'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: Які НПА регулюють якість ЦО, як фіксувати температуру повітря в квартирі?  (Прочитано 20475 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Iriska

  • Гість

Каким нпа регулируется порядок измерения средней температуры воздуха в помещении?

Интересует, собственно вот этот порядок:
"Правила вимірювання температури
 Температура повітря визначається термометрами (ртутними, спиртовими й електричними та термографами в градусах за шкалою Цельсія.
 Середня температура приміщення визначається на рівні зросту людини (1,5 м від підлоги) у п'яти точках: одна з них знаходиться в центрі приміщення, а інші чотири — в його кутах. Після проведення вимірювань визначають середню арифметичну величину, яка і є показником середньої температури. Дослідження повторюють через 10—15 хв.
 Величину перепаду температури по горизонталі одержують шляхом визначення різниці температур у трьох точках: на
 відстані 0,5 м від зовнішньої стіни, в центрі приміщення та на відстані 0,5 м від внутрішньої стіни.
 Величина перепаду температури по вертикалі характеризується різницею в показниках термометрів, які розташовані відповідно на відстані 10 см від підлоги, 1,5 м від підлоги та 10 см від стелі.
 Добовий перепад температур визначається шляхом зіставлення показників денної та нічної температур.
 Оптимальними у більшості приміщень слід вважати: середню температуру в приміщенні в межах 18— 22 °С, перепади температури по горизонталі та вертикалі — до 2—З °С, добовий перепад — до 2 °С (при використанні центрального опалення) та до 5 °С (у разі застосування місцевого опалення)."
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

А не получилось найти документик...
Может из ДБН (СНиП) какого-то?

Есть реферат в котором этот текст. Но в нем нет ссылки на литературу.
А еще в прошлое воскресенье его по 1+1 в ТСН цитировали, но на сайте нет этого видео :(

В ПКМУ 630 написано, что
Цитувати
4) перевірку  кількісних  і якісних показників надання послуг (якість і тиск води, температура гарячої води, температура повітря у  приміщеннях  тощо)  у  порядку,  встановленому  цими Правилами;

Но чтото в самой ПКМУ 630 нет этого порядка :(

Его оттуда удалили ПКМУ 151.

В самой 151 есть новый порядок, в соответствии с которым проводится пересчет платы за некачественные услуги
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/main.cgi?nreg=151-2010-%EF&new=1&p=1318399267976488
« Останнє редагування: 21 Жовтня 2011, 20:16:07 від ВАВАНчик »
Записаний

ВАВАНчик

  • Гість

Это ж нужно быть такими полуграмотными?
Цитувати
Порядок перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг

33. У разі неналежного надання або ненадання послуг виконавцем споживач повідомляє про це виконавця в усній формі за допомогою телефонного зв'язку чи у письмовій формі за адресами, що зазначені в договорі.

У повідомленні зазначається прізвище, ім'я та по батькові, точна адреса проживання споживача, а також найменування виду неналежно наданої або ненаданої послуги. Повідомлення споживача незалежно від його форми (усна або письмова) обов'язково реєструється представником виконавця у журналі реєстрації заявок споживачів. Представник виконавця зобов'язаний повідомити споживачеві відомості про особу, яка прийняла повідомлення (прізвище, ім'я та по батькові), реєстраційний номер повідомлення та час його прийняття.

34. Представник виконавця, якому відомі причини неналежного надання або ненадання послуги, зобов'язаний невідкладно повідомити про це споживача та зробити відповідну відмітку в журналі реєстрації заявок, що є підставою для визнання виконавцем факту неналежного надання або ненадання послуг.

35. Представник виконавця, якому не відомі причини неналежного надання або ненадання послуг, зобов'язаний узгодити з виконавцем точний час та дату встановлення факту ненадання послуг, надання їх не у повному обсязі або перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг. У разі необхідності проведення такої перевірки у приміщенні споживача представник виконавця повинен з'явитися до споживача не пізніше визначеного у договорі строку.

36. У разі незгоди з результатами перевірки кількісних та/або якісних показників надання послуг споживач і виконавець визначають час і дату повторної перевірки, для проведення якої запрошується представник уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представник об'єднання споживачів. За результатами повторної перевірки складається акт про неналежне надання або ненадання послуг, який підписується споживачем (його представником), представником виконавця, представниками уповноваженого органу виконавчої влади та/або органу місцевого самоврядування, а також представником об'єднання споживачів.

37. За результатами перевірки складається акт-претензія про неналежне надання або ненадання послуг (далі акт-претензія), який підписується споживачем та представником виконавця згідно з додатком 2. Акт-претензія складається у двох примірниках по одному для споживача та виконавця.

