'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: имущество, которое принадлежит народу и коммунальная собственность  (Прочитано 11988 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Отсюда выплывают следующие вопросы:
2. Имеет ли право инфоксводаканал требовать с меня оплату за воду, которую он берет из реки , которая принадлежит мне по главному закону Украины-Конституции?
3. Каким образом имущество, которое принадлежит мне а именно: водонасосные станции, трубопроводы, здания,  которые он и его филиалы занимают  оказались в собственности инфокводоканала?
4. На каком основании он , используя мои ресурсы и имущество, требует с меня плату за мое же имущество?
2. Так.
Вам особисто річка не належить.  Ви не розрізняєте "власність народу"  та "власність особи". На жаль... Я вже наводив Вам приклад з міським транспортом
Звісно тролейбуси, трамваї, автотранспорт, а також фунікулер є комунальним майном. Тобто майном ВСІХ ЗАРЕЄСТРОВАНИХ МЕШКАНЦІВ ОДЕСИ. Але ж вони, якщо корстуються,  платять за проїзд - по суті за користування своїм майном.
3. Не Вам особисто... Не факт, що у власності. Може бути оренда, концесія. Ви ж доказів на підтвердження своєї версії ще не навели...
А надати в оренду, передати в концесію, продати, тощо може ОМС, який діє від імені громади.
4. Питання подібне до 2.  Майно та ресурси не особисто Ваші...
Записаний

Mariasha

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 114
    • Перегляд профілю

1) нема , що вказувати, бо утворилися ОМС незаконно. Не має в них цих розпооядчих актів і законодавець не дурний , добре про це знав, а тому і зробив для них виключення.

2) чому Ви ігноруєте ст.4 ЗУ про правопртємництво України, яка ставить крапку у нашому спорі?  Органи, утворені у  УРСР діють до утворення органів незалежної України. Тобто, органи ОМС мали бути створені на підставі Конститиції України від 1996 р . Органи створені/сформовані у УРСР  із гербом серпа і молота мали припинити своє існування. 

3)  термін "адміністративні  центри териториальних громад" введено зеленським у 2020р із метою легалізувати  незаконні і нелегітимні органи місцевого самоврядування. В Конституції  в ст. 140-146 ні про які адмінцентри мови не має!
Там  мова йде виключно про територіальні громади, мешканців. Всі закони мають відповідати Конституції. Цими поправками, влада намагається відібрати у нас останній шанс привести все згідно до Конституції і взяти своє майно, свою власність у свої руки.

4) териториальна громада це юридична особа публічного права, яка має бути зареєстрова. Ця юридична особа найважливіша в країні бо представляє народ, який є ВЛАСНИКОМ ВСЬОГО МАЙНА І БЛАГ В КРАЇНІ А ЇЇ РІШЕННЯ ОБОВЯЗКОВІ ДО ВИКОНАННЯ ВСІМА ОРГАНАМИ В ТОМУ ЧИСЛІ ОРГАНАМИ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ бо він створений ( має бути створеним) териториальною громадою і зобовязаний діяти не в своїх інтересах, а териториальної громади!

ст. 5 ЗУ про загальні збори :

 Стаття  5.  ЗУ про загальні збори Рішення  зборів,   прийняті   в   межах   чинного
законодавства,   є   обов'язковими    для    виконання    органами
територіальної самоорганізації громадян,  усіма  громадянами,  які
проживають на відповідній території.


Ст.81 ЦК
1. Юридична особа може бути створена шляхом об'єднання осіб та (або) майна.
2. Юридичні особи, залежно від порядку їх створення, поділяються на юридичних осіб приватного права та юридичних осіб публічного права.
Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
Порядок утворення та правовий статус юридичних осіб публічного права встановлюються Конституцією України та законом.
4. Юридична особа може бути створена шляхом примусового поділу (виділу) у випадках, встановлених законом.

Ст. 5. Україна є республікою. Конституція
Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.
Ніхто не може узурпувати державну владу.

