'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Выставляю на суд бщественности \"Заперечення\", которые  (Прочитано 4454 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрей

  • Гість


800 x 1130, 653 кБ
Выставляю на суд бщественности "Заперечення", которые негодяи из Укрпромбанка прислали в суд. Это при том, что иск был только на основную сумму депозита (ни инфляций, ни моральных - не было!)
Это ж надо, я - КРЕДИТОР банка! С какой это стати?

Отбиваться думаю так:
По мораторию - во, первых он не распространяется на обязательства возникшие во время действия ТА. Понятие "продление моратория" - нге законно.

По оформлению "Заперечень" - они не заверены печатью
кидала-банка.

По "кредитору" - тут нужна помощь зала :-)

Чего еще посоветуете?
Думаю что Заперечення у всех "под копирку", прошу выложить дополнительную контр-аргументацию.
Заранее спасибо.
Записаний

Андрей

  • Гість
окончание
« Reply #1 : 31 Жовтня 2009, 12:48:42 »


800 x 922, 522 кБ
окончание
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

На фото представлена заява, а не заперечення.
Заяви про перегляд заочного рішення не повинні засвідчуватися печаткою банку. Достатньо мати довіреність на представника. Стосовно мораторію - постановами НБУ та повідомленнями НБУ усім проблемним банкам роз\\\'яснено, що дія мораторію не розповсюджується на вкладників. Пошукайте ці документи в Інтернеті, у т.ч. на даному сайті. Ключове слово - Укрпромбанк. Міркування щодо пріоритету спеціальних законів над нормами ЦК України - повна маячня. Досить зазирнути в ст. 4 цього Кодексу. Крім того, постанова НБУ про введення мораторію повинна реєструватися в органах юстиції, а цього не сталося. Щодо визначення вкладника кредитором банку - це суперечить положенням ст.ст. 1054-1057 ЦК України. З іншого боку, Ваші правовідносини врегульовані положеннями ст. 1060 ЦК. По суті спору - можна також послатися на десятки відкритих виконавчих проваджень у ВДВС Печерського району м. Києва по примусовому виконанню судових рішень аналогічного змісту. А обставини, встановлені судовими рішеннями, не підлягають повторному доведенню, якщо у справі приймала участь принаймі одна сторона. Це норма ст. 61 ЦПК України.
Слід також перевірити, чи не був пропущений 10-денний термін для оскарження заочного рішення. З розміщених Вами фотозображень це неможливо встановити, бо дати затерті.
Заява про перегляд заочного рішення не відповідає вимогам п. 3 ч. 2 ст. 229 ЦПК України - не наведені обставини, що свідчать про поважність причини неявки в судове засідання і неповідомлення їх суду, докази про це.
У даній ситуації суд повинен відмовити в перегляді заочного рішення на підставі ч. 1 ст. 232 ЦПК, що не позбавляє Укрпромбанк права звернення до апеляційного суду в загальному порядку.
Записаний

Андрей

  • Гість

Виктор Иванович, огромное спасибо за Ваш труд и помощь.
Благодаря вашим рекомендациям, руки не опускаются, будем бороться, по результатам рассмотрения - напишу.
Записаний

Л.Е.

  • Гість

Ось ще додатково про «визначення кредитора» (з цитат Віктора Івановича).
«ЗУ "Про захист прав споживачів" не визначає меж своєї дії, то до відносин, які ним регулюються, відносяться і банківські послуги. Див. Постанову ВСУ № 5 від 12.04.96 "Про практику розгляду цивільних справ за позовами про захист прав споживачів". А також ЦК України - ст.ст. 1058-1061. У відповідності до укладеного депозитного договору, ЗАЯВНИК є споживачем послуг банку (клієнт банку) (ст. 2 Закону України "Про банки та банківську діяльність"), зокрема у сфері залучення коштів на депозитні рахунки…»

