'ГРО-ЗА' - ГРОмадський правоЗАхисник

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Для того, щоб надіслати запитання, реєстрація у форумі не потрібна.

Автор Тема: позов КП Експрес про стягнення боргу за послуги з утримання будинків  (Прочитано 40110 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Автор: assia:
Цитувати
Вона не "вважає". а, по діючим законам, і є власником . подобається це чи ні. Хотів би подивитися, що будуть робити власники квартир. якщо будинок по закону стане їх цілковитою власністю ?
Твердження не відповідає нормам чинного законодавства:
ЗУ "Про приватизацію державного житлового фонду":
Цитувати
Стаття 10. Утримання приватизованих квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках {  Назва  статті  10  із  змінами,  внесеними згідно  із  Законами N  500-VI  (  500-17  )  від 04.09.2008, N 3716-VI ( 3716-17 ) від 08.09.2011 }

     1.  Утримання  приватизованих  квартир  (будинків),  житлових приміщень   у   гуртожитках  здійснюється  за  рахунок  коштів  їх власників згідно  з  Правилами  користування  приміщеннями  жилих будинків  та прибудинкових територій, які затверджуються Кабінетом Міністрів України, незалежно від форм власності на них.
{ Пункт  1  статті  10  із  змінами,  внесеними згідно із Законами N  500-VI  (  500-17  )  від 04.09.2008, N 3716-VI ( 3716-17 ) від
08.09.2011 }

     2. Власники  квартир  багатоквартирних  будинків та житлових приміщень  у  гуртожитку є  співвласниками допоміжних приміщень у будинку    чи   гуртожитку,   технічного   обладнання,   елементів зовнішнього  благоустрою  і  зобов'язані  брати участь у загальних витратах,   пов'язаних   з   утриманням  будинку  і  прибудинкової території   відповідно   до   своєї  частки  у  майні  будинку  чи гуртожитках.  Допоміжні  приміщення  (кладовки,  сараї  і  т. ін.) передаються  у  власність  квартиронаймачів  безоплатно  і  окремо приватизації не підлягають.
{ Пункт  2  статті  10  із  змінами,  внесеними згідно із Законами N  500-VI  (  500-17  )  від 04.09.2008, N 3716-VI ( 3716-17 ) від
08.09.2011 }
{  Офіційне  тлумачення положень пункту 2 статті 10 див. в Рішенні Конституційного Суду N 4-рп/2004 ( v004p710-04 ) від 02.03.2004 }
{  Офіційне тлумачення положень пункту 2 статті 10 зі змінами див. в  Рішенні  Конституційного  Суду N 14-рп/2011 ( v014p710-11 ) від 09.11.2011 }
 
http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/2482-12
ЦКУ:
Цитувати
Стаття 382. Квартира як об'єкт права власності

     1. Квартирою  є  ізольоване  помешкання  в житловому будинку, призначене та придатне для постійного у ньому проживання.

     2. Власникам квартири у дво- або багатоквартирному  житловому будинку  належать  на праві спільної сумісної власності приміщення загального користування,  опорні конструкції  будинку,  механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання за межами або всередині квартири,  яке обслуговує більше однієї квартири, а також споруди, будівлі,  які  призначені  для  забезпечення потреб усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку.
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/435-15/page6
Рішення КСУ подивіться самостійно.
« Останнє редагування: 05 Вересня 2013, 12:47:27 від Юрій Васильович »
Записаний

assia

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 224
    • Перегляд профілю

Автор: assia:
Цитувати
Вона не "вважає". а, по діючим законам, і є власником . подобається це чи ні. Хотів би подивитися, що будуть робити власники квартир. якщо будинок по закону стане їх цілковитою власністю ?
Твердження не відповідає нормам чинного законодавства:
Цитувати
Стаття 10. Утримання приватизованих квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках {  Назва  статті  10  із  змінами,  внесеними згідно  із  Законами N  500-VI  (  500-17  )  від 04.09.2008, N 3716-VI ( 3716-17 ) від 08.09.2011 }

     1.  Утримання  приватизованих  квартир  (будинків),  житлових приміщень   у   гуртожитках  здійснюється  за  рахунок  коштів  їх власників згідно  з  Правилами  користування  приміщеннями  жилих будинків  та прибудинкових територій, які затверджуються Кабінетом Міністрів України, незалежно від форм власності на них.
{ Пункт  1  статті  10  із  змінами,  внесеними згідно із Законами N  500-VI  (  500-17  )  від 04.09.2008, N 3716-VI ( 3716-17 ) від
08.09.2011 }

     2. Власники  квартир  багатоквартирних  будинків та житлових приміщень  у  гуртожитку є  співвласниками допоміжних приміщень у будинку    чи   гуртожитку,   технічного   обладнання,   елементів зовнішнього  благоустрою  і  зобов'язані брати участь у загальних витратах,   пов'язаних   з   утриманням  будинку  і  прибудинкової території   відповідно   до   своєї  частки  у  майні  будинку  чи гуртожитках.

Брати участь і утримувати-це трохи різні речі. А яка участь власника?

Редагування: Виправлено межі цитування.
Будьте уважнішим. Бо через невідповідність меж цитування важко знайти а що саме Ви написали.
« Останнє редагування: 05 Вересня 2013, 12:18:39 від Юрій Васильович »
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Автор: assia:
Цитувати
Брати участь і утримувати-це трохи різні речі.
В одноквартирному будинку "брати участь" = "утримувати", якщо власник одноосібний. Якщо ж є співвласники, то і в одноквартирному будинку лише "брати участь", бо кожен зі співвласників повинен утримувати майно:
Цитувати
Стаття 360. Утримання майна, що є у спільній частковій власності

     1. Співвласник відповідно до своєї частки  у  праві  спільної часткової  власності  зобов'язаний  брати  участь  у  витратах  на
управління,  утримання та збереження  спільного  майна,  у  сплаті податків,   зборів   (обов'язкових   платежів),   а   також  нести
відповідальність  перед   третіми   особами   за   зобов'язаннями, пов'язаними із спільним майном.
Стаття 369. Здійснення права спільної сумісної власності