38. У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії такий акт вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.

39. Акт-претензія реєструється уповноваженими особами виконавця у журналі реєстрації актів-претензій згідно з додатком 3. Виконавець зобов'язаний розглянути такий акт-претензію і повідомити протягом трьох робочих днів споживача про її задоволення або про відмову у задоволенні з обґрунтуванням причини такої відмови. У разі ненадання протягом установленого строку виконавцем відповіді вважається, що він визнав викладені в акті-претензії факти неналежного надання або ненадання послуг. Спори щодо задоволення претензій споживачів розв'язуються у суді. Споживач має право на досудове розв'язання спору шляхом задоволення пред'явленої претензії.
Ну и где сам порядок то?
Записаний

Iriska2712

  • Гість


А еще в прошлое воскресенье его по 1+1 в ТСН цитировали, но на сайте нет этого видео :(


Есть на сайте видео, но точно так же нет ссылки на какой-либо нпа.  http://tsn.ua/ukrayina/teplo-v-kvartiri-za-kozhen-gradus-nedogrivu-minus-5-v-oplati-za-opalennya.html
Вообще, сама статья составлена очень неграмотно. Написано: " існує спеціальна інструкція "Як вимірювати температуру в приміщенні"? " которой на самом деле не существует.
Записаний

Nimfa

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 1047
  • City: Kyiv
    • Перегляд профілю

Вот у нас в квартире очень холодно зимой, иногда до +14. При плюсе на улице в квартире выходит до +18.
Была в 2008-м комиссия. Пришли в 10 утра. Измеряли температуру на определенных расстояниях в каждом углу, выходит выполняли какую-то инструкцию. Причем показатели температуры прибор давал с точностью до 0,1 град. Т.е. в одной комнате получилось +16,7, в другой +17,6. При этом батареи +39, на улице +3. В общем батареи виноваты  ;D
В прошлом году вызываем СЭС, когда на улице -15. Звонят через 2 недели, что придут, а на улице уже +5 и батареи около +60. И зачем теперь попу баян? Это я к тому, что должна же быть еще и инструкция и по скорости реагирования СЭС на вызов. Выходит ждали, чтоб температура поднялась на 20 град. Ладно, отказались от замеров, объяснили, что уже неактуально.
В этом году история повторилась, зима была теплая, один раз за зиму температура несколько дней держалась на уровне (-15) ночью и (-10) днем. Опять пишем заяву в СЭС, просим сделать замеры в квартире в связи с резким похолоданием за окном, и как результат, в квартире.
СЭС приперлась через 2 недели в 14-00, когда за окном уже несколько дней плюсовая температура и солнышко (этаж у нас последний, благодаря солнцу к середине дня, точнее к 13-00 квартира прогревается). Замеряли. Как и чем меряли не знаю, не присутствовала, но в акте написали, что температура в комнатах была (+18)-(+19) град.
Лично меня не интересует температура в квартире в 14-00, я в это время на работе, пусть хоть (-5), а вот ночью, утром и вечером дубарь в квартире уж очень волнует. Откуда к СЭС появилось несколько вопросов:
1) почему приперлись только через 2 недели и в 14-00 в солнечный день?
2) что это за точность прибора такая в 1 град (в 2008-м точность была в 10 раз больше, 0,1 град)?
3) какую инструкцию использовали, что проведения процедуры (имелось в виду, что выводы можно делать только после трех по времени замеров (утром, днем и вечером)).
4) какое соотношение между температурами на улице, в помещении и теплоносителя должно быть, ведь +18 в квартире при теплоносителях в +70 и +2 за окном, это как-то маловато. И как вы считаете, если бы за окном было -10, то сохранились бы те же +18?
В общей сложности было конкретно поставлено 6 или 7 вопросов.
Ответ, полученный от СЭС - в стиле остальных гос.органов: написано много, но ни одного конкретного ответа ни по одному пункту.
Почему приперлись в 14-00 не сказали, почему точность в 10 раз меньше предыдущей тоже, инструкцию по правилам замера не назвали, соотношение температур тоже (видимо некомпетентны) и вообще, прибор проходил поверку (в акте не указано, каким именно прибором проводились замеры, поэтому какой именно прибор проходил поверку непонятно), поскольку эта процедура замера бесплатная только для квартир коммунальной собственности, а ваша кв. - частная собственность, то какой результат вы еще расчитывали получить, мы ж замеры проводили бесплатно. И это при том, что никто не предупреждал, что эта процедура платная, да и в СЭС нет ни одного прейскуранта на видном месте. А то, что +18 при таких внешних показателях, то по их словам это норма для жилых помещений на основании СНИП двадцатилетней давности. Нашла эти СНИП в Инете, там ни единого слова про +18 в жилом помещении. И вообще эти СНИПы о пром.помещениях. Да на один вопрос все-таки ответ прозвучал. Почему приперлись через 2 недели? Ответ: законодательство дает нам 30 дней для реагирования на заявления граждан. Т.е. это нам еще повело  ;D, что через 2 недели пришли, а могли бы через 30 дней, когда за окном +15.
Вот и думаю, куда дальше запрос отправить на основании того, что СЭС делает вид, что "тупит". Так чтоб и на вопросы ответы получить, и на СЭС нажаловаться. В Минздрав или в Главное управление здравоохранения?
Если интересно могу выложить ответ СЭС в теме "Тупой, еще тупее..."
И еще очень важно, вот тут даже не знаю, куда обращаться, может кто подскажет.
+18 это норма при плохом отоплении, т.е. при такой температуре нельзя предъявить претензии по ЦО. У нас др.проблема, отопление хорошее, считаю что +70, это хорошее, т.к. руку удерживать на батарее при такой температуре невозможно, но при этом в квартире все равно +18, а то и ниже.
Записаний