Кредитор банку – юридична або фізична особа, яка має документально підтверджені вимоги до боржника щодо його майнових зобов’язань. Таким чином, мораторій під час здійснення тимчасової адміністрації вводиться на вимоги кредиторів, а не на вклади, які розміщені клієнтами банку на їх депозитних рахунках. У відповідності до укладеного депозитного договору, ЗАЯВНИК є споживачем послуг банку (клієнт банку) (ст. 2 Закону України "Про банки та банківську діяльність"), зокрема у сфері залучення коштів на депозитні рахунки

http://www.readbookz.com/book/108/2804.html - Гроші та кредит-Савлук:12.7. БАНКІВСЬКІ ПОСЛУГИ. До ліцензованих банківських послуг належать такі, надання яких потребує ліцензії Національного банку України. Це, зокрема: касове обслуговування клієнтів; інкасація та перевезення грошових цінностей; ведення рахунків клієнтів у національній та іноземній валюті; залучення депозитів юридичних і фізичних осіб; видача гарантій і поручительств; управління грошовими коштами та цінними паперами за дорученням клієнтів тощо.
Записаний

Л.Е.

  • Гість

Позиція НБУ з приводу мораторію викладена в електронному листі http://io.ua/s72174
№44-020/1357-2796 24.02.09. «Вимоги за депозитними договорами, строк виконання за якими настав після введення тимчасової адміністрації, не підпадають під дію мораторію і мають бути задоволені банками у встановлені договорами строки».
Записаний

bav

  • Гість
ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ
« Reply #6 : 01 Листопада 2009, 09:57:06 »

ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ
1. Стосовно незаконності введення мораторію
Як зазначається в мотивувальній частині рішення (додаток 1а) Дружківського міського Суду Донецької області по справі № 2-119 від 29 січня 2009 року (єдиний державний реєстр судових рішень – ЄДРСР № 2827964) «Згідно ст.. 55 Закону України «Про банки та банківську діяльність» відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами між клієнтом та банком. Банк зобов’язаний докладати максимальних зусиль для уникнення конфлікту інтересів клієнту банку. Згідно ст.. 1060 ЦК України договір банківського вкладу укладається на умовах видачі вкладу на першу вимогу або на умовах повернення вкладу ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ТЕРМІНУ, встановленого договором. За договором банківського вкладу банк зобов’язаний видати вклад на першу вимогу вкладника» … «відповідно до ст.. 2 Закону України «Про банки та банківську діяльність» від 07.12.2000 року № 2121-Ш у цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:
вклад (депозит) – це кошти в готівковій або у безготівковій формі, у валюті України або в іноземній валюті, які розміщенні клієнтами на їх іменних рахунках у банку на договірних засадах на визначений строк зберігання або без зазначення такого строку і підлягають виплаті вкладнику відповідно до законодавства України та умов договору;
мораторій – зупинення виконання банком майнових зобов’язань і зобов’язань щодо сплати податків і зборів, строк виконання яких настав до дня введення мораторію, та зупинення заходів спрямованих на забезпечення виконання цих зобов’язань та зобов’язань щодо сплати податків і зборів, застосованих до прийняття рішення про введення мораторію;
кредитор банку – юридична або фізична особа, яка має документально підтверджені вимоги до боржника щодо його майнових зобов’язань.
ТАКИМ ЧИНОМ, МОРАТОРІЙ ПІД ЧАС ЗДІЙСНЕННЯ ТИМЧАСОВОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ВВОДИТЬСЯ НА ВИМОГИ КРЕДИТОРІВ, А НЕ НА ВКЛАДИ, ЯКІ РОЗМІЩЕНІ КЛІЄНТАМИ БАНКУ НА ЇХ ДЕПОЗИТНИХ РАХУНКАХ» .
«Відповідно до ст.. 61,63 Закону України «Про Національний банк» Нацбанк здійснює державне регулювання діяльності банків у формах, визначених Законом України «Про банки та банківську діяльність», як безпосередньо так і через створені ним органи банківського нагляду. НАЦБАНК НЕ МАЄ ПРАВА ВИМАГАТИ ВІД БАНКІВ ВИКОНАННЯ ОПЕРАЦІЙ ТА ІНШИХ ДІЙ, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНИХ ЗАКОНАМИ УКРАЇНИ ТА НОРМАТИВНИМИ АКТАМИ НАЦБАНКУ».
Як зазначається в мотивувальній частині рішення Ковельського міськрайонного Суду Волинської області по справі № 2-2320/08 від 28.11.2008 р. «Указом Президента України "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" від 03.10.92 року N 493/92, із змінами та доповненнями від 21.05.98 року N 493/98, та постановою КМУ від 28.12.92 року N 731 "Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади" також визначено, що нормативно-правові акти, які видаються міністерствами, іншими органами виконавчої влади, органами господарського контролю та управління і які зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації. Нормативно-правові акти набувають чинності через 10 днів після їх реєстрації, якщо в них не встановлено іншого пізнішого строку набрання чинності» … «обмежуючи право власності фізичних осіб щодо банківських вкладів, суперечить загальним положенням про право власності, не пройшла державної реєстрації в Міністерстві юстиції України, а тому НЕ ПІДЛЯГАЄ ЗАСТОСУВАННЮ ДО СПІРНИХ ПРАВОВІДНОСИН».
Як зазначається в мотивувальній частині рішення (додаток 2а) Корольовського районного Суду м. Житомира по справі № 2-509/09 від 26 січня 2009 року (єдиний державний реєстр судових рішень – ЄДРСР № 2870203) «Таким чином, в судовому засіданні було встановлено СУПЕРЕЧНІСТЬ пункту 4 Постанови Правління Національного банку України №308 від 07 жовтня 2008 року в ЧАСТИНІ УВЕДЕННЯ МАРАТОРІЮ НА ЗАДОВОЛЕННЯ ВИМОГ КРЕДИТОРІВ БАНКУ ТА ЗАЗНАЧЕНИМИ НОРМАМИ ЦИВІЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України. Частиною 3 статті 22 Конституції України ГАРАНТУЄТЬСЯ, що при прийнятті нових законів або внесення змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод, це також стосується і підзаконних актів, які повинні відповідати Конституції України та законам України.
Згідно з положеннями частини 4 статті 8 ЦПК України У РАЗІ НЕВІДПОВІДНОСТІ ПРАВОВОГО АКТА ЗАКОНУ УКРАЇНИ або міжнародному договору, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України, СУД ЗАСТОСОВУЄ АКТ ЗАКОНОДАВСТВА, ЯКИЙ МАЄ ВИЩУ ЮРИДИЧНУ СИЛУ.
Отже, за конституційними нормами, виходячи з пріоритетності законів над підзаконними актами, суд дійшов до висновку про необхідність застосування в даному випадку положень статей 1058, 1060 ЦК України, відповідно до яких ВІДМОВА ВІДПОВІДАЧА У ДОСТРОКОВІЙ ВИДАЧІ ДЕПОЗИТУ Є НЕЗАКОННОЮ.
Статтею 16 ЦК України встановлено, що кожна особа має право звернутися до суду за захистом свого особистого немайнового або майнового права та інтересу. Стаття має перелік способів захисту прав та інтересів, який не є вичерпним, оскільки частиною 2 пункту 10 встановлено, що суд може захистити цивільне право або інтерес іншим способом, що встановлений договором або законом. Право вибора способу захисту належить особі. В зв’язку з чим ВИМОГА ПОЗИВАЧА ПРО СТЯГНЕННЯ СУМИ ДЕПОЗИТУ З ВІДПОВІДАЧА Є ЗАКОННОЮ».
Як зазначається в мотивувальній частині рішення Господарського Суду Запорізької області від 27.01.2009 р. по справі №6/486/08 (ЄДРСР №3191965) «Відповідно до Указу Президента України "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та іншим органів виконавчої влади" від 03.10.92 р. N 493/92 з 01.01.93 р. та наказу Міністерства юстиції України від 12 квітня 2005 року N 34/5 "Про вдосконалення порядку державної реєстрації нормативно-правових актів у Міністерстві юстиції України та скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів" державній реєстрації підлягають лише нормативно-правові акти, які видаються міністерствами, іншими органами виконавчої влади, органами господарського управління та контролю і які ЗАЧІПАЮТЬ ПРАВА, СВОБОДИ Й ЗАКОННІ ІНТЕРЕСИ ГРОМАДЯН або мають міжвідомчий характер. Державну реєстрацію здійснює Міністерство юстиції України.» … «З метою оцінки фінансового стану банку та визначення можливості стабілізації його діяльності, а також приведення її у відповідність до вимог чинного законодавства, тимчасовий адміністратор перевіряє договірну, бухгалтерську, звітну, касову і канцелярську документацію, матеріали правління, ради та внутрішнього аудиту щодо діяльності банку, зокрема таке:
