України  "Про житлово-комунальні послуги" ( 2189-19 ). { Частину першу статті 19 доповнено абзацом шостим згідно із Законом N 2189-VIII ( 2189-19 ) від 09.11.2017 }
Тоді у водоканалів з'явиться право укладати договори з окремими квартирами на підставі норм обох законів.
Записаний

Gelo

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3054
    • Перегляд профілю
    • Email

Чуть-чуть радости и все стало на свои места.
Періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування і монтаж) вузлів обліку, що забезпечують індивідуальний облік споживання теплової енергії та води в квартирах (приміщеннях) будинку, здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено договором,
У нас как всегда "впереди паровоза" и шиворот-на выворот. После уведомления о плановой поверке делаешь заявку на распломбировку, пришел снял пломбу и вручил акт, затем сам поверяешь, устанавливаешь (или ждешь представителя и он устанавливает), представитель пломбирует + акт и в результате оплачиваешь по полному списку:  демонтаж, транспортування і монтаж +пломбировка.Об этом перечне мало кому известно, просто платят указанную сумму.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7866
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Не попереду. З 02.08.2017р. Обслуговування (в тому числі повірка) за кошти споживача
Цитувати
Періодична повірка засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення комерційних розрахунків за спожиті теплову енергію і воду) проводиться за рахунок внесків за обслуговування вузлів комерційного обліку, встановлених відповідно до Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання".
{Абзац третій частини четвертої статті 17 в редакції Закону № 2119-VIII від 22.06.2017}
Цитувати
2. Обслуговування та заміна вузлів розподільного обліку/приладів - розподілювачів теплової енергії здійснюються за рахунок власників таких вузлів обліку, якщо інше не встановлено законом або договором.


Оплата і у Вас може бути по-різному...
Цитувати
Розпломбування у випадку ремонтних робіт чи аварійної ситуації

Що робити у випадку ремонтних робіт?
Розпломбування та пломбування лічильника по ініціативі абонента у зв’язку із, наприклад, проведенням ремонту внутрішніх мереж (при заміні труб, стояків, ремонті та ін.) проводиться на платній основі.
Для отримання послуги необхідно особисто прибути до Контакт-центру Водоканалу за адресою: вул. Тутушкіна, 9, каб. 13.

Вартість послуги:
Розпломбування: 87,00 грн.
Пломбування: від 88,60 до 114,50 грн.

З собою необхідно мати оригінали та копії документів:
– заява,
– проектна документація на облаштування вузла обліку води,
– паспорт лічильника.

Що робити у випадку аварійної ситуації?
У випадку аварійної ситуації заяву на розпломбування можна надати по телефону та вона буде мати пріоритетний стан. Однак, після здійснення процедури все одно необхідно буде прийти до Контакт-центру особисто та надати заяву у письмовому вигляді.

Вартість послуги:
Термінове розпломбування, у зв’язку з аварійною ситуацією на мережах абонента, за ініціативою абонента: 297,00 грн.
Пломбування: від 88,60 грн. до 114,50 грн.

Телефон для довідок: 0 800 503 283
http://water.kherson.ua/rozplombuvannya-u-vypadku-remontnyh-r/?cat_slug=counters   Про аварійне - то дурня. Аварійно розпломбувати може ЖЕК, ОСББ,  ЖБК. Зі складанням акту і збереженням пломби, які потім передаються до водоканалу з заявою на опломбування. За звичайну вартість.
Цитувати
Опломбування лічильника

Для прийняття в експлуатацію водомірного вузла необхідно звернутись до оператора Контакт-центру Водоканалу (вул. Тутушкіна, 9, актовий зал, тел. 0 800 503-283), надати технічний паспорт водолічильника та отримати рахунок на оплату послуги.

 Вартість  (станом на 01.02.2018) складає:
– Прийняття в експлуатацію водомірного вузла за індівідуальним замовленням одного водолічильника – 100,70 грн.
– Прийняття в експлуатацію водомірного вузла за індівідуальним замовленням двох водолічильників – 138,80 грн.

Послуга з опломбування виконується тільки після сплати рахунку.
Прийняття лічильника на облік і пломбування здійснюється лише після перевірки правильності його встановлення.

В подальшому для опломбування/ розпломбування водолічильника (в т.ч. після повірки лічильника) необхідно надати до Водоканалу заявку шляхом:
Особистого звернення до Контакт-центру (пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9): заповнюється заявка на опломбування/розпломбування. При собі необхідно мати технічний паспорт водолічильника з відміткою про повірку з зазначенням: дати повірки, повіряючого, підпису та відтиску повірочного таврa;

Звернення на електронну пошту Водоканалу: c.vodokanal@gmail.com, в листі обов’язково зазначити: № особового рахунку; П.І.Б. контактної особи, адресу, причину розпломбування,  контактний телефон та додати копію паспорта на лічильник з відміткою держповірителя про проходження повірки.

Після звернення/надходження листа з абонентом зв’яжеться представник Контакт-центру для подальшого узгодження дати та часу приїзду фахівця.