andrk

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 172
  • City: Київ
    • Перегляд профілю

Проблема така - батареї ледь теплі. Хотів би домогтися підвищення температури/тиску теплоносія. Справа в тому, що друга половина будинку, яка має окремий вхід опалення, проблем жодних не має - різницю можна відчути навіть помацавши батареї в під"їздах тієї половини і нашої. Неофіційно жеківці визнають, що наша половина "проблемна", "тупикова", "останння в мережі", хоча в інші сезони батареї були тепліші. Водночас кивають на Київенерго, яка так розподіляє теплоносій.

В жовтні, коли розпочався сезон, ми звернулися до 1551 і отримали листа у відповідь про незадовільні параметри теплоносія в нашому будинку (додається). Після того зверенення ледь помітно батареї потеплішали на дотик, потім  вже в листопаді вдарили морози, знову батареї стали холодніші. В суботу знову звернувся на 1551, сьогодні з ЖЕКу прислали 2 дівчат-тепловиків поміряти температуру в квартирі - наміряли аж 19 градусів. Вони казали, що якщо нема 18 градусів, то вони звертатимуться до Київенерго, аби ті підвищили параметри теплоносія. При чому міряли вони у день коли на вулиці була плюсова температура, а морози ще попереду. Дівчата стверджували, що Київенерго по нашій першій заявці нібито відкоригувало параметри теплоносія, і в подальшому коригуватиме в залежности від температури повітря...

От і виникає питання, чи є НПА, що регулюють температуру теплоносія на вході в будинок? В ЖЕК всі кивають на цифру 18 градусів у квартирі (виходить ми маємо мерзнути і не вмикати обігрівач, щоб їм щось довести). При чому ті двоє дівчат сьогодні дуже самовпевнено стверджували, що ті 18 градусів і інші числові параметри якости опалення містяться нібито в одному з додатків до 630 постанови КМУ, хоча нема там такого додатку! Заперечую їм, а вони і слухати не хочуть... Отже де закріплені ті 18 градусів? Чи правильно я розумію їх, що не можу пред"являти претензій щодо якости, базуючись на параметрах теплоносія? До речі, ніяких конкретних параметрів по нашому будинку ніхто в ЖЕКу нам не повідомляв... Хоча по першій заявці перевіряли саме параметри носія, а міряти температуру ніхто не намагався.
« Останнє редагування: 21 Листопада 2011, 23:14:01 від andrk »
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Див.:
http://www.truba.ua/artic/ru_212
Текст ДБН додається.
Записаний

Roman

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 371
    • Перегляд профілю
Записаний

andrk

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 172
  • City: Київ
    • Перегляд профілю

Див.:
http://www.truba.ua/artic/ru_212
Текст ДБН додається.