а) переглядає умови всіх договорів оренди, за якими банк є орендодавцем (або орендарем), з точки зору потреби в них та прийнятності умов оренди;
б) оцінює угоди, що стосуються господарських, майнових операцій банку та здійснені банком протягом останніх трьох років до дати призначення тимчасового адміністратора з метою встановлення фактів, визначених у статті 81 Закону про банки, і відповідно для звернення до суду з вимогою визнання окремих угод недійсними;
в) оцінює вартість активів банку, зокрема активів його філій. Тимчасовий адміністратор за потреби залучає суб\\\'єктів оціночної діяльності для здійснення незалежної оцінки акцій (часток, паїв) банку та активів, які підлягають продажу. Незалежна оцінка є обов\\\'язковою у випадках, визначених законодавством про оцінку майна, а також у разі продажу основних засобів і нематеріальних активів банку, відокремлених підрозділів банку (їх частин);
г) виявляє кредиторів банку та визначає розміри їх вимог щодо грошових зобов\\\'язань банку. Приймає базу даних про вкладників - фізичних осіб у банках - учасниках (тимчасових учасниках) Фонду гарантування вкладів фізичних осіб та підтримує її в актуальному стані. У разі прийняття Правлінням Національного банку України рішення про відкликання банківської ліцензії та ініціювання процедури ліквідації банку тимчасовий адміністратор передає базу даних про вкладників - фізичних осіб ліквідатору банку;
ґ) організовує в разі потреби комплексну перевірку діяльності банку із залученням зовнішнього аудиту або відповідних структурних підрозділів Національного банку.
З метою стабілізації діяльності банку тимчасовий адміністратор (залежно від конкретної ситуації, що склалася в банку), зокрема:
г) обмежує чи зупиняє проведення окремих операцій банку, які визнає низькорентабельними, збитковими або такими, що здійснюються з високим рівнем ризику та загрожують інтересам кредиторів і вкладників. Зупиняє залучення вкладів (депозитів) від фізичних осіб та операції з пов\\\'язаними особами;
ґ) уживає заходів щодо погашення простроченої та пролонгованої заборгованості за наданими кредитами та іншої простроченої дебіторської заборгованості;
д) у разі виявлення збиткових або неефективних для банку угод розриває їх у порядку, установленому чинним законодавством України;
е) продає активи банку та вживає заходів щодо погашення заборгованості за активними операціями банку, які на думку тимчасового адміністратора (залежно від причин, що зумовили погіршення фінансового стану банку) мають бути відповідно продані або повернені з метою підвищення платоспроможності, ліквідності банку та/або погашення боргу перед кредиторами, у тому числі: повертає депозити з інших банків; продає цінні папери, які мають активний ринок, серед яких емітовані третіми особами та державні цінні папери; уживає заходів щодо погашення боргових цінних паперів, що не мають активного ринку; повертає вкладені банком кошти в статутні капітали інших юридичних осіб; продає окремі філії чи безбалансові відділення; укладає угоду з іншим фінансово стабільним банком про переведення боргу перед вкладниками банку - фізичними особами та здійснює відповідні заходи згідно з цією угодою; продає кредитну заборгованість на умовах угоди про уступку вимог банку; продає основні засоби та інші товарно-матеріальні цінності, що не використовуються банком; інше, залежно від проблем, що виникли у діяльності банку; є) подає позови до суду; ж) зупиняє виплату дивідендів чи розподіл капіталу банку в будь-якій формі до завершення виконання заходів фінансового оздоровлення та стабілізації діяльності банку; з) надає територіальному управлінню (відповідному структурному підрозділу банківського нагляду центрального апарату) для розгляду на засіданні Правління Національного банку пропозиції про введення мораторію на задоволення вимог кредиторів відповідно до глави 8 розділу V цього Положення. Главою 8 розділу V Положення встановлені порядок введення мораторію на задоволення вимог кредиторів, яким передбачено, що з метою створення сприятливих умов для покращання та стабілізації фінансового стану банку Національний банк має право ввести мораторій на задоволення вимог кредиторів під час здійснення тимчасової адміністрації, але на строк не більше шести місяців. Мораторій на задоволення вимог кредиторів поширюється на зобов\\\'язання, строки виконання яких настали до призначення тимчасової адміністрації».
Жодна із вищеназваних норм не містить визначення клієнта банку, як кредитора банку, оскільки грошові кошти клієнтів банку не залучаються та не розміщуються останнім від свого імені, на власних умовах та на власний ризик і які банк повинен повернути кредитору на певних умовах. «Таким чином, зупинення виконання банком майнових зобов\\\'язань під час дії мораторію на задоволення вимог кредиторів означає, що з метою відновлення власної платоспроможності банк тимчасово, на строк, встановлений Національним банком України, припиняє розраховуватися за власними боргами, за рахунок чого акумулює власні кошти та власне майно, запобігаючи у такий спосіб подальшого банкрутства і ліквідації» … «В період дії мораторію не задовольняються лише грошові вимоги фізичних або юридичних осіб, які вони пред\\\'являють до банку за поставлений ними банку товар (продукцію), або за виконані ними для банку роботи (послуги)». … «Тобто, в період дії мораторію фізичні або юридичні особи, не можуть нарахувати банку неустойку (штраф, пеню), якщо банк своєчасно не оплатив поставлений ними йому товар (продукцію), або виконані ними для банку роботи (послуги). В даному випадку позивач не просить стягнути з банка пеню за не виконання банком грошових зобов\\\'язань перед позивачем, оскільки по спірному договору позивач не поставляв банку товар (продукцію), та не виконував для банку роботи (послуги), а відповідно банк не брав на себе зобов\\\'язань по оплаті товару (продукції) або робіт (послуг)».
На підставі викладеного, прошу Суд ЗАДОВОЛЬНИТИ ПОЗОВНІ ВИМОГИ В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ.
Перелік документів, що додаються до пояснень:
1. Рішення Дружківського міського Суду Донецької області по справі № 2-119 від 29.01.09 – додаток 1а.
2. Рішення Корольовського районного Суду м. Житомира по справі № 2-509/09 від 26.01.09 – додаток 2а
Записаний