« Останнє редагування: 09 Червня 2020, 03:06:39 від Mariasha »
Записаний

Mariasha

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 114
    • Перегляд профілю

1) я б не була такою категоричною.  Зайдіть до Єдрпоу та введіть "інфоксводоканал" і подивіться хто це є!
А це на сєкундочку первинна ПРОФСПІЛКА, зареєстрована як неприбуткова організація.  І оця контора, "НЕПРИБУТКОВА" ПРОФСПІЛКА займається поборами  за моє ж майно та надсилає погрози про відключення мене від водопостачання!!! Скріншоти електронного листа-погрози від цих аферістів виставляю, щоб Ви в очередний раз не звинуватили мене у  тролінгу, сепаратизмі, антисемітизмі тощо.

2) особисто мені річка не належить??? ст. 13 Конституції 

Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.

Власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству.

Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом.

3) ТОВ "Інфокс",  яке є приватним підприством взагалі не має права розпоряджатися  моїм майном у вигляді річок та комунальної власності: водонасосних станцій, труб та іншого комунального майна бо це не відповідає ст. 13 Конституції де сказано що народною власністю розпоряджаються виключно державні органи в інтересах народа.

4) яке відношення приватне підприємство, яке зареєстроване і територіально знаходиться у Київі , має до майна териториальної громади м. Одеси ????

Тобто за Вашою логікою річки мені не належать , а належать приватному підприємству ТОВ  інфокс. Цікаво.

5) ну, що ж. Нехай нас розсудить Конституційний суд. Сьогодні відправила до нього запит, щодо того, хто такий народ України і чи є я , як громадянка України, народом, у розумінні ст. 13 Конституції. Починаючи з 09/06/20 відраховуємо 5 днів  на відповідь.  Мене задовольнить будь яка відповідь. Якщо я не є народом, то я подам позов до держави  та ТОВ інфокс, яке також не є народом а тому не має право розпоряджатися майном народу і дерти  грощі.

Вони мають довести в суді, що річка з якої вони роблять забор води належить їм на праві приватної власності а також, що усе комунальне майно вони купили за власні грощі. Якщо таки купили майно територіальної громади то чи знала про це громада.

6) ну, і раз така пляска, то зараз саджусь писати запити до інфоксводоканалу та інфоксу на надання правовстановлюючих документів та доказів, що річка із комунальним майном належить їм на праві приватної власності.
« Останнє редагування: 09 Червня 2020, 04:43:00 від Mariasha »
Записаний

Mariasha

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 114
    • Перегляд профілю

"Вечір" обіцяє бути веселим. Вже знайшла інформацію, що одеська міська рада ще у 2003 р. Передала усе  водне господарство ТОВ Інфокс на 49 р., яке належить територіальній громаді Одеси на праві власності.
Все арендоване майно приватизоване ТОВ Інфокс.

 Вже направила запити до філії профспілка інфоксводоканал яка погрожує мені відключенням водопосточання і у ТОВ інфокс. Чекаємо на відповіді. Пять днів.

Забула додати. Щойно відправила запити , відкрила  ЄДРПОУ  щодо інформації про Одеську міську раду. Так от вона була зареєстрована у 2005 р. Згідно зу про державний реєстр підприємств ( якщо не помиляюся)  орган вважається утвореним з моменту його державної реєстрації. Тобто, мерія спочатку віддала майно народу , а потім ( через два роки) утворилася.
« Останнє редагування: 09 Червня 2020, 08:57:05 від Mariasha »
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

1) я б не була такою категоричною.  Зайдіть до Єдрпоу та введіть "інфоксводоканал" і подивіться хто це є!

Є ще філія ТОВ "Інфокс":
https://youcontrol.com.ua/ru/catalog/company_details/26472133/
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

відкрила  ЄДРПОУ  щодо інформації про Одеську міську раду. Так от вона була зареєстрована у 2005 р. Згідно зу про державний реєстр підприємств ( якщо не помиляюся)  орган вважається утвореним з моменту його державної реєстрації. Тобто, мерія спочатку віддала майно народу , а потім ( через два роки) утворилася.