Ці Норми поширюються на проектування нових і реконструкцію житлових будинків - так там сказано. А я питаю про якість послуги опалення в існуючих будинках. Юридично це ж різні речі - я ж не можу послатися на нові будівельні норми, коли йдеться про відносини по ЖКП в будинку 1961 року (хоча в 2004 був капремонт і батареї міняли)

У 630-й читаємо

Цитувати
6. Послуги повинні відповідати:
     ..........
     з централізованого опалення - нормативній температурі повітря у приміщеннях  квартири  (будинку  садибного  типу)  за  умови  їх утеплення  споживачами  та  вжиття  власником (балансоутримувачем) будинку та/або виконавцем заходів до  утеплення  місць  загального користування будинку;


і все. Під словом "нормативній" розуміється саме ДБН? І по температурі теплоносія запитання залишається.
« Останнє редагування: 22 Листопада 2011, 15:15:28 від andrk »
Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

До 630-ої ПКМУ норми були прописані в ПКМУ № 1497 від 30.12.1997 р. Нормативна температура у житлових приміщеннях передбачена ДБН діючими, а не ДБН, які існували до 2005 р.
Щодо температури носія -див. тему:
http://gro-za.org/forum/index.php?topic=5221.0
Записаний

andrk

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 172
  • City: Київ
    • Перегляд профілю

Дякую за тему, подивився, не надихає (( Стару постанову теж бачив - там цей  абзац такий же, як ві в 630-й. Але! в одному з додатків є  Рекомендовані вимоги щодо показників надання послуг - і там ці 18 градусів є! От що мабуть мали на увазі ті дівчата, що міряли температуру. Але ця постанова втратила чинність з прийняттім 630-ї, а в 630й ті рекомендації відсутні.

Нормативна температура у житлових приміщеннях передбачена ДБН діючими, а не ДБН, які існували до 2005 р.

Все ж не розумію - а як трактувати норму у ДБН, що додані до Вашого посту "Ці Норми поширюються на проектування нових і реконструкцію житлових будинків...." ? І головне - чи можуть будівельні норми регулювати стосунки щодо ЖКП? Адже вони стосуються інших відносин і інших субїєктів. Чи зобов"язують вони до чогось виконавця ЖКП?
Записаний

bav

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 320
  • City: Київ
    • Перегляд профілю

Я звертався до СРДА, але НАЖАЛЬ не допомогло (послалися на рішення суду, який відверто засудив (відома суддя бУкіна). Може мої вимоги (обгрунтування) допоможуть Вам.
(click to show/hide)
Відповідь-відписка
(click to show/hide)
Рішення попереднього суду (по забезпеченню належної температури) досі виконавчою службою не виконане (вони не янають як його виконати, хоча я їм все докладно розяснив і постанову про закриття не надали)
« Останнє редагування: 24 Листопада 2011, 11:58:43 від bav »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Автор: andrk:
Цитувати
При чому ті двоє дівчат сьогодні дуже самовпевнено стверджували, що ті 18 градусів і інші числові параметри якости опалення містяться нібито в одному з додатків до 630 постанови КМУ, хоча нема там такого додатку! Заперечую їм, а вони і слухати не хочуть... Отже де закріплені ті 18 градусів?

Постанова КМУ від 17.02.2010р. № 151:
 "ПОРЯДОК  проведення перерахунків розміру плати  за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання     не в повному обсязі, зниження якості "
Пункти 4 - 6 "Порядку..." та Додаток до порядку: "ВИМОГИ щодо кількісних і якісних показників послуг та зменшення плати у разі їх відхилення   від нормативних ".
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/151-2010-п
« Останнє редагування: 23 Листопада 2011, 15:43:48 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Автор: andrk:
Цитувати
Чи правильно я розумію їх, що не можу пред"являти претензій щодо якости, базуючись на параметрах теплоносія?
Якщо температура в кімнатах 180 ( в наріжних (росс. - угловых) - 200), вимірюванням температури теплоносія Ви нічого не доведете. А от у разі меншої і намаганнях комунальників "звалити" це на невиконання Вами "заходів з утеплення квартири", бажано зафіксувати й температуру теплоносія. Пошукайте - десь на сайті Віктор Іванович наводив табличку температури теплоносія в залежності від температури повітря "за бортом".
Записаний

andrk

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 172
  • City: Київ
    • Перегляд профілю

Автор: andrk:
Цитувати
Чи правильно я розумію їх, що не можу пред"являти претензій щодо якости, базуючись на параметрах теплоносія?
Якщо температура в кімнатах 180 ( в наріжних (росс. - угловых) - 200), вимірюванням температури теплоносія Ви нічого не доведете. А от у разі меншої і намаганнях комунальників "звалити" це на невиконання Вами "заходів з утеплення квартири", бажано зафіксувати й температуру теплоносія. Пошукайте - десь на сайті Віктор Іванович наводив табличку температури теплоносія в залежності від температури повітря "за бортом".

Зрозуміло, дякую. Буду ще їх викликати у разі настання холодів. Вікна утеплив нормально ))) Доречі, для перевірки їхнього термометра послав їх на вулицю - вони наміряли +6, хоча в інтернеті одноголосно ресурси показували +4. Відмазувалися, цо в різних місцях києва температура може різнитись.
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email