     1. Співвласники майна,  що є у спільній  сумісній  власності, володіють  і  користуються  ним спільно,  якщо інше не встановлено
домовленістю між ними.
В багатоквартирному будинку власник однієї квартири не може, точніше не повинен, утримувати весь будинок, бо він є лише співвласником будинку, а інші свівласники теж повинні брати участь в утриманні. Тому-то лише "брати участь".
Автор: assia:
Цитувати
А яка участь власника?
Колишній власник повинен провести капремонт.
Раніше власник неприватизованих  ( тобто тих, що у комунальній власності) квартир отримував через комунальні "жеки" ( підприємства, що були самі у комунальній власності) з квартиронаймачів квартплату, яку жеки витрачали ( принаймні повинні були) на утримання будинку. А раз сам "жека" був у комунальній власності,  то це й було утримання будинку власником. Потім з'явилися "жеки" приватні і квартплату вони стали збирати у свій карман ( тобто власник вже не отримував кошти з квартиронаймачів і відповідно не брав участі в утриманні будинку). З'явився ЗУ "Про ЖКП", який таких термінів як "квартплата" ( для квартиронаймачів) та "участь у витратах" (для власників приватизованих квартир) вже не передбачав.Тепер всі і власники приватизованих квартир і мешканці неприватизованих квартир (усі  споживачі) отримують житлово-комунальну послугу з утримання будинку і прибудинкової території і однаково її оплачують.  Так передбачає закон і відповідні ПКМУ ( з №560-2005р. до №869-2011р. почергово). Тобто відповідно до ЗУ "Про ЖКП" і власники квартир і квартиронаймачі за рахунок оплати послуги утримують свій будинок ( ось чому важливо щоб "жека" не витрачав платежі одного будинку на утримання іншого (що під різними "соусами" робиться: "латають" старі часто за рахунок того, що нічого не витрачають на нові)). А ви питаєте: "А як же власник" (квартир, що у комунальній власності)? То читайте ЦКУ:
Цитувати
Стаття 322. Тягар утримання майна
     1. Власник зобов'язаний утримувати майно,  що йому  належить, якщо інше не встановлено договором або законом.
Так от ЗУ "Про ЖКП" і встановлено, що за послугу з утримання будинку сплачують споживачі, тобто власники квартир і нежитлових приміщень та мешканці неприватизованих квартир.
Ви ще сумніваєтеся в тому, що власників квартир і квартиронаймачів "урівняли"? Читайте ЗУ "Про ЖКП" :
Цитувати
Стаття 1. Визначення термінів

     1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в  такому значенні:

     житлово-комунальні послуги    -    результат    господарської діяльності,  спрямованої  на  забезпечення  умов   проживання   та
перебування  осіб  у  жилих  і  нежилих  приміщеннях,  будинках  і спорудах,  комплексах будинків і споруд відповідно до  нормативів, норм, стандартів, порядків і правил;
 споживач - фізична чи юридична особа,  яка  отримує  або  має намір отримати житлово-комунальну послугу;

Стаття 20.
3. Споживач зобов'язаний:

     1) укласти договір  на  надання  житлово-комунальних  послуг, підготовлений виконавцем на основі типового договору;

   
     5) оплачувати    житлово-комунальні    послуги    у   строки, встановлені договором або законом;

   
      9) своєчасно проводити підготовку жилого будинку,  помешкання (в якому він проживає або яке належить йому на праві власності) та його  технічного  обладнання  до  експлуатації  в  осінньо-зимовий період;
Читайте ПКМУ:
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО
                             постановою Кабінету Міністрів України    від 1 червня 2011 р. N 869

                             ПОРЯДОК
                  формування тарифів на послуги  з утримання будинків і споруд  та прибудинкових територій
 

                         Загальна частина

     1. Цей   Порядок визначає  механізм  формування  тарифів  на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і поширюється  на суб'єктів господарювання всіх форм власності,  які надають послуги (далі - виконавці),  суб'єктів господарювання всіх форм власності, що спеціалізуються на виконанні окремих послуг, на умовах   субпідрядних   договорів   з    виконавцями    (далі    - субпідрядники),   органи   місцевого   самоврядування,  власників, орендарів житлових будинків  (гуртожитків),  власників  (наймачів) квартир (житлових приміщень у гуртожитках),  власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках).
Цитувати
ЗАТВЕРДЖЕНО
                             постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2009 р. N 529

                         ТИПОВИЙ ДОГОВІР
             про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій
......
що є   власником   житлового   будинку   (гуртожитку),   власником (наймачем)   квартири   (житлового   приміщення   в   гуртожитку), власником,  орендарем  нежитлового  приміщення у житловому будинку (гуртожитку)  (далі  -  споживач),  з  іншої  сторони,  уклали цей договір про таке:
 

Це питання на форумі висвітлювалось неодноразово. Тому подальша дискусія припиняється. Будь ласка дотримуйтесь змісту теми, зазначеному у її назві. Повідомлення, що не відповідають змісту теми, будуть видалятися.
« Останнє редагування: 05 Вересня 2013, 15:04:24 від Юрій Васильович »
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email

Після деякої перерви та переносу справа все таки розглядається.
Позивач надав суду розрахунок заборгованості трішки в іншій формі:
 

З цієї довідки видно, що підприємство не приховує своєї неспроможності вести бухгалтерський облік – по півроку немає ніяких нарахувань. Як можна доказувати фактичне надання послуг, як сприйме це суддя, чи закриє на це очі?

Я оголосив цю заяву

З А Я В А
Про  залишення  позовної  заяви  без  розгляду

             У провадженні суду знаходиться справа за позовом  Комунального підприємства «Експрес»  Дніпропетровської міської ради до Овчаренка  Олександра   Григоровича                                                                                      «Про стягнення боргу з плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території».
              Позовна  заява підписана представником Позивача, але  всупереч вимоги п.2 ч.2  статті 119 ЦПК України,  в ній не зазначене  його  ім'я,  місце  проживання (перебування) або місцезнаходження, поштовий індекс,  номери  засобів  зв'язку,  якщо  такі  відомі.
              Позовна заява не містить вимог, визначених п.п.5, 6 ч.2 ст.119, а саме відсутнє викладення  обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, не  зазначені  докази,      що підтверджують кожну обставину, наявність підстав для звільнення від доказування.   А це є беззаперечним фактом того, що позовна  сума не підтверджена  ніякими розрахунками,  а взята  «зі стелі».
              До позовної заяви Позивач додає Ухвалу Ленінського районного суду від 17 травня 2013 року № 2с/205/33/13 про скасування судового наказу про стягнення з Овчаренка Олександра Григоровича заборгованості з плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території у розмірі 2 319,24 грн. за період з 01.01.2010 року по 01.11. 2012 року. Проте в позовній заяві  зазначається заборгованість в сумі 2 606,49 грн. за період 01.10.2010 року по 01.06.2013 року.  Сума і строк в позовному провадженні виходять за межі наказного  провадження, а тому при наказному провадженні в цій частині не були судом досліджені, що не відповідає вимогам ч.3 ст.118, та суперечить  вимогам  п.6  ч.2  ст.119 ЦПК України.
             Таким чином провадження у справі відкрито за заявою, поданою без додержання вимог, викладених у статтях 119 і 120  ЦПК України.   Тому,  керуючись  п.8 ч.1 ст.207 ЦПК України ,
 
               ПРОШУ СУД:
-    Розглянути цю заяву;
-    Постановити  ухвалу про залишення позовної заяви без розгляду.


Після такої заяви суддя пішов до нарадчої кімнати на 45 хвилин, мабуть тільки зараз був змушений ознайомитись з усима матеріалами справи.
 Своєю Ухвалою суддя задовільнив мою заяву частково:
 

 

  Після цього я заявив судді відвід.  Але що мані ще залишалося робити?