Вартість (станом на 01.02.2018) складає:
– Опломбування одного водолічильника – 88,60 грн.
– Опломбування двох водолічильників – 114,50 грн.
– Розпломбування – 87,00 грн.
Послуги з розпломбування та пломбування виконуються тільки після сплати рахунків.
http://water.kherson.ua/pervynne-oplombuvannya-lichylnyka/  Не зрозуміло, що то таке "Вартість  – Прийняття в експлуатацію" ...
Цитувати
Планова повірка

За чий рахунок здійснюється періодична повірка лічильників?

З вересня 2017 повірка та ремонт, в т.ч. монтаж та демонтаж засобів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюється за кошти споживачів.

Це визначено у Постанові №1003 Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) (на виконання аб.2 п.7. Прикінцевих та перехідних положень нового Закону Україну «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання»). В постанові визначено, що витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку води, вилучені з тарифів на централізоване водопостачання та водовідведення.

Як визначити чи настав термін повірки лічильників?

Херсонський Водоканал за місяць до настання строку проведення повірки лічильників інформує про це споживачів:

1. Багатоповерхових будинків – шляхом вручення повідомленням про термін виконання повірки;
2. Приватного сектору – шляхом вручення припису про термін виконання повірки.

Про термін повірки лічильника споживач може дізнатись в особистому кабінеті, попередньо зареєструвавшись на сайті – water.kherson.ua.

Під час вручення припису/повідомлення, споживач забезпечує доступ представника Водоканалу до засобу вимірювальної техніки для зняття показників та виконання розпломбування.

Споживач може виконати повірку і за власною ініціативою, звернувшись до Контакт-центру Водоканалу за тел. 0800503283

Де можна виконати повірку квартирного лічильника води?

Споживач може виконати  повірку лічильника, скориставшись одним із вказаних варіантів:

ВАРІАНТ №1 – Звернутись до Водоканалу:

1. Споживач підписує Договір з Водоканалом про надання платних послуг з періодичної повірки засобів обліку  холодної води.

2. Сплачує рахунок за виконання послуг згідно діючої калькуляції та повідомляє про сплату оператора Контакт-центру  0-800-503-2833.

3.Очікує дзвінка представника Водоканалу для погодження дати та часу демонтажу  лічильника.

4. Після повірки лічильника споживачу буде зателефоновано для  погодження дати та часу зворотного монтажу та опломбування лічильника.

Тобто при зверненні до Водоканалу, споживачеві буде надана послуга «під ключ»: розпломбування, демонтаж, транспортування, повірка, монтаж та опломбування.

ВАРІАНТ №2 – Звернутись до іншої спеціалізованої організації:

1. Демонтаж, транспортування, повірка та монтаж лічильника після повірки виконується спеціалізованою організацією за власний рахунок споживача.

2. Після повірки споживач надає до Контакт-центру (пл. ім. Ю. Тутушкіна, 9) заявку на опломбування та паспорт лічильника з відміткою про проходження повірки і отримує рахунок за послуги розпломбування та опломбування лічильного вузла.

3. Після сплати рахунку споживачеві буде призначена дата опломбування. Припис та технічний паспорт лічильника з відміткою про проходження повірки необхідно зберігати і пред’явити представнику Водоканала під час його пломбування. Прийняття лічильника на облік і пломбування здійснюються лише після перевірки правильності його встановлення. Вартість робіт з розпломбування та опломбування одного лічильника на дату отримання повідомлення – 175,60 грн.Тобто при зверненні до спеціалізованої організації, споживач повинен сплатити за послуги самій організації, а Водоканалу – за  послуги з розпломбування та опломбування.

Вибір варіанту – за споживачем.

Як само проводиться повірка лічильника Херсонським Водоканалом?

При отриманні припису/повідомлення на повірку лічильника Споживач може підписати договір з Водоканалом, наданий контролером, про надання послуг з періодичної повірки засобів обліку холодної води та отримати рахунок на оплату повного комплексу робіт (розпломбування, демонтаж, монтаж, повірка, опломбування),  або після отримання припису/повідомлення надати заявку  на виконання послуги до Контакт-центру Водоканалу за тел. 0800503283.

Після документального оформлення наданої заявки (укладання договору та оплати рахунків) споживачу повідомляється термін виконання замовлених послуг з повірки лічильників. У визначений день до споживача прийде представник Херсонського Водоканалу (з посвідченням працівника підприємства встановленого зразка), який обстежить місце встановлення вузла обліку:

1) Якщо при обстеженні вузла обліку лічильник можливо демонтувати, фіксує поточні показники лічильника, розпломбовує, виконує роботи з демонтажу лічильника та складає відповідний акт. На його місце представник встановлює вставку (перехідник). Демонтований лічильник представник підприємства забирає на повірку. Повірка водоміра здійснюватиметься у термін, що не перевищує одного календарного місяця. За цей час споживач оплачує послуги Водоканалу згідно із середньомісячними показниками засобів обліку за попередні три місяці (п. 15 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630) За умови проходження приладом обліку повірки, представник Херсонського Водоканалу зв’язується зі споживачем та домовляється про дату та час візиту для зворотного встановлення повіреного квартирного лічильника (термін не пізніше одного місяця з дня демонтажу лічильника). У визначений день представник підприємства здійснює монтаж повіреного квартирного лічильника та його опломбування зі складанням відповідного акту (в 2 прим.) з наступною інформацією:

–        Дата проведення робіт;

–        ПІБ працівника, що виконував роботи;

–        Тип, заводський номер та показники лічильників, як демонтованих, так і встановлених;

–        Номери пломб, якими опломбовано лічильник та його з’єднувальні частини.

