'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: имущество, которое принадлежит народу и коммунальная собственность  (Прочитано 12021 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Mariasha

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 114
    • Перегляд профілю

Здравствуйте, уважаемые юристы! Помогите, пожалуйста, разобраться с имуществом, которое принадлежит конституционной территориальной громаде ( которая пока не существует) и коммунальными предприятиями.
Меня интересует следущее:
1. Имеет ли право коммунальное предприятие вести хозяйственную деятельность?
2. КП  это юрлицо частного или публичного права?
3. может ли КП иметь код ЕГРПОУ?
4. Законно ли коммунальное предприятие, которое распоряжается имуществом громады/жителей , берет плату с этой громады за ее же имущество?

5. Законно ли что у КП счет открыт в коммерческом банке? ( у органов государственной власти счета могут быть открыты только в Казначействе Украины) только в этом случае, полученная КП прибыль идет в бюджет страны. В случае с КП с р/р в ком. банке это частное предприятие, прибыль от которого, идет в частные карманы.
Насколько я понимаю, то коммунальное предприятие может быть образовано либо органом местного самоуправления либо непосредственно самой конституционной территориальной громадой . И тер. громада,  и орган местного самоуправления являются юридическими лицами публичного права ( в случае законного образования, а именно согласно Конституции, но таких не существует). Юридические лица публичного права НЕ ИМЕЮТ ПРАВО вести хозяйственную деятельность и финансируются исключительно из местного и госуд. бюджета Украины.
Стаття 142. Матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування є рухоме і нерухоме майно, доходи місцевих бюджетів, інші кошти, земля, природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах, а також об'єкти їхньої спільної власності, що перебувають в управлінні районних і обласних рад.

{Офіційне тлумачення частини першої статті 142 див. в Рішенні Конституційного Суду № 11-рп/2001 від 13.07.2001}

Територіальні громади сіл, селищ і міст можуть об'єднувати на договірних засадах об'єкти комунальної власності, а також кошти бюджетів для виконання спільних проектів або для спільного фінансування (утримання) комунальних підприємств, організацій і установ, створювати для цього відповідні органи і служби.

Держава бере участь у формуванні доходів бюджетів місцевого самоврядування, фінансово підтримує місцеве самоврядування. Витрати органів місцевого самоврядування, що виникли внаслідок рішень органів державної влади, компенсуються державою.

Стаття 143. Територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності; затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.

Обласні та районні ради затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку відповідних областей і районів та контролюють їх виконання; затверджують районні і обласні бюджети, які формуються з коштів державного бюджету для їх відповідного розподілу між територіальними громадами або для виконання спільних проектів та з коштів, залучених на договірних засадах з місцевих бюджетів для реалізації спільних соціально-економічних і культурних програм, та контролюють їх виконання; вирішують інші питання, віднесені законом до їхньої компетенції.

Органам місцевого самоврядування можуть надаватися законом окремі повноваження органів виконавчої влади. Держава фінансує здійснення цих повноважень у повному обсязі за рахунок коштів Державного бюджету України або шляхом віднесення до місцевого бюджету у встановленому законом порядку окремих загальнодержавних податків, передає органам місцевого самоврядування відповідні об'єкти державної власності.

Органи місцевого самоврядування з питань здійснення ними повноважень органів виконавчої влади підконтрольні відповідним органам виконавчої влади.

Ст. 8 ГК України Участь держави, органів державної влади, органів місцевого самоврядування в господарській діяльності

1. Держава, органи державної влади та органи місцевого самоврядування не є суб'єктами господарювання.

Стаття 2. БК Укра їни  Визначення основних термінів
1. У цьому Кодексі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:

1) бюджет - план формування та використання фінансових ресурсів для забезпечення завдань і функцій, які здійснюються відповідно органами місцевого самоврядування протягом бюджетного періоду;

2) бюджети місцевого самоврядування - бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад;

2-1) бюджети об’єднаних територіальних громад - бюджети об’єднаних територіальних громад, створених згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, а також бюджети об’єднаних територіальних громад, визнаних Кабінетом Міністрів України спроможними в порядку, встановленому законом;

 Стаття 5. Структура бюджетної системи України

1. Бюджетна система України складається з державного бюджету та місцевих бюджетів.