З А Я В А
Про  відвід  судді

              Керуючись п.п.2, 4 ч.1 ст. 20 та ч.2 ст. 23  Цивільного процесуального кодексу України (далі – ЦПК) Відповідач заявляє відвід головуючого судді Мовчана Д.В. у зв’язку з обставинами, які викликають сумнів в його об’єктивності та неупередженості.
              Такі сумніви виникли після ознайомлення з матеріалами справи та обґрунтовуються наступним:
              У провадженні судді Ленінського районного суду Мовчана  Д.В. на підставі ухвали від 01.08.2013 року знаходиться на розгляді цивільна справа № 2/205/3014/13  (205/6186/13-ц)  за позовом Комунального підприємства «Експрес» Дніпропетровської міської ради (далі – Позивач) до Овчаренка Олександра Григоровича (далі – Відповідач)  про стягнення боргу з плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території.                     
                По матеріалах справи вбачається, що Позивач 11.04.2013 року звернувся до суду з заявою про видачу судового наказу (далі – СН) про стягнення з  Відповідача заборгованості по оплаті за послуги з утримання будинків і споруд  та прибудинкової території  в сумі 2 319 (дві тисячі триста дев’ятнадцять) грн. 24 коп.  за період з 01.01.2010 року по 01.11.2012 року, та судового збору у розмірі 114 ( сто чотирнадцять) грн. 70 коп.
              Ця заява була передана на розгляд судді Мовчану Д.В.  Суддя, не перевіривши належним чином відповідність цієї заяви  вимогам ст.98 ЦПК України, не встановивши відсутність спору про право,   22.04.2013 року видеє  СН,  чим припускається процесуального порушення.
              Основною підставою, що дає змогу розглядати справи у наказному провадженні, є наявність належним чином укладеного і підписаного сторонами письмового договору.   За наявності письмового договору і доказів виникнення боргу та його розмірів суди повинні видавати судові накази.  Саме на цьому наголошує  Пленум  Вищого  Спеціалізованого  Суду  України  з розгляду цивільних і кримінальних справ, який  у своїй   Постанові  від  23.12.2011  №14    «Про практику розгляду судами заяв у порядку наказного провадження»  пунктом 13  зазначає, що якщо заявлено вимогу про  стягнення  заборгованості  за  надані   житлово-комунальні,  телекомунікаційні  послуги,  послуги телебачення та радіомовлення (пункт 3  частини  першої  статті  96 ЦПК),  судовий  наказ  може бути видано за наявності відповідних договорів про надання таких  послуг,  інших  письмових доказів,  що  підтверджують  фактичне  надання  та отримання таких послуг.  Крім того, заявник має обґрунтувати свої вимоги та додати документи, що вказують на правильність і безспірність розрахунків, а також застосування тарифів на відповідні послуги.   Статтею 25 також додатково наголошено, що,  враховуючи особливість наказного провадження як спрощеної процедури  судового  провадження,  спрямованої   на   ефективність судового розгляду, суди повинні чітко реалізовувати його положення у своїй діяльності для виконання завдання  цивільного  судочинства (стаття  1  ЦПК),  не допускати    видачі судового  наказу у випадках,  не передбачених законом.   
              Докази, що подаються заявником, повинні бути безспірними, оскільки тільки такі докази можуть свідчити про безспірність стягнення та відсутність потреби в їх дослідженні.  В поданій заяві про видачу СН зовсім були відсутні обставини, на яких ґрунтуються вимоги заявника. Процес доказування для заявника закінчився з прийняттям суддею заяви та видачі ним судового наказу. Фактично суддя Мовчан Д.В. безпідставно звільнив  Заявника від обов’язку надавати докази, що суперечить  ст. 60  ЦПК  України.   
              Переконавшись у можливості безпідставно та протиправно вимагати через суд  нічим не підтверджені кошти, Позивач звернувся до суду в порядку позовного провадження.  До Ленінського районного суду подає позовну заяву з такими ж недоліками, що і заява про видачу СН, а саме,  в поданій позовній заяві знову зовсім відсутні обставини, на яких ґрунтуються вимоги Позивача. І знову ця справа передається судді Мовчану Д.В.
              Позовна  заява підписана представником Позивача, але  всупереч вимоги п.2 ч.2  статті 119 ЦПК України,   не зазначене  його  ім'я,  місце  проживання (перебування) або місцезнаходження, поштовий індекс,  номери  засобів  зв'язку,  якщо  такі  відомі.
              Позовна заява не містить вимог, визначених п.п.5, 6 ч.2 ст.119, а саме відсутнє викладення  обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, не  зазначені  докази,      що підтверджують кожну обставину, наявність підстав для звільнення від доказування.   А це є беззаперечним фактом того, що позовна  сума не підтверджена  ніякими розрахунками,  а взята  «зі стелі».
               Суддя Мовчан Д.В. і цього разу припускається тієї ж самої процесуальної помилки – постановляє Ухвалу від 01.08.2013 року про відкриття провадження у цивільній справі за позовом Комунального підприємства «Експрес» Дніпропетровської міської ради до Овчаренка Олександра Григоровича   про стягнення боргу з плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкової території,  заява якого не відповідає вимогам ст.119 ЦПК Україн.
              Як зазначає Пленум ВС України у постанові N 2 від 12.06.2009 р. "Про застосування норм цивільного процесуального законодавства при розгляді справ у суді першої інстанції" суди мають звертати особливу увагу, зокрема, на те, що у позовній заяві повинні не лише міститися позовні вимоги, а й бути викладені обставини, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, і зазначені докази, що підтверджують кожну обставину.
              Наведені обставини  викликають сумнів в об'єктивності та неупередженості судді  Мовчана Д.В. при розгляді цієї цивільної справи. Він прямо чи побічно заінтересований у результаті  її  розгляду.
               При цьому вважаю за необхідне зауважити, що суддя Мовчан Д.В.  є  другим суддею, який видав судовий  наказ за заявою цього Заявника, яка не відповідала вимогам статті 98    ЦПК України. Перед цим по цій самій  заяві, з цими самими недоліками  21.01.2013 року також безпідставно, не приймаючи до уваги вимоги статті 98 ЦПК України, був виданий СН суддею Скрипник К.О., що свідчить про системність процесуальних порушень у Ленінському районному суді міста Дніпропетровська.   А це вже дає підстави вважати про порушення справедливого судового розгляду, передбаченого ст. 6 Європейської Конвенції  «Про захист прав людини і основоположних свобод», якою визначено, що  кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного характеру.


На підставі вищевикладеного, керуючись   п.п.2, 4 ч.1 ст.20,   ч.1 ст.21,   ч.2  ст.23,   ст.ст.24, 25  ЦПК України, заявляю про відвід судді Мовчана Д.В.
 
             Прошу  заяву  задовольнити   і  передати  справу на  розгляд  іншому  судді.   


Звістно, він з такою заявою не погодився.
 


 Не на жарт суддя рознервувався. 

Наказав позивачу на наступне засідання надати сві документи, що свідчать про надані послуги по кожному місяцю за весь позовний період, а також перерахунки за ненадані послуги також по кожному місяцю.
Але ж все одно розгляд справи продовжено попри відсутності між нами укладеного договору…


Записаний

Перо

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 8691
    • Перегляд профілю

Своєю Ухвалою суддя задовільнив мою заяву частково:

Мої вітання!

