'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?  (Прочитано 14363 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

MirEks

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7
    • Перегляд профілю
    • Email

чому мешканці повинні турбуватись про проведення поточного ремонту?
 

« Останнє редагування: 04 Липня 2011, 23:19:36 від brtpw »
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

Скажите: у вас есть ПИСЬМЕННЫЙ договор, в котором записано что вы платите за ремонт?
А в этом договоре не записано "КОГДА ЭТОТ РЕМОНТ ДОЛЖНЫ СДЕЛАТЬ"?
Записаний

Dugf

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 532
    • Перегляд профілю

Для початку Вам необхідно звернусь до виконавця послуг і з'ясувати структуру тарифу за період який Вас цікавить.

Може виникнути така ситуація, що до цих тарифів поточний ремонт під'їздів і не входив.

Якщо Ви точно знаєте структуру і впевнені, що ця послуга входила до тарифу, то маєте право звернутись до державної житлово-комунальної інспекції (або до інших контролюючих органів, місцевої влади) з вимогами: про проведення перевірки щодо сплачених мешканцями коштів за цю послугу і виконаних робот; за результатами перевірки, або надати не надані послуги, або повернути сплачені кошти.

Важливо в даному випадку періодично фіксувати ненадання послуг складанням актів-претензій+фотофіксація з датою. Чому? Тому, що під час проведення перевірки виконавець може надати "папірці" про надання послуг і контролюючі органи поставлять галочку - послуга надана.

ВАВАНчик правильно запитує про договір, періодичність і строки надання послуг. У додатках до договору (рішення про затвердження/погодження тарифів) Ви зможете знайти вартість послуги і точно підрахувати скільки коштів сплачено. 

     
Записаний

Dugf

  • Досвідчений дописувач
  • ***
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 532
    • Перегляд профілю

...
Питання: чи мають право в споживачі відмовитись платити послугу по Поточному ремонту на майбутнє?

Споживачі мають право відмовитись від любої послуги у разі надання рішення підписаного 100% власників в якому буде зазначено, як ця послуга буде надаватись.

А з приводу оплати послуг на майбутнє, то Ви повинні розуміти, щоб провести ремонт під'їзду необхідно спочатку зібрати певну суму коштів. От чому наразі невід'ємним додатком до договору є рішення ОМС про періодичність і строки надання послуг. Крім можливості контролювати вчасне надання послуг, таке рішення надає виконавцю можливість акумулювати певні кошти.   

Ви можете апелювати, що за 20 років вже на десять ремонтів можна було назбирати! Проте пасивність нашого суспільства грає не на його користь, оскільки ЦК встановлює всього трьох річний строк позовної давності і за межами цього строку повернути вже нічого не вдасться.       
Записаний

MirEks

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7
    • Перегляд профілю
    • Email

Скажите: у вас есть ПИСЬМЕННЫЙ договор, в котором записано что вы платите за ремонт?
А в этом договоре не записано "КОГДА ЭТОТ РЕМОНТ ДОЛЖНЫ СДЕЛАТЬ"?

Да, у меня есть "ДоговІр про надання послуг з утримання будинків та прибудинкових територій" и  как додаток - "Структура собівартості на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій", где  есть пункт:

"Поточний ремонт конструктивних елементів,інженерних систем і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього благоустрою, розташованих на прибудинковій території".
Думаю, це і є  зобов'язання ЖЕКу на поточний ремонт підїздів?

Договір  за своєю формою є Типовий (загальні фрази:
-Предмет договору
-Оплата спожитих послуг
-права і обов'язки сторін
-відповідальність сторін
-порядок розв'язання спорів
-форс-мажорні обставини
-строк укладання договору

Щодо строків (чи графіка) проведення поточних ремонтів - немає нічого сказано.
« Останнє редагування: 03 Травня 2011, 12:54:49 від brtpw »
Записаний

MirEks

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7
    • Перегляд профілю
    • Email


Якщо Ви точно знаєте структуру і впевнені, що ця послуга входила до тарифу, то маєте право звернутись до державної житлово-комунальної інспекції (або до інших контролюючих органів, місцевої влади) з вимогами: про проведення перевірки щодо сплачених мешканцями коштів за цю послугу і виконаних робот; за результатами перевірки, або надати не надані послуги, або повернути сплачені кошти.

Важливо в даному випадку періодично фіксувати ненадання послуг складанням актів-претензій+фотофіксація з датою. Чому? Тому, що під час проведення перевірки виконавець може надати "папірці" про надання послуг і контролюючі органи поставлять галочку - послуга надана.

ВАВАНчик правильно запитує про договір, періодичність і строки надання послуг. У додатках до договору (рішення про затвердження/погодження тарифів) Ви зможете знайти вартість послуги і точно підрахувати скільки коштів сплачено.     