2. Місцевими бюджетами є бюджет обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування.

3. Бюджетами місцевого самоврядування є бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах), бюджети об’єднаних територіальних громад.
« Останнє редагування: 02 Червня 2020, 07:46:17 від Mariasha »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Помогите, пожалуйста, разобраться с имуществом, которое принадлежит конституционной территориальной громаде ( которая пока не существует) и коммунальными предприятиями.
Якщо громада не існує, то і майна такої громади не існує...  Сформулюйте питання зрозумілим.
Меня интересует следущее:
1. Имеет ли право коммунальное предприятие вести хозяйственную деятельность?
2. КП  это юрлицо частного или публичного права?
3. может ли КП иметь код ЕГРПОУ?
4. Законно ли коммунальное предприятие, которое распоряжается имуществом громады/жителей , берет плату с этой громады за ее же имущество?

5. Законно ли что у КП счет открыт в коммерческом банке? ( у органов государственной власти счета могут быть открыты только в Казначействе Украины) только в этом случае, полученная КП прибыль идет в бюджет страны. В случае с КП с р/р в ком. банке это частное предприятие, прибыль от которого, идет в частные карманы.
1. Так.
2. Можливі варіанти... Дивіться статут.
3. Повинне мати. 
4. В принципі - так.   Конкретно - Сформулюйте питання зрозумілим.
5. Так.   (КП не є органом державної влади і не створене органом державної влади. Прибутки КП, якщо мова про комунальне підприємство за організаційно-правовою формою господарювання, а не про приватне підприємство, що працює на ринку комунальних послуг, надходять до місцевого бюджету, тобто громаді.)
Насколько я понимаю, то коммунальное предприятие может быть образовано либо органом местного самоуправления либо непосредственно самой конституционной территориальной громадой.  И тер. громада,  и орган местного самоуправления являются юридическими лицами публичного права ( в случае законного образования, а именно согласно Конституции, но таких не существует). Юридические лица публичного права НЕ ИМЕЮТ ПРАВО вести хозяйственную деятельность и финансируются исключительно из местного и госуд. бюджета Украины.
Не зрозуміло, як це стосується права КП на ведення господарської діяльності?
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

1. Имеет ли право коммунальное предприятие вести хозяйственную деятельность?
2. КП  это юрлицо частного или публичного права?
3. может ли КП иметь код ЕГРПОУ?
4. Законно ли коммунальное предприятие, которое распоряжается имуществом громады/жителей , берет плату с этой громады за ее же имущество?

5. Законно ли что у КП счет открыт в коммерческом банке?

1. Так.
2. Може. Наприклад, БТІ до 2013 р. Державою були передані функції державної реєстрації прав на нерухоме майно. В цих відносинах БТІ виступало як юридична особа публічного права.
3. Має бути код, оскільки це юридична особа.
4. Питання неконкретне -незрозумло, що мається на увазі та в якому саме випадку. 
5. Так.
Взагалі характер запитань такий, що рекомендую вивчити відповідні положення Цивільного Кодексу.
Записаний

Mariasha

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 114
    • Перегляд профілю

Речь идет о коммуннальном предприятии пастрансервис, которое собирает дань на парковках, которые находятся на моей земле, как местного жителя данной территории и конечно, ЖКХ, которое захватило мое имущество,  ничего для меня не делает и только необоснованно завышает в сотни если уже не в тысячи раз  тарифы. Приведу микроскопический пример. С боем, с судами и прокуратурами выбила тарифную сетку с них. Самый мизир это" 100 000 (!) грн на каждые  пол годана только на  шариковые ручки. И так по каждому пункту. Вы можете себе представить , как можно за полгода выписать вагон ручек!!! А может и два. Я в нолях не ошиблась. На ручки не десять тысяч и не на пять лет, сто тысяч на полгода!

но дальше еще жесще!