Цитувати
Наказав позивачу на наступне засідання надати сві документи, що свідчать про надані послуги по кожному місяцю за весь позовний період, а також перерахунки за ненадані послуги також по кожному місяцю.
Але ж все одно розгляд справи продовжено попри відсутності між нами укладеного договору…

Щодо наказу позивачеві -це суд з власної ініціативи зробив (витребував докази)? Якщо так -це ознака упередженості, оскільки витребування доказів можливе лише внаслідок задоволення клопотання сторони справи. Щодо відсутності договору -справа має розглядатися по суті, незалежно від наявності чи відсутності договору.
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
Щодо наказу позивачеві -це суд з власної ініціативи зробив (витребував докази)? Якщо так -це ознака упередженості, оскільки витребування доказів можливе лише внаслідок задоволення клопотання сторони справи.

Я  клопотання про витребування  доказів не подавав. Суддя зробив це з власної ініціативи, після того, як я 15 хвилин читав йому свої заперечення проти позову.



ЗАПЕРЕЧЕННЯ
 відповідача проти позову
  У відповідності з ухвалою суду  від 01 серпня 2013 року
по справі  № 2/205/3014/13   (205/6186/13-ц)   
                 

              Використовуючи своє право, надане ч. 1 ст. 128 ЦПК України, Відповідач подає заперечення проти позову.
              Статтею 19  Конституції України визначено: «Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
              Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України».
              З Позивачем, комунальним підприємством «Експрес» Дніпропетровської міської ради, ніяких договірних стосунків в рамках діючого законодавства не маю. Позивач у своїй позовній заяві стверджує, що Відповідач постійно відмовляється від підписання запропонованого йому типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території. З цього приводу надаю наступні пояснення.
              По-перше, як визначено  Актом Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Дніпропетровській області від 8 лютого 2012 року №07/02/П за результатом планової перевірки  Позивача  як суб’єкта господарювання,  Позивач, як комунальне підприємство, не забезпечене необхідними спеціалістами, інвентарем, технікою, механізмами та майстернею, через що будинок Відповідача утримуються неналежним чином на підставі вимог, передбачених нормативно-правовими документами. Позивач не здатний виконувати будь-які роботи з обслуговування будинку.
               По-друге,  26 квітня 2013 року  Дніпропетровським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України в Дніпропетровській області Позивачу надано Рекомендації  «Про припинення дій, які містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, усунення причин виникнення цих порушень і умов, що їм сприяють».  В цих Рекомендаціях, зокрема, йдеться про  таке:
              «Статтею 21  закону України «Про житлово-комунальні послуги»  визначено, що виконавець зобов’язаний підготувати  та укласти із споживачем договір на надання житлово-комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов його виконання згідно з типовим договором.
               Статтею 20  цього ж закону визначено, що споживоч зобов’язаний укласти договір, підготовлений виконавцем на основі типового договору.
              Статтею 26 закону України «Про житлово-комунальні послуги» до істотних умов договору між виконавцем та споживачем віднесено: вичерпний перелік житлово-комунальних послуг, тарифи та їх складові на кожну з цих послуг, загальна вартість послуг;  порядок здійснення перерахунків розміру плати за житлово-комунальні  послуги в разі їх ненадання, або надання в неповному обсязі, зниження їх якості; права та обов’язки сторін; порядок вимірювання обсягів та визначення якості наданих послуг, тощо.
              Відсутність зазначеної інформації надає можливість виконавцю послуг уникати проведення перерахунків розміру плати за послуги в разі їх ненадання або надання в неповному обсязі, зниження їх якості, що в свою чергу обмежує споживача в правах і захисті своїх інтересів при отриманні послуг». 
              Позивач, на виконання цих рекомендацій,  запропонував Відповідачу укласти Типовий договір на надання послуг з утримання будинку та прибудинкової території, але  навіть  без обов’язкового додатку, вказаного в пункті №2 типового договору - встановленого рішенням органу місцевого самоврядування  тарифу, його структури, періодичності  та строків надання послуг, копія якого має додаватися до цього договору. Відповідачу був запропонований безпредметний договор.  Тобто Позивач проігнорував рекомендації Антимонопольного комітету  України, чим ще раз підтвердив  свою нездатність виконувати обслуговування житлових будинків. Всі спроби Відповідача отримати необхідну інформацію впродовж місячного строку, відведеного п.3 ст.29  закону України «Про житлово-комунальні послуги» для процедури погодження та з’ясування всих обставин по запропонованому договору, виявилися марними.
              Відповідно п.4 ч.2 ст. 21 закону України «Про житлово-комунальні послуги» виконавець послуг зобов’язаний надавати  в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про перелік житлово-комунальних  послуг,  їх  вартість,
загальну вартість місячного платежу,  структуру цін/тарифів, норми споживання,  режим надання житлово-комунальних послуг, їх споживчі властивості тощо. Позивач, який позиціонує себе як виконавець послуг,  не надав  Відповідачу ніякої запитуваної основної інформації, порекомендувавши звернутися за нею до власника житлових будинків – Дніпропетровської міської ради. Стало зрозумілим, що,  права  Відповідача,  як співвласника будинку, належним чином  не сприймаються.  Після чого Відповідач письмово відмовився від пропозиції укласти безпредметний договір з незрозумілою структурою ( додаток № 1).
              В подальшому Відповідач був змушений звертатися за інформацією до ДМР.
              Відповідно до ч. 2 ст. 382 Цивільного кодексу України, власникам квартир у багатоквартирному житловому будинку належать на праві спільної сумісної власності приміщення загального користування, опорні конструкції будинку, механічне, електричне, сантехнічне та інше обладнання, яке обслуговує більше однієї квартири, а також споруди, будівлі, які призначені для забезпечення потреб усіх власників квартир, а також власників нежитлових приміщень, які розташовані у житловому будинку.
               У відповідності до статті 23 закону України «Про житлово-комунальні послуги» власник має право тримати на балансі та управляти належним йому майном.  Власник  має  право   доручати   повністю   або   частково розпоряджатися  та  управляти  належним  йому майном відповідно до закону та договору балансоутримувачу або управителю.  У разі спільної власності   кількох  співвласників  рішення щодо  утримання  на  балансі  та/або управління майном приймається відповідно до закону.
               Згідно  ст. 358 Цивільного Кодексу України, право спільної часткової власності здійснюється співвласниками за їхньою згодою. Тобто, виключно власники квартир мають право колективно визначати долю своєї співвласності, в тому числі — визначати виконавця послуг з балансоутримування та управління будинком, надання послуг з утримання будинку і споруд та прибудинкової території.
              Відповідно до ст.1 закону України «Про житлово-комунальні послуги» -  балансоутримувач будинку,  споруди,  житлового комплексу  або комплексу будинків  і  споруд  (далі - балансоутримувач) - власник або юридична особа,  яка  за  договором  з  власником  утримує  на балансі відповідне майно,  а також веде бухгалтерську, статистичну та іншу передбачену законодавством звітність,  здійснює розрахунки коштів,  необхідних  для  своєчасного  проведення  капітального  і поточного ремонтів та утримання, а також забезпечує управління цим майном  і  несе  відповідальність  за  його  експлуатацію згідно з законом.
               У відповідності із п. 6 ч. 1 ст. 24 закону України «Про житлово-комунальні послуги» балансоутримувач має право звертатись до суду про звернення стягнення на майно осіб, які відмовляються оплачувати рахунки за житлово-комунальні послуги. Інші учасники відносин у сфері ЖКП (виробник, виконавець, тощо) не наділені таким правом.             
               Відповідно  до статті 1031 Цивільного кодексу України договір управління майном укладається в письмовій формі,  підлягає нотаріальному посвідченню і державній реєстрації. Такого договору Позивач  до суду не надав, бо такого договору не існує взагалі. Співвласники будинку ніколи не приймали колективного рішення про те, що функції балансоутримування має виконувати саме Позивач, а тому мушу констатувати, що Позивач є рейдером, який самовільно привласнив собі без будь-яких правових підстав право розпоряджатись колективним майном співвласників багатоквартирного будинку Відповідача та намагається нав'язати свої практично неіснуючі послуги по відверто невизначеним цінам. Таким чином  Позивачем не надано доказів того, що він є балансоутримувачем будинку  за адресою провулок Тельмана, 2, та має право в даному випадку на звернення до суду.