1. Селищна рада призначила виконавцем послуги по обслуговуванню багатоквартирних будинків - ПРИВАТНЕ підприємство "Х", яке надає послуги.
На запитання, звернення - жодних відповідей.
Жалоби в селищну раду - вона розводить руками: "а що , мовляв, я можу йому зробити?!"....позиція зрозуміла, так як вони - сел.рада і ПП - в одній упряжці...
КУДИ ж тоді звернутись , щоб пожалітись на приватного підприємця, якщо місцева влада стверджує, що немає управи на такого ось "порушника".... (  :)  ) ?
А щодо звернення до  державної житлово-комунальної інспекції -не знаємо, чи підпорядкований такий горе-надавач послуг державним органам.

Те, що радите складати акти-претензії - добре, але ...ЩО ВОНО дасть,якщо на них ніхто не реагує?
Хіба прийдеться лише по судах ходити і хто-зна. чи там знайдемо управу на  таку місцеву владу...

Щодо "Ви зможете знайти вартість послуги і точно підрахувати скільки коштів сплачено." -та суть не в пошуках  затрачених коштів.
СУТЬ в тому, чи має право директор казати , щоб мешканці самі робили собі ремонти, а він типу "поверне" затрачені кошти?

Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

КУДИ ж тоді звернутись , щоб пожалітись на приватного підприємця, якщо місцева влада стверджує, що немає управи на такого ось "порушника".... (  :)  ) ?
В суд. Нет другого пути.... В прокуратуру вы уже пробовали :(.
Цитувати
Те, що радите складати акти-претензії - добре, але ...ЩО ВОНО дасть,якщо на них ніхто не реагує?
Вот для суда и будут доказательства!
Цитувати
Хіба прийдеться лише по судах ходити і хто-зна. чи там знайдемо управу на  таку місцеву владу...
Дорогу осилит идущий!


Цитувати
СУТЬ в тому, чи має право директор казати , щоб мешканці самі робили собі ремонти, а він типу "поверне" затрачені кошти?
В принципе НЕТ, но запретить ему это сказать никто не может.
В ЖК есть статья, которая дает право в случае не выполнения обязанностей ЖЕО и выполнения их жильцами за свой счет - взыскивать эти деньги с ЖЕО!
Цитувати
Стаття 176. Обов'язки наймодавця по забезпеченню схоронності житлового фонду
Наймодавець зобов'язаний своєчасно провадити ремонт жилих будинків, забезпечувати безперебійну роботу інженерного обладнання будинків і жилих приміщень, належне утримання під'їздів, інших місць загального користування будинків і придомової території. Такі ж обов'язки покладаються на житлово-будівельні кооперативи. Капітальний ремонт жилих будинків, технічне обслуговування їх інженерного обладнання, а також поточний ремонт жилих приміщень, що його зобов'язаний провадити наймодавець (житлово-будівельний кооператив), здійснюються відповідно до правил користування жилими приміщеннями, утримання жилого будинку і придомової території, правил і норм технічної експлуатації житлового фонду. Невиконання наймодавцем (житлово-будівельним кооперативом) обов'язків по ремонту жилого приміщення у випадках, викликаних невідкладною необхідністю, дає наймачеві жилого приміщення (члену житлово-будівельного кооперативу) право провести ремонт і стягнути з наймодавця (житлово-будівельного кооперативу) вартість ремонту або зарахувати її в рахунок квартирної плати (внесків на експлуатацію і ремонт будинку кооперативу).
Стаття 177. Обов'язки громадян по забезпеченню схоронності жилих будинків
Громадяни зобов'язані забезпечувати схоронність жилих приміщень, бережно ставитися до санітарно-технічного та іншого обладнання, до об'єктів благоустрою, додержувати правил утримання жилого будинку і придомової території, правил пожежної безпеки, додержувати чистоти і порядку в під'їздах, кабінах ліфтів, на сходових клітках та в інших місцях загального користування. Наймачі жилих приміщень на умовах і в порядку, що визначаються законодавством Української РСР, повинні провадити за свій рахунок поточний ремонт жилих приміщень, а при звільненні приміщення - здати його в належному стані. Такі ж обов'язки покладаються на членів житлово-будівельного кооперативу. Якщо необхідність у проведенні внутріквартирного поточного ремонту викликана пошкодженням частин будинку, інженерного обладнання або зв'язана з капітальним ремонтом будинку чи його конструктивних частин, цей ремонт провадиться наймодавцем (житлово-будівельним кооперативом) або за його рахунок. Перелік робіт, що належать до внутріквартирного поточного ремонту, встановлюється правилами користування жилими приміщеннями, утримання жилого будинку і придомової території та Типовим договором найму жилого приміщення.
....
Записаний

MirEks

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7
    • Перегляд профілю
    • Email