Я сделала запрос  в огран местного самоуправления на предоставление мне правоустонавливающих документов . Решила разобраться с корня проблемы. И что Вы думаете я получила? А никаких документов о их образовании нет! Они сослались на решение депутатов Верховного Совета УССР!!!!  Более того, в этом же ответе глава  ссылается на статьи  Конституции УКРАИНЫ!!!!!  Что получается? На решении об образовании местного органа самоуправления стоит Герб с серпом и молотом, а на всех издаваемых этой конторой документах Герб независимой Украины!!!! Более того, контора, которая является частной иностранной фирмой   узурпировала власть в независимой Украине, захватила мое имущество и распродает его на лево и направо. При этом, когда я обращаюсь с заявлениями  ( с 2006 г) о выдаче мне земельного участка, то отвечает, что свободных для меня нет, а  само на каждой сессии выдает "своим" целыми гектарами!!! 
    Вернемся к ответу. В официальном ответе эти бандиты ссылаются на статьи Конституции независимой Украины ,где сказано ,что орган местного  самоуправления имеет право распоряжаться всем имуществом территориальной громады и ее бюджетом в интересах этой громада. Во первых, какое они отношение имеют к Конституции независимой Украины? Во-вторых, у меня сразу вопрос: а территориальная громада у нас создана?  В чьих интересах они действуют?
И я поняв немного, что происходит отправляю им более конкретный уже запрос и требую предоставить следующие документы:

1. Протокол общего собрания жителей на котором было создано тер. Громаду либо любые ведомости о ее создании
2. Устав террит. громады
3. бликовочный акт майна
4. Передаточный акт от РСР
5.. АКТ НА ПРАВО КОРИСТУВАННЯ щземлею на основании которого они зазворовывают мою землю
Я уже знаю, что этого нет либо с гербом серпа и молота. Ели так то все их сессии, решения, распоряжения, гос.акты на землю  ( МОЮ) и  т.д. не законны. Более того, они не имеют право использовать Герб Независимой Украины, а так их действия квалифицируются ст. 109 повалення Конституційного ладу України и т.д. 
Поэтому я готовлюсь подавать в суд .
« Останнє редагування: 02 Червня 2020, 18:20:37 від Mariasha »
Записаний

Mariasha

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 114
    • Перегляд профілю

В связи с выше написанным мне нужно разобраться с этими коммунальными предприятиями. А точнее, с их
 "законностью".
Они организованны органом местного самоуправления, который незаконно образовался. Потому что он сам ссылается на Конституцию УКРАИНЫ а в ней то написано что орган мисцевого самоврядування створюється териториальною громадою и точка. Больше ни у кого нет права его образовывать. Но если тер. Громады не существует? Тогда они самозванцы которые самообразовались и усамопровозгласились и действуют не законно .   Тогда все их результаты незаконной деятельности есть незаконны. А это в свою очередь говорит что и парктрансервис , и ЖКХ  как коммунальные предприятия незаконные, образованны незаконно и требуют с нас деньги незаконно.

И тут вопрос. Как органы государства, органы исполнительной власти, органы местного самоуправления, которые являются юрлицами публичного права и не имеют право вести хозяйственную деятельность и финансируются исключительно из бюджета заоегистрированны как юрлица частного права с кодом егрпоу, ведут экономическую деятельность и создают коммунальные предприятия которые берут с нас деньги?
они имеют право иметь расчетные счета как бюджетные оргагизации только в Казначействе Украины ( бюджет Украины) и полученные деньги должны поступать напрямую в Казначейство то есть в бюджет.  Однако, эти конторы взяты на учет налоговой, как плательщики налогов и есв. Но органы государственной власти, органы исполнительной власти , органы местного самоуправления не являются и являться не могут плательщиками налогов и есв!
Читаем из википедии что такое Код ЕГРПОУ



".....Кінцева мета присвоєння кодів ЄДРПОУ — проведення спостережень за структурними змінами в економіці щодо видів діяльності, створення, реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) та ліквідації суб'єктів господарювання.