              У своїй позовній заяві Позивач зазначає, що здійснює утримання будинку, прибудинкової території та надає інші послуги Відповідачу згідно з тарифами, затвердженими в порядку, визначеному чинним законодавством України.
               Статтею 1  закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що утримання будинків і прибудинкових територій  -  господарська діяльність,   спрямована   на   задоволення  потреби  фізичної  чи юридичної особи  щодо  забезпечення  експлуатації  та/або  ремонту жилих та нежилих приміщень, будинків і споруд, комплексів будинків і споруд,  а також  утримання  прилеглої  до  них  (прибудинкової) території   відповідно  до  вимог  нормативів,  норм,  стандартів, порядків і правил згідно із законодавством.
                На виконання  закону  України  "Про житлово-комунальні послуги",  з  метою  упорядкування правовідносин,   що   виникають  між  виробниками,  виконавцями  і споживачами у процесі надання  та  споживання  житлово-комунальних послуг,  та  створення  правового  поля  для  визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді  Державний комітет України з питань  житлово-комунального господарства Наказом від 25.04.2005 №60 затвердив  Порядок визначення виконавця житлово-комунальних послуг у житловому фонді. Виконавцем   послуг з утримання будинків, споруд та прибудинкових територі,  визначених  у пункті 1.1 Порядку,  може бути суб'єкт  господарювання,  предметом діяльності  якого є надання відповідних житлово-комунальних послуг та  який  може  забезпечити  виконання  обов'язків,  визначених  у частині  другій  статті  21 Закону України "Про житлово-комунальні послуги".
             Статтею 27 закону  України  "Про житлово-комунальні послуги" передбачено, що укладання  договорів на надання житлово-комунальних послуг згідно  з  установленим  переліком  для  об'єктів  державної   або комунальної власності здійснюється за результатами конкурсу. Перелік  житлово-комунальних  послуг,  право на здійснення яких виборюється на конкурсних засадах,  визначає орган  місцевого
самоврядування.
             Постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р N 631 «Про порядок     проведення конкурсу з надання житлово комунальних послуг» затверджено кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу,  зокрема щодо наявності  матеріально-технічної бази,   працівників відповідної кваліфікації;   досвіду роботи з надання певних послуг і таке інше.
             Рішенням Дніпропетровської міської ради VI скликання від 19.10.11.  №28/16 «Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 10.06.09.  №20/47 «Про визначення послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в житловому фонді комунальної власності територіальної громади м.Дніпропетровська такою, право на надання якої виборюється на конкурсних засадах»» визначено послугу з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в житловому фонді комунальної власності територіальної громади м.Дніпропетровська такою, право на надання якої виборюється на конкурсних засадах (додаток №2). Цим же рішенням  затверджено ТИПОВИЙ ДОГОВОР  «На утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» ( додаток №3). 
               Позивачем такого договора не надано, бо він не відповідає визначеним вище вимогам нормативно-правових актів, а тому не є виконавцем послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій.
              Підтвердженням того, що Позивач не є і не може бути а ні балансоутримувачем, а ні виконавцем послуг з утримання будинків є наступні докази:
               Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 04.08.97 N 59 передбачені «Типові норми часу та норми обслуговування для робітників і виробничого  персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду».  У штатному розписі Позивача відсутні теслярі, покрівельники, штукатури, столяри, прибиральники, електрогазозварювальники, слюсарі-сантехніки, електромонтери,  тобто особи, які здатні забезпечити виконання робіт та надання послуг з утриманням будинку та прибудинкової території ( додаток №4).
              Актом від 8 лютого 2012 року №07/02/П ( додаток №5),  складеним Інспекцією державного архітектурно-будівельного контролю у Дніпропетровській області за результатом планової перевірки  Позивача  як суб’єкта господарювання,  встановлено, що Позивач як комунальне підприємство не забезпечене необхідними спеціалістами, інвентарем, технікою, механізмами та майстернею, необхідною виконавчою документацією. Закріплені за ним 91 житлові будинки, розташовані у семи районах міста Дніпропетровська, в тому числі і будинок Відповідача, утримуються неналежним чином на підставі вимог передбачених нормативно-правовими документами, «Правилами    утримання жилих будинків та прибудинкових територій» затвердженими наказом Держжитлокомунгоспу  України від 17.05.2005  N 76.  Як зазначено в Акті інспекції, планові (осінній та весняний) огляди будинків не проводяться, акти огляду житлових будинків не складаються, журнали обліку результатів огляду житлових будинків відсутні. Через відсутність планових оглядів підприємством не складаються плани виконання поточних ремонтів. Плани-графіки з технічного обслуговування будинків на рік не складаються. Підготовка житлового фонду до роботи в осінньо-зимовий період, на вимогу нормативно-правових документів, не проводиться.
               Таким чином,  невідповідність штатного розкладу Позивача «Типовим нормам часу та нормам обслуговування для робітників і виробничого  персоналу, зайнятих утриманням житлового фонду», затверджених Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 04.08.97 N 59, свідчить про те, що відповідні роботи та послуги з  утримання будинків взагалі немає кому виконувати  та  надавати.  Факт неналежного утримання будинків, невиконання Позивачем Приписів Інспекції Державного архітектурно-будівельного контролю про усунення порушень в обслуговуванню будинків, виявлених під час здійснення перевірок господарської діяльності Позивача засвідчено Актом від 15 жовтня 2013 року за підписом мешканців будинків за адресами: провулок Тельмана,2 та  вулиці Привокзельній, 12 ( додаток №6 ). Актом мешканці відповідально стверджують, що комунальне підприємство «Експрес» Дніпропетровської міської ради не здійснює обслуговування будинків та не надає ніяких послуг по їх утриманню.
                 Про неналежне виконання фінансово-господарської діяльності свідчить не тільки відсутність необхідного виробничого персоналу, а і часта зміна бухгалтерів та неналежне ведення бухгалтерської звітності на підприємстві, що не відповідає встановленим законом України «Про житлово-комунальні послуги» вимогам до  балансоутримувача.
              Позивач в заяві апелює до  статті  32 закону України  «Про житлово-комунальні послуги», наголошуючи на тому, що плата за житлово-комунальні послуги нараховується щомісячно відповідно до умов договору. Проте жодним чином не наводить в якості доказів  щомісячного  нарахування за надані послуги у продовж позовного періоду.
              Звільнення бухгалтерів у квітні поточного року та ненадання на протязі півроку Позивачем фінансової звітності на вимогу Державної фінансової інспекції у Дніпропетровській області змусило останню в серпні місяці звернутися до Дніпропетровського окружного адміністративного суду за наданням дозволу на проведення позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Позивача.  27 вересня 2013 року судом було надано дозвіл на проведення позапланової ревізії Позивача за період з 01.01.2011 р. по 31.08.2013 р. на 15 робочих днів, про що вказано у відповідній Постанові Дніпропетровського окружного адміністративного суду  ( додаток №7 )                                           
              Наявність проблем з належним веденням бухгалтерського обліку господарських операцій свідчить пред’явлена Позивачем сума для стягнення з Відповідача.
               У якості доказу, що підтверджує, на думку Позивача, факт наявності  заборгованості та визначену ним ціну позову, є «Довідка про заборгованість комунальні  послуги» на суму 2605,49 грн. Виконавець  має надавати  послуги  відповідно  до  встановленого рішенням  органу  місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності  та строків надання послуг.
                Пунктом 2 частини 1 статті 14 закону України  «Про житлово-комунальні послуги»  встановлено, що органи  місцевого самоврядування затверджують ціни/тарифи  на житлово-комунальні  послуг для надання на відповідній території. На підставі яких тарифів здійснено розрахунок суми, зазначеної в цій довідці, незрозуміло. До позовної заяви надані матеріали,  в яких зазначені різні показники тарифів, незатверджені  ОМС:
 
