'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Виконавець ЖКП "ЦО" ТОВ "Євро-реконструкція" бреше?  (Прочитано 16977 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Як "що робити КП виконаіцю"? Виконувати закон: а) не знімати самовільно з комерційного обліку теплолічильник, а робити перерахунок після повірки і б) не переводити самовільно на "норми споживання", а рахувати по середнім показникам попереднього опалювального періоду.
Цей "закон" Ви затвердили?
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Ваше уточнення має якесь значення для вирішення, поставлених Вами, питань?
Це щоб не було плутанини, оскільки виконавець ТОВ "Євро-реконструкція" стверджує, що оператор зовнішніх теплових мереж є КП "Київтеплоенерго".
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Як "що робити КП виконаіцю"? Виконувати закон: а) не знімати самовільно з комерційного обліку теплолічильник, а робити перерахунок після повірки і б) не переводити самовільно на "норми споживання", а рахувати по середнім показникам попереднього опалювального періоду.
Цей "закон" Ви затвердили?
"Закон" - це той Закон, про який згадує виконавець у листі:
Цитувати
"Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" № 2119-VIII від 22.062017 (далі - Закон)

Давайте порівняємо. Ось що пише виконавець у 4-му абзаці свого листа:
Цитувати
Відповідно до Закону у разі виходу з ладу (несправності, не проведення непроведення періодичної повірки, викрадення, втрати) загальнобудинкового вузла обліку теплової енергії, до відновлення його роботи або заміни, вузол обліку знімається з комерційного обліку виконавцем послуг.
, а от що пишеться у ч. 3 ст. 9 Закону:
Цитувати
3. У разі виходу з ладу або втрати вузла комерційного обліку, зазначеного в частині першій цієї статті, до відновлення його роботи або заміни комерційний облік здійснюється розрахунково відповідно до методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, з урахуванням середнього споживання:

теплової енергії - протягом попереднього опалювального періоду;

гарячої та питної води - протягом попередніх 12 місяців.
У Законі немає навіть поняття "зняття з комерційного обліку", а тим більше при вигаданій виконавцем умові "у разі непроведення періодичної повірки"! Навпаки, у ч. 3 ст. 9 Закону наголошується, що комерційний облік повинен продовжуватись навіть у разі виходу з ладу або втрати вузла комерційного обліку (але вже з урахуванням середнього споживання теплової енергії протягом попереднього опалювального періоду)!

Щодо "норм споживання", то цей термін не згадується у листі виконавця, але на нього є натяк у 7-му абзаці листа.
У Законі ж він застосовується виключно для випадку "до встановлення вузла (вузлів) комерційного обліку" - див. ч. 2 ст. 9:
Цитувати
2. До встановлення вузла (вузлів) комерційного обліку відповідно до вимог частини другої статті 3 цього Закону:

1) обсяг споживання теплової енергії визначається за нормою споживання, встановленою органом місцевого самоврядування, що підлягає щомісячному коригуванню виконавцем послуги за фактичною кількістю годин постачання теплової енергії та фактичною середньомісячною температурою зовнішнього повітря;
То що це як не беззаконня виконавця?  >:(
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Давайте не плутати...    Яка різниця, що там "пише" виконавець. Комунальщикам вигадати, збрехати, підтасувати - "раз плюнути".  Колись Т.І. дала вичерпну назву таким папірцям - МАКУМЕНТ (начебто документ (за формою) але придатний лише в макулатуру (за змістом)).
Давайте оперувати фактами.
1. У лічильника завершився міжповірочний інтервал. Факт? Мабуть факт, бо Ви не заперечуєте.
2. Експлуатація лічильника без проведення повірки є незаконною. Факт? Факт (ст. 17 ч. ЗУ "Про метрологію...").
3. ТОВ не є оператором зовнішніх теплових мереж.  Факт? Підлягає уточненню...
4. Якщо п. 3 таки факт, то чи може  ТОВ виконати повірку? Не може. Факт  (ЗУ "Про комерційний облік..."(абз. 1     ч. 1 ст. 6) у системному зв'язку з ЗУ "Про метрологію..." (абз. 2 ч. 4 ст. 17)).
5. Якщо ТОВ продовжить експлуатацію лічильника без повірки - на  нього контролюючі органи вправі накласти штраф. Факт?  Факт  (ст. 31 ЗУ "Про теплопостачання").
Питання. Як діяти ТОВ,  щоб зазнати меншої шкоди?  Відповідь. Повідомити вчасно оператора про закінчення міжповірочного інтервалу. І далі діяти по ситуації.   Якщо оператор не відреагує, зняти лічильник з обліку. Така дія законом не заборонена.
У Законі немає навіть поняття "зняття з комерційного обліку", а тим більше при вигаданій виконавцем умові "у разі непроведення періодичної повірки"! Навпаки, у ч. 3 ст. 9 Закону наголошується, що комерційний облік повинен продовжуватись навіть у разі виходу з ладу або втрати вузла комерційного обліку (але вже з урахуванням середнього споживання теплової енергії протягом попереднього опалювального періоду)!
Тобто, за Вашою логікою, у разі виходу лічильника з ладу, його теж не можна зняти з обліку, бо нема "такого поняття"? А якже тоді новий взяти на облік, коли там несправний  "пост не здає"? Два на обліку будуть?  :o
Взагалі ситуація не варта ламаного шеляга.
Оператору повинні затвердити внески на обслуговування вузлів комерційного обліку.
Внески будуть сплачувати мешканці. Тобто повірка за Ваш рахунок (хоч і з рострочкою).
Так чому, якщо мешканцям наявність вузла обліку так вигідна, не зібрати  у складчину кошти і не виконати повірку за свій рахунок (з оговореною умовою, що це зарахується їм у рахунок сплати внесків?
А,  якщо "не царское это дело", то з'ясовуйте хто оператор,  чи виконавець  повідомив оператора? Чому оператор відзначився бездіяльністю і, якщо він винен, подавайте на нього в суд.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