За кодом ЄДРПОУ облік юридичних осіб ведеться також в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Єдиному банку даних про платників податків—юридичних осіб і т. д.

Він є обов'язковим для використання в усіх видах звітних та облікових документів суб'єкта господарювання
і зазначається на його печатках та штампах.
У всіх документах — адміністративних, фінансових чи інших, де фігурує підприємство (організація), обов'язково вказується ідентифікаційний код згідно з ЄДРПОУ."

Теперь читаем ст.8 хозяйственного кодекса Украины , вышеперечисленные органы не являются субьектами хозяйственной деятельности.
« Останнє редагування: 02 Червня 2020, 21:01:17 від Mariasha »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

 :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o
Суцільна каша....  Фантастика у трактуванні норм законодавства...
На рекомендацію
Взагалі характер запитань такий, що рекомендую вивчити відповідні положення Цивільного Кодексу.
відповідь
Читаем из википедии что такое Код ЕГРПОУ
:-\ :-\ :( >:(
Крім ЦКУ опрацьовуйте ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", "Про органи самоорганізації населення", "Про добровільне об'єднання територіальних громад"....
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Поэтому я готовлюсь подавать в суд .
Не поспішайте, засміють...
Вивчайте "матчасть"!
Записаний

Mariasha

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 114
    • Перегляд профілю

Спасибо за информацию. Прямо сейчас и начну изучать. Потому что на днях нас завалили судебными приказами про взыскание космических долгов. Однако, у меня есть два видео. Одно собрания жильцов с руководством жека, на котором техник признался, что система отопления в нашем доме была им и Ко сварина неправильно. Поэтому в нашем доме тридцать лет не было отопления, нет и не будет и это было сказано при начальнике и юристе жека. Есть второе видео, сделанное жителями этой зимой в жеке. Юрист и начальник жека сказали на камеру, что ничего переваривать и менять не будут. То есть отопления не ждите, а начисления : "мы сами решим , какие вам насчитывать" то есть они признают что отопления нет, никогда не было и не будет, но продолжают насчитывать космические суммы и подают на нас в суд. Это разгул бандитизма!
« Останнє редагування: 02 Червня 2020, 23:43:52 від Mariasha »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

... органом местного самоуправления, который незаконно образовался. Потому что он сам ссылается на Конституцию УКРАИНЫ а в ней то написано что орган мисцевого самоврядування створюється териториальною громадою и точка. Больше ни у кого нет права его образовывать. Но если тер. Громады не существует? Тогда они самозванцы которые самообразовались и усамопровозгласились и действуют не законно .   Тогда все их результаты незаконной деятельности есть незаконны. Про органи самоорганізації населення
ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні"
Цитувати
Стаття 1. Основні терміни, використані в цьому Законі
Основні терміни, використані в цьому Законі, мають таке значення:
територіальна громада - жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне об'єднання жителів кількох сіл, селищ, міст, що мають єдиний адміністративний центр;
Конституція
Цитувати
Стаття 140. Місцеве самоврядування є правом територіальної громади - жителів села чи добровільного об'єднання у сільську громаду жителів кількох сіл, селища та міста - самостійно вирішувати питання місцевого значення в межах Конституції і законів України.

{Офіційне тлумачення частини першої статті 140 див. в Рішеннях Конституційного Суду № 12-рп/2002 від 18.06.2002, № 21-рп/2003 від 25.12.2003}

Особливості здійснення місцевого самоврядування в містах Києві та Севастополі визначаються окремими законами України.

{Офіційне тлумачення положення частини другої статті 140 див. в Рішеннях Конституційного Суду № 21-рп/2003 від 25.12.2003, № 9-рп/2005 від 13.10.2005}

Місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.

{Офіційне тлумачення положення частини третьої статті 140 див. в Рішенні Конституційного Суду № 21-рп/2003 від 25.12.2003}

Органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, є районні та обласні ради.

Питання організації управління районами в містах належить до компетенції міських рад.