-     Протокол (без дати складання), в якому вказаний так званий середній тариф–             
      1.58 грн/м2, встановлений  самим Позивачем,  а не рішенням органу місцевого
      самоврядування, а  тому є   незаконним;
       
-     Таблиці розрахунків складових тарифів за 9 2009 – тариф 1.35 грн/м2, що ґрунтуються     
      на Постанові Кабінету Міністрів України від 12.07.2005 року  №560  «Про затвердження 
      Порядку   формування   тарифів   на   послуги   з   утримання   будинків   і   споруд    та
      прибудинкових   територій  і  типового  договору   про   надання  послуг  з  утримання
      будинків   і    споруд    та  прибудинкових   територій»,    яка    втратила     чинність   ще 
      09.06.2009 року.  З матеріалів справи незрозуміло,   як і де Позивач скористався  цими 
      розрахунками; 

-     Роздруківка газети «Наше місто» від 23.07.2011 – в якій цифра 2.58  виправлена  від   
      руки  на  1.82, і   взагалі незрозуміла  наявність цієї роздруківки в додатках до позову;

-     Рішення Виконавчого комітету Дніпропетровської міської ради «Про встановлення
      тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по
      кожному будинку окремо» від 13.07.2011  №964 -  2.58 грн/м2;

-     Акт перерахунку тарифу за зверненням віртуального мешканця будинку від   
      28.07.2011  - 1.07 грн/м2, який також не відповідає чинному   законодавству,     
      бо встановлений  не рішенням органу місцевого самоврядування, а тому   є   
      неналежним доказом.

