Прокурору Солом'янського р-ну м.Києва
03124, м.Київ, вул. Героїв Севастополя 3-а
Заявник: *********_*******_**********
03087, м.Київ,
вул.*********_**************
Засоби звязку: тел. ***********
ЗАЯВА
про можливе скоєння злочину посадовими особами
Я, ******_********_********, отримав судовий наказ Солом'янського суду м.Києва від 23.09.2011 р., про стягнення заборгованості з мене за житлово-комунальні послуги, виданого за «Заявою» дочірього підприємства «Екос»(надалі ДП «Екос») Акціонерного товариства холдингової компанії «Київміськбуд», в особі житлового управління «Південне»(надалі ЖУ «Південне»).
В подальшому суд за моєю заявою від 17.10.2011 р. скасував виданий ним наказ.
В «Додатках» до «Заяви» про видачу судового наказу, підписаного представником ДП «Екос» Скороход Л.І., (п.4-7) були додані копії документів(з невідомих мені(Заявнику) джерел), в яких містяться персональні дані Заявника, зокрема були надані:
- копія паспорту Заявника, (пункт 5 «Додатку» до «Заяви» ДП «ЕКОС»),
- копію довідки ДПА про присвоєння ідентифікаційного номера( пункт 6 «Додатку»)
Заявнику ДПА Солом'янського району м.Києва,
- копію свідоцтва Заявника про право власності на квартиру за адресою вул. ******
( пункт 4 «Додатку»),
- «Довідку» форма 3( пункт 7 «Додатку»)
Вважаю, що посадові особи ЖУ «Південне» не мали права поширювати ці документи без згоди Заявника на це, оскільки Заявник згоди на це будь кому не надавав.
В якості «Додатка» п. 7 до «Заяви» ДП «ЕКОС» про видачу судового наказу було додано «Довідку» ф.3, видану на імя **********_*********_******** посадовими особами ЖУ «Південне»:
- начальником ЖУ «Південне» Скороход Л.І.
- паспортистом Демченко
- бухгалтером Рудницьким
- інспектором житлового фонду Каптівцем В.П.
Ця «Довідка» ф.3, була видана на ім'я Заявника без його відома, та згоди на це. Цю, та будь яку іншу подібну до неї «Довідки» Заявник не замовляв, не отримував, та згоди на видачу її будь якій особі не надавав.
Я вважаю видачу посадовими особами ЖУ «Південне» такої довідки з моїми персональними даними, без моєї згоди на це – порушенням законодавства України.
Так згідно Статті 32 Конституції України, цитую:
Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Також факт видачі цієї довідки посадовими особами ЖУ«Південне», та знаходження її в матеріалах справи, вважаю є порушенням закону України «Про захист персональних даних», які, за ст.5 цього закону – є інформацією з режимом обмеженого доступу до неї.
Також згідно ст.10 цього закону, цитую:
1. Використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця бази щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із
персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону.
Стаття 14. цього закону передбачає, цитую:
1. Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу з баз персональних даних за згодою суб'єкта персональних даних.
2. Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Стаття 16 цього закону передбачає, цитую:
1. Порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб'єкта персональних даних, наданої володільцю бази персональних даних на обробку цих даних, або відповідно до вимог закону.
Також згідно Статті 24. цього закону, цитую:
1. Держава гарантує захист персональних даних.
Оскільки закон України «Про захист персональних даних» набрав чинності з 1 січня 2011 року, то я вимагаю застосувати його в даному випадку до захисту моїх персональних даних, які містяться в документах наданих у «Додатку» до «Заяви» ДП «ЕКОС» про видачу судового наказу, та вилучити їх(документи, які містять мої персональні дані) з матеріалів цієї судової справи Солом'янського районного суду м.Києва (№2-н-1733/1).
Згідно «Наказу» Міністерства Внутрішніх Справ України N 96 від 03.02.2006 «Про затвердження Примірного регламенту з оформлення документів та контролю з питань реєстрації і зняття з реєстрації місця проживання (перебування) фізичних осіб в Україні» (
http://lawua.info/jurdata/dir156/dk156672.htm ) територіальні органи і підрозділи
«Державного департаменту у справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб МВС України» повинні проводити реєстрацію місця проживання(перебування) фізичних осіб, на території їх обслуговування, та за зверненням фізичної особи видавати довідки про реєстрацію місця проживання(перебування) фізичної особи.
«Наказ» МВС N 96 від 03.02.2006р.
