'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: А як Вас обслуговує Укрпошта?  (Прочитано 9342 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

gro-za

  • Засновник
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 2230
  • City: Київ
  • ГРОмадський правоЗАхисник, 050-448-1-844
    • Перегляд профілю
А як Вас обслуговує Укрпошта?
« : 14 Квітня 2010, 17:57:47 »

Сьогодні в Києві - погано. Я витратив 1 годину 20 хвилин на очікування, коли оператор відділення 03058 зможе прийняти у мене рекомендованого листа на адресу Господарського суду. Виявляється, у відділеннях запровадили нове програмне забезпечення, яке сповільнює роботу оператора в декілька разів. Тому виникають великі черги. Те ж саме сталося і в сусідньому відділенні 03067. Перебуваючи у черзі в першому відділенні, встиг відвідати друге, упевнився, що до обідньої перерви нічого позитивного не світить, повернувся до першого, почекав ще 20 хвилин, і нарешті мене обслужили. Добре, що обідня перерва у ньому не з 13:00, а з 14:00 до 15:00, тому і встиг.
« Останнє редагування: 16 Червня 2010, 19:11:02 від gro-za »
Записаний

dimaden

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 109
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: А як Вас обслуговує Укрпошта?
« Reply #1 : 16 Червня 2010, 18:31:36 »

Сьогодні в Києві - погано. Я витратив 1 годину 20 хвилин на очікування, коли оператор відділення 03058 зможе прийняти у мене рекомендованого листа на адресу Господарського суду. Виявляється, у відділеннях запровадили нове програмне забезпечення, яке сповільнює роботу оператора в декілька разів. Тому виникають великі черги. Те ж саме сталося і в сусідньому відділенні 03067. Перебуваючи у черзі в першому відділенні, встиг відвідати друге, упевнився, що до обідньої перерви нічого позитивного не світить, повернувся до першого, почекав ще 20 хвилин, і нарешті мене обслужили. Добре, що обідня перерва у ньому не з 13:00, а з 14:00 до 15:00, тому і встиг.

Хе-хе. Так как живу на Гарматной, как раз примерно посередине между отделениями 067 и 058 - имею уже по 4 ответа на жалобы на работу этих отделений....
Иногда в отделении 03058 на отправку рекомендованых писем может уйти час - с 18-00 до 19-00....
« Останнє редагування: 16 Червня 2010, 19:11:38 від gro-za »
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість
Re: А як Вас обслуговує Укрпошта?
« Reply #2 : 16 Червня 2010, 20:01:36 »

Так во всех почтах где эту программу поставили....
Надеюсь скоро они ее освоят, и процесс ускорится!
Записаний

dimaden

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 109
    • Перегляд профілю
    • Email
Re: А як Вас обслуговує Укрпошта?
« Reply #3 : 16 Червня 2010, 20:13:01 »

Так во всех почтах где эту программу поставили....
Надеюсь скоро они ее освоят, и процесс ускорится!

Ой, что-то мне подсказывает, что вовсе не из соображений ускорить работу с клиентами устанавливалась эта "программа".....
У сотрудников УкрПочты от количества обслуженных клиентов зряплата никак не меняется..
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю
Re: А як Вас обслуговує Укрпошта?
« Reply #4 : 04 Жовтня 2010, 18:35:02 »

Програмне забезпечення встановлено компанією Софтлайн. Відтепер споживачу надається 2 чеки (за марки окремо). Працівники пошти лаються, а керівники підраховують відкати за впровадження глючного і нікому не потрібного ПЗ:

Тема: Софтлайн
Автор: Нина
Дата: 04-10-2009 16:14:52
Совершенно согласна с Еленой (№1828).Программа "Софтлайн "не создана для нормальной работы,а тем более на почте,где обслужить надо как можно быстрее,а не 100 раз перезагружать ПК,которые бесконечно виснут,т.к.не предназначены для этой программы.Вся техника старая,она не тянет новое программное обеспечение-разве вы этого не понимаете??????????????Зачем вы издеваетесь над работниками почты???????Скоро уволятся все нормальные люди,а особенно молодежь.Вы думаете,что в период кризиса нельзя найти работу?МОЖНО,ЕСЛИ ХОРОШО ПОИСКАТЬ!Руководство,задумайтесь над проблемой,верните старую программу,может немного ее усовершенстуйте,ведь нормально же работали.Кто просил ставить Софтлайн?

http://www.poshta.kiev.ua/forum.php?act=shth&id=1&fmsg=980
 :'(
Бриллиантовая отмычка - история ОПГ "Софтлайн"
http://vybory.org/articles/1516.html
 8)
Записаний

Андрій

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 490
  • City: Київ
  • io_ua: Андрей
    • Перегляд профілю
Re: А як Вас обслуговує Укрпошта?
« Reply #5 : 04 Жовтня 2010, 19:59:18 »

Я б цим статтям не довіряв. Багато слів та мало фактів. По роботі стикався як з Софтлайном, так і з УкрПоштою. Про відкати звісно не чув. Але в мене і не той рівень спілкування. Розробники там не кращі і не гірші за інших. Лист користувача змусив посміхнутися. Інакших впроваджень на УкрПошті бути в принципі не може за будь-якої системи. Попередня система там так само впроваджувалася. Тож, можу стверджувати, що якість системи у даному випадку не залежить від кількості відкатів. Система створюється виконавцями, які відкатів не отримують.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email