Державна реєстрація у 2005 році не є моментом утворення ради, як юридичної особи у розмінні ст. 4 Закону України № 755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» (набрав чинності 01.07.2004 р.), оскільки відповідно до ст. 58 Конституції закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі. Див. ПКМУ № 118 від 22.01.1996 р. «Про створення Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України».
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

1) нема , що вказувати, бо утворилися ОМС незаконно. Не має в них цих розпооядчих актів і законодавець не дурний , добре про це знав, а тому і зробив для них виключення.
Законно. Відповідно до КУ 1996р.   Див. п.2.

2) чому Ви ігноруєте ст.4 ЗУ про правопртємництво України, яка ставить крапку у нашому спорі?  Органи, утворені у  УРСР діють до утворення органів незалежної України. Тобто, органи ОМС мали бути створені на підставі Конститиції України від 1996 р . Органи створені/сформовані у УРСР  із гербом серпа і молота мали припинити своє існування.
Це Ви ігноруєте КУ 1996р. Відповідно до якої ради (як державні органи представницької влади за КУ УРСР) не припинили своє існування у 1996р., а здійснювали повноваження (надані радам КУ 1996р.) до1998р., до обрання  НОВОГО СКЛАДУ ЦИХ РАД на підставі та у відповідності вже до КУ 1996р.:
Цитувати
8. Сільські, селищні, міські ради та голови цих рад після набуття чинності Конституцією України здійснюють визначені нею повноваження до обрання нового складу цих рад у березні 1998 року.

Районні та обласні ради, обрані до набуття чинності цією Конституцією, здійснюють визначені нею повноваження до сформування нового складу цих рад відповідно до Конституції України.

Районні в містах ради та голови цих рад після набуття чинності цією Конституцією здійснюють свої повноваження відповідно до закону.
КУ 1996р. Розділ XV ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ пункт 8 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80/ed19960628   

3)  термін "адміністративні  центри териториальних громад" введено зеленським у 2020р із метою легалізувати  незаконні і нелегітимні органи місцевого самоврядування. В Конституції  в ст. 140-146 ні про які адмінцентри мови не має!
Там  мова йде виключно про територіальні громади, мешканців. Всі закони мають відповідати Конституції. Цими поправками, влада намагається відібрати у нас останній шанс привести все згідно до Конституції і взяти своє майно, свою власність у свої руки.
ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні" у редакції 1997р. (перша редакція):
Цитувати
територіальна громада  -  жителі, об'єднані постійним проживанням  у  межах  села,  селища,  міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями,  або добровільне об'єднання  жителів кількох сіл,  що мають єдиний адміністративний центр;
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/280/97-%D0%B2%D1%80/ed19970521

4)ст. 5 ЗУ про загальні збори :
 Стаття  5.  ЗУ про загальні збори Рішення  зборів,   прийняті   в   межах   чинного законодавства,   є   обов'язковими    для    виконання    органами територіальної самоорганізації громадян,  усіма  громадянами,  які проживають на відповідній території.
Мабуть не ЗУ, а Постанова ВРУ... Від 17 грудня 1993 року  N 3748-XII  https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3748-12  Тобто ще до КУ 1996р.
Тепер є ЗУ від 11 липня 2001 року № 2625-III  "Про органи самоорганізації населення" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2625-14
Тільки Ви, мабуть, плутаєте поняття "самоврядування" та "самоорганізація"... Які не є тотожними.  Відповідно до ч. 6 ст. 140 КУ
Цитувати
Сільські, селищні, міські ради можуть дозволяти за ініціативою жителів створювати будинкові, вуличні, квартальні та інші органи самоорганізації населення і наділяти їх частиною власної компетенції, фінансів, майна.
Редакція частини незмінна з 1996р.  Тобто не органи самоорганізації населення утворюють ради (як Вам хочеться), а  ради ДОЗВОЛЯЮТЬ створювати  органи самоорганізації населення...
« Останнє редагування: 09 Червня 2020, 11:31:44 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

1) я б не була такою категоричною.  Зайдіть до Єдрпоу та введіть "інфоксводоканал" і подивіться хто це є!
А це на сєкундочку первинна ПРОФСПІЛКА, зареєстрована як неприбуткова організація.  І оця контора, "НЕПРИБУТКОВА" ПРОФСПІЛКА займається поборами  за моє ж майно та надсилає погрози про відключення мене від водопостачання!!! Скріншоти електронного листа-погрози від цих аферістів виставляю, щоб Ви в очередний раз не звинуватили мене у  тролінгу, сепаратизмі, антисемітизмі тощо.
Погано шукали... Я саме з ЄДР Вам і цитував.

