'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: І знову про домофон  (Прочитано 2273 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

uberbober

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3
    • Перегляд профілю
І знову про домофон
« : 04 Квітня 2021, 20:35:01 »

 Тема заскорузла, але не знайшов однозначної відповіді, тому буду вдячний за допомогу.
Отже.
 Встановили домофон МЕТАКОМ за кошти ОСББ і тепер усі жильці будинку/підїзду є співвласниками цього чуда на дверях. Перед встановленням домофону написав на імя голови ОСББ заяву, що я проти домофонної системи (у т.ч. абонентської трубки в квартирі), якщо не буде встановлений індивідуальний код, що передбачено налаштуваннями, вказаним на сайті виробника, у паспорті виробу та (до моменту подання заяви) на сайті ООО «Домофон. Інжиніринг. Охорона», яка встановлювала обладнання. Ну і вказав голові ОСББ витребувати встановити код доступу та надати мені для можливості використання його у екстрених та непередбачуваних ситуаціях, втраті чи блокуванні ключа, близькими та родичами, що відвідують нас з матір’ю. Після подачі заяви інфа про кодовий доступ на сайті ДІО щезла. Дзвонив у фірму, сказали , що коди не нададуть. 1 ключ надали, 3 для членів родини мусив купити за гроші. Відповіді по заяві нема. Хто хотів, або кому «втюхали», слухавки та кнопки в квартиру, ті їх встановили за окремі гроші + абонплата. Мені таке добро не потрібне, але нам з пристарілою та хворою матірю потрібний нормальний доступ до квартири на 5-му поверсі, щоб не бігати відкривати двері швидкій,лікарям та ін. відвідувачам, особливо вночі та коли мати сама удома.
 Якими аргументами керуватись при написанні листа до «Домофон. Інжиніринг. Охорона», щоб надали мирним шляхом кодовий доступ, який можливо встановити для кожної квартири окремо? Чи можу я керуватись ЗПЗПС, як співспоживач та співвласник приладу, зокрема ст.15 про надання повної інформації про товар (надавач послуг не надав інфо про можливість кодового доступу, не підключив цю опцію в домофоні та ще й на сайті прибрав інфо про її наявність) та требувати усунення такого порушення?
 Чи може ООО ДІО самостійно вирішувати, які опції вмикати/вимикати, обмежуючи нормальний функціонал приладу та моє право на функціональний та якісний товар, як співвласника? Мені не потрібні системні різні коди, а просто аварійний код доступу.
 Чи обмежує організація моє право на отримання допомоги від естренних служб (які законодавчі акти існують?)? Чи обмежується, згідно ЦК України, моє право на користування спільним майном, т.я ті, "хто мають кнопку в хаті", можуть впускати кого завгодно, а нам для реалізації моїх прав потрібно прикладати зусилля (бігати по сходинах з 5го поверху) або купувати за гроші абонпристрій, що є також порушенням ст 19, 21 ЗПЗПС, оскільки відмовою встановити код ООО ДІО примушує мене купувати непотрібний товар? Хоча і для власників трубок ця опція теж не завадить на випадок.
Тобто, я не проти того, що більшість бажає собі домофон з прибором у квартирі, але є ж ті, хто без трубок, і вони обмежені у своїх правах у цьому випадку? Хочеться знайти консенсус, бо питання про демонтаж системи тут аж ніяк не пройде.
 Буду вдячний за розумні відповіді та можливість точно сформулювати думки.
« Останнє редагування: 04 Квітня 2021, 20:45:42 від uberbober »
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю
« Останнє редагування: 12 Квітня 2021, 17:57:25 від Перо »
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю
Re: І знову про домофон
« Reply #2 : 12 Квітня 2021, 17:57:10 »

Також почитайте цю постанову ВС(КАС) від 15.07.2020:
https://reyestr.court.gov.ua/Review/90396814
Записаний

uberbober

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3
    • Перегляд профілю
Re: І знову про домофон
« Reply #3 : 13 Квітня 2021, 20:47:45 »

Вдячний за відповідь. Я прочитав багато судових рішень і мене не цікавить демонтаж домофону, так як нема сенсу. Якщо 12 квартир із 20-ти хоче, то без проблем, хай той домофон буде, але... на домофоні не встановлений код для відкриття дверей з клавіатури, що передбачено налаштуваннями. Хочу, щоб його встановили і нам не прийшлося бігати по поверхам для відкриття дверей відвідувачам. На якій підставі інженери ДІО відключили таку функцію і налаштували домофон під свої потреби, щоб "втюхувати" трубки по 350 грн та за них абонплату щомісяця? Це законно? Чи можна тут керуватися Законом про захист прав споживача (яким я є після встановлення домофону, т.я встановлений він за кошти ОСББ) і  правами власиника на правах спільної власності для того щоб вимагати підключити/встановити код? ТОбто, нас обмежили у праві користування дверима, так як без труби/кнопки в квартирі нам потрібно бігати для можливості пускати відвідувачів. Порушили ЗпЗПС, бо обмежили функціонал домофону у налаштуваннях та навіть не надали повну інфо про прилад? Спробував витребувати договір та техпаспорт у голови ОСББ, то там все зовсім туго: "Не надаю документи третім особам". Але то таке,  поки нема бажання перегавкуватись з особою))...цікавить, чи маю я право напряму у "ДІО" вимагати поставити код, керуючись тим, що написав вище? Чи законно апелювати тим, що відсутність можливості відкрити двері за кодом може блокувати та унеможливити доступ до житла службам швидкої допомоги, міліції, пожежникам, лікарю, родичам та ін. так як не буде можливості ні відкрити двері, ні потрапити до квартири? Тут більше підходить така справа https://reyestr.court.gov.ua/Review/4211165 , але у нас не прецедентне право, наскільки знаю.
« Останнє редагування: 13 Квітня 2021, 20:58:21 від uberbober »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю
Re: І знову про домофон
« Reply #4 : 13 Квітня 2021, 21:40:49 »