              Крім цього, ця довідка не може вважатися належним і відповідним доказом, бо не підтверджена первинними документами, що суперечать вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Слід зазначити, що оскільки дані "докази" не містять предмету доказування, а саме підтвердження того що Відповідачу надавались певні послуги, які були належної якості, в необхідній Відповідачу кількості, а так само те, що Відповідач потребував надання цих послуг і відповідно їх споживав, то суд зазначені докази взагалі не має брати до уваги, оскільки вони не є належними і допустимими у розумінні ст. 58, 59 ЦПК України.
                 Відповідно до ст. 9 закону України  «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»: «Підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення господарських операцій. Первинні документи повинні бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення». Позивач не надав суду первинних документів бухгалтерського обліку які б підтвердили понесені ним витрати як виконавцем послуг по даному будинку.
              До речі, формулювання в довідці «Про заборгованість комунальні послуги» свідчить про фахову невідповідність Позивача, бо він навіть не розуміє, за які послуги наразі веде спір.
              Статтею 1 закону України «Про житлово-комунальні послуги» визначено, що комунальні послуги - це результат  господарської  діяльності, спрямованої на задоволення потреби фізичної чи юридичної  особи  у забезпеченні  холодною та    гарячою водою, водовідведенням, газо- та електропостачанням,  опаленням,  а   також   вивезення   побутових відходів у порядку, встановленому законодавством.
              Позивач не надає Відповідачу комунальні послуги. За комунальні послуги Відповідач розраховується вчасно і в повному обсязі з відповідними виконавцями і поставщиками, бо тільки ці комунальних послуг Відповідач беззаперечно отримує в повному обсязі, і тільки в цьому разі можна стверджувати про наявність фактичних договірних відносин з надавачами цих послуг навіть без укладання письмового договору.  Позивач помилково намагається переконати суд у своїй позовній заяві, що нібито і він з Відповідачем знаходиться у фактичних договірних стосунках навіть без укладання письмового договору. Ні, називаться комунальним підприємством це ще не значить мати право вимагати за цю приналежність якісь кошти, потрібно спочатку навчитися ці кошти  ЗАРОБЛЯТИ, виконуючи належним чином свої обов’язки, надаючи відповідні послуги!                   
              Також не є належним та допустимим доказом  підтвердження позовних вимог  друга довідка про розрахунок квартирної плати, що додатково надана суду Позивачем.  Аналіз цієї довідки підтверджує  незадовільне ведення бухгалтерського обліку на підприємстві. Статтею  8  закону  України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в україні» визначено, що бухгалтерський облік на підприємстві ведеться безперервно з дня реєстрації підприємства до його ліквідації. Надана таблиця незрозумілих нарахувань з пустими клітинками беззаперечно свідчить, що Позивач не спроможній ні надавати будь-які послуги, ні вести по них бухгалтерськой облік.
              У відповідності з «Правилами    утримання жилих будинків та прибудинкових територій» затверджених наказом Держжитлокомунгоспу  України від 17.05.2005  N 76 прибудинкова територія - територія  навколо багатоквартирного будинку,  визначена  актом  на  право  власності  чи  користування земельною     ділянкою    і    призначена    для    обслуговування багатоквартирного будинку.
              У Позивача відсутні акти на право власності чи користування земельною ділянкою, що закріплена за житловим будинком Відповідача, про що свідчить довідка Управління Держземагентства у Дніпропетровському районі Дніпропетровської області ( додаток №8) . Відсутність акту позбавляє Позивача права призначати плату за прибирання та утримання, а Відповідача як споживача житлово-комунальних послуг позбавляє  можливості реалізації своїх прав на перевірку кількості та якості наданих послуг при утриманні прибудинкової території.
               Таким чином, факт надання послуг з утримання будинку та прибудинкової території, кількісні та якісні показники надання послуг, нарахування оплати не підтверджена доказами. Вимоги щодо стягнення заборгованості в сумі 2605,49 грн. є необрунтованими. Інформація про те, що Позивач не приймає участі в утриманні будинків, підтверджена АКТИМИ, складеними мешканцями будинків по провулку Тельмана, 2 та по вулиці Привокзальній, 12 ( додаток №9).  Отже    немає   підстав  стверджувати,  що Позивач поніс якісь витрати у своїй діяльності та має право вимагати за них певного відшкодування. Навпаки, це Позивач має борги перед Відповідачем.
             Як зазначає Пленум ВС України у постанові N 2 від 12.06.2009 р. "Про застосування норм цивільного процесуального законодавства при розгляді справ у суді першої інстанції" суди мають звертати особливу увагу, зокрема, на те, що у позовній заяві повинні не лише міститися позовні вимоги, а й бути викладені обставини, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, і зазначені докази, що підтверджують кожну обставину.
               Згідно  із  ч. 1 ст. 60 ЦПК України  кожна  сторона  повинна  довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог і заперечень.  Замість доказів Позивач лише посилається на статті законів. Окрім того  у відповідності до ч. 4 даної статті доказування не може ґрунтуватись на припущеннях. У відповідності до ч. 1 ст. 59  суд не бере до уваги докази, які одержані із порушенням порядку встановленого законом.   
              Позивач в позовній заяві посилається на  ст. 625 ЦК України, згідно з якою «…боржник, який прострочив виконання грошового зобов’язання, на вимогу кредитора зобов’язаний сплатити суму боргу». Положення цієї статті не може бути застосовано до даних зобов'язань, оскільки вони не є грошовими, а стосуються надання послуг за визначеними тарифами. А тому  ці вимоги не підлягають задоволенню за їх безпідставністю.
              Згідно із ст. 4 ЦПК України, здійснюючі правосуддя суд захищає права, свободи та інтереси осіб у визначений законом спосіб. Статтею 16 ЦК України встановлені способи захисту прав та інтересів судом. Серед встановлених у ч. 2 цієї статті способів захисту цивільних прав - немає способу "стягнути грошові кошти", з якою звернувся Позивач.
              Окрім того у ст. 11 ЦК України встановлені підстави виникнення цивільних прав і обов'язків. Так зокрема, права виникають із договорів і інших правочинів (договірні зобов'язання), завдання майнової шкоди (деліктні зобов'язання),  тощо. Як було зазначено вище, між сторонами не існує належного договору, чи іншого правочину, які встановлені як законом, так і ст. 208 ЦК України.  Відтак, права Позивача Відповідач міг порушити лише деліктом. Проте у позовній заяві Позивач не зазначає який саме делікт мав місце у правовідносинах між сторонами. Тобто Позивачем не надано жодних доказів порушення його прав Відповідачем,  відповідно немає підстав для задоволення позову.
              Ще однією вагомою обставиною для відмови Позивачу в задоволенні позову є судова практика та рішення місцевих та апеляційних судів України за аналогічними справами про стягнення заборгованості за умови відсутності договору про надання житлово-комунальних послуг. Справи та рішення суду за аналогічних обставин винесені на користь відповідачів мною роздруковані з державного реєстру судових рішень (офіційний державний сайт в інтернеті за адресою http://www.reyestr.court.gov.ua/). Якщо є судова практика, а суд постановляє протилежне рішення за аналогічних обставин, то цим він порушує ст. 24 Конституції України - Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. І це є підставою для апеляційного оскарження та при необхідності - для перегляду справи за винятковими обставинами (ст. 354 ЦПКУ).
В Додатках №10 роздруковані рішення судів  за аналогічними обставинами по справам.
Враховуючи вище викладене, та керуючись ст.ст.  4,  58 - 60,   128  ЦПК України,
              ПРОШУ СУД:
-   Приєднати ці заперечення до матеріалів справи;

-   Відмовити Комунальному підприємству  «Експрес» Дніпропетровської міської ради  у  задоволенні  позову  в  повному  обсязі.



             Додатки:
1.   Копія пропозиції про укладення договору з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, та відмова від цієї пропозиції;
2.   Копія Рішення ДМР від 19.10.11 №28/16 про визначення виконавця послуг з утримання будинків на конкурсних умовах;
3.   Типовий договір за результатом конкурсу;
4.   Штатний розклад КП «Експрес» ДМР;
5.   Копія Акта Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у               
            Дніпропетровській області від 8 лютого 2012 року № 07/02/П;
6.   Копія Акта, складеного мешканцями двох будинків, від 15 жовтня 2013 р. «Про невиконання Приписів Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у   Дніпропетровській області», та копія Приписів Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у   Дніпропетровській області «Про усунення порушень, виявлених під час здійснення планової перевірки»  від 13 лютого 2012 р.  та від 18 липня 2012 р.;
7.   Копія Постанови  Дніпропетровського окружного адміністративного суду  від 27 вересня 2013 р. про надання дозволу Державній фінансовій інспекції в Дніпропетровській області на проведення позапланової ревізії фінансово-господарської діяльності Комунального підприємства «Експрес» ДМР;
8.   Відповідь Держземагентства про відсутність АКТА на право власності на землю прибудинкової території;
9.   Акти бездіяльності КП «Експрес» в утриманні будинків по провулку Тельмана, 2  та по вул..Привоклальній, 12;
10.   Роздруковані рішення судів за аналогічними справами. 

Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

суддя вже не може розглядати дану справу у позовному провадженні, оскільки він вже її розглядав у наказному провадженні(див ст 21,11-1 цпк) і є зацікавлений у вирішенні справи.
рахується що він вже оцінював докази  у наказному провадженні і прийняття будь-якого рішення буде суперечити внутрішньому переконанню суду (ст 212 ЦПК).
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Спробуйте ще раз подати заяву про відвід. Тільки без посилань на упередженість, без емоцій. А суто "технічно", посилаючись на ч. 1 ст. 95 ( СН це теж Рішення), ст.ст.  11-1, 21 ЦПКУ.
Тільки коротко, а замість емоцій краще цитати з ЦПКУ.
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

Цитувати
Своєю Ухвалою суддя задовільнив мою заяву частково:

Судове рішення прийнято з порушенням норм прцесуальнього права.
ЦПК не передбачає залишення частини позовних вимого без розгляду, крім того такі дії суду є порушенням диспозитивності цивільного прцесу. (ст 11 цпк)

Цитувати
Суд розглядає цивільні справи не інакше як  за  зверненням
фізичних чи юридичних осіб, поданим відповідно до цього Кодексу, в
межах заявлених ними вимог
і на підставі доказів сторін  та  інших
осіб, які беруть участь у справі.