2) особисто мені річка не належить??? ст. 13 Конституції 
Стаття 13. Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.
Користуйтеся... Купайтеся, поливайте город, ловіть рибу.... Можете, навіть, пити. А от брати воду для надання послуги з водопостачання громадянам у Вас прав нема. І особисто Вам річка не належить. Ви плутаєте поняття "особистої" та "народної" власності...
 "Інфоксводоканал" отримував дозволи на свою діяльність від державних органів та ОМС, які діють від імені народу. Ви не можете заперечувати їх (органів) права ці дозволи надавати. Ви можете  вказати на порушення законодавства під час надання таких дозволів, якщо у Вас є такі дані. Але зараз  таких аргументів  Від Вас не озвучено.
3) ТОВ "Інфокс",  яке є приватним підприством взагалі не має права розпоряджатися  моїм майном у вигляді річок та комунальної власності: водонасосних станцій, труб та іншого комунального майна бо це не відповідає ст. 13 Конституції де сказано що народною власністю розпоряджаються виключно державні органи в інтересах народа.
Приватне чи ні це підприємство, взагалі, не має значення...  Комунальну власність ОМС (від імені громади) може надати у оренду, у концесію, може продати і приватному підприємству теж.
4) яке відношення приватне підприємство, яке зареєстроване і територіально знаходиться у Київі , має до майна териториальної громади м. Одеси ????
Тобто Вам відомо про це підприємство. А Коли Ви писали про "ПРОФСПІЛКУ", то Ви займалися тролінгом. Бо ж є очевидним, що "ПРОФСПІЛКА" - це не підприємство.
« Останнє редагування: 11 Червня 2020, 01:22:01 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

2. Имеет ли право инфоксводаканал требовать с меня оплату за воду, которую он берет из реки , которая принадлежит мне по главному закону Украины-Конституции?
Ви структуру тарифу, взагалі, бачили? https://www.nerc.gov.ua/?id=50867 То все "оплата за воду" яка "Вам належить"? Там про воду, взагалі, нічого нема, хіба що у "інших витратах" її враховано...
Досить популізму і ділетанства! Формлюйте питання конкретно і з викладенням обставин, доказів, документів.  Принцип ОБС (одна бабця сказала) то не для цього ресурсу.
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

4) териториальна громада це юридична особа публічного права, яка має бути зареєстрова.
За територіальною громадою на законодавчому рівні не закріплено статусу юридичної особи, відповідно,  відсутні і підстави для її реєстрації як юридичної особи, в тому числі як юридичної особи публічного права. Це підтверджує і лист Міністерства юстиції України від 15.08.17 р. № 31322/Ж-1548/19   https://just.odessa.gov.ua/?view=cat&category=520
ч. 2 ст. 19 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні" :
Цитувати
Статут територіальної громади підлягає державній реєстрації в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державної реєстрації (легалізації) об’єднань громадян, інших громадських формувань.
Статут територіальної громади міста Одеси затверджено Рішенням Одеської міської ради №1240-VI від 25.08.2011р.
Цитувати

Статут набув чинності після його реєстрації в органах Міністерства юстиції України з дня оприлюднення в газеті міської ради «Одесский вестник».

Свідоцтво про державну реєстрацію Статуту територіальної громади (№1 від 07.10.2011р.) видано Одеським міським управлінням юстиції.