Тут більше підходить така справа https://reyestr.court.gov.ua/Review/4211165 , але у нас не прецедентне право, наскільки знаю.
Ви не враховуєте час ухвалення цього рішення 
Цитувати
18 жовтня 2007 року Оболонський районний суд м. Києва
На той час не було ще ЗУ № 417 "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку" , який змінив ч. 2 ст. 369 ЦКУ.
Записаний

uberbober

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 3
    • Перегляд профілю
Re: І знову про домофон
« Reply #5 : 14 Квітня 2021, 16:38:29 »

Тут більше підходить така справа https://reyestr.court.gov.ua/Review/4211165 , але у нас не прецедентне право, наскільки знаю.
Ви не враховуєте час ухвалення цього рішення 
Цитувати
18 жовтня 2007 року Оболонський районний суд м. Києва
На той час не було ще ЗУ № 417 "Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку" , який змінив ч. 2 ст. 369 ЦКУ.

тому я і апелюю на Закон про захист прав споживача, так як є споживачем домофону, а установник вимкнув можливість відкривати двері за кодом та не надав ПОВНУ інформацію про товар, ща після встановлення домофону спонукає мене придбавати інші товари, створивши перешкоди в користуванні власним і спільним майном. Чи я "літаю в хвилях вітру?". ЗпЗПС лишився такий, як і був, з невеличкими поправками.  Плюс стаття 14 Закону "Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" здійснення співвласником своїх прав не може порушувати права інших співвласників, а тут ОБМЕЖИЛИ доступ (не співвласники, а організація по встановленню домофонів) і я змушений бігати по поверхам для відкриття дверей. Я не маю претензій до співвласників підїзду, а просто хочу, щоб та ДІО встановила індивідуальний код відкриття дверей, що можливо відповідно до паспорта домофону та інструкції по експлуатації від виробника (999 варіяцій кодів на прилад). А його відсутність вносить перешкоди у реалізацію моїх інших прав: охорона здоровя, поліція, мчс, відвідування родичів. І якщо я гепну посеред кімнати без памяті, то не зможу спуститися по сходам з 5го поверху, що відкрити двері, то будь який родич, що прийде, не зможе попасти в квартиру. Я про це говорю, а не про відносини з співвласниками. Встановлення коду на домофоні аж ніяк не шкодить іншим співвласникам. Ну, чи я не так думаю і абсолютно неправий стосовно трактування прав та законів? Більше всього цікавить, чи можу я самостійно, як співвласник домофону ( отже його користувач), без голови осбб та згоди інших жильців звертатись про порушення Закону ПЗПС, як споживач? Якщо інших влаштовує така ситуація, то я маю бути "як усі"?
« Останнє редагування: 14 Квітня 2021, 16:44:13 від uberbober »
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю
Re: І знову про домофон
« Reply #6 : 14 Квітня 2021, 18:35:11 »

тому я і апелюю на Закон про захист прав споживача, так як є споживачем домофону, а установник вимкнув можливість відкривати двері за кодом та не надав ПОВНУ інформацію про товар, ща після встановлення домофону спонукає мене придбавати інші товари, створивши перешкоди в користуванні власним і спільним майном. Чи я "літаю в хвилях вітру?"

Ви не є "споживачем" у розумінні профільного Закону,
https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text
бо нічого не купували. Отже ніяких правовідносин (розрахункових, договірних) між Вами та ДІО, як продавцем обладнання та надавачем послуг, немає. Сумніваюсь також, що Ви є власником і певного обладнання, яке встановлено у квартирі. Скоріше за все воно належить ОСББ, з наданням Вам у безоплатне користування -потрібно бачити договор між ДІО та ОСББ. Тож щось вимагати від ДІО звичайно можете, але чи буде надавач послуг якось реагувати -це його справа, бо Ви не споживач. "Бігати по поверхах" -це незручність, а не обмеження доступу, бо доступ до квартири маєте. Тож, якщо Вас не влаштовує безоплатне користування (з опцією "бігати по поверхах"), то может перейти на платне користування. Не хочете платити -залишайте все як є, та надалі чекайте кодів доступу від ДІО, які їх можуть надавати чи ні на власний розсуд.
Записаний
 

+ Швидка відповідь


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email