(click to show/hide)
1. КП "Київтеплоенерго" відреагував - наразі він веде з виконавцем перемовини по цій ситуації (з нас збирали кошти за обслуговування загальнобудинкового теплолічильника за 4-й квартал 2019 року і скоро зберуть за 1-й квартал 2020 року). То на якій підставі виконавець зняв з комерційного обліку теплолічильник, щодо якого навіть немає даних про те, що його втрачено, або що він вийшов з ладу (але навіть в цих випадках його не можна знімати з комерційного обліку!)? Немає законного права у нього таке робити, більше того, є обов'язок продовжувати здійснювати комерційний облік (про це прямо говорить Закон). І це є запорукою того, що після того, як теплолічильник пройде повірку, виконавець повинен самостійно зробити перерахунок нарахувань згідно показників теплолічильника!
2. Виконавець не порушує ст. 31 ЗУ "Про теплопостачання" у разі, коли він виконує ч. 3 ст. 9 ЗУ "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання", згідно з якою він мусить продовжувати здійснювати комерційний облік з урахуванням середнього споживання теплової енергії протягом попереднього опалювального періоду.
3. Ч. 3 ст. 6 ЗУ "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання":
Цитувати
У разі виходу з ладу вузла обліку він підлягає заміні на справний та прийняттю на абонентський облік протягом п’яти робочих днів з дня виявлення факту виходу з ладу.
4. Щодо питання
Цитувати
чому, якщо мешканцям наявність вузла обліку так вигідна, не зібрати  у складчину кошти і не виконати повірку за свій рахунок (з оговореною умовою, що це зарахується їм у рахунок сплати внесків?
- це, дійсно, було б добре, особливо враховуючи, що:
Цитувати
4. Вузли комерційного обліку належать на праві власності власнику (є спільною сумісною власністю співвласників) будівлі.
Але згідно ЗУ "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання":
1)
Цитувати
5. Відповідальність за збереження і цілісність вузлів комерційного обліку покладається на власника (співвласників) будівлі (її частини), в якій вони встановлені, або за договором на визначену власником (співвласниками) іншу особу.
2)
Цитувати
1. Обслуговування та заміна вузлів комерційного обліку здійснюються оператором зовнішніх інженерних мереж
Тобто, законодавство навіть не надає право співвласникам самостійно обслуговувати свій теплолічильник (тільки оператор зовнішніх інженерних мереж).
3)
Цитувати
4. Власник (співвласники) будівлі або його (їх) представник мають право доступу до місць установлення вузлів комерційного обліку для перевірки схоронності та зняття показань.
Тобто, співвласники мають тільки "право доступу для перевірки схоронності та зняття показань". І більше жодних прав!
Але навіть, якщо б і була така можливість у співвласників, то для повірки теплолічильника своїми силами треба буде:
а) зібрати повноважні збори співвласників багатоквартирного будинку для вирішення питання повірки загальнобудинкового теплолічильника власними силами та коштами;
б) знайти двох відповідальних співвласників, які б погодились відвезти і забрати загальнобудинковий теплолічильник на повірку (до речі, чи можна його повіряти в ДП "Укрметртестстандарт"? - думаю, що так)
в) знайти, заключити договір (його буде мати право підписувати співвласник, якому загальні збори нададуть такі повноваження?) і заплатити сертифікованій організації, яка б демонтувала і змонтувала після повірки цей теплолічильник;
г) вирішити, хто буде відповідати, якщо по дорозі цей теплолічильник, наприклад, розіб'ється;
д) вирішити. хто буде збирати кошти і що робити, якщо частина мешканців не здасть свою долю;
е) письмово узгодити цю повірку з виконавцем та оператором зовнішніх тепломереж, включно з тим, щоб зібрані кошти було зараховано у рахунок сплати внесків;
є) ... ?
Враховуючи контингент і ментальність співвласників (інваліди-алкоголіки-наркомани-совки-пенсіонери), 90% яких отримували квартири у 1985 році безкоштовно (!), це все "з області фантастики" ("місія нездійсненна"©).
« Останнє редагування: 10 Лютого 2020, 19:07:52 від Олександр_2015 »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