{Офіційне тлумачення частини п'ятої статті 140 див. в Рішенні Конституційного Суду № 11-рп/2001 від 13.07.2001}

Сільські, селищні, міські ради можуть дозволяти за ініціативою жителів створювати будинкові, вуличні, квартальні та інші органи самоорганізації населення і наділяти їх частиною власної компетенції, фінансів, майна.
Цитувати
Стаття 141. До складу сільської, селищної, міської, районної, обласної ради входять депутати, які обираються жителями села, селища, міста, району, області на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування. Строк повноважень сільської, селищної, міської, районної, обласної ради, депутати якої обрані на чергових виборах, становить п’ять років. Припинення повноважень сільської, селищної, міської, районної, обласної ради має наслідком припинення повноважень депутатів відповідної ради.

{Частина перша статті 141 в редакції Законів № 2952-VI від 01.02.2011, № 742-VII від 21.02.2014}

Територіальні громади на основі загального, рівного, прямого виборчого права обирають шляхом таємного голосування відповідно сільського, селищного, міського голову, який очолює виконавчий орган ради та головує на її засіданнях. Строк повноважень сільського, селищного, міського голови, обраного на чергових виборах, становить п’ять років.

{Частина друга статті 141 в редакції Законів № 2952-VI від 01.02.2011, № 742-VII від 21.02.2014}

Чергові вибори сільських, селищних, міських, районних, обласних рад, сільських, селищних, міських голів відбуваються в останню неділю жовтня п’ятого року повноважень відповідної ради чи відповідного голови, обраних на чергових виборах.

{Статтю 141 доповнено новою частиною згідно із Законами № 2952-VI від 01.02.2011, № 742-VII від 21.02.2014}

{Офіційне тлумачення положення частини третьої статті 141 див. в Рішенні Конституційного Суду № 2-рп/2013 від 29.05.2013}

Статус голів, депутатів і виконавчих органів ради та їхні повноваження, порядок утворення, реорганізації, ліквідації визначаються законом.

Голова районної та голова обласної ради обираються відповідною радою і очолюють виконавчий апарат ради.
Таким чином збрати збори для того, щоб створити громаду, не потрібно. Якщо є адміністративно-територіальна одиниця, то її жителі, об'єднані постійним проживанням у її межах, вже є її громадою за визначенням.
Раз на п'ять років громада безпосередньо, на основі загального, рівного, прямого виборчого права шляхом таємного голосування обирає депутатів місцевої ради та сільського, селищного, міського голову, який очолює виконавчий орган тієї ради та головує на її засіданнях. Тобто громада створює орган місцевого самоврядування у своїй адміністративно-територіальній одиниці. В подальшому місцеве самоврядування здійснюється територіальною громадою в порядку, встановленому законом, як безпосередньо, так і через створені нею органи місцевого самоврядування: сільські, селищні, міські ради та їх виконавчі органи.
« Останнє редагування: 03 Червня 2020, 00:28:14 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