те що позов подано з ппорушенням ст 118,119 цпк факт, тому на підставі ст 207 цпк повинен бути залишений без розгляду(ясна річ що позивач не усуне недоліки, бо ці вимоги не розглядалися у позовному провадженні)

ну і ціна позову не помінялася, а вимоги зменшилися..це як зрозуміти?
Записаний

Юрій Васильович

  • Супермодератор
  • *****
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 9850
  • City: Бахмут (Артемівськ)
  • io_ua: Ник
    • Перегляд профілю

Цитувати
Своєю Ухвалою суддя задовільнив мою заяву частково:

Судове рішення прийнято з порушенням норм прцесуальнього права.
ЦПК не передбачає залишення частини позовних вимого без розгляду, крім того такі дії суду є порушенням диспозитивності цивільного прцесу. (ст 11 цпк)
Оскаржувати пізно.
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

Цитувати
Наказав позивачу на наступне засідання надати сві документи, що свідчать про надані послуги по кожному місяцю за весь позовний період, а також перерахунки за ненадані послуги також по кожному місяцю.
Але ж все одно розгляд справи продовжено попри відсутності між нами укладеного договору…

все вірно. якщо не помиляюся, підставою позову є не виконання Вами обовязку по оплаті наданих послуг, тобто з вашої вини виник борг за надані послуги.
 іншими словами - ви не платили за надані послуги, внаслідок чого завдали позивачу збитки, які просить позивач стягнути. а якби ви оплачували надані послуги, ви б не нанесли  позивачу збитки


Оплачувати надані послуги Ви повинні. інше питання чи є надані послуги , їхня якість,кількість, обсяг. види робіт і тд.
« Останнє редагування: 21 Листопада 2013, 18:11:55 від focus »
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
суддя вже не може розглядати дану справу у позовному провадженні, оскільки він вже її розглядав у наказному провадженні(див ст 21,11-1 цпк) і є зацікавлений у вирішенні справи.
Цитувати
Спробуйте ще раз подати заяву про відвід. Тільки без посилань на упередженість, без емоцій. А суто "технічно", посилаючись на ч. 1 ст. 95 ( СН це теж Рішення), ст.ст.  11-1, 21 ЦПКУ.
Тільки коротко, а замість емоцій краще цитати з ЦПКУ.
А у  Пленуму  ВСУ інша думка про відвід судді стосовно  наказного провадження:

Цитувати
«ПЛЕНУМ      ВЕРХОВНОГО     СУДУ     УКРАЇНИ      ПОСТАНОВА  12.06.2009 N 2
Про застосування норм цивільного процесуального законодавства при розгляді справ у суді першої інстанції
З метою забезпечення правильного й однакового застосування судами окремих положень цивільного процесуального законодавства Пленум Верховного Суду України ПОСТАНОВЛЯЄ дати судам такі роз'яснення:

19. За правилами частини першої статті 21 ЦПК суддя, який брав участь у вирішенні справи в суді першої інстанції, не може брати участь в розгляді цієї справи в судах апеляційної і касаційної інстанцій, у перегляді справи у зв'язку з винятковими обставинами, а так само у новому розгляді її судом першої інстанції після скасування попереднього рішення або ухвали про закриття провадження у справі. Проте скасування іншої ухвали, якою не закінчувалося провадження у справі (про відмову у прийнятті заяви про видачу судового наказу або скасуванні судового наказу, забезпечення позову або скасування забезпечення позову, повернення заяви позивачеві (заявнику), відмову у відкритті провадження у справі, зупинення провадження у справі, залишення заяви без розгляду тощо), не відстороняє суддю від повторної участі у справі».

Тому для відводу судді потрібно шукати  інші доводи…


Цитувати
Оплачувати надані послуги Ви повинні. інше питання чи є надані послуги , їхня якість,кількість, обсяг. види робіт і тд.

Питанню бездіяльності Експреса я присвятив свої заперечення, хіба вони непереконливі, і суддя їх не врахує?
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email

Не дає мені спокою, чому суддя наполягає на тому, що позов подано у відповідності зі ст..119  і розмови тут непотрібні! 
Видно, як кажуть, неозброєним оком, що  позовна заява не містить вимог, визначених п.п.5, 6 ч.2 ст.119, а саме відсутнє викладення  обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, не  зазначені  докази,      що підтверджують кожну обставину, наявність підстав для звільнення від доказування.   А це є беззаперечним фактом того, що позовна  сума не підтверджена  ніякими розрахунками,  а взята  «зі стелі».
Про це ж зазначає Пленум ВС України у постанові N 2 від 12.06.2009 р. "Про застосування норм цивільного процесуального законодавства при розгляді справ у суді першої інстанції" суди мають звертати особливу увагу, зокрема, на те, що у позовній заяві повинні не лише міститися позовні вимоги, а й бути викладені обставини, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, і зазначені докази, що підтверджують кожну обставину.
Відсутність  П.І.П. представника позивача,  його адреси і т.і. хіба неважливо? Представник наголосив на достатності довіреності, а суддя нічого про це не сказав?!?!
Відсутність договора теж ніяк поки що не впливає на хід процеса?!?!
Може ці аргументи якось використати для відводу, чи скаржитись на суддю ?
Записаний

focus

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 947
    • Перегляд профілю

Цитувати
19. За правилами частини першої статті 21 ЦПК суддя, який брав участь у вирішенні справи в суді першої інстанції, не може брати участь в розгляді цієї справи в судах апеляційної і касаційної інстанцій, у перегляді справи у зв'язку з винятковими обставинами, а так само у новому розгляді її судом першої інстанції після скасування попереднього рішення або ухвали про закриття провадження у справі.

тут все вірно.читайте уважно. тому і діє 11-1, 21.
вже раз суд оцінював докази і встановив факт наявності боргу. інше рішення (справедливе для вас) він не може прийняти.Розглядати справу він не має право

Цитувати
Не дає мені спокою, чому суддя наполягає на тому, що позов подано у відповідності зі ст..119  і розмови тут непотрібні!
Видно, як кажуть, неозброєним оком, що  позовна заява не містить вимог, визначених п.п.5, 6 ч.2 ст.119, а саме відсутнє викладення  обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, не  зазначені  докази,      що підтверджують кожну обставину, наявність підстав для звільнення від доказування.   А це є беззаперечним фактом того, що позовна  сума не підтверджена  ніякими розрахунками,  а взята  «зі стелі».

визначіть підставу позову.
ваші незаконні дії щодо неоплати наданих послуг призвели до утворення заборгованості (збитків), про що свідчить розрахунок боргу.
ви ж не заперечуєте що не оплачуєте послуги?

платити ви повині..але за надані послуги. тут вся хитрість...
ваша задача спростувати цей розрахунок(перевірити правильність та обгрунтованість). як спростувати? це вже інше питання.

щодо позову (відповіддність ст.118-119 цпк)... то треба бачити ким підписано і подано позов.....
Записаний

Олександр Григорович

  • *
  • Offline Offline
  • Повідомлень: 121
  • City: Дніпро
    • Перегляд профілю
    • Email

Цитувати
щодо позову (відповіддність ст.118-119 цпк)... то треба бачити ким підписано і подано позов.....

Копія позову знаходиться на першій сторінці, це ж питання вже обговорювалось...
Записаний
 


Мониторинг доступности сайта Host-tracker.com
email