ГОРЕ ОТ УМА...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
2. Виконавець не порушує ст. 31 ЗУ "Про теплопостачання" у разі, коли він виконує ч. 3 ст. 9 ЗУ "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання", згідно з якою він мусить продовжувати здійснювати комерційний облік з урахуванням середнього споживання теплової енергії протягом попереднього опалювального періоду.
Так він і не порушує - бо здійснює комерційний облік за середнім споживанням, а не за лічильником, який він зняв з абонентного  обліку.   Не ототожнюйте поняття комерційного обліку і абонентського обліку. А якби не зняв лічильника з абонентного  обліку, то порушив би. Навпаки, якби він не зняв лічильника з абонентного  обліку і в той же час застосував комерційний облік з урахуванням середнього споживання теплової енергії протягом попереднього опалювального періоду, то це б було порушенням закону. Такі випадки є і в судовій практиці, коли суди примушували враховувати показникии лічильників води, вчасно  не повірених бо не знятих з абонобліку і не розпломбованих. Маю особистий досвід використання лічильника більше ніж півроку після закінчення строку. І нічого, не зняли з обліку - зарахували показники...
Цитувати
3. Ч. 3 ст. 6 ЗУ "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання":
Норма мертва. Нема стільки лічильників... Принаймні зараз. Фізично виконати не можливо. Підіймайте гвалт, можливо пощастить. "Вода камінь точить"... Тимпаче що 
Цитувати
КП "Київтеплоенерго" відреагував - наразі він веде з виконавцем перемовини по цій ситуації
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Але навіть, якщо б і була така можливість у співвласників, то для повірки теплолічильника своїми силами треба буде:
а) зібрати повноважні збори співвласників багатоквартирного будинку для вирішення питання повірки загальнобудинкового теплолічильника власними силами та коштами;
б) знайти двох відповідальних співвласників, які б погодились відвезти і забрати загальнобудинковий теплолічильник на повірку (до речі, чи можна його повіряти в ДП "Укрметртестстандарт"? - думаю, що так)
в) знайти, заключити договір (його буде мати право підписувати співвласник, якому загальні збори нададуть такі повноваження?) і заплатити сертифікованій організації, яка б демонтувала і змонтувала після повірки цей теплолічильник;
г) вирішити, хто буде відповідати, якщо по дорозі цей теплолічильник, наприклад, розіб'ється;
д) вирішити. хто буде збирати кошти і що робити, якщо частина мешканців не здасть свою долю;
е) письмово узгодити цю повірку з виконавцем та оператором зовнішніх тепломереж, включно з тим, щоб зібрані кошти було зараховано у рахунок сплати внесків;
є) ... ?
Враховуючи контингент і ментальність співвласників (інваліди-алкоголіки-наркомани-совки-пенсіонери), 90% яких отримували квартири у 1985 році безкоштовно (!), це все "з області фантастики" ("місія нездійсненна"©).
а) можна і без офіційниих зборів, б) не потрібно - можно найняти сертифіковану організацію  (можна ФОП), яка б демонтувала повірила і змонтувала після повірки цей теплолічильник; в) див. б)  (договір можна і без офіційних зборів ) ,  г) див. б), д) та будь-хто, проблема "не здасть" існує, але внески окремих можна і перекрити (у нас, наприклад за  бідних пенсіонерів частину інші поздавали), е) щоб зібрані кошти було зараховано, так треба узгодити. 
Прим. у нас теж всі отримували квартири безкоштовно, але ми двічі робили таку повірку, навіть без повернення коштів (внесків тоді не було).
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Дякую. Ваша логіка мені зрозуміла і я з нею погоджуюсь. Але ж виконавець нічого не пише про зняття з абонентського обліку, а пише якраз про зняття з комерційного обліку (4-й абзац листа)! Може якраз це вони плутають ці два поняття?  ???
 
Питання у мене просте - чи повинен виконавець після того, як лічильник пройде повірку, зробити перерахунок нарахувань (які він зараз робить по середнім показникам попереднього опалювального періоду) по реальним показникам загальнобудинкового теплолічильника? Вони кажуть (поки що у телефонному режимі), що вони не будуть робити перерахунок! Це законно?