И тут вопрос. Как органы государства, органы исполнительной власти, органы местного самоуправления, которые являются юрлицами публичного права и не имеют право вести хозяйственную деятельность и финансируются исключительно из бюджета заоегистрированны как юрлица частного права с кодом егрпоу, ведут экономическую деятельность и создают коммунальные предприятия которые берут с нас деньги?
они имеют право иметь расчетные счета как бюджетные оргагизации только в Казначействе Украины ( бюджет Украины) и полученные деньги должны поступать напрямую в Казначейство то есть в бюджет.  Однако, эти конторы взяты на учет налоговой, как плательщики налогов и есв. Но органы государственной власти, органы исполнительной власти , органы местного самоуправления не являются и являться не могут плательщиками налогов и есв!
1. Державні органи та органи виконавчої влади до Вашого питання не мають ні якого стосунку. Залиште їх "у спокої"...
2. Створення комунальних підприємств не є господарською діяльністю. ОМСи просто виступають засновниками КП. А от вже КП займається господарською діяльністю (для цього воно й створюється) згідно статуту. КП не є бюджетною організацією, воно існує за рахунок господарської діяльності (звісно, ОМС може в де-яких випадках витраччати на КП і кошти місцевого бюджету, як і на іншу власність громади, але це інше питання).
Щодо фантазій на тему платників ЄСВ:
Цитувати
Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування
Розділ II
ПЛАТНИКИ ЄДИНОГО ВНЕСКУ, ЇХ ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ
Стаття 4. Платники єдиного внеску
1. Платниками єдиного внеску є:
1) роботодавці:
підприємства, установи та організації, інші юридичні особи, утворені відповідно до законодавства України, незалежно від форми власності, виду діяльності та господарювання, які використовують працю фізичних осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців), у тому числі філії, представництва, відділення та інші відокремлені підрозділи зазначених підприємств, установ і організацій, інших юридичних осіб, які мають окремий баланс і самостійно ведуть розрахунки із застрахованими особами;
{Абзац другий пункту 1 частини першої статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законами № 3205-VI від 07.04.2011, № 5410-VI від 02.10.2012}
фізичні особи - підприємці, зокрема ті, які використовують працю інших осіб на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством про працю, чи за цивільно-правовим договором (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності відповідно до відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців);
{Абзац третій пункту 1 частини першої статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законами № 3205-VI від 07.04.2011, № 5410-VI від 02.10.2012}
фізичні особи, які забезпечують себе роботою самостійно, та фізичні особи, які використовують працю інших осіб на умовах трудового договору (контракту);
філії, представництва, інші відокремлені підрозділи підприємств, установ та організацій (у тому числі міжнародні), утворені відповідно до законодавства України, які мають окремий баланс і самостійно здійснюють розрахунки із застрахованими особами;
{Абзац п'ятий пункту 1 частини першої статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2449-VIII від 07.06.2018}
дипломатичні представництва і консульські установи іноземних держав, філії, представництва та інші відокремлені підрозділи іноземних підприємств, установ та організацій (у тому числі міжнародні), розташовані на території України;
підприємства, установи, організації, фізичні особи, які використовують найману працю, військові частини та органи, які виплачують грошове забезпечення, допомогу по тимчасовій непрацездатності, допомогу у зв'язку з вагітністю та пологами, допомогу, надбавку або компенсацію відповідно до законодавства для таких осіб:
{Абзац сьомий пункту 1 частини першої статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законом № 231-VII від 14.05.2013; в редакції Закону № 909-VIII від 24.12.2015; із змінами, внесеними згідно з Законом № 1369-VIII від 17.05.2016}
військовослужбовців (крім військовослужбовців строкової військової служби), поліцейських, осіб рядового і начальницького складу, у тому числі тих, які проходять військову службу під час особливого періоду, визначеного законами України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" та "Про військовий обов’язок і військову службу";
{Абзац пункту 1 частини першої статті 4 в редакції Закону № 909-VIII від 24.12.2015; із змінами, внесеними згідно з Законом № 2148-VIII від 03.10.2017}
патронатних вихователів, батьків-вихователів дитячих будинків сімейного типу, прийомних батьків, якщо вони отримують грошове забезпечення відповідно до законодавства;
{Абзац пункту 1 частини першої статті 4 в редакції Законів № 909-VIII від 24.12.2015, № 1692-VIII від 19.10.2016}
осіб, які отримують допомогу по тимчасовій непрацездатності, перебувають у відпустці у зв'язку з вагітністю та пологами і отримують допомогу у зв'язку з вагітністю та пологами;
{Абзац пункту 1 частини першої статті 4 в редакції Закону № 909-VIII від 24.12.2015}
осіб, які проходять строкову військову службу у Збройних Силах України, інших утворених відповідно до закону військових формуваннях, Службі безпеки України та службу в органах і підрозділах цивільного захисту;
{Абзац пункту 1 частини першої статті 4 в редакції Законів № 909-VIII від 24.12.2015, № 2148-VIII від 03.10.2017}
осіб, які доглядають за дитиною до досягнення нею трирічного віку та відповідно до закону отримують допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та/або при народженні дитини, усиновленні дитини;