Андрей

  • Гість

Ув. bav и Л.Е. Судя по принятому 5 августа мерзавцами с Грушевского "закону" :
«Про внесення змiн до деяких законодавчих актiв України щодо особливостей проведення заходiв з фiнансового оздоровлення банкiв» вiд 24.07.2009р. № 1617-VI"
, согласно новой редакции статьи 2 "закона" о банках и банковской деятельности, мораторием является приостановка исполнения банком обязательств перед кредиторами и обязательств по уплате налогов и сборов (обязательных платежей) и приостановка мер, направленных на обеспечение исполнения этих обязательств.
Иными словами, после введения в банке моратория банк вправе не исполнять свои обязательства перед своими контрагентами (в том числе вкладчиками) независимо от того, когда наступил срок в который банк должен был вернуть депозит.
Вот тут подробнее про это:
http://jurblog.com.ua/2009/08/deposit_3/#comment-8331

Ссылаться на
определение "мораторій – зупинення виконання банком майнових зобов’язань і зобов’язань щодо сплати податків і зборів, строк виконання яких настав до дня введення мораторію"

и сслыка на цитату эл-письма :

"Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що вимоги за депозитними договорами, строк виконання за якими настав після введення тимчасової адміністрації, не підпадають під дію мораторію "

нет смысла :-((

Я прав?
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Не слід плутати поняття "кредитор", "зобов\\\'язання по сплаті податків та зборів" з поняттями "вклад", "вкладник". Це різні поняття, і відповідні правовідносини регулюються по-різному. Дійсно, задоволення вимог вкладників не підпадає під дію мораторію. Слід послатися також на обставини, встановлені судовими рішеннями у аналогічних справах за участю одного й того ж відповідача. Повторюю, десятки подібних вимог про повернення вкладів задоволені судовими рішеннями, які набрали законної сили, і які примусово виконуються ВДВС Печерського району м. Києва. Конкретні номери проваджень можу повідомити, якщо потрібно. Про що ще можна дискутувати?
КРАПКА. ТЕМА ЗАКРИТА.
Записаний

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю

Сьогодні аналогічний позов до іншого банку Печерським райсудом під головуванням судді Бусик О.Л. був частково задоволений. Заперечення банку проти повернення депозиту обґрунтовувалися такими ж доводами, які суд визнав невідповідними. Я представляв інтереси позивача. Рішення буде виготовлене на протязі 3-5 днів. Як тільки отримаю - опублікую у Нарисах.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email