I. Загальні положення
1. Відповідно до основних завдань Державного департаменту у
справах громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб МВС
України його територіальні органи і підрозділи (далі - органи
реєстрації) з метою забезпечення реєстрації/зняття з реєстрації
місця проживання (перебування) фізичних осіб в Україні та
відповідно до Закону України "Про свободу пересування та вільний
вибір місця проживання в Україні" повинні:
- проводити реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання
(перебування) фізичних осіб на території їх обслуговування;
- за зверненням фізичної особи видавати довідки про
реєстрацію місця проживання (перебування) фізичної особи за
примірною формою, наведеною відповідно в додатках 4, 9.
2. Працівникам органів реєстрації заборонено передавати
персональні дані фізичної особи, які зазначаються в документах
реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування іншим
особам, крім випадків, передбачених законодавством.
При цьому працівникам органів реєстрації заборонено передавати персональні дані фізичної особи, які зазначаються в документах реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання/перебування іншим особам.
Оскільки діяльність паспортистів ЖУ«Південне» ДП «ЕКОС»(а також інших комунальних підприємств в сфері житлово-комунальних послуг) не регламентована жодним нормативно-правовим актом, а також в зв'язку з тим, що статутом ЖУ «Південне»(Додаток 12 «Заяви» ДП «ЕКОС» про видачу судового наказу) не передбачена діяльність по реєстрації та зняттю з реєстрації місця перебування громадян, та видача довідок про місце реєстрації громадян, то на мою думку дії працівників ЖУ «Південне» по протизаконному поширенню відомостей з моїми персональними даними(відомостей, які повинні бути інформацією з режимом обмеженного доступу), які згідно ст.5 закону України «Про захист персональних даних», є інформацією з режимом обмеженого доступу, без моєї згоди на це - мають ознаки скоєння злочину передбаченою ст.361.2 КК України, а також і злочинів передбачених ст.364КК України (зловживання владою та службовим становищем), та 365 КК України(перевищення влади, або службових повноважень службовою особою), як умисне вчинення службовою особою дій, які явно виходять за межі наданих їй прав чи повноважень.
Також хочу зауважити, що згідно ст.361.2 КК України передбачено відповідальність за несанкціоноване розповсюдження інформації з обмеженним доступом, цитую:
Стаття 361 2 . Несанкціоновані збут або розповсюдження інформації з обмеженим доступом, яка зберігається в електронно-обчислювальних машинах (комп'ютерах), автоматизованих системах, комп'ютерних мережах або на носіях такої інформації
1. Несанкціоновані збут або розповсюдження інформації з обмеженим доступом, яка зберігається в електронно-обчислювальних машинах (комп'ютерах), автоматизованих системах, комп'ютерних мережах або на носіях такої інформації, створеної та захищеної відповідно до чинного законодавства, - караються штрафом від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавленням волі на строк до двох років з конфіскацією програмних або технічних засобів, за допомогою яких було здійснено несанкціоновані збут або розповсюдження інформації з обмеженим доступом, які є власністю винної особи.
http://www.krimkodeks.org.ua/stats/361.html В постанові пленуму Верховного суду України №15 від 26.12.2003 року зазначено, що, цитую:
Під перевищенням влади або службових повноважень треба
розуміти:
а) вчинення дій, які є компетенцією вищестоящої службової
особи цього відомства чи службової особи іншого відомства;
На мою думку працівники ЖУ «Південне», видавши довідку ф.3 на моє ім'я, з моїми персональними даними іншій особі(в даному випадку начальнику ЖУ «Південне» Скороход Л.І.), незаконно передали мої персональні дані для ознайомлення з ними іншим особам, тобто поширили конфедеційну інформацію про мене, без моєї згоди на це, чим перевищили свої службові повноваження.
Враховуючи те, що згідно ст.112 КПК України, у справах про злочини, передбачені статтями 364, 365 КК України досудове слідство має провадитись слідчими прокуратури, у порядку та в строк визначений ст.97 КПК України, а також враховуючи те, що постановою пленуму Верховного суду України №15 від 26.12.2003 року - перевищення влади або службових повноважень(ст.365 КПК України) є небезпечним злочином, який вчинюється у сфері службової діяльності і посягає на охоронювані законом права й інтереси окремих громадян - прошу:
1) Провести перевірку наведених мною фактів можливого скоєння злочину посадовими особами ЖУ «Південне» ДП «ЕКОС» у порядку та в строк визначений ст.97 КПК України, згідно ст.- ст.361.2, 364, 365 КК України.
2)Надати мені постанову про порушення, або про відмову в порушенні кримінальної справи.
Додаток:
1)Копія Довідки ф.3 №2873 від 27.07.2011 р. виданої посадовими особами ЖУ «Південне», на 1 арк., 1 прим.
2) Копія «Заяви» ДП «ЕКОС» про видачу судового наказу від 31.08.2011 р., на 1 на 1 арк.. 1 прим.
Заявник *************
14.12.2011 р.