Зазначений документ надає право проводити розрахунки за приладом обліку.

2) Якщо при обстеженні вузла обліку виявлено, що лічильник неможливо демонтувати через незадовільний стан труб, майстер складає відповідний припис споживачу на усунення виявлених недоліків. Після усунення споживачем виявлених недоліків, повірка лічильника проводиться у порядку, зазначеному у пункті 1. У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься згідно з нормами водоспоживання (п.21 «Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 № 630).

Демонтаж лічильника без його попереднього розпломбування представником Херсонського Водоканалу та без складання акту розпломбування ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.

Яка вартість повірки лічильників Херсонським Водоканалом?Вартість послуг з повірки розраховується згідно діючих калькуляцій на підприємстві та залежить від діаметра, кількості лічильників.

Чи  потрібно обов’язково опломбувати квартирні прилади обліку?

Відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 21.07.05р. №630 «Про затвердження Правил надання населенню послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» квартирні засоби обліку беруться Херсонським Водоканалом на абонентський облік. Взяття на абонентський облік передбачає опломбування приладу обліку (встановлення реєстраційної пломби) за місцем знаходження водолічильника зі складанням відповідного акту.

Для взяття на абонентський облік квартирних лічильників води споживачам, які встановили прилад обліку, необхідно надати до Водоканалу заявку шляхом:

    Особистого звернення до Контакт-центру (пл. ім. Ю.Тутушкіна, 9): заповнюється заявка на опломбування/розпломбування, при собі необхідно мати технічний паспорт водолічильника з відміткою про повірку з зазначенням: дати повірки, повіряючого, підпису та відтиску повірочного тавра; c.vodokanal@gmail.com
    Звернення на електронну адресу (скриньку) Водоканалу: c.vodokanal@gmail.com, в листі обов’язково зазначити: № особового рахунку; П.І.Б. контактної особи, адресу, причину розпломбування, контактний телефон та додати копію паспорта на лічильник з відміткою держповірителя про проходження повірки.

 Вартість послуг складає:

– опломбування одного  водолічильника  – 88,60 грн.

– опломбування двох водолічильників – 114,50 грн.

Прийняття лічильника на облік і пломбування здійснюються лише після перевірки правильності його встановлення. Представник Херсонського Водоканалу проводить опломбування повіреного лічильника зі складанням відповідного акту за наявності у споживача паспорта лічильника та/або свідоцтва про повірку.

ДО УВАГИ!

Розпломбування лічильника холодної води за будь-яких обставин може здійснюватися виключно представником Херсонського Водоканалу із складанням відповідного акта.
http://water.kherson.ua/planova-povirka/
Повідомлення суперечливі... З'ясовуйте. Вам є над чим працювати...
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 1719
    • Перегляд профілю

У випадку, коли споживач самостійно робить монтаж-демонтаж (перед цим треба зробити фото і подзвонити у Київводоканал у день демонтажу, зрізану пломбу зберігати), Київводоканал робить опломбування безкоштовно (протягом 2 тижнів з дня монтажу - треба подзвонити у день монтажу).
Якщо це так, то киянам пощастило... Тільки треба надати посилання на сторінку сайту  Київводоканалу, на якій ця інформація розташована.
Цитувати
Як діяти у випадку необхідності розпломбування лічильника?
Якщо, наприклад, для усунення аварійної ситуації чи здійснення ремонтних робіт Вам необхідно зняти чи роз пломбувати лічильник, необхідно повідомити про це до контакт-центру 202-0202 та одразу залишити заявку на повторне опломбування.
Цитувати
Як відбувається опломбування?
Фахівець Київводоканалу контактує з мешканцем для уточнення зручної дати і часу візиту.
Орієнтовно протягом 14 днів з моменту подання заявки в узгоджений час приїжджає фахівець Київводоканалу.
Мешканець надає паспорт на лічильник або свідоцтво про повірку, де вказана остання дата повірки.
Фахівець здійснює опломбування і оформлює акт. З моменту опломбування лічильника розрахунки за спожиту воду та відповідний об’єм стоків здійснюються за показниками лічильника.
Якщо фахівець при опломбуванні виявить, що лічильник встановлений з порушеннями норм експлуатації чи його цілісність пошкоджена, взяття на облік такого приладу неможливе.
https://vodokanal.kiev.ua/lichilniki
Решту інформації повідомляють оператори Київводоканалу усно.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email