{Абзац пункту 1 частини першої статті 4 в редакції Закону № 909-VIII від 24.12.2015; із змінами, внесеними згідно з Законом № 2148-VIII від 03.10.2017}
одного з непрацюючих працездатних батьків, усиновителів, опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-вихователів, які фактично здійснюють догляд за дитиною з інвалідністю, дитиною, хворою на тяжке перинатальне ураження нервової системи, тяжку вроджену ваду розвитку, рідкісне орфанне захворювання, онкологічне, онкогематологічне захворювання, дитячий церебральний параліч, тяжкий психічний розлад, цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), гостре або хронічне захворювання нирок IV ступеня, за дитиною, яка отримала тяжку травму, потребує трансплантації органа, потребує паліативної допомоги, якій не встановлено інвалідність, а також непрацюючих працездатних осіб, які здійснюють догляд за особою з інвалідністю I групи або за особою похилого віку, яка за висновком медичного закладу потребує постійного стороннього догляду або досягла 80-річного віку, якщо такі непрацюючі працездатні особи отримують допомогу, надбавку або компенсацію відповідно до законодавства;
{Абзац пункту 1 частини першої статті 4 в редакції Закону № 909-VIII від 24.12.2015; із змінами, внесеними згідно із Законами № 1109-VIII від 19.04.2016, № 1369-VIII від 17.05.2016; в редакції Закону № 2476-VIII від 03.07.2018}
інвестор (оператор) за угодою про розподіл продукції (у тому числі постійне представництво інвестора-нерезидента), що використовує працю фізичних осіб, найнятих на роботу в Україні на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, чи за цивільно-правовими договорами (крім цивільно-правового договору, укладеного з фізичною особою - підприємцем в Україні, якщо виконувані роботи (надавані послуги) відповідають видам діяльності, зазначеним у витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців);
{Пункт 1 частини першої статті 4 доповнено абзацом восьмим згідно із Законом № 5406-VI від 02.10.2012}
{Пункт 2 частини першої статті 4 виключено на підставі Закону № 909-VIII від 24.12.2015}
{Пункт 3 частини першої статті 4 виключено на підставі Закону № 909-VIII від 24.12.2015}
4) фізичні особи - підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування;
{Пункт 4 частини першої статті 4 із змінами, внесеними згідно із Законом № 77-VIII від 28.12.2014}
5) особи, які провадять незалежну професійну діяльність, а саме наукову, літературну, артистичну, художню, освітню або викладацьку, а також медичну, юридичну практику, в тому числі адвокатську, нотаріальну діяльність, або особи, які провадять релігійну (місіонерську) діяльність, іншу подібну діяльність та отримують дохід від цієї діяльності;
{Пункт 5 частини першої статті 4 в редакції Закону № 77-VIII від 28.12.2014}
5-1) члени фермерського господарства, якщо вони не належать до осіб, які підлягають страхуванню на інших підставах;
{Частину першу статті 4 доповнено пунктом 5-1 згідно із Законом № 2148-VIII від 03.10.2017}
{Пункт 6 частини першої статті 4 виключено на підставі Закону № 909-VIII від 24.12.2015}
{Пункт 7 частини першої статті 4 виключено на підставі Закону № 909-VIII від 24.12.2015}
{Пункт 8 частини першої статті 4 виключено на підставі Закону № 909-VIII від 24.12.2015}
{Пункт 9 частини першої статті 4 виключено на підставі Закону № 909-VIII від 24.12.2015}
{Пункт 10 частини першої статті 4 виключено на підставі Закону № 909-VIII від 24.12.2015}
{Пункт 11 частини першої статті 4 виключено на підставі Закону № 909-VIII від 24.12.2015}
{Пункт 12 частини першої статті 4 виключено на підставі Закону № 909-VIII від 24.12.2015}
{Пункт 13 частини першої статті 4 виключено на підставі Закону № 909-VIII від 24.12.2015}
{Пункт 14 частини першої статті 4 виключено на підставі Закону № 909-VIII від 24.12.2015}
15) особи, які беруть добровільну участь у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування;
{Частину першу статті 4 доповнено пунктом 15 згідно із Законом № 909-VIII від 24.12.2015}
16) центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері зовнішніх зносин, уповноважений орган центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики з питань національної безпеки у воєнній сфері, сфері оборони і військового будівництва у мирний час та особливий період, - за непрацюючого іншого з подружжя працівника дипломатичної служби, який перебуває за кордоном за місцем довготермінового відрядження такого працівника.
{Частину першу статті 4 доповнено пунктом 16 згідно із Законом № 2449-VIII від 07.06.2018}
{Частину другу статті 4 виключено на підставі Закону № 909-VIII від 24.12.2015}
{Частину третю статті 4 виключено на підставі Закону № 909-VIII від 24.12.2015}
4. Особи, зазначені у пунктах 4 та 5-1 частини першої цієї статті, звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони отримують пенсію за віком або є особами з інвалідністю, або досягли віку, встановленого статтею 26 Закону України "Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування", та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу. Такі особи можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови їх добровільної участі у системі загальнообов'язкового державного соціального страхування.
{Статтю 4 доповнено частиною четвертою згідно із Законом № 3609-VI від 07.07.2011; із змінами, внесеними згідно із Законами № 1774-VIII від 06.12.2016, № 2148-VIII від 03.10.2017}
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2464-17
У виконкомах рад  і у апаратах рад є працівники на умовах трудового договору (контракту).
Навіть "дипломатичні представництва і консульські установи іноземних держав" є платниками ЄСВ, а Ви хочете ОМСи звільнити....
« Останнє редагування: 03 Червня 2020, 01:36:29 від Юрій Васильович »
Записаний