П.С. 1) Яка може бути заміна нашого теплолічильника на справний, якщо він не виходив з ладу?
2) Я сам незабаром буду "бідним пенсіонером". Таких у нас мабуть 90%. 3/4 - мінімум. То що - 10% чи 25% будуть платити за всіх? Зваісно, що ні.
3) Почекаю ще пару тижнів на відповіді КП, ТОВ та КМДА - може повірку зроблять до осені? Може будуть відповіді, хто оператор наших зовнішних теплових мереж, з якого обліку зняли теплолічильник (з абонентського чи комерційного) і чи мусить виконавець зробити перерахунок у випадку, коли теплолічильник пройде повірку?
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Написав виконавцю чергову претензію:
Цитувати
Наш загальнобудинковий теплолічильник не виходив з ладу і його не було втрачено, його просто вчасно не здали на повірку (але навіть у разі виходу його з ладу або втраті, комерційний облік теплової енергії повинен продовжуватись, але з урахуванням її середнього споживання протягом попереднього опалювального періоду, що ТОВ "Євро-реконструкція" наразі й робить). Тобто, по факту, ТОВ "Євро-реконструкція" не знімало наш теплолічильник з комерційного обліку (згідно законодавства України) і тому мусить зробити перерахунок нарахувань по реальним показникам після того, як наш теплолічильник пройде повірку.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Написав звернення до Мінюсту через "Урядову гарячу лінію":
Цитувати
1) Чи повинен виконавець житлово-комунальної послуги "Централізоване опалення" після того, як вузол комерційного обліку теплової енергії багатоквартирного будинку не було вчасно здано на повірку, але через декілька місяців її було проведено і підтверджено, що цей вузол комерційного обліку відповідає всім технічним вимогам та стандартам і його можна експлуатувати далі, зробити перерахунок нарахувань (які він, посилачись на ч. 3 ст. 9 Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" після спливу міжповірочного інтервалу робив по середнім показникам попереднього опалювального періоду) по поточним показникам цього вузла комерційного обліку?

2) Чи можна розширено трактувати термін "вихід з ладу вузла комерційного обліку", як непроведення періодичної повірки одразу після спливу міжповірочного інтервалу? Чи становиться вузол комерційного обліку автоматично таким, що вийшов з ладу на наступний день після закінчення міжповірочного інтервалу у разі непроведення чергової повірки?

3) Чи повинен виконавець житлово-комунальної послуги "Централізоване опалення" на наступний день після закінчення міжповірочного інтервалу у разі непроведення чергової повірки вузла комерційного обліку теплової енергії зняти його з комерційного обліку? А з абонентського обліку?

4) Чи існує обмеження по терміну для здійснення комерційного обліку з урахуванням середнього споживання теплової енергії протягом попереднього опалювального періоду, якщо вузол комерційного обліку теплової енергії не було здано на повірку другий опалювальний сезон поспіль? Якщо існує, то як здійснювати комерційний облік у такому випадку?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Питання у мене просте - чи повинен виконавець після того, як лічильник пройде повірку, зробити перерахунок нарахувань (які він зараз робить по середнім показникам попереднього опалювального періоду) по реальним показникам загальнобудинкового теплолічильника? Вони кажуть (поки що у телефонному режимі), що вони не будуть робити перерахунок! Це законно?
Якщо з вузла обліку не знято пломби, то матимете можливість вимагати перерахунку і врахування показів лічильника. Тільки треба такий факт зафіксувати.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

Питання у мене просте - чи повинен виконавець після того, як лічильник пройде повірку, зробити перерахунок нарахувань (які він зараз робить по середнім показникам попереднього опалювального періоду) по реальним показникам загальнобудинкового теплолічильника? Вони кажуть (поки що у телефонному режимі), що вони не будуть робити перерахунок! Це законно?
Якщо з вузла обліку не знято пломби, то матимете можливість вимагати перерахунку і врахування показів лічильника. Тільки треба такий факт зафіксувати.
Це вже "веселіше"  :). А де саме ці пломби? Що треба фотографувати - сам лічильник? Чи треба скласти акт мешканцям? У присутньості кого?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

На лічильнику і на температурних датчиках (з'єднані з лічильником електродротами).
Перед демонтажем скласти акт. Вказати наявність пломб.
Записаний

Олександр_2015

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2030
    • Перегляд профілю

На лічильнику і на температурних датчиках (з'єднані з лічильником електродротами).
Перед демонтажем скласти акт. Вказати наявність пломб.
У мене великі сумніви, що КП "Київтеплоенерго" повідомить мене. коли вони будуть демонтувати теплолічильник. А якщо й повідомлять, то можуть сказати, що акт не повинні складати. Чи повинні? І повідомити мешканців повинні? Це ж начебто наша власність...
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email