ВАВАНчик! З огляду на обставини, якими Ви обгрунтовували свої вимоги, можна визнати відмовне рішення суду і обгрунтованим і законним.
Дійсно, споживач "побіг попереду паровозу" і вийшов за межі компетенції. Через недотримання процедури досудового врегулювання спору споживач отримав класичні "танці на граблях".
Відповідно до ЗУ Про ЖКП проект договору повинен підготувати виконавець.
Тому першим кроком споживача є заява до ЖЕО про надання проекту договору на узгодження та заява про надання всіх необхідних для узгодження документів (тариф, перелік складових послуг, та періодичність їх надання, держ. акт на прибудинкову територію, дані про будинкові лічильники тощо )
Другим кроком, якщо ЖЕО не надав проекту договору або проект не відповідає вимогам закону - можна подавати власну оферту.
Тоді ні про яке перевищення повноважень мова не йтиме. Споживач зможе обгрунтувати в суді, що ЖЕО ненаданням проекту чи наданням неналежного проекту договору порушує права споживача на отримання послуг згідно умов договору, а також створює перешкоди споживачу у виконанні ним обов`язку укласти договір.
Мотивації рішень у Ваших "договірних справах" використовувала для більш якісного проведення досудового етапу і виваженого обгрунтування вимог по договірним справам.