Рішення Одеської міської ради №1240-VI від 25.08.2011р. оприлюднено в газеті Одеської міської ради «Одесский вестник» №175 від 20.10.2011р.
https://omr.gov.ua/ru/acts/council/36244/
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

3)  термін "адміністративні  центри териториальних громад" введено зеленським у 2020р із метою легалізувати  незаконні і нелегітимні органи місцевого самоврядування. В Конституції  в ст. 140-146 ні про які адмінцентри мови не має!
Там  мова йде виключно про територіальні громади, мешканців. Всі закони мають відповідати Конституції.
У Вас хибне уявлення про відповідність... В КУ, наприклад, нема мови про дорогу, автомобіль, мотоцикл, велосипед. То за Вашою логікою ЗУ "Про дорожній рух" (в якому їх безліч) не відповідає Конституції?  ;D  :(  >:(
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

5) ну, що ж. Нехай нас розсудить Конституційний суд. Сьогодні відправила до нього запит, щодо того, хто такий народ України і чи є я , як громадянка України, народом, у розумінні ст. 13 Конституції. Починаючи з 09/06/20 відраховуємо 5 днів  на відповідь.  Мене задовольнить будь яка відповідь.
Ваш запит у якій формі? У формі конституційне подання, конституційне звернення, конституційна скарга? Ви є суб'єктом права на конституційне подання чи суб’єктом права на конституційне звернення?  Чи є щодо Вас  остаточне судове рішення в якому по  справі  застосований  закон України, який, на Вашу думку,  (його окремі положення) суперечить Конституції України?

6) ну, і раз така пляска, то зараз саджусь писати запити до інфоксводоканалу та інфоксу на надання правовстановлюючих документів та доказів, що річка із комунальним майном належить їм на праві приватної власності.
"С уваженьем... Дата. Подпись.
Отвечайте нам, а то,
Если вы не отзовётесь,
Мы напишем... в "Спортлото"!

1977р. В.С. Висоцький ©
« Останнє редагування: 10 Червня 2020, 01:58:10 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

...одеська міська рада ще у 2003 р. Передала усе  водне господарство ТОВ Інфокс на 49 р., яке належить територіальній громаді Одеси на праві власності.
Все арендоване майно приватизоване ТОВ Інфокс.
Не приватизоване... 
Цитувати
Рішення
Одеської міської ради
№ 5090-VII від 18.09.2019 р.

Про передачу додатково в оренду  ТОВ «Інфокс» об’єктів водопровідно-каналізаційного господарства комунальної власності територіальної громади м. Одеси


Відповідно до статті 25, частини 5 статті 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 651, 654 Цивільного кодексу України, підпункту 1.7.4. пункту 1.7 договору оренди цілісного майнового комплексу комунального підприємства «Одесводоканал», укладеного між Одеською міською радою та ТОВ «Інфокс» 17.12.2003 р., з метою забезпечення якісного надання послуг водопостачання та водовідведення населенню м. Одеси Одеська міська рада

ВИРІШИЛА:

1.   Передати додатково в оренду ТОВ «Інфокс» об’єкти водопровідно-каналізаційного господарства комунальної власності територіальної громади    м. Одеси за переліком згідно із додатком 1 до цього рішення.
https://omr.gov.ua/ru/acts/council/176030/   Оскільки рішення № 5090 є чинним ( відміток про скасування чи зміни на сайті нема), то і рішення щодо договору оренди від 2003р. не скасоване...  Майно в оренді у "Інфокс" але у комунальній власності...
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Тобто, мерія спочатку віддала майно народу , а потім ( через два роки) утворилася.
В Україні нема ні мерів, ні мерій.  Не передбачені ні КУ, ні ЗУ "Про місцеве самоврядвання в Україні".
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