 Ст 176  якраз для нашого керівника ПП!
Мешканці ЩОМІСЯЧНО здійснюють оплату послуги на Поточний ремонт,який має виконуватись  кожні 5 років, за рахунок акумульованих коштів за ці 5 років.
Однак, за 20 років назбиралась чимала сума на цьому рахунку (приімром, 5 тисяч грн), але ремонту зроблено не було ні одного разу.
Тепер, за пропозицією ст.176, мешканці:
-здають кошти на придбання фарби, та інших метеріалів для ремонту, шукають бригаду - і все це платять із власної кишені - (1000 гривень).
Оплатили за ці роботи найманим людям , потім пішли в жек, здали документи і їм жек З ЇХНІХ же грошей - ПОВЕРАЄ вартість ремонту -1000 грн.
Я вже  приводила цю просту арифметику : 5-1=4
Але суть знову ж таки не в тих 4!
СУТЬ в тому. що мешканці ПРОДОВЖУЮТЬ платити цю послугу!!!!! :)
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

...
СУТЬ в тому. що мешканці ПРОДОВЖУЮТЬ платити цю послугу!!!!! :)
Это менталитет...
Зачем далеко ходить: мой папа оплачивает то, что ему присылают в платежках.
При чем по всем. Без разбора. Шлют за квартиру - платит, шлют за обслуживание домофона, за телефон и т.д. - ВСЕ ПЛАТИТ.
На вопрос: а за что же ты платишь? - начинает нести всякие бредни...
На счет квартплаты - однажды сам признался что и на 50% того что он оплачивает он не получает услуг....
А недавно он мне похвастался, что он написал в ЖЕО претензию, что вода в крене была не горячая, и е6му ПООБЕЩАЛИ сделать пересчет, и вернуть 200 грн.
Я ему говорю: у тебя ежемесячно переплата 250 грн, а тебе 1 раз за 20 лет пообещали вернуть 200 грн. и ты так этому обрадовался. (а на самом деле насчитать не на 250 грн. больше номинала, а только на 50). :'( :'( :'(

ПС: о чем еще можно говорить?!
Записаний

MirEks

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7
    • Перегляд профілю
    • Email

...
СУТЬ в тому. що мешканці ПРОДОВЖУЮТЬ платити цю послугу!!!!! :)
Это менталитет...

Менталитет, говорите?  Не согласна полностью... Вот человек (в данном случае - дама  :)  ) обрадовалась, когда нашла ваш форум, написала в надежде получить ОВНОВАНИЕ  для того, чтобы ПОБОРОТЬ менталитет забитого  потребителя - а это можно сделать только с помощью ЗАКОНОВ.
Поэтому, не лучше бы вам было ответить на мой вопрос прямо: да или нет, на основании такого-то закона. ЕСЛИ только вы знате этот ответ....
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

відповідно до цивільного кодексу, будь-яка особа розпоряджається своїми цивільними правами і обовязками на свій розсуд.

якщо ви маєте договора, які вас це зобовязують робити, то ви звичайно повинні платити. якщо договорів немаєте, то можна не платити. по перше, невідомо кому платити, і за що платити.
а по друге, балансоутримувач, повинен підписувати з власниками квартир договори на управління майном. але на жаль, нехтуються норми зу про житлово-комунальні послуги, тому і ніякої відповідальності балансоутримувач ненесе, і нефакт, що в майбутньому у вашому будинку він буде робити так званий поточний ремонт. а гроші ясно річ не вернуться вам

Юридична помилка... Виділене червоним, не відповідає вимогам законодавства. Договір на управління будинком укладається ОДИН на будинок.
Цитувати
ПРАВИЛА управління будинком, спорудою, житловим комплексом або комплексом будинків і споруд
1.5. Для здійснення функції з управління будинком власники, співвласники можуть самостійно укласти з управителем договір (далі - договір про управління),  що  оформляється  відповідно  до законодавства,  або уповноважити будь-яку іншу особу на здійснення від їх імені таких дій.
На один   об'єкт   може   бути  укладений  один  договір  про управління.
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/z0377-09

Про потребу дотримання правил граматики дописувач focus мабуть не чув...
« Останнє редагування: 12 Березня 2017, 16:13:52 від Юрій Васильович »
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

Маркиза, чего ходить кругами:?
Выложите свой договор!
Записаний

MirEks

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7
    • Перегляд профілю
    • Email

Чи має право споживач НЕ платити за поточний ремонт під'їзду в майбутньому?
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

Маркиза, издеваетесь?
Скажите, кому Вы платите за ремонт подезда?
Записаний

MirEks

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 7
    • Перегляд профілю
    • Email

Маркиза, издеваетесь?
Скажите, кому Вы платите за ремонт подезда?

Вы отвечаете вопросом на вопрос?
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email