Mariasha

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 114
    • Перегляд профілю

Намою думку:

1. Зу про місцевесамоврядування не є розпорядчим актом про утворення органу місцевого самоврядування. Таким актом є протокол загальних зборів  териториальної громади про утворення органу місцевого  самоврядування. ЗУ про місцеве самоврядування лише регулює відносини після утворення такого органу. На підтвердження цього можу привести відомості про державну реєстрацію мого органу місцевого самоврядування з ЄДРПОУ.  Там де зазначається акт на підставі якого утворено мої рідні огргани - пусто! Якщоб вони утворювались на підставі цього законк, то він був би там зазначений.
2.  Правильно. Териториальна громада вибирає депутатів та голів. Однак , спочатку треба створити орган до якого їх вибирати. А він не створений. А тому найголовніша частина ланцюжка відсутня. що наводить мене на думку незаконності існування усіх рад.

Але можу помилятися . Я тільки почала вивчати це питання.
Записаний

Mariasha

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 114
    • Перегляд профілю

Стосовно КП.  Ок. ОМС  не має право вести господарську діяльність а тому створює КП  яке може. Однак в мене запитання.  А хто та на підставі яких доку ментів передав право розпоряджатися моїм майном? Чи є ает правопртємництва, чи є акт облііку передаточного майна? В конституції написано що Земля її надра та інщі блага належать народу України. На яких підставах вони вимагають з мене гроші з мого ж майна? І це питання цікавить не лише мене а й інших мешканців нашої території.
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

На яких підставах вони вимагають з мене гроші з мого ж майна? І це питання цікавить не лише мене а й інших мешканців нашої території.

Мабуть простіше буде, коли Ви зробите до ОМС інформаційний запит в порядку доступу до публічної інформації. Задайте ОМС це питання, потім тут проаналізуємо відповідь.

Записаний

Mariasha

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 114
    • Перегляд профілю

Дуже дякую. Вже зробила. Сьогодні ос анній пятий день. Вони відповідають на шостий. Тобто завтра має бути.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Читаем из википедии что такое Код ЕГРПОУ
Теперь читаем ст.8 хозяйственного кодекса Украины , вышеперечисленные органы не являются субьектами хозяйственной деятельности.
Та ні. Читаєте ст. 9 ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Цитувати
Стаття 9. Відомості Єдиного державного реєстру
3. В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості щодо державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:
1) найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності);
2) ідентифікаційний код;
3) організаційно-правова форма;
4) місцезнаходження юридичної особи;
 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/755-15
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email