3)  термін "адміністративні  центри териториальних громад" введено зеленським у 2020р із метою легалізувати  незаконні і нелегітимні органи місцевого самоврядування. В Конституції  в ст. 140-146 ні про які адмінцентри мови не має!
Там  мова йде виключно про територіальні громади, мешканців. Всі закони мають відповідати Конституції. Цими поправками, влада намагається відібрати у нас останній шанс привести все згідно до Конституції і взяти своє майно, свою власність у свої руки.
ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні" у редакції 1997р. (перша редакція):
Цитувати
територіальна громада  -  жителі, об'єднані постійним проживанням  у  межах  села,  селища,  міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями,  або добровільне об'єднання  жителів кількох сіл,  що мають єдиний адміністративний центр;
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/280/97-%D0%B2%D1%80/ed19970521
В продовження думки. ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні" прийнятий 1997р.  на виконання КУ 1996р.
Цитувати
  Стаття 133. Систему  адміністративно-територіального  устрою України складають:  Автономна  Республіка  Крим,  області, райони, міста, райони в містах, селища і села.
     До  складу України  входять: Автономна Республіка Крим, Вінницька, Волинська, Дніпропетровська, Донецька, Житомирська, Закарпатська,    Запорізька,    Івано-Франківська,       Київська, Кіровоградська,  Луганська,  Львівська,  Миколаївська,    Одеська, Полтавська,  Рівненська,  Сумська,   Тернопільська,    Харківська, Херсонська,  Хмельницька,  Черкаська,  Чернівецька,   Чернігівська області, міста Київ та Севастополь.
     Міста Київ та  Севастополь  мають  спеціальний  статус,  який визначається законами України.
 Стаття  143.  Територіальні  громади  села,  селища,    міста безпосередньо  або  через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є  в  комунальній  власності; затверджують  програми  соціально-економічного   та    культурного розвитку  і  контролюють   їх  виконання;  затверджують    бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і  контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори  відповідно  до закону;  забезпечують  проведення   місцевих    референдумів    та реалізацію  їх  результатів;   утворюють,    реорганізовують    та ліквідовують комунальні підприємства, організації  і  установи,  а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.
Якщо є "адміністративно-територіальні одиниці", то, очевидно, що є і їх центри. Особливо, коли самостійною адміністративно-територіальною одиницею є добровільне об'єднання  жителів кількох сіл (не можуть же ці села бути адміністративним центром всі і одночасно). Тож  у ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні" у редакції 1997р. (перша редакція) і з'явилося:
Цитувати
     Стаття 1. Основні терміни, використані в цьому Законі

     Основні терміни,  використані  в  цьому  Законі,  мають  таке значення:
     територіальна громада   -   жителі,    об'єднані    постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними   одиницями,  або добровільне об'єднання  жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр;
     адміністративно-територіальна одиниця - область, район, місто, район у місті, селище, село;
Цитувати
Стаття 26.  Виключна компетенція сільських, селищних, міських рад

     1. Виключно  на  пленарних  засіданнях  сільської,  селищної, міської ради вирішуються такі питання:
 22) затвердження    програм     соціально-економічного     та культурного  розвитку  відповідних  адміністративно-територіальних одиниць, цільових програм з інших питань місцевого самоврядування;
41) прийняття рішень з питань адміністративно-територіального устрою в межах і порядку, визначених цим та іншими законами;
І т.д.
В 2017р. В ЗУ з'явилося
Цитувати
старостинський округ - частина території об’єднаної територіальної громади, утвореної відповідно до Закону України "Про добровільне об’єднання територіальних громад", на якій розташовані один або декілька населених пунктів (сіл, селищ), крім адміністративного центру об’єднаної територіальної громади, визначена сільською, селищною, міською радою з метою забезпечення представництва інтересів жителів такого населеного пункту (населених пунктів) старостою;

{Статтю 1 доповнено абзацом двадцять четвертим згідно із Законом № 1848-VIII від 09.02.2017}
А у 2020р.
Цитувати
територіальна громада - жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями, або добровільне об'єднання жителів кількох сіл, селищ, міст, що мають єдиний адміністративний центр;
{Абзац другий статті 1 із змінами, внесеними згідно із Законом № 562-IX від 16.04.2020}

адміністративний центр територіальної громади - населений пункт (село, селище, місто), що має розвинену інфраструктуру і, як правило, розташований найближче до географічного центру території територіальної громади та в якому розміщується представницький орган місцевого самоврядування територіальної громади;

{Статтю 1 доповнено абзацом двадцять п'ятим згідно із Законом № 562-IX від 16.04.2020}
Тобто лише розтлумачено термін "адміністративний центр територіальної громади", який існував і раніше.
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email